BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Genee: 'Van den Boog ter discussie'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 17 september 2009 - 12:56
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Genee: 'Van den Boog ter discussie' (AjaxF-side.nl)

Thomas
 Thomas - donderdag 17 september 2009 - 13:30   quote  deeplink  
quote:

Rik Van den Boog heeft volgens Wilfred Genee intern bij Ajax een flinke deuk opgelopen in zijn imago door het faillisement van zijn bedrijf TEG. Dat zegt de columnist donderdag in het AD.

De column gaat over knuffelen tussen spelers en trainers na een goal, zoals Frank Ribery en Louis van Gaal dat onlangs deden. Volgens Genee kan Van den Boog ook wel een knuffel van Jol gebruiken.

'Het postuur van Jol maakt het knuffelen bovendien aangenaam. Je iets te zware vader die je liefdevol beetpakt. Misschien dat hij directeur Rik van den Boog ook nog een fijne afscheidsknuffel kan geven, want deze staat met zijn rol in de teloorgang van het 'Borsato-imperium' behoorlijk ter discussie bij het beursgenoteerde Ajax'.

De algemeen directeur van Ajax reageerde woensdag op Ajax.nl op het faillisement:

Kom je zelf naar het stadion of blijf je liever thuis, na alle berichtgeving over het in zwaar weer verkerende bedrijf The Entertainment Group?

,,Ik kan er niet omheen dat het me bezig houdt. Maar zoals ik zondag ook heb kunnen genieten van Ajax - NAC, ga ik morgen ook genieten van de wedstrijd. Vanaf mijn stoel in het stadion.

Maar het kan je niet geheel onberoerd laten.

,,Nee, integendeel. Het doet pijn. En ik vind het ook erg vervelend voor alle andere betrokkenen. Met name voor de artiesten en het personeel. Ik probeer mijn vriend en zakenrelatie Marco Borsato te steunen daar waar nodig en mogelijk is. We trekken veel met elkaar op en hebben besloten niet teveel in te gaan op de berichtgeving in de media. Want er zijn al verkeerde conclusies getrokken. Gelukkig heeft Marco vandaag op zijn website het één en ander duidelijk gemaakt, want hij heeft het meeste last van al die berichten.

En in hoeverre heeft Ajax last van deze situatie?

,,Het staat volledig los van Ajax, maar het is interessant om over mij te schrijven omdat ik directeur van Ajax ben. Rik van den Boog is niet interessant, maar Ajax is een grote naam. Ik ben dagelijks met Ajax bezig, daar wil ik me op blijven focussen. Een goed resultaat in de Europa League lost de problemen niet op, maar iedere supporter weet dat een goed resultaat van Ajax je stemming behoorlijk kan beïnvloeden, dat geldt dus ook voor mij!.
Gemini
 Gemini - donderdag 17 september 2009 - 13:50   quote  deeplink  
Als we alles moeten geloven wat die Genee roept, dan was het einde zoek.
Laat die vent zich effe lekker bemoeien met z'n eigen zaken!!!
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 september 2009 - 13:56   quote  deeplink  
wat een onzin...
Krunk
 Krunk - donderdag 17 september 2009 - 16:51   quote  deeplink  
die man spoort niet
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 21 september 2009 - 19:00   quote  deeplink  
hij heeft niet alle wind mee anders...wordt in verband gebracht met een zaak die riekt naar zwendel...is nooit echt in je voordeel...
Thomas
 Thomas - donderdag 24 september 2009 - 11:06   quote  deeplink  
UPDATE:
Positie Van den Boog niet ter discussie

quote:

De positie van Ajax-directeur Rik van den Boog staat niet ter discussie na het omvallen van de TEG (The Entertainment Group), dat zegt Uri Coronel, voorzitter van de raad van commissarissen van Ajax, op het nieuws.

'Ik vertrouw Rik nog steeds de portemonnee van Ajax toe. Ik heb privé ook wel eens een minder gelukkige investering gedaan. Het is vooral vervelend voor Rik zelf, omdat hij privé veel geld heeft verloren. Maar het raakt Ajax niet,' aldus Coronel. 'Volgens onze kennis was de privé-persoon Rik van den Boog een passieve aandeelhouder op de achtergrond. Dat is legitiem, ook voor de directeur van Ajax als beursgenoteerd bedrijf. Meer weten wij niet en daarom heb ik nog steeds het volste vertrouwen in hem.'
Positie Van den Boog niet ter discussie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 september 2009 door Thomas --
voetballer55
 voetballer55 - donderdag 24 september 2009 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 11:06 schreef Thomas het volgende:
UPDATE:
Positie Van den Boog niet ter discussie

[..]

Positie Van den Boog niet ter discussie
dit betekent in een voetbalbedrijf meestal dat het vertrouwen weg is;-).voordat iedereen over me heen valt elk voetbalbedrijf.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Genee: 'Van den Boog ter discussie'









0.0095899