BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: UEFA-experiment volgens Jol voordelig voor Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 17 september 2009 - 11:05
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

UEFA-experiment volgens Jol voordelig voor Ajax (Voetbalcentraal)

Thomas
 Thomas - donderdag 17 september 2009 - 13:35   quote  deeplink  
quote:

Gedurende de maanden september tot en met december zal de UEFA gaan experimenteren met twee extra assistent-scheidsrechters in de Europa League-duels. De vijfde en zesde official zullen beide tijdens deze wedstrijden achter een doellijn staan, dit aan de andere kant van het doel van de grensrechters, om zodoende zaken in het strafschopgebied beter te beoordelen.

Martin Jol verwacht dat zijn ploeg voordeel zal hebben van de extra assistent-scheidsrechter rondom beide strafschopgebieden. De Ajax-coach maakte dit woensdag in de wedstrijdbespreking voorafgaand aan het Europa League-duel met het Roemeense FC Timisoara ook duidelijk aan zijn spelers.

"Ik denk dat er meer penaltys zullen worden gegeven. Al heb ik wel het idee dat de scheidsrechter shirtje trekken of duwen ook wel eens ziet, maar gewoon niet fluit. Toch denk ik dat de zes scheidsrechters wel een voordeel voor Ajax zijn. Misschien had de extra man tijdens Ajax-NAC Breda de overtreding op Pantelic wel gezien. En we hadden al wat meer strafschoppen moeten krijgen", zo citeerde De Telegraaf uit de mond van de Ajax-coach.
Krunk
 Krunk - donderdag 17 september 2009 - 16:51   quote  deeplink  
tja.. of het word er slechter op
remco k
 remco k - donderdag 17 september 2009 - 18:07   quote  deeplink  
het zal in het voordeel zijn van ajax, omdat wij altijd op de helft van de tegenstander willen spelen, en dan dus eerder iets mee kunnen krijgen.
Krunk
 Krunk - donderdag 17 september 2009 - 22:55   quote  deeplink  
tja... lazovic, affellay en simons kunnen er echt wat van
r-jan
 r-jan - vrijdag 18 september 2009 - 18:54   quote  deeplink  
Je ziet wel dat het niets uit haalt ajax had gewoon een penalty moeten hebben
remco k
 remco k - zaterdag 19 september 2009 - 14:17   quote  deeplink  
dat is 1 wedstrijd wees blij dat er iig iets word gedaan, en niet te vergeten dat dit het electro tijdperk ook wat dichterbij brengt..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: UEFA-experiment volgens Jol voordelig voor Ajax









0.0084230