BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Scheidsrechter parteidig bij Ajax - FC Timisoara?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
r-jan
 r-jan - donderdag 17 september 2009 - 20:38   quote  deeplink  
Ik vindt die scheids rechter die fluit echt partijdig omdat hij constant alles toelaat van Timisoara
Boss
 Boss - donderdag 17 september 2009 - 22:42   quote  deeplink  
Zelfs met 2 extra "waarnemers" blijft 't scheidsrechters gilde kut. In Nederland en Europa
Krunk
 Krunk - donderdag 17 september 2009 - 22:52   quote  deeplink  
tja... 1 penalty had wel gegeven mogen worden.
maar de achterlijke tackles en schoppen van suarez etc.... moesten worden bestraft met geel!

ga niet de scheids de schuld geven voor een belabberde wedstrijd
Per4manc
 Per4manc - donderdag 17 september 2009 - 23:01   quote  deeplink  
Waarom een belabberde wedstrijd? Zeik toch niet zo man,je lijkt die verslaggever wel. Ajax was beter, probeerde het spel te maken. 1e punt is binnen. Zo kun je het ook bekijken. Onderschat die Roemenen niet.
Cvitanich had inderdaad een strafschop moeten krijgen. Blijkbaar helpt ook een extra mannetje achter het doel niet.
Chas
 Chas - donderdag 17 september 2009 - 23:31   quote  deeplink  
Die scheids was een lul van een vent,die lui bleven maar schoppen en alles mocht. En de hulpjes achter het doel hadden zeker zand in hun ogen. Jammer dat we er niet door kwamen. Maar dan pakken we ze daar dan toch gewoon. Er is nog niets verloren.
robs
 robs - donderdag 17 september 2009 - 23:41   quote  deeplink  
Scheids was prima. Ajax ook goed, jammer dat Aossati en Kennedy te weinig brachten vanaf de zijkanten, daar moeten we wel wat aan doen nog, bijvoorbeeld Honda halen
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 september 2009 - 08:08   quote  deeplink  
gast ROT OP met je honda ! word er nu kots misselijk van...

ach 0-0 tegen een ploeg die van shaktar wint.. je kan het ook zo bekijken de verdediging staat nu erg goed.. 0-0 tegen een ploeg die op de counter dodelijk is en vaak aan 1 kans genoeg hebben..
Heico
 Heico - vrijdag 18 september 2009 - 09:35   quote  deeplink  
Ik ben het gedeeltelijk met nummer10 eens over de verdediging. het is nou niet zo dat ze met wereldspitsen aan kwamen treden. Maar die scheids heeft ook aan mijn kant van de televisie de nodige verwensingen gehad. 2 dikke overtredingen in hun 16 waar hij voor had moeten fluiten ook al schoot suarez want suarez schoot in die kluts die was onstaan uit die overtreding. Al heeft hij ajax op een gegeven moment ook btje gematst want er was ook een situatie in de 16 van ajax waar de gemiddelde scheidsrechter misschien wel voor had gefloten.
Patrick078
 Patrick078 - vrijdag 18 september 2009 - 09:47   quote  deeplink  
Wat een jankballen hier zeg... Kunnen jullie niet winnen dan beginnen jullie te zeiken! Ziekelijk! Win eens wat op eigen kracht!!!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 september 2009 - 10:24   quote  deeplink  
heb ik het over de scheids ? nee toch of wel ?
wat doe je hier eigenlijk op een Ajax forum ?

ik zeg alleen dat het middenveld en verdediging gewoon goed stonden... Urby vond ik weer 1 van de beste hij is gewoon een erg goeie linksback en heeft de smaak te pakken... ajax was zowieso wel erg goed alleen voorin wou het niet lukken..
Krunk
 Krunk - vrijdag 18 september 2009 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 23:31 schreef Chas het volgende:
Die scheids was een lul van een vent,die lui bleven maar schoppen en alles mocht. En de hulpjes achter het doel hadden zeker zand in hun ogen. Jammer dat we er niet door kwamen. Maar dan pakken we ze daar dan toch gewoon. Er is nog niets verloren.
extra scheids zijn onzin.
de scheids zelf was gewoon eerlijk.
was geen ballet, maar voetbal.
een contact sport weet je nog.
Krunk
 Krunk - vrijdag 18 september 2009 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 - 10:24 schreef nummer10 het volgende:
heb ik het over de scheids ? nee toch of wel ?
wat doe je hier eigenlijk op een Ajax forum ?

ik zeg alleen dat het middenveld en verdediging gewoon goed stonden... Urby vond ik weer 1 van de beste hij is gewoon een erg goeie linksback en heeft de smaak te pakken... ajax was zowieso wel erg goed alleen voorin wou het niet lukken..
verdediging stond lekker.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 18 september 2009 - 20:55   quote  deeplink  
forum is openbaar en voor iedereen toegangkelijk....geloof niet dat het nuttig is iedereen met een afwijkende mening direct de mond te snoeren of te vragen wat ie hier doet...heeft helemaal niets met het topic te maken zo een overspannen reactie...scheids deed zijn best en waarschijnlijk naar eer en vermogen...was gewoon europees gezien weer eens niet goed genoeg van Ajax....zou toch jammer zijn als we eigenlijk helemaal niets leren van eerdere europese debacles...
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 september 2009 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 - 20:55 schreef Patrick Buisman het volgende:
forum is openbaar en voor iedereen toegangkelijk....geloof niet dat het nuttig is iedereen met een afwijkende mening direct de mond te snoeren of te vragen wat ie hier doet...heeft helemaal niets met het topic te maken zo een overspannen reactie...scheids deed zijn best en waarschijnlijk naar eer en vermogen...was gewoon europees gezien weer eens niet goed genoeg van Ajax....zou toch jammer zijn als we eigenlijk helemaal niets leren van eerdere europese debacles...
Hier ben ik het helemaal mee eens, Patrick! Zowel het feit dat iedereen, maakt niet uit voor welke club hij of zij is, een mening mag geven, alsook dat ik geen probleem met de scheidsrechter had. Ajax speelde op zich best aardig, maar ja, scoren, dat is een apart verhaal... Denk ook maar eens aans Ajax-Sparta!
r-jan
 r-jan - vrijdag 18 september 2009 - 22:10   quote  deeplink  
Die scheidsrechter had gewoon penalty moeten geven voor Cvitanich dat zag ie best wel en hij had hem gewoon moet geven HOOR!!
bully
 bully - vrijdag 18 september 2009 - 22:59   quote  deeplink  
een scheidsrechter de schuld geven van het falen van de ajax aanval is wel heel ver gezocht.
elke wedstrijd gebeurd er weleens wat vaak aan beide kanten.
een scheidsrechter ziet nu eenmaal niet alles.
en ook de extra twee mannen achter het doel verandert daar niks aan.
persoonlijk vond ik deze scheidsrechter juist redelijk fluiten.
ajax kon gewoon veel teweinig kansen creeren plus dat ze konstant de zelfde fouten maakten.
alles was veel te voorspelbaar.
dus kan me ook helemaal vinden in wat patrick al aangaf.
tim90
 tim90 - zaterdag 19 september 2009 - 00:15   quote  deeplink  
niet lelijk bedoeld maar kan je headline tenminste zonder grammaticafouten.(partIJdig) Dat trekt de verkeerde mensen aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2009 door tim90 --
remco k
 remco k - zaterdag 19 september 2009 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 - 22:10 schreef r-jan het volgende:
Die scheidsrechter had gewoon penalty moeten geven voor Cvitanich dat zag ie best wel en hij had hem gewoon moet geven HOOR!!
ja en hij had timosouora ook een penalty moeten geven die urby veroorzaakte, dus niet lopen zeiken op de scheids.
Pietje
 Pietje - zaterdag 19 september 2009 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 - 14:23 schreef remco k het volgende:

[..]

ja en hij had timosouora ook een penalty moeten geven die urby veroorzaakte, dus niet lopen zeiken op de scheids.
Klopt !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Scheidsrechter parteidig bij Ajax - FC Timisoara?









0.0071530