BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: VVV- Ajax 20 September 2009

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - zaterdag 19 september 2009 - 19:02   quote  deeplink  
Zondag zal ons aller ajax moeten aantreden in het uitduel met VVV.

Na 5 duels zonder tegengoal zullen we zondag spelen tegen een tot nu toe ongeslagen ploeg die in iedere wedstrijd gescoord heeft.

Wie zal Jol op Honda zetten, zal Donald starten voor de afgelopen donderdag matige Anita, zal Kennedy weer spelen ipv Rommedhaal en wie zal de spitspositie innemen.

Ben dus heel benieuwd naar de opstelling van Jol, Ik hoop op de volgende spelers.

----------------------Stekelenburg------------------------

v/d Wiel-----Alderweireld------Vertongen-----Emanuelson

----------------Donald------------De Zeeuw-----------------

-------------------------De Jong---------------------------

----------Suarez--------Cvitanich--------Sulejmani---------

Aanvallend niet met een standaard 4-3-3 systeem maar met 3 kort op elkaar spelende spelers die constant langs elkaar heen bewegen, maar wanneer nodig het veld ook heel breed kunnen houden.

VVV- Ajax 1-4

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2009 door remco k --
de zon in de kuip
 de zon in de kuip - zaterdag 19 september 2009 - 19:45   quote  deeplink  
prima systeem , zo kan Ajax gewoon elke wedstrijd spelen , en laat Jol nou ook s vasthouden aan een systeem , af en toe een poppetje wisselen is dan niet erg maar zorg in je systeem voor vastigheid!
de zon in de kuip
 de zon in de kuip - zaterdag 19 september 2009 - 19:47   quote  deeplink  
beste remco , in ander topic opper ik voor 4-3-3 en daar blaf je me af dat dat niet juist is en hier kom je zelf met een 4-3-3 opstelling!
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 september 2009 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 - 19:47 schreef de zon in de kuip het volgende:
beste remco , in ander topic opper ik voor 4-3-3 en daar blaf je me af dat dat niet juist is en hier kom je zelf met een 4-3-3 opstelling!
Remco is onnavolgbaar, maar ik vind het leuk om hem erbij te hebben!
remco k
 remco k - zaterdag 19 september 2009 - 20:23   quote  deeplink  
waarom ben ik onnavolgbaar?, ik blaf helemaal niemand af, ik geef in dat andere topic aan dat Jol niet perse 433 hoeft te gaan spelen.

Als je onder mijn opstelling leest dan zie je ook dat het geen standaard 433 opstelling is. ik denk namelijk niet dat je met suarez een hele wedstrijd standaard 433 kan spelen, hij zal altijd een beetje gaan zwerven en zal ook altijd zonder echte opdrachten spelen.
de zon in de kuip
 de zon in de kuip - zaterdag 19 september 2009 - 23:05   quote  deeplink  
je lult je er lekker uit vriend , in mijn ogen is je opstelling 4-3-3 , standaard of niet verder zeg je dat Jol niet 4-3-3 hoeft te spelen maar 4-4-2 MOET spelen , kijk je eigen berichten is na.
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 september 2009 - 23:22   quote  deeplink  
Morgen ga ik de wedstrijd live aanschouwen en hopelijk werkt ajax er weer
6 tegen de touwen!

Ajax moet uitgaan van eigen kracht, alleen dan slaap ik goed vannacht!

Ik hoop niet dat ik morgen hoef te geeuwen, ik zal AJAX naar de overwinning schreeuwen!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 19 september 2009 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 - 23:22 schreef alibabba het volgende:
Morgen ga ik de wedstrijd live aanschouwen en hopelijk werkt ajax er weer
6 tegen de touwen!

Ajax moet uitgaan van eigen kracht, alleen dan slaap ik goed vannacht!

Ik hoop niet dat ik morgen hoef te geeuwen, ik zal AJAX naar de overwinning schreeuwen!
wat een poëzie zo op de late avond :)
Juantinho
 Juantinho - zaterdag 19 september 2009 - 23:57   quote  deeplink  
Hey Remco,

Anita speelde donderdag niet, bedoelde je Aissati?
JOOD
 JOOD - zondag 20 september 2009 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 - 19:02 schreef remco k het volgende:
Zondag zal ons aller ajax moeten aantreden in het uitduel met VVV.

Na 5 duels zonder tegengoal zullen we zondag spelen tegen een tot nu toe ongeslagen ploeg die in iedere wedstrijd gescoord heeft.

Wie zal Jol op Honda zetten, zal Donald starten voor de afgelopen donderdag matige Anita, zal Kennedy weer spelen ipv Rommedhaal en wie zal de spitspositie innemen.

Ben dus heel benieuwd naar de opstelling van Jol, Ik hoop op de volgende spelers.

----------------------Stekelenburg------------------------

v/d Wiel-----Alderweireld------Vertongen-----Emanuelson

----------------Donald------------De Zeeuw-----------------

-------------------------De Jong---------------------------

----------Suarez--------Cvitanich--------Sulejmani---------

Aanvallend niet met een standaard 4-3-3 systeem maar met 3 kort op elkaar spelende spelers die constant langs elkaar heen bewegen, maar wanneer nodig het veld ook heel breed kunnen houden.

VVV- Ajax 1-4
----------------------Stekelenburg------------------------

v/d Wiel-----Alderweireld------Vertongen-----Emanuelson

----------------Enoh------------De Zeeuw-----------------

-------------------------Donald---------------------------

----------Bakircioglu--------Cvitanich--------Suarez---------

En dan natuurlijk bij een 2 of 3 -0 voorsprong pantelic erin.. Donald is net als Aldeweireld een uitzonderlijk talent dus die komt er ook wel hoor.
alibabba
 alibabba - zondag 20 september 2009 - 00:19   quote  deeplink  
Was aissati en niet anita!
robs
 robs - zondag 20 september 2009 - 00:53   quote  deeplink  
JOOD jij snapt het en als enige weet jij wel hoe goed die Honda is.
Alleen: Enoh is geblesseerd...

Ik zou zo spelen:

Stekelenburg
Van der Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Emanuelson
Rommedahl-Anita-De Zeeuw-Sulejmani
Suarez-Cvitanich
robs
 robs - zondag 20 september 2009 - 00:55   quote  deeplink  
Ook ik zit morgen in De Koel. Ik ga uit van 0-3.
remco k
 remco k - zondag 20 september 2009 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 - 23:05 schreef de zon in de kuip het volgende:
je lult je er lekker uit vriend , in mijn ogen is je opstelling 4-3-3 , standaard of niet verder zeg je dat Jol niet 4-3-3 hoeft te spelen maar 4-4-2 MOET spelen , kijk je eigen berichten is na.
ik zeg nergens dat ajax 4-4-2 moet spelen, en inderdaad ja als je naar mijn plaatje kijkt is het 4-3-3 alleen als je verder leest dan zie dat ik aangeef dat iedereen voorin veel door elkaar loopt en beweegt, als je een beetje verstand van voetbal hebt, dan weetj dat je dan al geen 4-3-3 meer speelt.
remco k
 remco k - zondag 20 september 2009 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 - 23:57 schreef Juantinho het volgende:
Hey Remco,

Anita speelde donderdag niet, bedoelde je Aissati?
Anita speelde donderdag inderdaad niet, ik bedoelde afgelopen zondag, toen kon hij mij niet echt overtuigen, sorry voor het foutje, goed opgemerkt:)
remco k
 remco k - zondag 20 september 2009 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2009 - 00:18 schreef JOOD het volgende:

[..]

----------------------Stekelenburg------------------------

v/d Wiel-----Alderweireld------Vertongen-----Emanuelson

----------------Enoh------------De Zeeuw-----------------

-------------------------Donald---------------------------

----------Bakircioglu--------Cvitanich--------Suarez---------

En dan natuurlijk bij een 2 of 3 -0 voorsprong pantelic erin.. Donald is net als Aldeweireld een uitzonderlijk talent dus die komt er ook wel hoor.
enoh is nog geblesseerd, anders had ik hem ook wel opgesteld.
remco k
 remco k - zondag 20 september 2009 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2009 - 00:53 schreef robs het volgende:
JOOD jij snapt het en als enige weet jij wel hoe goed die Honda is.
Alleen: Enoh is geblesseerd...

Ik zou zo spelen:

Stekelenburg
Van der Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Emanuelson
Rommedahl-Anita-De Zeeuw-Sulejmani
Suarez-Cvitanich
volgens mij zijn er hier wel meer die honda goed vinden, alleen roepen die mensen net als v/d Boog dat ajax hem niet voor dat geld gaat halen, dus niet zo lopen slijmen ok?
Bas12345
 Bas12345 - zondag 20 september 2009 - 12:01   quote  deeplink  
Ik heb het idee ik zou Vermeer in het goal zetten is zoon katje in goal met onmogelijke reddingen en dan kan die de kopballen en schoten van calabro en honda tegen houden
remco k
 remco k - zondag 20 september 2009 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2009 - 12:01 schreef Bas12345 het volgende:
Ik heb het idee ik zou Vermeer in het goal zetten is zoon katje in goal met onmogelijke reddingen en dan kan die de kopballen en schoten van calabro en honda tegen houden
en stekelenburg speelt normaal altijd om die ballen niet tegen te houden??
freakie
 freakie - zondag 20 september 2009 - 14:16   quote  deeplink  
haha remco dies leuk:P nouopstelling is al bekent.. niet zo raar eigenlijk.. nou kom maar op! hopelijk is honda nu niet alte beslissent.. maar als ajax goed speeld maakt een goede honda ook helemaal niks uit eigenlijk..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - zondag 20 september 2009 - 14:21   quote  deeplink  
jullie kunnen kort of lang lullen over welk systeem te gebruiken......

het enige wat in voetbal telt zijn die 3 punten en hoe dat gebeurt boeit me geen ....!!!
ajax wilt altijd mooi spelen maar volgens mij is die tijd geweest jongens.
dat jol er maar voor zorgt dat hij met het huidige team wint van VVV want dat zijn ze eigenlijk wel verplicht lijkt me. het systeem boeit me niet, van mij mogen 5-4-1 spelen als ze die punten maar meenemen naar A"dam!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2009 door AFCA MARCO --
freakie
 freakie - zondag 20 september 2009 - 14:56   quote  deeplink  
go slimme reactie..:| beste afca marco je heb natuurlijk gelijk maar dat weet elke drommedaris.. alleen t forum is er om te discuseren.. dus eigenlijk niet egt zinnige reactie.. maar lang lullen doen we hier op het forum dus hier discuseren over het systeem od de wedstrijd..
remco k
 remco k - zondag 20 september 2009 - 15:14   quote  deeplink  
matige eerste helft
freakie
 freakie - zondag 20 september 2009 - 15:17   quote  deeplink  
tsja vvv is geen makkelijke ploeg gebleken en 1-0 tot nu toe is prima.. maar inderdaad niet zo goed gespeeld nog nee.. 2e helft pantelic weer brengen?
Juantinho
 Juantinho - zondag 20 september 2009 - 15:24   quote  deeplink  
Geen lekkere wedstrijd maar 0-1 zijn ook drie punten
remco k
 remco k - zondag 20 september 2009 - 15:25   quote  deeplink  
inderdaad, trouwens wel apart dat nu urby weer een klein beetje echte tegenstand heeft, hij het weer heel erg moeilijk heeft.
remco k
 remco k - zondag 20 september 2009 - 15:26   quote  deeplink  
snap niet zo goed waarom steek nu al aan het tijd rekken is, ze zijn alleen maar bezig met vvv en niet met hun eigen spelletje.
de zon in de kuip
 de zon in de kuip - zondag 20 september 2009 - 18:28   quote  deeplink  
ach 0-4 bij VVV in een weekend na Europees voetbal is gewoon erg goed , wel weer erg afhankelijk van Luis maar ja je zal m maar in je ploeg hebben!
remco k
 remco k - zondag 20 september 2009 - 19:55   quote  deeplink  
zeker lekker na een eu weekend
Juantinho
 Juantinho - maandag 21 september 2009 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2009 - 15:25 schreef remco k het volgende:
inderdaad, trouwens wel apart dat nu urby weer een klein beetje echte tegenstand heeft, hij het weer heel erg moeilijk heeft.
Jawel maar die rechtsbuiten ( Schalken of Schagen) had zijn dag wel.

Tot op heden ben ik tevreden met de verdediging alweer de nul. Nu is er een speler gehaald voor de verdediging, die niet eens speelt, en we zijn een topper kwijtgeraakt ( Vermealen) en we doen het beter dan vorig jaar.
Nu hoeven we de polonaise nog niet te lopen maar de verdediging is niet zo slecht als er zo vaak wordt gezegd.
PS25
 PS25 - maandag 21 september 2009 - 07:39   quote  deeplink  
Heren (en misschien ook wel dames),

Zo slecht vind ik het allemaal niet eerlijk gezegd. Ik ben het met jullie eens dat het voetballend beter kan, maar in mijn optiek moet eerst de organisatie staan en van daaruit kun je dan steeds beter gaan voetballen. Momenteel heeft Ajax met 2 andere clubs de minste goals tegen en sowieso de meeste goals voor. En 5 keer de nul houden in 7 competetiewedstrijden is gewoon goed.

Ajax krijgt meer vastigheid en wordt steeds stabieler. De ondergrens is naar mijn idee hoger komen te liggen. Met dit gegeven gaat Ajax steeds beter veldspel laten zien de komende weken.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 september 2009 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 00:53 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Jawel maar die rechtsbuiten ( Schalken of Schagen) had zijn dag wel.

Tot op heden ben ik tevreden met de verdediging alweer de nul. Nu is er een speler gehaald voor de verdediging, die niet eens speelt, en we zijn een topper kwijtgeraakt ( Vermealen) en we doen het beter dan vorig jaar.
Nu hoeven we de polonaise nog niet te lopen maar de verdediging is niet zo slecht als er zo vaak wordt gezegd.
komt ook omdat het middenveld goed zijn werk doet met dezeeuw zodat de verdediging het ook makkelijker krijgt.. maar buiten de wedstrijd PSV 4-3 met wieleart er nog in hebben we maar 1 tegendoelpunt gehad.. ook internationaal in de EL maar wel al 22 voor doelpunten.. en als ik me niet vergis al 8 voor doelpunten in de EL en 0 tegen.. dus er is niemand die kan zeggen dat het slecht gaat...
Juantinho
 Juantinho - maandag 21 september 2009 - 16:29   quote  deeplink  
klopt als een bus, alleen 1 tegendoelpunt in el uit tegen slovan 1-2
nummer10
 nummer10 - maandag 21 september 2009 - 16:54   quote  deeplink  
sry bijna goed dan :D

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5141
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: VVV- Ajax 20 September 2009









0.0218248