BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke rechts mid/buiten moet ajax aantrekken?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Cornaldo
 Cornaldo - maandag 21 september 2009 - 10:15   quote  deeplink  
welke rechts mid/ buiten moet er aangetrokken worden?
nummer10
 nummer10 - maandag 21 september 2009 - 10:26   quote  deeplink  
euhm geen ? sluit dit topic maar want gaat nergens over..
Bas12345
 Bas12345 - maandag 21 september 2009 - 10:58   quote  deeplink  
Die hebben ze al KERLON KERLON KERLON bne ik zeer benieuwd naar
robs
 robs - maandag 21 september 2009 - 12:25   quote  deeplink  
Misschien Kerlon. In elk geval heb je ook links een probleem, daar had Elia moeten staan en rechts Honda, hoewel hij tegen Ajax zwak was. Hopen voor links op Sulejmani en rechts voorlopig Rommedahl/Kennedy en wellicht Kerlon. In de winter kijken of je iets kunt halen...
nummer10
 nummer10 - maandag 21 september 2009 - 13:04   quote  deeplink  
robs heb je nu eindelijk gezien dat Honda tekort komt voor Ajax ? beetje mandekking van onze kleine anita en hij is al niks meer.. en dat moet bij Ajax slagen ? NOT :) Elia moet ik je wel gelijk in geven dat is een mooie speler maar kweet zeker dat sulejmani beter word.. gisteren die bal wat hij gaf ook dat kan alleen als je een topvoetballer bent..
oldfsidesoldier
 oldfsidesoldier - maandag 21 september 2009 - 13:12   quote  deeplink  
In de winter gelijk Ruben Schaken van VVV halen. Weet dat Jol al weken erg gecharmeerd van hem is. Bewees gisteren het gelijk van Jol.Technisch, snel en balvast. Bezorgde gisteren Urby een zware middag. Jongen kan alleen maar beter worden bij AJAX. Snel halen nu hij nog betaalbaar is!
nummer10
 nummer10 - maandag 21 september 2009 - 13:28   quote  deeplink  
nou kijk en schaken heeft bewezen WEL mee te kunnen met een zwaardere tegenstander integenstelling van Honda..
PS25
 PS25 - maandag 21 september 2009 - 13:53   quote  deeplink  
Omdat Schaken een behoorlijke wedstrijd speelt, moet hij gelijk maar gehaald worden. Dit soort reacties snap ik gewoon niet. Vergeet niet dat er momenteel nog steeds een te grote selectie is. Ajax staat op een punt na bovenaan en heeft de minste goals tegen en de meeste voor. Een beetje geduld en het komt goed, ipv steeds bij elke speler die genoemd keihard halen halen te roepen.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 september 2009 - 14:01   quote  deeplink  
nee ik zeg niet dat we hem MOETEN halen... ik zeg alleen dat hij heeft bewezen mee te kunnen in de eredivisie en dat vind ik van Honda niet.. een kleine velle anita op hem is genoeg om hem te stoppen.. met andere woorden te weinig kwaliteit in honda ondanks zijn leuke vuurpijl traptechniek..
PS25
 PS25 - maandag 21 september 2009 - 14:28   quote  deeplink  
Het was ook niet bedoeld als een aanval of een reactie naar jou, maar meer in z'n algemeenheid. Ik had je stukje goed gelezen.
robs
 robs - maandag 21 september 2009 - 15:28   quote  deeplink  
velle? Honda werd volledig uitgeschakeld ja en had een mindere dag, maar bij Ajax zal hij 1 van 11 topspelers zijn en hij heeft echt al bewezen een topper te zijn, hopelijk gaat nu zijn prijs omlaag, nu er elke week 1, 2 spelers hem mandekking geven
remco k
 remco k - maandag 21 september 2009 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 12:25 schreef robs het volgende:
Misschien Kerlon. In elk geval heb je ook links een probleem, daar had Elia moeten staan en rechts Honda, hoewel hij tegen Ajax zwak was. Hopen voor links op Sulejmani en rechts voorlopig Rommedahl/Kennedy en wellicht Kerlon. In de winter kijken of je iets kunt halen...
waarom in de winter al weer wat halen terwijl we er net een speler voor gehaal hebben die je zelf net opnoemd.

moet trouwens zeggen dat kennedy steeds beter begint te spelen, je kunt zien dat hij wat meer vertrouwen begint te krijgen, gaat wat meer combinaties aan en schiet zowaar af en toe weer op de goal, misschien dat hij er wel blijft staan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke rechts mid/buiten moet ajax aantrekken?









0.0081129