BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez schwalbe koning of slachtoffer reputatie?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 21 september 2009 - 18:38   quote  deeplink  
Afgelopen zondag zag ik Suarez een gele kaart krijgen voor een val in het strafschopgebied. Nu is mijn vraag naar jullie mening of die kaart terecht was of dat er sprake is van een "reputatie kaartje"??
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - maandag 21 september 2009 - 18:43   quote  deeplink  
100% schwalbe
bram
 bram - maandag 21 september 2009 - 18:56   quote  deeplink  
100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 %schwalbe,matennaaier
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 21 september 2009 - 18:59   quote  deeplink  
heeejjj...hoor ik daar een gekopieeerde uitspraak van een voormalig Feijenoordtrainer, welke luid en duidelijk werd uitgezonden afgelopen zondag??
Juantinho
 Juantinho - maandag 21 september 2009 - 20:11   quote  deeplink  
Moeilijk te zeggen, er was heel licht contact maar of hij had moeten vallen??? Ik vond niet dat hij geel moest krijgen ondanks het misschien wel een schwalbe was. Als het een schwalbe was en hij moest daarvoor geel krijgen waarom krijgt hij dan zo weinig penalty`s mee? Er worden zoveel overtredingen in de 16 tegen hem gemaakt. Als het om Suarez gaat wordt er met twee maten gemeten en heeft hij nu een reputatie dat tegen hem werkt.

Even @ bram kleine wiskundig uitleg; procent gaat tot honderd ( cent is frans voor 100) 101 is al niet mogelijk.
Pietje
 Pietje - maandag 21 september 2009 - 20:38   quote  deeplink  
Ik weet heel zeker dat het zijn reputatie is die hem de das om deed. Aan de andere kant: er was wel degelijk lichamelijk contact met zijn tegenstander en dan is het niet altijd eenvoudig om op de been te blijven. Dat hij geen strafschop meekreeg, daar heb ik wel vrede mee, dat hij ook nog eens een gele kaart kreeg wel. Dat is pertinent de instructie van de bobo's uit Zeist: "let op Suarez". Als het flinke jongens zijn daar bij de KNVB dan zullen zij deze gele kaart seponeren, maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet. In de scheidrechterscommissie zitten niet zoveel mannen met geweten.
Boss
 Boss - maandag 21 september 2009 - 22:20   quote  deeplink  
Zuivere penalty. Contact is contact dus strafschop
finsend
 finsend - dinsdag 22 september 2009 - 00:10   quote  deeplink  
hij had gewoon te veel bier op, daardoor viel die
padvr
 padvr - dinsdag 22 september 2009 - 08:58   quote  deeplink  
Een 100% schwalbe. Een lichte aanraking betekent nog niet niet dat je moet gaan vallen. Voetballers gaan bij het minste of geringste al liggen. Voor dit soort theater moet achteraf gewoon één wedstrijd schorsing gegeven worden op basis van tv beelden, dan leren die voetballers het wel af. Het is namelijk niet alleen dit voorval, maar het gebeurt wekelijks op de velden.

Ik ben trouwens Ajax fan in hart en nieren, maar dit keur ik echt af.
afca zaandam
 afca zaandam - dinsdag 22 september 2009 - 09:02   quote  deeplink  
Zeker geen schwalbe! Er was wel degelijk contact, misschien was een penalty iets teveel van het goede, maar die gele kaart was ronduit belachelijk!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 september 2009 - 09:04   quote  deeplink  
kunt zien dat de helft niet voetbalt hier vooral padvr weet ik het wel 100% zeker.. in vollesnelheid is een HEEL KLEIN tikje al genoeg om uit balans te raken dus vallen.. is niet gezegt dat het een penal is.. maar Geel is overdreven.. gewoon niet fluiten en klaar doorspelen.. maar Bossen mag graag even laten zien dat hij de scheids is en fluit het merendeel van de wedstrijden kapot..
padvr
 padvr - dinsdag 22 september 2009 - 13:55   quote  deeplink  
Ga toch weg! Van zo'n tikje val je echt niet op de grond en al helemaal niet zo overdreven als Suarez deed. Je kan ook proberen om door te lopen en alsnog te scoren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2009 door padvr --
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 22 september 2009 - 14:01   quote  deeplink  
persoonlijk ben ik het niet helemaal eens met het laatste bericht....suarez snijdt tussen 2 tegenstanders door en wordt wel degelijk licht aangetikt...kan me voorstellen dat een voetballer zich in zo een geval laat vallen...
padvr
 padvr - dinsdag 22 september 2009 - 14:06   quote  deeplink  
Precies! Hij LAAT zich vallen. Waarom? DAT moet dus achteraf bestraft worden. Dan laten voetballers het in de toekomst wel uit hun hoofd om zich te laten vallen bij die kleine aanrakingen. Wordt het voetbal ook een stuk eerlijker van.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 september 2009 - 14:24   quote  deeplink  
gast ga voetballen ofzo voordat je meepraat.. een totaal voetbal onbenul ben jij... geloof me nu maar in vollesnelheid is 1 klein tikje/duwtje genoeg om te vallen..
padvr
 padvr - dinsdag 22 september 2009 - 15:08   quote  deeplink  
Blijkbaar ben jij er net zo één. Jij compenseert je gebrek aan voetbalkwaliteiten ook met dat theatergedrag zeker?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 september 2009 - 15:46   quote  deeplink  
je snapt niet wat ik bedoel he... van de week was het geen theater.. werd wel degelijk aangetikt.. dus uit balans.. maar goed zoals eerder gezegt als je zelf nooit voetbalt snap je dat niet..

PS met mijn voetbalkwaliteiten zit het wel goed. kom is kijken zou ik zeggen
padvr
 padvr - dinsdag 22 september 2009 - 16:03   quote  deeplink  
Wie zegt dat ik niet voetbal? Heb je mij niet horen zeggen.
Pim
 Pim - dinsdag 22 september 2009 - 16:19   quote  deeplink  
Was het toevallig een Michael Molsje...???
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 september 2009 - 16:21   quote  deeplink  
als je voetbalt dan weet je dat in vollesnelheid een klein duwtje/tikje genoeg is om uit balans teraken daaruit kan ik opmaken dat jij niet voetbalt.. ja hooguit schoolvoetbal of straatvoetbal
Pim
 Pim - dinsdag 22 september 2009 - 16:24   quote  deeplink  
Ik vond het geen penalty, maar ook duidelijk geen gele kaart. Het had ermee te maken kunnen hebben dat Suarez gelijk met de armen in de lucht ging om een penalty te claimen. Ik denk dat Suarez meer strafschoppen mee krijgt als hij valt en gewoon snel op probeert te staan. Maarja, Suarez wordt nu alsnog gepakt door zijn reputatie. Wat dat betreft doet die kakkerlak van een Mols het beter door even twee keer op het einde van z'n carriere de vallende ziekte op te lopen...
padvr
 padvr - dinsdag 22 september 2009 - 16:25   quote  deeplink  
Uit balans raken snap ik, maar om je vervolgens zo overdreven te laten vallen is een ander verhaal nummer10. Als je dat niet begrijpt, dan is deze discussie nutteloos.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 22 september 2009 - 16:59   quote  deeplink  
ik vond het eigenlijk helemaal geen overdrevenvaltpartij...ik heb ze recent vele malen erger gezien en dan bedoel ik niet die van Suarez...maar ieder mag zijn mening hierover hebben en die mogen ook nog verschillend zijn....maar laten we wel gewoon elkaars mening respecteren...
remco k
 remco k - dinsdag 22 september 2009 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 22:20 schreef Boss het volgende:
Zuivere penalty. Contact is contact dus strafschop
voetbal is een contact sport dus lul niet zo dom!!
remco k
 remco k - dinsdag 22 september 2009 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 - 14:01 schreef Patrick Buisman het volgende:
persoonlijk ben ik het niet helemaal eens met het laatste bericht....suarez snijdt tussen 2 tegenstanders door en wordt wel degelijk licht aangetikt...kan me voorstellen dat een voetballer zich in zo een geval laat vallen...
Je zegt het zelf al, "LAAT GAAN" als je het zo zegt betekent het dat iemand dus op zoek is naar een penalty, volgens mij hoort dat niet bij Fairplay en zouden we er dus tegen moeten zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 22 september 2009 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 - 15:46 schreef nummer10 het volgende:
je snapt niet wat ik bedoel he... van de week was het geen theater.. werd wel degelijk aangetikt.. dus uit balans.. maar goed zoals eerder gezegt als je zelf nooit voetbalt snap je dat niet..

PS met mijn voetbalkwaliteiten zit het wel goed. kom is kijken zou ik zeggen
als je kwaliteiten dan zo goed zijn, waarom ben je dan amateur!!??

Hij werd nauwelijks aangeraakt en was totaal niet uit positie, je kon aan zijn manier van vallen al zien dat hij voor de penalty ging. Swalbe dus
padvr
 padvr - woensdag 23 september 2009 - 09:33   quote  deeplink  
Precies remco k! Helemaal met je eens.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 september 2009 - 11:19   quote  deeplink  
nahja laat maar ik ga niet eens meerop voetbal onbenullen in.. jullie blijven er ook zeker bij dat Steek een betere keeper is dan Vermeer en dat Emanuelson maar een waardelose nietsnut is ? en dat Lindgren en Olequer Toppers zijn ?
padvr
 padvr - woensdag 23 september 2009 - 11:38   quote  deeplink  
Blijkbaar ben jij de enige..
Stekelenburg is inderdaad beter op dit moment. Maar ik zie in Vermeer zeker veel potentie. Hij heeft het talent om Stekelenburg in te halen. Maar dan moet hij wel meer gaan spelen. Lindgren komt te kort en Oleguer is een goede speler. Helaas wat te langzaam. Ik heb veel vertrouwen in het huidige duo Alderweireld en Vertonghen. Die moeten ook blijven staan. Emanuelson is een overgewaardeerde speler.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 23 september 2009 - 20:04   quote  deeplink  
Stekelenburg zie ik inderdaad liever niet maar dat mag zo genoegzaam bekend zijn....dit topic gaat echter over Suarez.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez schwalbe koning of slachtoffer reputatie?









0.0101010