BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uitslag AGOVV - Ajax (24-09-2009): 1-2

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 23 september 2009 - 17:11   quote  deeplink  
Zeg het maar. Wat wordt het? Opstelling?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2009 door Thomas --
freakie
 freakie - woensdag 23 september 2009 - 17:14   quote  deeplink  
16-0??:P hahah suarez 12 keer:P nee denk 1 a 2 nul ofzo... geen leuke wedstrijd.. en opstelling k zou t niet weten.. jol zou het wel weten:P
remco k
 remco k - woensdag 23 september 2009 - 17:50   quote  deeplink  
--------------------------Suarez--------------------

Suarez----------suarez-----------suarez--------suarez

----------------Suarez------------suarez-------------

-------------------------Suarez----------------------

Suarez----------------suarez-------------------suarez

Simpel 4-3-3 systeem, ik denk dat Suarez aanvoerder is, Suarez zal met suarez de combinaties gaan maken, eindelijk mag Suarez eens een hele wedstrijd keepen, en waarschijnlijk zal jol suarez als diepste spits opstellen met suarez vanaf rechts, suarez vanaf links en suarez zal vrij kort op spits suarez spelen waardoor er ruimte moet onstaan voor de twee middenvelders suarez en Suarez.
freakie
 freakie - woensdag 23 september 2009 - 17:55   quote  deeplink  
jaaa wajoo jij heb kijk op t spel!!! Uu denk met deze opstelling t een ruime overwinning wordt alleen jol zou suarez wel rust geven.. En dan wisselen voor suarez..
remco k
 remco k - woensdag 23 september 2009 - 19:54   quote  deeplink  
:)
FR12-1908
 FR12-1908 - donderdag 24 september 2009 - 19:20   quote  deeplink  
denk 4-0 overwinning ajax.
ff 3 goaltjes voor suarez en goaltje v.d wiel
zal niet makkelijkste wedstrijd worden maar moet wel makkelijk kunnen
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 24 september 2009 - 19:24   quote  deeplink  
Dit word natuurlijk idd een makkie voor ajax
remco k
 remco k - donderdag 24 september 2009 - 19:34   quote  deeplink  
dit zou iid een makie moeten kunnen worden.
Beuzer
 Beuzer - donderdag 24 september 2009 - 23:03   quote  deeplink  
Wat was silva weer slecht
Juantinho
 Juantinho - donderdag 24 september 2009 - 23:08   quote  deeplink  
Slecht is nog een understatement
Jacco
 Jacco - donderdag 24 september 2009 - 23:10   quote  deeplink  
Silva en Emmanuelson waren niet goed bezig, De Jong weet niet precies wat de nummer 10 positie inhoud, en Sulejmani was helaas te ontzichtbaar. Cvitanich kun je weinig aanrekenen, heeft geen vatsoenlijke bal gehad. Lichtpuntje was wel Anita, niet vanwege zijn goal maar vanwege zijn agressie en inzet waarmee hij keer op keer de bal veroverde.
Maarja, we hebben gewonnen dus niets aan de hand!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 september 2009 door Jacco --
remco k
 remco k - vrijdag 25 september 2009 - 19:01   quote  deeplink  
beetje onderschating denk ik, ik bedoel als je de ene week europees epeelt en dan tegen agovv, ik kan me er wel wat bij voorstellen
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 25 september 2009 - 19:06   quote  deeplink  
Wat heb ik mij geërgerd aan meneertje Cvitanich. Hij voelt zich veel te goed om een beetje te werken voor Ajax. Wat was hij lui zeg.
remco k
 remco k - vrijdag 25 september 2009 - 19:47   quote  deeplink  
normaal heeft hij dat juist niet en is het 1 van de hardste werkers voorin, raar..
alibabba
 alibabba - vrijdag 25 september 2009 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 - 19:06 schreef Yordee1 het volgende:
Wat heb ik mij geërgerd aan meneertje Cvitanich. Hij voelt zich veel te goed om een beetje te werken voor Ajax. Wat was hij lui zeg.
Denk jij dat cvitanich zich te goed voelt om te werken? Wat een onzin zeg, hij had het gisteren gewoon niet, om hem lui te noemen is belachelijk, want zo is hij absoluut niet!

Het was in 1 zin een treurige vertoning, ajax onwaardig!
martymcfly
 martymcfly - vrijdag 25 september 2009 - 20:21   quote  deeplink  
volgens mij was dit een heel slecht optreden volgens mij een geval van dit doen we wel even. Gelukkig alleen dat ze dan in tegenstelling tot vorig jaar dit soort wedstrijden wel winnen. Om in Jol zijn woorden te blijven snel vergeten en door naar de volgende wedfstrijd Denk alleen dat suljemani nu zo langzamerhand wel wat moet gaan laten zien. Ik denk dat het geduld en krediet bij hem begint op te raken. Als hij niet snel verbeterd dan zie ik zomaar dat ze hem volgend jaar verkopen aan een andere club.
jef24
 jef24 - zaterdag 26 september 2009 - 03:55   quote  deeplink  
Het was werkelijk verschikkelijk!! kennedy, rommedahl,mickey, dario (niet veel ballen gehad, maar als topspits moet je met die paar ballen die je hebt wel iets doen) waren echt heel slecht! achterin was redelijk tot goed. silva was ook gelijk zijn laatste wedstrijd denk ik.(hoop ik) maar idd suljemani dat vond ik gewoon echt zielig hoe hij speelde, die jongen is het helemaal kwijt. vond anita de beste op het veld. die speelde heel goed op die positie vind ik. kleine driftkikker!! agovv speelde wel sterk met veel lef, maar dat kwam natuurlijk door ajax zelf. urby speelde ook slordig trouwens, weer veel balverlies... de vlanken, daar ligt het grootste probleem op dit moment. dus elke wedstrijd met 2 spitsen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 september 2009 door jef24 --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 26 september 2009 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 03:55 schreef jef24 het volgende:
Het was werkelijk verschikkelijk!! kennedy, rommedahl,mickey, dario (niet veel ballen gehad, maar als topspits moet je met die paar ballen die je hebt wel iets doen) waren echt heel slecht! achterin was redelijk tot goed. silva was ook gelijk zijn laatste wedstrijd denk ik.(hoop ik) maar idd suljemani dat vond ik gewoon echt zielig hoe hij speelde, die jongen is het helemaal kwijt. vond anita de beste op het veld. die speelde heel goed op die positie vind ik. kleine driftkikker!! agovv speelde wel sterk met veel lef, maar dat kwam natuurlijk door ajax zelf. urby speelde ook slordig trouwens, weer veel balverlies... de vlanken, daar ligt het grootste probleem op dit moment. dus elke wedstrijd met 2 spitsen!
zonder suarez blijft er niet veel over van ajax
Jacco
 Jacco - zaterdag 26 september 2009 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 11:02 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

zonder suarez blijft er niet veel over van ajax
zonder van der wiel, enoh/gabri, suarez en een 2 spitsen-systeem blijft er niet veel over van ajax (behalve de centrale defensie dan, toch wel een lichtpuntje dit seizoen!)
Super AJAX
 Super AJAX - zaterdag 26 september 2009 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 11:02 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

zonder suarez blijft er niet veel over van ajax
????? zonder koevermans stond psv 12e. Hetzelfde toch met romario,nistelrooij en kezman..
Je loopt hier alleen maar te provoceren. Hoeveel was psv-de graafschap?? in eigen huis???
En het feit blijft dat hij bij Ajax speelt. zinloos gelul
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 26 september 2009 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 11:02 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

zonder suarez blijft er niet veel over van ajax
Bullshit. Feyenoord zonder De Guzman, Utrecht zonder Mertens, VVV zonder Honda, PSV zonder Koevermans, AZ zonder El Hamdaoui, Twente zonder N'Kufo, Heerenveen zonder Pranjic en Roda zonder Hadouir zijn ook niets dan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5147
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uitslag AGOVV - Ajax (24-09-2009): 1-2









0.0107061