BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'FC Barcelona overweegt bod op Suarez in winterstop'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 24 september 2009 - 10:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'FC Barcelona overweegt bod op Suarez in winterstop' (AjaxF-side.nl)

Thomas
 Thomas - donderdag 24 september 2009 - 11:07   quote  deeplink  
quote:

FC Barcelona-coach Josep Guardiola heeft Ajacied Luis Suarez bovenaan zijn verlanglijstje gezet voor de eerstvolgende transferperiode. Dat bericht de Catalaanse krant El Mundo Deportivo vandaag. Suarez heeft zijn competitiestart bepaald niet gemist. Na tien officiële duels staat de teller al op veertien treffers, de helft van zijn productie vorig seizoen. Suarez kreeg van de nieuwe Ajax-coach Martin Jol afgelopen zomer de aanvoerdersband om zijn arm geschoven. Zijn in 2012 aflopende contract werd onlangs opgewaardeerd, doch niet verlengd.

El Mundo Deportivo komt superlatieven tekort om Suarez te omschrijven. De spits is weliswaar klein, maar kopsterk, behept met een uitmuntende techniek en, gezien zijn vele assists, niet zelfzuchtig. Verder kan hij op alle posities voorin uit de voeten en is hij in staat om, als het moet, een aanval in zn eentje te dragen, zoals vorig seizoen bij Ajax na het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar naar Real Madrid.

Indien FC Barcelona in de winterstop toeslaat, dan is Suarez vanaf februari inzetbaar in de Champions League. De Ajacied staat niet afwijzend tegenover een move naar de Spaanse en Europese kampioen. Toen ik klein was droomde ik al van Barcelona, zei Suarez vorige week in het magazine Don Balon. Op dit moment is het een goed lopend elftal met uitstekende spelers en veel nieuwe talenten, vooral in de aanval.
f-side
 f-side - donderdag 24 september 2009 - 11:28   quote  deeplink  
ik hoop echt niet dat hij in de winterstop wegaat mog dat toch gebeuren dan voor 70 miljoen + krkic erbij
ibiza1986
 ibiza1986 - donderdag 24 september 2009 - 11:36   quote  deeplink  
wel realistisch blijven he. Ajax is geen europese topclub en zal dus nooit zo;n bedrag krijgen.. Ik denk dat ze een vraagprijs geven van 40 miljoen en dat ie uiteindelijk voor iets meer dan 20 gaat en dan we dan een aanvaller van hun huren. let maar op.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 september 2009 - 11:47   quote  deeplink  
vraag 40 en 20 krijgen ? da slaat dus nergens op.. ik zeg vraag is 50 (zoals afgelopen zomer).. en krijgen 35 a 40.. daarbij Suarez is veel meer waard dan Huntelaar en die leverde al 25 op.. bedoel vergeet niet dat hij al tussen rijtje MvB Bergkamp staat met meeste doelpunten in 6 wedstrijden...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 24 september 2009 - 12:44   quote  deeplink  
die jonge gewoon niet laten gaan dit seizoen!!!!!
als ajax kampioen wilt worden moeten ze vooral hun aanvoerder cq topscorer verkopen!!!!
als hij dan toch echt weggaat de volle mep laten betalen en vasthouden aan 45 miljoen
Snakie
 Snakie - donderdag 24 september 2009 - 12:57   quote  deeplink  
Niet zomaar laten vertrekken natuurlijk.
Men zit in Barcelona goed bij kas staat overal geschreven, dus:
45 Miljoen + Krkic(huren).Overigens hebben we al weer een speler die staat te trappelen om zijn plaats op te volgen: Hi Yang Seok
Hij met Cvitanich en Krkic, da's dus op te vangen.
Lekker positief toch allemaal, je moet wel, want als de grote clubs komen met een zak met Euro's, dan is de keuze niet zo moeilijk, wel jammer voor een club als Ajax.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 24 september 2009 - 13:29   quote  deeplink  
Als Ajax Suarez in de winterstop laat vertrekken dan nemen ze de supporters niet serieus en zetten ze bij Ajax financiële belangen boven sportieve belangen. Ik durf te stellen dat Ajax zeker geen kampioen wordt als ze Suarez in de winterstop laten vertrekken. Het is dan maar afwachten of ze plek 2 kunnen bemachtigen voor CL voetbal. Ik had laatst voor een discussie op een ander forum opgezocht hoe belangrijk Suarez tot dusver voor Ajax is. Ajax heeft 22 goals gescoord, daarvan heeft Suarez er zelf 10 ingeschoten en 6 assists afgegeven...hij is dus betrokken bij 73% van de gehele productie van Ajax. Dat kun je niet vervangen ook al krijgt Ajax 50 miljoen. Spelers die zoiets kunnen willen niet in Nederland voetballen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 september 2009 door PSVMocro --
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 24 september 2009 - 13:31   quote  deeplink  
suarez vertrekt zeker weten, maar wanneer??
ik vind dat als hij in de winterstop vertrekt een landverrader is want vertrekken midden in een seizoen doe je niet als je aanvoerder bent en de hele ploeg om je heen is gebouwd. einde seizoen mag hij vertrekken maar dan flinke zak geld neerleggen.
bojan krkic zal never naar ajax komen want bij barca speelt hij met regelmaat.
als suarez weggaat verwacht ik wel dat het volledige bedrag wordt geinvesteerd in 1 of 2 nieuwe spelers. zo niet dan kan van den boog van mij hartstikke dood omvallen!!!!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 24 september 2009 - 13:33   quote  deeplink  
psvmocro het doet me pijn om te zeggen maar je hebt volkomen gelijk!
Juantinho
 Juantinho - donderdag 24 september 2009 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 13:29 schreef PSVMocro het volgende:
Als Ajax Suarez in de winterstop laat vertrekken dan nemen ze de supporters niet serieus en zetten ze bij Ajax financiële belangen boven sportieve belangen. Ik durf te stellen dat Ajax zeker geen kampioen wordt als ze Suarez in de winterstop laten vertrekken. Het is dan maar afwachten of ze plek 2 kunnen bemachtigen voor CL voetbal. Ik had laatst voor een discussie op een ander forum opgezocht hoe belangrijk Suarez tot dusver voor Ajax is. Ajax heeft 22 goals gescoord, daarvan heeft Suarez er zelf 10 ingeschoten en 6 assists afgegeven...hij is dus betrokken bij 73% van de gehele productie van Ajax. Dat kun je niet vervangen ook al krijgt Ajax 50 miljoen. Spelers die zoiets kunnen willen niet in Nederland voetballen.
Niets aan toe te voegen
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 september 2009 - 14:13   quote  deeplink  
klopt maar ik zou het wel begrijpen... zowel van Suarez als van Ajax.. zowieso in deze tijd met de Crisis.. als je dan zoveel geld kan krijgen zodat je volgendseizoen niet in de problemen komt tjah.. daarbij suarez is inderdaad betrokken bij zoveel goals MAAR als hij er nie in staat wie zegt dan niet dat iemand anders dat doet ? nu denkt het team suarez doet het wel.. dan moeten ze wel.. dus ik denk dat er dan wel iemand opstaat.. daarbij denk ik dat dit 1 van de zovele geruchten is..
robs
 robs - donderdag 24 september 2009 - 14:43   quote  deeplink  
Voor 50 miljoen verkopen ze hem echt wel hoor. Maar dat gaan ze niet bieden, dus hij blijft. Sowieso.
Daan
 Daan - donderdag 24 september 2009 - 14:46   quote  deeplink  
Ajax zou idd. al haar sportieve ambities wederom langszij leggen, besluiten zij in de winsterstop suarez te doen verkopen voor een dik zak met geld. Ik denk daarom dat Suarez ook gewoon blijft in de winterstop. Vorig jaar was 't Huntelaar die weg ging naar Real Madrid, wat heeft 't ajax uiteindelijk opgeleverd? Niks, Nada, Noppes.... doordat ze de CL mis liepen, waren de inkomsten van de transfer slechts een compensatie van het verlies wat er geleden is, door geen CL te spelen.

We hebben die nu in 't verleden mee gemaakt met Sneijder en Huntelaar... laat ajax alsjeblieft een lesje geleerd hebben en laat Suarez dit seizoen bij ajax afmaken.

Suarez in de winsterstop weg = weer geen CL!
kuipje
 kuipje - donderdag 24 september 2009 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 14:46 schreef Daan het volgende:
Ajax zou idd. al haar sportieve ambities wederom langszij leggen, besluiten zij in de winsterstop suarez te doen verkopen voor een dik zak met geld. Ik denk daarom dat Suarez ook gewoon blijft in de winterstop. Vorig jaar was 't Huntelaar die weg ging naar Real Madrid, wat heeft 't ajax uiteindelijk opgeleverd? Niks, Nada, Noppes.... doordat ze de CL mis liepen, waren de inkomsten van de transfer slechts een compensatie van het verlies wat er geleden is, door geen CL te spelen.

We hebben die nu in 't verleden mee gemaakt met Sneijder en Huntelaar... laat ajax alsjeblieft een lesje geleerd hebben en laat Suarez dit seizoen bij ajax afmaken.

Suarez in de winsterstop weg = weer geen CL!
Suarez in de winterstop niet weg = ook geen CL!
Daan
 Daan - donderdag 24 september 2009 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 15:29 schreef kuipje het volgende:

[..]

Suarez in de winterstop niet weg = ook geen CL!
Dat zien we dan wel weer, dan kunnen we in ieder geval zeggen dat we er alles aan hebben gedaan.
kuipje
 kuipje - donderdag 24 september 2009 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 15:36 schreef Daan het volgende:

[..]

Dat zien we dan wel weer, dan kunnen we in ieder geval zeggen dat we er alles aan hebben gedaan.
doe dat
Daan
 Daan - donderdag 24 september 2009 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 15:41 schreef kuipje het volgende:

[..]

doe dat
Blijf maar lekker provoceren joh, ga terug naar je eigen forum van je eigen clubje joh, of kom hier om te discussieren met een nodige inhoud en niet met zinloze/kansloze posts. Dank u!
marcelo
 marcelo - donderdag 24 september 2009 - 15:57   quote  deeplink  
tja...kuipje heeft toch echt wel gelijk, heeft niets met provocatie te maken
Daan
 Daan - donderdag 24 september 2009 - 16:19   quote  deeplink  
Wat voegt het toe aan 't topic? Niet veel dacht ik. Daarom lijkt 't me meer een provocerende post. Of geef in ieder geval een enkele vorm van argumentatie aan om je post te onderbouwen met opbouwende kritiek, dit slaat nergens op natuurlijk.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 24 september 2009 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 15:57 schreef marcelo het volgende:
tja...kuipje heeft toch echt wel gelijk, heeft niets met provocatie te maken
Of het provocerend bedoeld is weet ik niet. Het echter wel zo dat Suarez idd. geen garantie is voor het behalen van CL. Iedereen is toch wel met me eens dat op dit moment Ajax te sterk afhankelijk is van Suarez. Heeft hij even zijn dag niet of is hij geschorst is er (nog) niemand die 'opstaat' en de kar trekt. Met het geld wat Suarez op gaat brengen hoop ik dat ze zo inkopen dat we niet meer afhankelijk zijn van enkele spelers. Twee makkelijk scorende spitsen en enkele scorende middenvelders.
Het is, sinds Vermaelen, ook droevig gesteld met de corners. Ik denk dat we per wedstrijd wel 10 corners krijgen, maar gevaarlijk zijn ze nimmer. Ook hier kun je op anteceperen door lengte te kopen. Dat Suarez verkocht wordt is zeker, alleen de vraag is wanneer. Ik denk dat het ook afhankelijk is hoe Ajax er met de winterstop voorstaat. Staat het op vele punten achter op de concurentie, zijn we uitgeschakeld voor de UEFA cup etc. Allemaal factoren die je nu nog niet kan weten, maar misschien dat we in december wel zeggen dat het een goede keuze is van Ajax om hem in de winterstop te verkopen en nieuwe spelers te halen, om zodoende te bouwen aan het elftal van volgend jaar.
Daan
 Daan - donderdag 24 september 2009 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 16:22 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Of het provocerend bedoeld is weet ik niet. Het echter wel zo dat Suarez idd. geen garantie is voor het behalen van CL. Iedereen is toch wel met me eens dat op dit moment Ajax te sterk afhankelijk is van Suarez. Heeft hij even zijn dag niet of is hij geschorst is er (nog) niemand die 'opstaat' en de kar trekt. Met het geld wat Suarez op gaat brengen hoop ik dat ze zo inkopen dat we niet meer afhankelijk zijn van enkele spelers. Twee makkelijk scorende spitsen en enkele scorende middenvelders.
Het is, sinds Vermaelen, ook droevig gesteld met de corners. Ik denk dat we per wedstrijd wel 10 corners krijgen, maar gevaarlijk zijn ze nimmer. Ook hier kun je op anteceperen door lengte te kopen. Dat Suarez verkocht wordt is zeker, alleen de vraag is wanneer. Ik denk dat het ook afhankelijk is hoe Ajax er met de winterstop voorstaat. Staat het op vele punten achter op de concurentie, zijn we uitgeschakeld voor de UEFA cup etc. Allemaal factoren die je nu nog niet kan weten, maar misschien dat we in december wel zeggen dat het een goede keuze is van Ajax om hem in de winterstop te verkopen en nieuwe spelers te halen, om zodoende te bouwen aan het elftal van volgend jaar.
Ik ben 't met je eens dat ajax steeds meer afhankelijker begint te worden van suarez. En het is idd. wat je aangeeft ook onmogelijk om hem te behouden voor ajax. Echter denk ik dat het ten alle tijden onverstandig is om suarez in de winterstop te laten gaan, ook al staat ajax punten los en gaat 't zo goed. Een type suarez vind je niet zomaar. Je bent genoodzaakt een paar hele goede aankopen te doen, die geen garantie geven. Met suarez heb je garantie voor goals/assists. Bovendien zie maar eens een toppertje weg te plukken in de winterstop bij een of andere club. Meestal laten ze hun topspelers niet gaan in de winterstop en als ze dan toch iemand laten gaan, vragen ze de absolute hoofdprijs. Nee ik zeg, verkoop suarez lekker voor 30 miljoen volgend seizoen en niet in de winterstop. Dan heb je sowieso meer tijd om nieuwe spelers aan te trekken, bovendien krijg je dan niet dat gezeik wat je met de winterstop wel hebt, namelijk dat clubs hun spelers niet weg willen doen en anders alleen voor de absolute hoofdprijs.
FC ijsselstein
 FC ijsselstein - donderdag 24 september 2009 - 17:27   quote  deeplink  
zo suarez heeft zijn zin nu. na lange tijd elke keer te zeggen dat hij graag naar barcelona wil heeft hij de aandacht wel getrokken. Ookal is het zijn goed recht om dit te willen, want hij moet het niveau zeker aankunnen.
remco k
 remco k - donderdag 24 september 2009 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 17:27 schreef FC ijsselstein het volgende:
zo suarez heeft zijn zin nu. na lange tijd elke keer te zeggen dat hij graag naar barcelona wil heeft hij de aandacht wel getrokken. Ookal is het zijn goed recht om dit te willen, want hij moet het niveau zeker aankunnen.
het valt nog te bezien of hij het niveau aankan, dat werd ook geroepne bij huntelaar en die heeft het (nog) niet waargemaakt, en er zijn meerdere voorbeelden te noemen, veel mensen hier roepen bijvoorbeeld dat honda heel goed is omdat er om hem heen geen gelijkwaardige spelers lopen, als hij dan naar ajax zou vertrekken dan zou hij 1 van de zovelen zijn en dus minder/niet opvallen, hetzelfde kan natuurlijk ook gelden voor suarez die nu heel goed is omdat ende tegenstand niet heel goed is en hij veruit de beste speler is van ajax.
remco k
 remco k - donderdag 24 september 2009 - 18:25   quote  deeplink  
Ach ik heb nu wel een beetje vertrouwen in het bestuur en ga er dus vanuit dat ze hem niet laten gaan deze winterstop..
morten nordstrand
 morten nordstrand - donderdag 24 september 2009 - 18:35   quote  deeplink  
Mocht barca een bod uitbrengen,en ajax weigert mee te werken,dan stapt suarez naar de rechter.Dit is ook bij fc groningen gebeurt.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 24 september 2009 - 19:28   quote  deeplink  
Geef ajax please 100 Miljoen.

Het interresseert me niet wie er voor terugkomt, als Luis maar oprot. Hij valt staat op, scoort, is irritant, is de ideale speler voor een club!
remco k
 remco k - donderdag 24 september 2009 - 19:40   quote  deeplink  
wat is er bang dat je eigen cluppie niet kan winnen als wij suarez hebben:)
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 24 september 2009 - 20:00   quote  deeplink  
...ik ben alleen maar nieuwsgierig wat de woorden van Suarez bij aanvang van dit seizoen waard zijn....
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 24 september 2009 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 14:46 schreef Daan het volgende:
Ajax zou idd. al haar sportieve ambities wederom langszij leggen, besluiten zij in de winsterstop suarez te doen verkopen voor een dik zak met geld. Ik denk daarom dat Suarez ook gewoon blijft in de winterstop. Vorig jaar was 't Huntelaar die weg ging naar Real Madrid, wat heeft 't ajax uiteindelijk opgeleverd? Niks, Nada, Noppes.... doordat ze de CL mis liepen, waren de inkomsten van de transfer slechts een compensatie van het verlies wat er geleden is, door geen CL te spelen.

We hebben die nu in 't verleden mee gemaakt met Sneijder en Huntelaar... laat ajax alsjeblieft een lesje geleerd hebben en laat Suarez dit seizoen bij ajax afmaken.

Suarez in de winsterstop weg = weer geen CL!
deze situatie hebben we met Huntelaar en met Sneijder meegemaakt...beiden best veel geld opgeleverd maar in beide gevallen ook helemaal niets gewonnen...dat betekent wolgens mij dat je de startbonus van deelname CL van de verkoopopbrengst dient af te halen om de werkelijke verkoopprijs te kunnen beoordelen...en dan valt het opeens allemaal best wel tegen wat die jongens hebben opgebracht...was volgens mij alleen heel lucratief geweest als we na verkoop van die jongens wel de CL hadden gehaald...
remco k
 remco k - donderdag 24 september 2009 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 20:00 schreef Patrick Buisman het volgende:
...ik ben alleen maar nieuwsgierig wat de woorden van Suarez bij aanvang van dit seizoen waard zijn....
mee eens, hij heeft het bij groningen ook geflikt, ik ben meer benieuwd wat ajax voorop stelt, geld of sport, 1 ding is zeker als ajax suarez wel verkoopt in de winterstop dan verkoopt ajax het kampioenschap en ben ik mijn hoge vertrouwen in dit bestuur volleig kwijt.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 25 september 2009 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 20:39 schreef remco k het volgende:

[..]

mee eens, hij heeft het bij groningen ook geflikt, ik ben meer benieuwd wat ajax voorop stelt, geld of sport, 1 ding is zeker als ajax suarez wel verkoopt in de winterstop dan verkoopt ajax het kampioenschap en ben ik mijn hoge vertrouwen in dit bestuur volleig kwijt.
en daar ben ik het dan weer mee eens.....
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 september 2009 - 09:59   quote  deeplink  
niet lullig bedoelt maar ik vind het al knap dat ze hem uberhaubt hebben kunnen vast houden.. daarbij komt Barca is zijn droomclub.. dus mocht het bestuur hem laten gaan is het ook een teken van dank denk ik... maar goed hoop dat hij blijft natuurlijk...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 september 2009 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 19:40 schreef remco k het volgende:
wat is er bang dat je eigen cluppie niet kan winnen als wij suarez hebben:)
dat geeft hij inderdaad wel een beetje aan ja ;)
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 25 september 2009 - 11:00   quote  deeplink  
Gewoon niet verkopen in de winterstop, als Barca hem graag wilt dan willen ze hem in de zomer ook nog wel. Zou stom zijn om hem nu te laten gaan, je gaat er in kwaliteit altijd op achteruit. Uiteindelijk kan je zo´n speler toch niet behouden maar in ieder geval zo lang mogelijk proberen en anders de hoofdprijs er uit halen.
liefdevoorajax
 liefdevoorajax - vrijdag 25 september 2009 - 11:09   quote  deeplink  
1 ding weet ik wel als ze suarez in de winterstop verkopen dan nemen de ajax supporters het ajax bestuur niet meer serieus ja ik neem ze dan niet meer serieus, en ze krijgen voor suarez echt geen 50 miljoen.. ik hoop tussen de 30 en 40 miljoen. maar ajax en barca kunnen toch een deal afsluiten dat suarez vana 1 juli 2010 naar barca gaat ofzo en dat die nog naar de winterstop wel bij ajax speelt..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 september 2009 - 11:31   quote  deeplink  
denk ook dat het dat word liefdevoorajax. kopen in de winter verhuizen in de zomer..
liefdevoorajax
 liefdevoorajax - vrijdag 25 september 2009 - 11:53   quote  deeplink  
ja lijkt mij ook wel, en dat is denk ik ook de juiste beslissling dan, want als ajax cl in gaat dan vangen ze daar ook nog eens geld voor en dan vangen ze dan natuurlijk geld van suarez dan is ajax blij en dan kan suarez zijn droomtransfer maken..
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 25 september 2009 - 11:56   quote  deeplink  
krikic??
liefdevoorajax
 liefdevoorajax - vrijdag 25 september 2009 - 11:58   quote  deeplink  
die komt nooit naar ajax..
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 25 september 2009 - 13:03   quote  deeplink  
heeft bij Barcelona geen uitzicht op een basisplaats....suarez wordt daar vast niet gehaald voor in breedte....wellicht dat er zo een mooie deal te maken valt...
Daan
 Daan - vrijdag 25 september 2009 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 - 13:03 schreef Patrick Buisman het volgende:
heeft bij Barcelona geen uitzicht op een basisplaats....suarez wordt daar vast niet gehaald voor in breedte....wellicht dat er zo een mooie deal te maken valt...
Haha ja, wellicht dat Henry de omgekeerde route kan afleggen in een deal met suarez? :p

Nee ff zonder dollen, als het tot een transfer komt tussen suarez en barca, dan kan ik me voorstellen dat er talentjes / spelers richting ajax gaan. Wellicht is Marquez iets voor ajax. Maar goed, volgend seizoen mag barca bieden, nu nog niet.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 25 september 2009 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 19:40 schreef remco k het volgende:
wat is er bang dat je eigen cluppie niet kan winnen als wij suarez hebben:)
Pfff, gaan we weer.

Zonder Suarez is ajax een slap zooitje, dat aan de hand van een ´redelijke´ speler als De Zeeuw, moet vechten om de plaatsen 1 tot 5. Mét Suarez is gewoon een wereld van verschil.

2 kansen heeft Ajax nu gehad om kampioen te worden.

Met Ten Cate, die over spelers als: Davids, Huntelaar, Vermaelen, Suarez, Sneijder kon beschikken. En vorig jaar, met de juiste trainers zouden die 30 Miljoen anders geïnversteerd zijn.

Dit is gewoon een middelmatig zooitje, dat met Suarez, de helft van het voetbal in huis heeft.
remco k
 remco k - vrijdag 25 september 2009 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 - 18:58 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Pfff, gaan we weer.

Zonder Suarez is ajax een slap zooitje, dat aan de hand van een ´redelijke´ speler als De Zeeuw, moet vechten om de plaatsen 1 tot 5. Mét Suarez is gewoon een wereld van verschil.

2 kansen heeft Ajax nu gehad om kampioen te worden.

Met Ten Cate, die over spelers als: Davids, Huntelaar, Vermaelen, Suarez, Sneijder kon beschikken. En vorig jaar, met de juiste trainers zouden die 30 Miljoen anders geïnversteerd zijn.

Dit is gewoon een middelmatig zooitje, dat met Suarez, de helft van het voetbal in huis heeft.
he rustig kerel ik steek je de gek aan:)
remco k
 remco k - vrijdag 25 september 2009 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 - 09:59 schreef nummer10 het volgende:
niet lullig bedoelt maar ik vind het al knap dat ze hem uberhaubt hebben kunnen vast houden.. daarbij komt Barca is zijn droomclub.. dus mocht het bestuur hem laten gaan is het ook een teken van dank denk ik... maar goed hoop dat hij blijft natuurlijk...
dank waarvoor?? we hebben met hem nog niks gewonnen, ik snap je punt maar het word tijd dat ajax harder gaat worden anders blijven de topclubs over ons heen lopen met transfers enz, en winnen we nooit meer wat, als ajax besluit hem in de winterstop verkoopt dan zul je mij hier niet meer zien voorlopig, dan hoef ik ook even niks meer met ajax te maken te hebben, het heeft dan toch geen zin meer als geld belangrijker is dan sportieve vooruitgang.
jef24
 jef24 - zaterdag 26 september 2009 - 04:03   quote  deeplink  
winterstop is onbespreekbaar voor jol (en ajax), weet ik bijna zeker! suarez zelf wil ook zeker de cometitie afmaken! eind van het seizoen 30 miljoen + bojan overnemen! dan heeft ajax prima zaken gedaan!
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 26 september 2009 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 04:03 schreef jef24 het volgende:
winterstop is onbespreekbaar voor jol (en ajax), weet ik bijna zeker! suarez zelf wil ook zeker de cometitie afmaken! eind van het seizoen 30 miljoen + bojan overnemen! dan heeft ajax prima zaken gedaan!
Ik weet zeker dat het voor Jol onbespreekbaar is, want hij wil prijzen pakken. Ik weet zeker dat voor het bestuur van Ajax alles bespreekbaar is. Ik weet ook zeker dat Suarez nooit van zijn leven nee tegen Barcelona gaat zeggen. Ik vind jouw uitspraak over Suarez daarom een beetje naïef. Hij heeft toch duidelijk aangegeven dat Barcelona niet zomaar een club voor hem is. Hij blijft nu nog netjes in zijn uitspraken omdat er nog geen concrete interesse is...maar als de berichten rond de winterstop serieuzere vormen aan gaan nemen, dan zou ik als ik jou was er maar niet van uitgaan dat hij Barcelona links laat liggen om nog een half jaartje in de eredivisie tegen met alle respect clubs als RKC, Sparta en Heracles te spelen...
Pietje
 Pietje - zaterdag 26 september 2009 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 08:39 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat het voor Jol onbespreekbaar is, want hij wil prijzen pakken. Ik weet zeker dat voor het bestuur van Ajax alles bespreekbaar is. Ik weet ook zeker dat Suarez nooit van zijn leven nee tegen Barcelona gaat zeggen. Ik vind jouw uitspraak over Suarez daarom een beetje naïef. Hij heeft toch duidelijk aangegeven dat Barcelona niet zomaar een club voor hem is. Hij blijft nu nog netjes in zijn uitspraken omdat er nog geen concrete interesse is...maar als de berichten rond de winterstop serieuzere vormen aan gaan nemen, dan zou ik als ik jou was er maar niet van uitgaan dat hij Barcelona links laat liggen om nog een half jaartje in de eredivisie tegen met alle respect clubs als RKC, Sparta en Heracles te spelen...
Ik vrees dat jij helemaal gelijk hebt. En voor het management van Ajax geldt al heel lang: geld stinkt niet...
Super AJAX
 Super AJAX - zaterdag 26 september 2009 - 12:39   quote  deeplink  
Yep mocro denk ik ook.

Ik ben alleen niet zo bang. Ajax heeft altijd wel een goede opvolger gehad voor de spits de ze zijn verloren. Zlatan, huntelaar, suarez als voorbeeld van afgelopen jaren.
Ik denk wel dat Barca de hoofdprijs moet neerleggen. Van dat geld MOET er gewinkeld worden en desnoods maar een heel hoog salaris betaald moet worden. Ik hoor iedereen wel zeggen dat niemand naar onze land wilt komen maar het gaat voornameljk om geld.
k weet nog dat Vieira in Amsterdam was voor contract bespreking, zag het salaris aanbod en ging linea recta naar Londen waar hij drie dagen later een miljoenencontract tekende bij Arsenal.
Het kan maar het geld is het probleem in Nederland.

Als ajax psv en de rest salarissen van 4 tot 9 miljoen neer konden leggen voor elke speler had onze competitie er anders uitgezien, dan was ook RKC en Sparta interessant ( met alle respect)
remco k
 remco k - zondag 27 september 2009 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 08:39 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat het voor Jol onbespreekbaar is, want hij wil prijzen pakken. Ik weet zeker dat voor het bestuur van Ajax alles bespreekbaar is. Ik weet ook zeker dat Suarez nooit van zijn leven nee tegen Barcelona gaat zeggen. Ik vind jouw uitspraak over Suarez daarom een beetje naïef. Hij heeft toch duidelijk aangegeven dat Barcelona niet zomaar een club voor hem is. Hij blijft nu nog netjes in zijn uitspraken omdat er nog geen concrete interesse is...maar als de berichten rond de winterstop serieuzere vormen aan gaan nemen, dan zou ik als ik jou was er maar niet van uitgaan dat hij Barcelona links laat liggen om nog een half jaartje in de eredivisie tegen met alle respect clubs als RKC, Sparta en Heracles te spelen...
alleen is suarez niet degene die beslist of ajax hem laat gaan. we hopen dat het bestuur ons dit keer niet in de maling gaat nemen.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 27 september 2009 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2009 - 15:10 schreef remco k het volgende:

[..]

alleen is suarez niet degene die beslist of ajax hem laat gaan. we hopen dat het bestuur ons dit keer niet in de maling gaat nemen.
Dat was vroeger misschien zo...maar tegenwoordig hebben spelers en zaakwaarnemers toch echt de macht. Als een speler kost wat kost weg wil, dan is hij (helaas) niet te behouden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5876
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'FC Barcelona overweegt bod op Suarez in winterstop'









0.0094251