BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uitslag Ajax - ADO (27-09-2009): 3-0

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 26 september 2009 - 17:09   quote  deeplink  
Zegt u het maar. Ik denk een 3-1 overwinning. Pantelic scoort z'n eerste voor Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2009 door Thomas --
Boss
 Boss - zaterdag 26 september 2009 - 17:34   quote  deeplink  
Met Suárez op dreef moet je alles kunnen winnen! Verdediging staat ook goed nu. Ik zeg (als de eerste snel valt) ;5-1
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 26 september 2009 - 18:32   quote  deeplink  
Steek
Gregz Toby Jan Urbz
Demy Enoh Siem Mickey
Luis en Pantelic
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - zaterdag 26 september 2009 - 20:01   quote  deeplink  
vroege goal dan word het weer een mooie score.
thuis houden ze achterin wederom de nul en met dario en luis prikken we er wel een paar in het netje.....
ik hoop ook op pantelic trouwens...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 27 september 2009 - 15:44   quote  deeplink  
Siem Siem Siem, waarom doe je me dit aan. Denk ik 6 punten binnen te halen, worden het er door jou uiteindelijk 3. En dat nog wel in de laatste minuut. Hahaha

OT: Lekkere wedstrijd en wederom de 0 gehouden. Op naar donderdag tegen Anderlecht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2009 door amsterdammer113 --
Yordee1
 Yordee1 - zondag 27 september 2009 - 15:48   quote  deeplink  
Nou. Die 3-1 van mij klopte perfect. Jammer dat die van Milic werd afgekeurd :P En Pantelic scoorde inderdaad z'n eerste.
Boss
 Boss - zondag 27 september 2009 - 16:08   quote  deeplink  
3-0 is geen 3-1. Weer de 0 gehouden, dus niet jammer van Milic...
remco k
 remco k - zondag 27 september 2009 - 16:27   quote  deeplink  
lekker hoor vandaag 3 x 6 punten op sportpooler, ajax goed twente goed en utrecht goed, hahaha.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 27 september 2009 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2009 - 16:27 schreef remco k het volgende:
lekker hoor vandaag 3 x 6 punten op sportpooler, ajax goed twente goed en utrecht goed, hahaha.
Grrrr, haha, zet je zeker een grote stap in de stand?
remco k
 remco k - zondag 27 september 2009 - 16:33   quote  deeplink  
ja ik ga de top 1000 binnen na vandaag denk ik, en ik heb de eerste ronde helemaal niet meegedaan, ach we hebben allemaal weleens geluk toch??
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 27 september 2009 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2009 - 16:33 schreef remco k het volgende:
ja ik ga de top 1000 binnen na vandaag denk ik, en ik heb de eerste ronde helemaal niet meegedaan, ach we hebben allemaal weleens geluk toch??
Natuurlijk man en het is je ook van harte gegund. Maakte ook maar een dolletje.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 27 september 2009 - 17:26   quote  deeplink  
Wat hoop ik ongeloofelijk dat De Zeeuw of Suarez (liefst beide) niet meedoen tegen ons Feyenoord. Met deze twee heren zal Ajax gaan winnen, zonder word het zeer waarschijnlijk een prooi voor ons.

Misschien raar om van een Feyenoorder te horen maar:

Veel succes in de klassieker, en als Ajax beter is, leg ik mij er bij neer!
Juantinho
 Juantinho - zondag 27 september 2009 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2009 - 17:26 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:
Wat hoop ik ongeloofelijk dat De Zeeuw of Suarez (liefst beide) niet meedoen tegen ons Feyenoord. Met deze twee heren zal Ajax gaan winnen, zonder word het zeer waarschijnlijk een prooi voor ons.

Misschien raar om van een Feyenoorder te horen maar:

Veel succes in de klassieker, en als Ajax beter is, leg ik mij er bij neer!
Kan ik alleen maar respect voor opbrengen en mijn duim voor je op steken en wat je zegt klopt denk ik ook, deze gasten moeten juist aanwezig zijn voor ons..
remco k
 remco k - zondag 27 september 2009 - 19:51   quote  deeplink  
Emanuelson was echt heel erg slecht vandaag, ondanks dat hij een goede lijn had ingezet blijkt de laatste 11/2 week toch weer dat ie maar matig is, het centrum bloeit steeds meer op en krijgt ook steeds meer vertrouwen.
bully
 bully - zondag 27 september 2009 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2009 - 15:44 schreef amsterdammer113 het volgende:
Siem Siem Siem, waarom doe je me dit aan. Denk ik 6 punten binnen te halen, worden het er door jou uiteindelijk 3. En dat nog wel in de laatste minuut. Hahaha

OT: Lekkere wedstrijd en wederom de 0 gehouden. Op naar donderdag tegen Anderlecht.
bedankt siem nu kwamen die 6 punten toch nog bij mij terecht
nummer10
 nummer10 - zondag 27 september 2009 - 20:21   quote  deeplink  
de 0 gehouden dan doe je het niet matig.. ook Ema niet.. er is nergens een doelpunt uitgekomen met wat hij dan niet goed zou doen dus gewoon goed.. snap niet dat je een ras ajacied (ja eigen jeugd) zo af kan kraken... nooit iets over heitinga gehoord terwijl dat ook maar een matige verdediger is...
bully
 bully - zondag 27 september 2009 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2009 - 19:51 schreef remco k het volgende:
Emanuelson was echt heel erg slecht vandaag, ondanks dat hij een goede lijn had ingezet blijkt de laatste 11/2 week toch weer dat ie maar matig is, het centrum bloeit steeds meer op en krijgt ook steeds meer vertrouwen.
klopt hij liet weer meerdere keren zijn mannetje lopen.
ook zijn voortzetting was niet echt sterk.
enig lichtpuntje dat hij in zijn man tegen man wel sterk was en dat de rest van de verdediging er wel goed stond.
van mij mogen ze die scheidsrechters ruil met belgie ook gelijk stoppen.
want we klagen wel allemaal over onze scheidsrechters maar die belgen zijn wel heel erg slecht.
waar de nos weer het meeste niet liet zien heb ik me in de arena mateloos aan deze man lopen irriteren.
maar we hebben gelukkig weer een terechte overwinning erbij.
bully
 bully - zondag 27 september 2009 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2009 - 20:21 schreef nummer10 het volgende:
de 0 gehouden dan doe je het niet matig.. ook Ema niet.. er is nergens een doelpunt uitgekomen met wat hij dan niet goed zou doen dus gewoon goed.. snap niet dat je een ras ajacied (ja eigen jeugd) zo af kan kraken... nooit iets over heitinga gehoord terwijl dat ook maar een matige verdediger is...
dat we allen ajacied zijn hoeft nog niet te zeggen dat we een matige speler maar de hemel in moeten prijzen omdat hij toevallig uit ajax jeugd komt.
er zijn nog veel meer spelers niet doorgebroken die uit die zelfde jeugdopleiding komen.
een speler is goed of hij is slecht dat heefd niks temaken ofdat hij uit eigenopleiding komt of is aangekocht.
ook de vergelijking heitinga vind ik niet kloppen.
dat is toch een speler die met zijn mentaliteit de top heefd bereikt.
en dat is nou juist de mentaliteit die emanuelson mist.
alibabba
 alibabba - zondag 27 september 2009 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2009 - 17:26 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:
Wat hoop ik ongeloofelijk dat De Zeeuw of Suarez (liefst beide) niet meedoen tegen ons Feyenoord. Met deze twee heren zal Ajax gaan winnen, zonder word het zeer waarschijnlijk een prooi voor ons.

Misschien raar om van een Feyenoorder te horen maar:

Veel succes in de klassieker, en als Ajax beter is, leg ik mij er bij neer!
Mooie reactie, zou het dan toch nog eens een keer goedkomenmetjeschatje?.............
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 27 september 2009 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2009 - 20:12 schreef bully het volgende:

[..]

bedankt siem nu kwamen die 6 punten toch nog bij mij terecht
En zo kan het verkeren! Gefeliciteerd.
bully
 bully - zondag 27 september 2009 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2009 - 21:11 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

En zo kan het verkeren! Gefeliciteerd.
haha bedankt.
volgende week zit ik er waarschijnlijk weer naast dus er komen nog genoeg kansen.
maar deze week is siem de man bij mij.
nummer10
 nummer10 - zondag 27 september 2009 - 22:16   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=aYBTNGxdhdk

4.33 och och wat is hij toch slecht...

maar goed hebben we al eerder overgehad.. daarbij wil ik wel even wat anders laten weten.. in alles ZIE je dat het meer een Team is.. hoe ze naar elkaar toegaan bij een doelpunt etc etc etc... Jol is met iets goed bezig...
remco k
 remco k - maandag 28 september 2009 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2009 - 20:21 schreef nummer10 het volgende:
de 0 gehouden dan doe je het niet matig.. ook Ema niet.. er is nergens een doelpunt uitgekomen met wat hij dan niet goed zou doen dus gewoon goed.. snap niet dat je een ras ajacied (ja eigen jeugd) zo af kan kraken... nooit iets over heitinga gehoord terwijl dat ook maar een matige verdediger is...
o dus je moet zelfs de matige spelers uit de jeugd van ajax maar de hemel inprijzen puur omdat het ajacieden zijn, toen hij net weer back ging spelen deed hij het erg goed, dat heb ik toen ook gezegd, alleen werd hij tegen vvv, agovv en tegen ado weer even nonchalant als voorheen, liet zijn man weer lopen en werd door de rechtsbuiten van de tegenstanders vaak makkelijk voorbij gelopen zeker tegen vvv was dat het geval.

En het is wel een heel erg domme opmerking om te roepen dat als ajax geen tegengoal krijgt dat urby het dan goed heeft gedaan, sorry maar daar snap ik de logica niet helemaal van. Als er kansen komen door fouten van welke speler dan ook, dan heeft die speler het toch niet heel erg goed gedaan.
remco k
 remco k - maandag 28 september 2009 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2009 - 22:16 schreef nummer10 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=aYBTNGxdhdk

4.33 och och wat is hij toch slecht...

maar goed hebben we al eerder overgehad.. daarbij wil ik wel even wat anders laten weten.. in alles ZIE je dat het meer een Team is.. hoe ze naar elkaar toegaan bij een doelpunt etc etc etc... Jol is met iets goed bezig...
1 goede actie??? meen je serieus dat je daar alleen naar kijkt, volgens mij snap je niet helemaal dat het een verdediger is geen middenvelder of aanvaller(meer) dan mag je nooit en te nimmer je eigen man laten lopen, maar als jij dat wel goed vind ach wat maakt het uit dan.
bully
 bully - maandag 28 september 2009 - 23:23   quote  deeplink  
ach ik keek vanavond naar die snor en die andere twee.
daar lieten ze ook zo stukkie zien over het goede spel van urbie.
denk daarom dat nummer10 eens naar het hele geheel moet kijken en niet dat hij een keertje ook iets goed doet.
en dat dan via een kort youtube filmpje laat zien.
genieten van een aktie win je geen wedstrijd mee.
dat moet jij toch weten want jij voetbalt zelf als enige hier nummer10.
remco k
 remco k - maandag 28 september 2009 - 23:37   quote  deeplink  
hahahaha:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uitslag Ajax - ADO (27-09-2009): 3-0









0.0148029