BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Martin Jol: 'Ajax had Elia gewoon kunnen hebben'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 28 september 2009 - 01:05
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Martin Jol: 'Ajax had Elia gewoon kunnen hebben' (Sportweek Online)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 28 september 2009 - 05:32   quote  deeplink  
Martin Jol: 'Ajax had Elia gewoon kunnen hebben'

Volgens Ajax-coach Martin Jol hadden de Amsterdammers Eljero Elia (foto, links) in de zomer gewoon naar de Arena kunnen halen. De vleugelaanvaller vertrok bij FC Twente tijdens de afgelopen transferperiode echter naar Hamburger SV in de Duitse Bundesliga.

Elia wilde heel graag. En als we een half miljoen meer hadden betaald hadden we hem gehad, aldus de coach zondagmiddag in het AT5-programma Studio Ajax. Verderop in de uitzending ging Jol verder op zijn eerdere uitspraken in. Ik heb gezegd tegen de club: niet doen. We hebben Sulejmani, daar hebben we tussen de 16 en 18 miljoen in geïnvesteerd en dan zou je die jongen op een zijspoor moeten zetten.

Hadden ze niet beter toch dat half miljoen extra kunnen uitgeven??
nummer10
 nummer10 - maandag 28 september 2009 - 11:06   quote  deeplink  
en dat is weg gegooit geld als je Elia had gekocht inderdaad.. ik weet ook wel zeker dat Sulejmani beter gaat worden dan Elia.. hij is nog erg jong maar hij komt er wel !!
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 28 september 2009 - 12:40   quote  deeplink  
tja wat moet je hier nou mee. Jol kan al beter eens gaan kijken naar een opvolger voor Suarez
nummer10
 nummer10 - maandag 28 september 2009 - 13:13   quote  deeplink  
denk je dat hij dat nie doet ? :)
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 28 september 2009 - 14:07   quote  deeplink  
eerlijk gezegd denk ik dat ze daar niet mee bezig zijn
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 28 september 2009 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2009 - 11:06 schreef nummer10 het volgende:
en dat is weg gegooit geld als je Elia had gekocht inderdaad.. ik weet ook wel zeker dat Sulejmani beter gaat worden dan Elia.. hij is nog erg jong maar hij komt er wel !!
Elia zou zijn inverstering dubbel en dwars uitbetaalt hebben. Een echte ajax-speler, met flair, arrogantie, snelheid en techniek. Het is niet voor niets dat hij de sterren van de hemel speelt in de Bundesliga!
Tenic
 Tenic - maandag 28 september 2009 - 16:43   quote  deeplink  
met een beetje wil was er een voorhoede Suarez,Berg en Elia.
waar ajax EN ingedekt zou zijn bij de verkoop van saurez EN de komende 4 jaar lachend kampioen zou zijn geworden.
nu zitten we met schaamrood op onze kaken te kijken na t alternatief genaamd pantelic.
ajax het miljoenenbedrijf wordt weer geleidt door 1persoon die nog steeds niet heeft bewezen die taak aan te kunnen.
hoezo geen wanbeleid?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 september 2009 door Tenic --
remco k
 remco k - maandag 28 september 2009 - 17:23   quote  deeplink  
Hhmm dus weer wanbeleid, omdat ajax niet de spelers heeft gekocht die de supporters willen hebben maar hebben gekozen voor transfervrije spelers aangezien er geen sportieve zekerheid is/was (Championsleauge), volgens mij dus niet meer dan logisch aangezien er inderdaad de afgelopen jaren wanbeleid is gevoerd en daardoor du ook nog eens een overvolle loonlijst bestaat die ons heel veel geld kost.
dus niet gaanlopen janken en een beetje geduld opbrengen ok?
timmy v
 timmy v - maandag 28 september 2009 - 18:02   quote  deeplink  
ja hadden we kunnen doen, en had het maar gedaan..... ik zeg chadli van agovv dat wordt de nieuwe in de winterstop halen en langzaam laten komen. Stond echt van hem te kijken hoe gemakkelijk hij speelde.
FR12-1908
 FR12-1908 - maandag 28 september 2009 - 21:02   quote  deeplink  
Chadli is inderdaad goede speler!
Maar denk niet dat pantelic opvolger wordt van Suarez. eigenlijk kan niemand dat. Denk dat de heer Pantelic slim was gekocht omdat ie transfervrij was maar denk niet dat met zijn versterking ajax beter is geworden. hoop niet voor Ajax dat suarez weg is maar da kopen ze wel een andere goede spits uit eredivisie(!?) of buitenland
nummer10
 nummer10 - maandag 28 september 2009 - 21:45   quote  deeplink  
Chadli viel mij ook op ja.. maar kan je weinig van zeggen nog zelfde als honda.. hoor er namelijk niemand meer over.. simpel weg omdat hij nie meer zo goed is.. maar goed ik ben er van overuigd dat Sulejmani gewoon op niveau komt.. en dit heeft absoluut niks met wanbeleid temaken.. dus is juist GOED BELEID voeren.. tis ook niet gezegt dat Elia het bij Ajax had gered simpele reden bij Ajax moet je eerste worden bij HSV en Twente is dat niet zo..
Tenic
 Tenic - maandag 28 september 2009 - 23:06   quote  deeplink  
volgens mij ben jij niet op de hoogte van club HSV dat is een (traditionele topclub) dat ook elk jaar voor de titel gaat.
en ik weet wel zeker dat ze met pantelic de opvolger van saurez niet in huis hebben.
maar met elia hadden ze dat wel gehad.
bully
 bully - maandag 28 september 2009 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2009 - 16:43 schreef Tenic het volgende:
met een beetje wil was er een voorhoede Suarez,Berg en Elia.
waar ajax EN ingedekt zou zijn bij de verkoop van saurez EN de komende 4 jaar lachend kampioen zou zijn geworden.
nu zitten we met schaamrood op onze kaken te kijken na t alternatief genaamd pantelic.
ajax het miljoenenbedrijf wordt weer geleidt door 1persoon die nog steeds niet heeft bewezen die taak aan te kunnen.
hoezo geen wanbeleid?
pakweg dus ongeveer 25 miljoen uitgeven met de de zware loonlasten die er nu al zijn lijkt mij de ondergang van ons aller ajax.
als dit bestuur deze risico`s zou nemen en het zou mislopen zijn de mensen die nu schreeuwen om dat risico degeen die dan schreeuwen om het vertrek van dit bestuur.
laten we blij zijn dat ajax nog steeds een gezonde club is.
het herstel zal wat langer duren maar je neemt geen onverantwoord risico.
en ik blijf nog steeds vertrouwen in sulejmani.
want je maakt mij niet wijs dat hij nu ineens niet meer kan voetballen.
remco k
 remco k - maandag 28 september 2009 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2009 - 23:06 schreef Tenic het volgende:
volgens mij ben jij niet op de hoogte van club HSV dat is een (traditionele topclub) dat ook elk jaar voor de titel gaat.
en ik weet wel zeker dat ze met pantelic de opvolger van saurez niet in huis hebben.
maar met elia hadden ze dat wel gehad.
er zit wel degelijk een wezenlijk verschil tussen voor de titel gaan(hsv 7x landskampioen laatste x in 1983) en kampioen moeten worden ( ajax 29 keer landskampioen laatste keer 04) de druk is dan volledig anders.
remco k
 remco k - maandag 28 september 2009 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2009 - 23:12 schreef bully het volgende:

[..]

pakweg dus ongeveer 25 miljoen uitgeven met de de zware loonlasten die er nu al zijn lijkt mij de ondergang van ons aller ajax.
als dit bestuur deze risico`s zou nemen en het zou mislopen zijn de mensen die nu schreeuwen om dat risico degeen die dan schreeuwen om het vertrek van dit bestuur.
laten we blij zijn dat ajax nog steeds een gezonde club is.
het herstel zal wat langer duren maar je neemt geen onverantwoord risico.
en ik blijf nog steeds vertrouwen in sulejmani.
want je maakt mij niet wijs dat hij nu ineens niet meer kan voetballen.
hij was vandaag(ondanks dat het jong ajax is) wel weer eens de man met 2 assits en een goal en het belangrijkste heel goed spel. die komt er langzaam weer aan, zoals jol zelf afgelopen week bij at5 zei, hij is met sulejmani aan het werk gegaan en hij gaat er wel weer komen.
Tenic
 Tenic - maandag 28 september 2009 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2009 - 23:35 schreef remco k het volgende:

[..]

er zit wel degelijk een wezenlijk verschil tussen voor de titel gaan(hsv 7x landskampioen laatste x in 1983) en kampioen moeten worden ( ajax 29 keer landskampioen laatste keer 04) de druk is dan volledig anders.
ik denk dat de linksbuiten van hsv iets meer druk voelt dan die van ajax of welke nl club dan ook.
de bundesliga is vele maler groter dan de onze.

en nee dat elia geen last van druk kan hebben nu hij op t punt staat internationaal door te breken en half nl het over hem heeft
maar bij alax kapot aan de druk zou gaan ...snappen we.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 september 2009 door Tenic --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2009 - 08:34   quote  deeplink  
jullie snappen het niet he ? Ajax is historys 1 van de grootste clubs van de Wereld.. in Japan kennen ze Ajax wel Maar HSV zegt ze toch wel iets minder.. het is gewoon Anders of je het nu wil geloven of niet.. zelfs de oud Toppers zeggen het Chivu Zlatan etc etc etc... en inderdaad Remco bedankt voor de aanvulling in iedergeval iemand die ouder is dan 16 die wel de history heeft mee gemaakt..
Tenic
 Tenic - dinsdag 29 september 2009 - 11:35   quote  deeplink  
ja elia had bij ajax door de mand gevallen omdat een of andere jap ooit van ajax heeft gehoord.
ik denk juist dat elia bij ajax helemaal los had gegaan.
hij had zelf ook heel graag gewild en zat al op een telefoon uit amsterdam te wachten.
die er niet kwam en dat elia nu de bundesliga op zn kop zet.daar moeten we maar aan wennen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2009 door Tenic --
liefdevoorajax
 liefdevoorajax - dinsdag 29 september 2009 - 11:45   quote  deeplink  
de grootste reden van ajax naja eigenlijk martin jol waarom elia niet naar ajax is gegaan, omdat sulejmani dan niet meer aan spelen toe kwam. en als je sulejmani helemaal niet meer laat spelen ben je weer 16 miljoen kwijt..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2009 - 13:25   quote  deeplink  
ja maar sulejmani komt wel weer.. ik ben het vaak niet eens met VI maar gisteren hadden zehet erover en wat kraaij zei sluit ik me helemaal bij aan.. over tijdje gaan we hard genieten van sulejmani en vergeet iedereen Elia
liefdevoorajax
 liefdevoorajax - dinsdag 29 september 2009 - 13:32   quote  deeplink  
ja denk het ook wel, want hij is ook pas 20 jaar. en dat vergeten veel mensen. de meeste mensen denken van ja hij is voor 16 miljoen gekocht nu speeld die ook de sterren van de hemel bij ajax, maar laat deze jongen maar eerst lekker op gang komen dan word die vanzelf wel beter..
Tenic
 Tenic - dinsdag 29 september 2009 - 13:43   quote  deeplink  
ik denk ook dat sul wel terug komt.
daarom is het helemaal zonde dat elia niet was gehaald .
dan zou er een aanval van niveau staan plus het feit dat je suarezs opvolger gelijk in huis had.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2009 door Tenic --
liefdevoorajax
 liefdevoorajax - dinsdag 29 september 2009 - 14:31   quote  deeplink  
dan zou er een aanval van niveau staan plus het feit dat je suarezs opvolger gelijk in huis had.

in die zin heb je helemaal gelijk..
maar je hebt nou ook een pantelic en we kunnen ook nog tot de zomer wachten voor een opvolger voor suarez, zolang die niet verkocht is hoef je er ook nog geen vervanger voor te vragen, want stel je had elia al gehaald. dan was sulejmani degene die dan helemaal niet meer speelde en daar word die ook niet beter van. dus ik vind het persoonlijk niet erg dat elia niet in aangetrokken..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2009 - 15:24   quote  deeplink  
wie weet word Kerlon wel de opvolger ;) als Suarez word verkocht is dat voor erg veel geld.. en kan je zeker wel wat moois aantrekken..
remco k
 remco k - dinsdag 29 september 2009 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2009 - 23:49 schreef Tenic het volgende:

[..]

ik denk dat de linksbuiten van hsv iets meer druk voelt dan die van ajax of welke nl club dan ook.
de bundesliga is vele maler groter dan de onze.

en nee dat elia geen last van druk kan hebben nu hij op t punt staat internationaal door te breken en half nl het over hem heeft
maar bij alax kapot aan de druk zou gaan ...snappen we.
dus jij baseerd de hoeveelheid druk door de grote van de competitie?? En zelfs spelers als van basten bergkamp en overmars hebben altijd gezegd dat de druk om te presteren bij ajax zelfs groter is dan bij andere topclubs in europa, dus wat je zegt is nergens op gebasseerd. en praat voor jezelf niet in de "we" vorm, jij kent niet de mening van vele andere mensen hier op het forum.
remco k
 remco k - dinsdag 29 september 2009 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 - 11:35 schreef Tenic het volgende:
ja elia had bij ajax door de mand gevallen omdat een of andere jap ooit van ajax heeft gehoord.
ik denk juist dat elia bij ajax helemaal los had gegaan.
hij had zelf ook heel graag gewild en zat al op een telefoon uit amsterdam te wachten.
die er niet kwam en dat elia nu de bundesliga op zn kop zet.daar moeten we maar aan wennen.
ja en dat dacht iedereen ook over sulejmani, dat ie helemaal los zou gaan, iedereen stond te juichen toen ie werd gekocht, jij kan gewoon niet weten of hij bij ajax ook meteen zo goed was geweest. En je eerste zin is inderdaad zoals nr10 zegt de opmerking van iemand die blijkbaar de historie van ajax niet helemaal goed kent.
remco k
 remco k - dinsdag 29 september 2009 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 - 13:43 schreef Tenic het volgende:
ik denk ook dat sul wel terug komt.
daarom is het helemaal zonde dat elia niet was gehaald .
dan zou er een aanval van niveau staan plus het feit dat je suarezs opvolger gelijk in huis had.
sulejmani en elia zijn beide spelers die het beste uit de verf komen als linksbuiten, dus dan had je 1 van beide spelers ook nog moeten omvormen tot rechtsbuiten, ja dat lijkt mij een heel verstandig plan.
remco k
 remco k - dinsdag 29 september 2009 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 - 15:24 schreef nummer10 het volgende:
wie weet word Kerlon wel de opvolger ;) als Suarez word verkocht is dat voor erg veel geld.. en kan je zeker wel wat moois aantrekken..
ik denk van wel dat kerlon het hier gaat maken, die is al wel veel druk gewend ndanks dat hij niet heel veel heeft gespeeld in italie.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 29 september 2009 - 16:38   quote  deeplink  
Het lijkt alsof iedereen vergeet dat als Elia gekocht was geweest, de Zeeuw niet had kunnen komen. Dus het was of vertrouwen in Sulejmani of in een ander middenveld met Anita, de Jong, Donald of Gabri die dan uit gingen maken wie er op de plaats van de Zeeuw speelde. Ikzelf had liever Elia zien komen, hij had ook op rechts uit de voeten gekunt (vlgs mij is hij rechtsbenig). Alhoewel als je met drie spitsen had gespeeld, moet Suarez een andere rol vervullen. Misschien was hij dan niet zo doeltreffend. Ach ja we zullen er nooit achter komen hoe Elia het had gedaan.
Ben ook zeer tevreden met de Zeeuw. Alhoewel Donald het vast ook goed had gedaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2009 door Eindhovense Ajaxfan --
Tenic
 Tenic - dinsdag 29 september 2009 - 22:45   quote  deeplink  
leuk hoe op sport1 van basten zit te lullen over voetbal/barca.
het blijft zonde dat die man zn werk in de arena niet af mocht maken.
maar verwacht wel dat hij snel in t betaalde voetbal terugkeert.
bully
 bully - dinsdag 29 september 2009 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 - 22:45 schreef Tenic het volgende:
leuk hoe op sport1 van basten zit te lullen over voetbal/barca.
het blijft zonde dat die man zn werk in de arena niet af mocht maken.
maar verwacht wel dat hij snel in t betaalde voetbal terugkeert.
denk dat wij daar heel blij mee mogen zijn dat hij zijn werk niet heefd afgemaakt.
nog een jaar doormodderen met zijn onduidelijke visie lijkt mij nou niet echt goed.
heb hem als voetballer heel hoog staan maar als trainer heefd hij nog veel te veel teleren voordat hij een club als ajax aankan.
en of hij dan door ervaring dat niveau behaald is natuurlijk afwachten.
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 september 2009 - 11:29   quote  deeplink  
Eindhovense Ajaxfan Donald is nog Erg jong en had je het zelfde verhaal als vorig jaar gekregen.. te veel jonge gasten... nu is het goed qua leeftijd..
remco k
 remco k - woensdag 30 september 2009 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 - 22:45 schreef Tenic het volgende:
leuk hoe op sport1 van basten zit te lullen over voetbal/barca.
het blijft zonde dat die man zn werk in de arena niet af mocht maken.
maar verwacht wel dat hij snel in t betaalde voetbal terugkeert.
helemaal met je eens, ik denk dat Jol het wel gaat redden met ajax, alleen denk ik dat van basten het ook had gered, ach hij zal ons wel ons ongelijk gaan bewijzen...
Tenic
 Tenic - donderdag 01 oktober 2009 - 23:09   quote  deeplink  
hij mag t nu waarschijnlijk bij ac milan proberen.

leuk dat hij behouden voor t voetbal blijft.
Robertos90
 Robertos90 - vrijdag 02 oktober 2009 - 09:17   quote  deeplink  
Nou ik ben iig blij dat van basten weg is wat een rotzooi maakte hij ervan eerst jaagt hij cruijff weg kon denk ik sulejmani ook wel voor 12 mil krijgen dan zegt die dat stekelenburg vertrouwen nodig heeft en paar weken later geeft die vermeer een basisplaats terwijl je op trainingen ook gewoon duidelijk kon zien dat stekelenburg stukken beter was. Toen mocht perez opeens opzouten wat na mij mening op dat moment de beste speler van ajax was. Hij praatte heel weinig op het veld wat spelers verkeerd doen(jol zit er constant op) en wielaert was een dikke miskoop maar daar kon die niet veel aan doen want bij twente deed die het hartstikke goed maar bij ajax hebben we de meeste tegendoelpunten aan hem te danken. Jol heeft nu dan ook een acrobaat en DE MAN die ajax komt helpen gehaald waar ik mijn twijfels over heb maarja die kosten allebij geen drol en zijn dus het proberen waard. Verder vind ik al sulejmani en aissati hun oude niveau weer oppakken ajax een cl waardig team.
bully
 bully - vrijdag 02 oktober 2009 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2009 - 22:19 schreef remco k het volgende:

[..]

helemaal met je eens, ik denk dat Jol het wel gaat redden met ajax, alleen denk ik dat van basten het ook had gered, ach hij zal ons wel ons ongelijk gaan bewijzen...
hij heefd het al niet gered en zag dat zelf ook.
daarom dat nu langzaam al de kritiek van de spelers zelf al los komt.
slecht beginnen en nog slechter eindigen zonder progressie zegt al genoeg.
jol heefd wel de ervaring plus dat hij met mensen om kan gaan.
daarom geloof ik ook dat hij het wel red.
remco k
 remco k - vrijdag 02 oktober 2009 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2009 - 17:42 schreef bully het volgende:

[..]

hij heefd het al niet gered en zag dat zelf ook.
daarom dat nu langzaam al de kritiek van de spelers zelf al los komt.
slecht beginnen en nog slechter eindigen zonder progressie zegt al genoeg.
jol heefd wel de ervaring plus dat hij met mensen om kan gaan.
daarom geloof ik ook dat hij het wel red.
er zijn miljoenen voorbeelden te noemen van trainers die het bij de ene ploeg niet redden en dan een paar maand later wel bij een andere ploeg, zie rijkaard, degraderen met sparta en dan 3 jaar later de CL winnen met barca, het zou mij dan ook echt niet verbazen als van Basten binnen nu en 5 jaar met een grote club de CL wint.
bully
 bully - vrijdag 02 oktober 2009 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2009 - 18:42 schreef remco k het volgende:

[..]

er zijn miljoenen voorbeelden te noemen van trainers die het bij de ene ploeg niet redden en dan een paar maand later wel bij een andere ploeg, zie rijkaard, degraderen met sparta en dan 3 jaar later de CL winnen met barca, het zou mij dan ook echt niet verbazen als van Basten binnen nu en 5 jaar met een grote club de CL wint.
je vergeet dat die trainers dan vaak al wel wat hebben bewezen voor die tijd.
het eerste wat rijkaard heefd geleerd is een ervaren staf er bij nemen.
om te compenseren wat hij miste.
toen ten cate vertrok bij barcelona was de magie van rijkaard ook gelijk uitgewerkt.
want die vulde mekaar perfect aan.
en het verschil met marco en rijkaard is dat rijkaard veel meer openstaat om wat teleren en zijn eigen tekortkomingen weet.
daarom denk ik dat hij het in turkije weer goed doet.
dat vertrouwen heb ik niet in marco.
en wat ik al eerder zij ik blijf marco als voetballer een grote icoon van ajax vinden.
maar als trainer heb ik hem niet hoog staan.
ook bij zijn aanstelling bij ajax heb ik al mijn twijfel uitgesproken.
wat helaas ook nog waarheid is geworden.
Tenic
 Tenic - vrijdag 02 oktober 2009 - 22:56   quote  deeplink  
elia weer gescoord voor hsv(H)
remco k
 remco k - vrijdag 02 oktober 2009 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2009 - 21:11 schreef bully het volgende:

[..]

je vergeet dat die trainers dan vaak al wel wat hebben bewezen voor die tijd.
het eerste wat rijkaard heefd geleerd is een ervaren staf er bij nemen.
om te compenseren wat hij miste.
toen ten cate vertrok bij barcelona was de magie van rijkaard ook gelijk uitgewerkt.
want die vulde mekaar perfect aan.
en het verschil met marco en rijkaard is dat rijkaard veel meer openstaat om wat teleren en zijn eigen tekortkomingen weet.
daarom denk ik dat hij het in turkije weer goed doet.
dat vertrouwen heb ik niet in marco.
en wat ik al eerder zij ik blijf marco als voetballer een grote icoon van ajax vinden.
maar als trainer heb ik hem niet hoog staan.
ook bij zijn aanstelling bij ajax heb ik al mijn twijfel uitgesproken.
wat helaas ook nog waarheid is geworden.
je onderschat marco denk ik, maar goed dat zal de toekomst uitwijzen. En marco heeft het net als Rijkaard wel heel knap gedaan bij het ned elftal.
bully
 bully - zaterdag 03 oktober 2009 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2009 - 23:11 schreef remco k het volgende:

[..]

je onderschat marco denk ik, maar goed dat zal de toekomst uitwijzen. En marco heeft het net als Rijkaard wel heel knap gedaan bij het ned elftal.
die ene wedstrijd tegen italie?
want meer goede wedstrijden heb ik bij hem toen niet gezien
alibabba
 alibabba - zaterdag 03 oktober 2009 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2009 - 01:31 schreef bully het volgende:

[..]

die ene wedstrijd tegen italie?
want meer goede wedstrijden heb ik bij hem toen niet gezien
Ik vind het erg jammer hoe het is afgelopen met v.basten, hij word onderschat door velen! Men moet niet vergeten dat hij nog onervaren is als coach en dan is het logisch dat hij fouten maakt, als hij cruijff zijn gang had laten gaan, was dat ideaal geweest, dat is v.bastens grootste fout geweest, ajax was met v.basten en cruijff verder geweest dan nu, maar laten we afwachten wat er nu met jol gebeurt, jol verdient een eerlijke kans!

Om in het verhaal van deze topic te blijven; Ajax had elia 100% moeten halen, want elia was bij twente een verademing, een lust voor het oog! Een ajax-speler pur sang!
Ajax moet vertrouwen blijven houden in sulejmani, het moet goed komen met hem, want hij heeft veel kwaliteiten! Ik hoor veel onzin-verhalen over dat als elia was gehaald dat dat dan de ontwikkeling van sulejmani had geremd, het was juist goed geweest voor sulejmani, want hoe meer concurrentie des te meer een speler probeert om het maximale eruit te halen!

Als sulejmani en elia in topvorm zijn zou ik niet weten waarom beide niet in 1 elftal kunnen spelen! Stel altijd je beste spelers op en laat daar het elftal naar voetballen!
remco k
 remco k - zaterdag 03 oktober 2009 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2009 - 11:11 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik vind het erg jammer hoe het is afgelopen met v.basten, hij word onderschat door velen! Men moet niet vergeten dat hij nog onervaren is als coach en dan is het logisch dat hij fouten maakt, als hij cruijff zijn gang had laten gaan, was dat ideaal geweest, dat is v.bastens grootste fout geweest, ajax was met v.basten en cruijff verder geweest dan nu, maar laten we afwachten wat er nu met jol gebeurt, jol verdient een eerlijke kans!

Om in het verhaal van deze topic te blijven; Ajax had elia 100% moeten halen, want elia was bij twente een verademing, een lust voor het oog! Een ajax-speler pur sang!
Ajax moet vertrouwen blijven houden in sulejmani, het moet goed komen met hem, want hij heeft veel kwaliteiten! Ik hoor veel onzin-verhalen over dat als elia was gehaald dat dat dan de ontwikkeling van sulejmani had geremd, het was juist goed geweest voor sulejmani, want hoe meer concurrentie des te meer een speler probeert om het maximale eruit te halen!

Als sulejmani en elia in topvorm zijn zou ik niet weten waarom beide niet in 1 elftal kunnen spelen! Stel altijd je beste spelers op en laat daar het elftal naar voetballen!
en welke posities zouden ze dan moeten spelen, allebei linksbuiten naast elkaar wie het harst kan lopen. nee ik vind elia een heel goede speler, alleen is de keus van jol volkomen logisch.
remco k
 remco k - zaterdag 03 oktober 2009 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2009 - 01:31 schreef bully het volgende:

[..]

die ene wedstrijd tegen italie?
want meer goede wedstrijden heb ik bij hem toen niet gezien
2 goede wedstrijden tegen italie en frankrijk, daarna ging het volledig mis, volgens mij kwam dit door het verlies wat Boulharouz heeft geleden, dat voel je gewoon in zo'n groep. En je moet het zelf weten maar ik vind dat je wel heel erg repectloos praat over een persoon die er mede voor gezorgd heeft dat we zo'n mooie geschiedenis hebben, dat vind ik een beetje jammer.
alibabba
 alibabba - zaterdag 03 oktober 2009 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2009 - 17:30 schreef remco k het volgende:

[..]

en welke posities zouden ze dan moeten spelen, allebei linksbuiten naast elkaar wie het harst kan lopen. nee ik vind elia een heel goede speler, alleen is de keus van jol volkomen logisch.
Ten eerste is sulejmani niet in een goeie vorm, elia had daar nu dan gespeeld en die is op die positie beter als aissati! Daarbij zou het voor sulejmani alleen maar goed zijn, want hij zou nog meer zijn best doen om snel in topvorm te geraken!

Ik zou niet weten waarom 1 van beide, als ze in topvorm zijn, niet op de rechterflank zou kunnen spelen! Bovendien kan sulejmani in een 4-4-2 als spits goed uit de voeten en zou elia op de plaats kunnen spelen waar nu aissati staat!

Sulejmani als linkshalf is ook nog een optie, genoeg keuzes lijkt me....
remco k
 remco k - zaterdag 03 oktober 2009 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2009 - 17:57 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ten eerste is sulejmani niet in een goeie vorm, elia had daar nu dan gespeeld en die is op die positie beter als aissati! Daarbij zou het voor sulejmani alleen maar goed zijn, want hij zou nog meer zijn best doen om snel in topvorm te geraken!

Ik zou niet weten waarom 1 van beide, als ze in topvorm zijn, niet op de rechterflank zou kunnen spelen! Bovendien kan sulejmani in een 4-4-2 als spits goed uit de voeten en zou elia op de plaats kunnen spelen waar nu aissati staat!

Sulejmani als linkshalf is ook nog een optie, genoeg keuzes lijkt me....
ze zijn allebei puur linksbuiten, en ik denk dat als elia was gekomen sulejmani verder was weggezakt, maar goed we zullen het nooit weten, dus we voeren een zinloze discussie.
Tenic
 Tenic - zaterdag 03 oktober 2009 - 20:27   quote  deeplink  
in 2009 en zeker in de top van t betaalde voetbal spreken we van vleugelspelers(die op beide vleugels uit de voeten kunnen)
en omdat we met sullie zitten opgescheept noemen we het maar investeren in sullie.
kan iemand mij uitleggen wat het voordeel daarvan was ipv elia halen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 oktober 2009 door Tenic --
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2009 - 20:27 schreef Tenic het volgende:
in 2009 en zeker in de top van t betaalde voetbal spreken we van vleugelspelers(die op beide vleugels uit de voeten kunnen)
en omdat we met sullie zitten opgescheept noemen we het maar investeren in sullie.
kan iemand mij uitleggen wat het voordeel daarvan was ipv elia halen?
dan moet je naar het intervieuw met jol kijken, dan snap je het misschien, Elia kopen was sulejmani kapot maken.
alibabba
 alibabba - zondag 04 oktober 2009 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 13:21 schreef remco k het volgende:

[..]

dan moet je naar het intervieuw met jol kijken, dan snap je het misschien, Elia kopen was sulejmani kapot maken.
Natuurlijk zal jol het niet toegeven, maar hij weet dondersgoed dat ie elia had moeten halen en om te zeggen dat het de ontwikkeling van sulejmani had geremd is complete onzin!
Tenic
 Tenic - maandag 05 oktober 2009 - 02:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 21:42 schreef alibabba het volgende:

[..]

Natuurlijk zal jol het niet toegeven, maar hij weet dondersgoed dat ie elia had moeten halen en om te zeggen dat het de ontwikkeling van sulejmani had geremd is complete onzin!
en als alternatief voor elia/sullie hebben ze nu pantelic gehaald en zo niet mogen kennedy of rommeltje opdraven,,dus wie maakt sul nou kapot?.
dat ajax niet top is wordt met het jaar duidelijker.
en ik heb altijd mn twijfels bj jols aanstelling gehad.
maar zn geluk is de ontwikkeling van saurez.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Martin Jol: 'Ajax had Elia gewoon kunnen hebben'









0.0084609