BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Anderlecht - Ajax (01-10-2009)

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Yordee1
 Yordee1 - maandag 28 september 2009 - 14:45   quote  deeplink  
Zegt u het maar. Uitslag? Opstelling?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 september 2009 door Thomas --
forzagroningen
 forzagroningen - maandag 28 september 2009 - 15:14   quote  deeplink  
3 1 voor anderlecht
Tenic
 Tenic - maandag 28 september 2009 - 16:52   quote  deeplink  
moet te doen zijn.
alleen wordt er zo wisselvallig gepresteerd.
maar anderlecht is niet het anderlecht van vorig jaar.
remco k
 remco k - maandag 28 september 2009 - 17:28   quote  deeplink  
------------------------Stekelenburg----------------------------

V/D Wiel-----------Alderweireld---Vertongen-----------Emanuelson

-------------Enoh-------------------------De Zeeuw--------------

-------Kennedy-----------------------------------De Jong--------

------------------Suarez------------Cvitanich-------------------

Zware lastige wedstrijd, ondanks dat het een sterke tegenstander is verwacht ik toch iets meer ruimte dan tegen timosoara en dus ook een goaltjeof twee
ANDERLECHT-- AJAX 1-2
rere
 rere - maandag 28 september 2009 - 18:15   quote  deeplink  
ik zou kenhetny er uit halen voor rommedahl bij gebrek aan beter en pantelic voor cvitanic.
FR12-1908
 FR12-1908 - maandag 28 september 2009 - 20:59   quote  deeplink  
denk een lastige overwinning voor ajax 1-3
nummer10
 nummer10 - maandag 28 september 2009 - 21:26   quote  deeplink  
Tenic.. hoezo wisselvallig ? dat valt best mee.. alleen soms scoren we niet wat wel moet.. maar ik snap waar je op doelt en dat is AGOVV en VVV maar dat is niet wisselvallig dat is gebrek aan motivatie.. maar tegen anderlecht verwacht ik wel motivatie en zeer goed spel van ajax ik zeg 1-3
Tenic
 Tenic - maandag 28 september 2009 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2009 - 21:26 schreef nummer10 het volgende:
Tenic.. hoezo wisselvallig ? dat valt best mee.. alleen soms scoren we niet wat wel moet.. maar ik snap waar je op doelt en dat is AGOVV en VVV maar dat is niet wisselvallig dat is gebrek aan motivatie.. maar tegen anderlecht verwacht ik wel motivatie en zeer goed spel van ajax ik zeg 1-3
als ze van anderlecht en roda winnen dan mag je me nog een keer aan de uitspraak wisselvallig herinneren.
bully
 bully - donderdag 01 oktober 2009 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2009 - 23:07 schreef Tenic het volgende:

[..]

als ze van anderlecht en roda winnen dan mag je me nog een keer aan de uitspraak wisselvallig herinneren.
niet gewonnen van anderlecht maar wel een onverdient gelijkspel.
wat een winst had moeten zijn gezien het spelbeeld.
en roda lukt ook nog wel.
en natuurlijk loopt het nog niet elke week hoe het zou moeten maar dit team is groeiende.
en ik zie nog steeds vooruit gang.
als je dit met vorig jaar vergelijkt toen ging het van slecht naar nog slechter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 oktober 2009 door bully --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 02 oktober 2009 - 08:04   quote  deeplink  
ze hebben alle wedstrijden de tegenstander nog terug weten te dringen en dat de tegenstander wacht op de counter.. ze gaan voor elke bal zoals het hoord.. en gisteren inderdaad niet gewonnen van anderlecht door een hele kostbare fout van suarez door daar bal verlies te leiden.. en dan nog mag die man daar niet zo vrij komen tussen Vertonghen en Alder.. maar goed leek op een mis communicatie wat altijd kan gebeuren vooral met 2 jongens die net samen een centraal duo vormen.. maar zoals ik Ajax gisteren zag komt ajax er weer helemaal boven op... en komaan vergelijk het is met Twente Gisteren en PSV dan.. die hadden toch zeker ploegen van minder formaat en hadden het veel moeilijker dan ons Ajax ok PSV wint maar net en Twente word in jawel EIGENHUIS ! eigenlijk gewoon weg gespeelt en mogen van geluk spreken dat het een gelijk spel is geworden..
Versace1
 Versace1 - vrijdag 02 oktober 2009 - 09:10   quote  deeplink  
maak niet uit twente wint uit bij fenerbache en staat op 4 punten en psv staat ook op 4 punten en ajax is teleurstellend tot nu toe als ze doordeweeks moeten voetballen thuis 0-0 tegen timisoara en nu goed voetballen tot de rode kaart en dan zo weg geven tegen een slechte tegenstander is gewoon niet goed jammer genoeg.. vorig jaar kwamen ze makkelijk door de poulefase heen maar nu wordt het een ander verhaal want dinamo zagreb is ook geen makkelijke tegenstander.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 02 oktober 2009 - 09:58   quote  deeplink  
vorig jaar had je minder wedstrijden en had je niet uit en thuis.. als je gewoon Timi uit pakt (wat zeker te doen is) anderlecht thuis en Dinamo thuis dan is er toch niks aan de hand en heb je de 2 punten extra .. niks aan de hand dus..
freakie
 freakie - vrijdag 02 oktober 2009 - 10:26   quote  deeplink  
zeker nummer 10.. heb ook gekeken.. ajax zou eigenlijk alleen 2 wedstrijd tegen dinamo wint dan sta je op 8 punten en van uit gaan dat anderslecht al die wedstrijd wint miss wel gelijk spel.. dan is ajax ook door.. ag weetje ajax kan nog 12 punten behalen.. dinamo gaat egt niet alles winnen timisoara ook niet.. en anderlecht ook niet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 oktober 2009 door freakie --
bully
 bully - vrijdag 02 oktober 2009 - 17:36   quote  deeplink  
van wat ik heb gezien is ajax gewoon de sterkste uit deze groep.
dus ga er gewoon vanuit dat ze die dus ook doorkomen.
en wat freaky ook zegt de concurenten verliezen zeker nog punten.
zowiezo tegen ajax.
remco k
 remco k - vrijdag 02 oktober 2009 - 18:38   quote  deeplink  
ik denk dar het wel te doen is maar wel moeilij gaat worden.
je moet niet vergeten dat je nu 2 wedstrijden op rij, die je eigenlijk moet winnen meteen 4 punten verliest, niet onoverkoombaar maar wel klote.
freakie
 freakie - vrijdag 02 oktober 2009 - 18:42   quote  deeplink  
maar 4 punten voor ajax die wedstrijde?
remco k
 remco k - vrijdag 02 oktober 2009 - 18:43   quote  deeplink  
ajax had al op 6 punten moeten staan, en ze staan op 2 punten toch?
freakie
 freakie - vrijdag 02 oktober 2009 - 18:47   quote  deeplink  
ja.. Klopt.. Maaar ze hoeven ze niet alle 2 persee te winnen zou wel fijn zijn!!:P..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Anderlecht - Ajax (01-10-2009)









0.0057229