BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Games / PS3 / PS4 / topic: PS3 Games Overzicht

Headliner: PS3 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
BeMisty
 BeMisty - maandag 28 september 2009 - 15:08   quote  deeplink  
Even een vraag:

Waarom wordt de PS3 Games Overzicht op PS3 Headliner niet meer up to date gehouden?

Ik vond het altijd handig als je al het verzamelde nieuws, over een bepaalde game, in één overzicht kon vinden.

Het lijkt wel of al het nieuws is gestopt zo rond maart/april van dit jaar. :-(
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 28 september 2009 - 15:17   quote  deeplink  
Dat klopt.
Het kostte (te) veel tijd om dat bij te houden dus tenzij er vrijwilligers zich aanmelden die het leuk vinden om het bij te gaan houden, zal het voorlopig niet geupdate worden.
JustR-PSFocus
 JustR-PSFocus - vrijdag 09 oktober 2009 - 00:38   quote  deeplink  
Misschien een goed idee om het te koppelen aan de database van alle websites? Zodat je alle links krijgt naar websites die de game in hun database hebben staan(daar komt je dan ook terecht), aangezien nagenoeg elke website ook daar het nieuws koppelt aan een game?
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 09 oktober 2009 - 02:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 00:38 schreef JustR-PSFocus het volgende:
Misschien een goed idee om het te koppelen aan de database van alle websites? Zodat je alle links krijgt naar websites die de game in hun database hebben staan(daar komt je dan ook terecht), aangezien nagenoeg elke website ook daar het nieuws koppelt aan een game?
Dat zou kunnen, maar ook dat vergt tijd (weliswaar minder) en Headliner zelf schiet er iets minder mee op ;)
abruzzese
 abruzzese - zondag 24 januari 2010 - 23:31   quote  deeplink  
Inderdaad vroeg ik mij dat ook al een tijdje af waarom Headliner.nl halverwege April 2009 is gestopt met het laatste nieuws verzamelen van een bepaalde game en zo makkelijk kon terug kijken hoe lang een game zoals Heavy Rain kon vervolgd kon worden .
Nu mijn antwoord staat hierboven geschreven en is het mij ook duidelijk dat er te veel tijd mee gemoeid gaat en geen vrijwilligers zijn die het kunnen bijhouden .
Wel jammer voor de verzamelaars .
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 25 januari 2010 - 03:46   quote  deeplink  
Vrijwilligers kunnen zich natuurlijk altijd nog aanmelden, is dagelijks een klein uurtje werk dus met 2 man goed bij te houden...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PS3 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Games / PS3 / PS4 / topic: PS3 Games Overzicht









0.0052018