BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Van Hintum: 'Komst Davids onverstandig voor jeugd'

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 28 september 2009 - 21:05
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Hintum: 'Komst Davids onverstandig voor jeugd' (Voetbalcentraal)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 september 2009 - 00:38   quote  deeplink  
Van Hintum: 'Komst Davids onverstandig voor jeugd'

Marc van Hintum heeft maandagavond uitgelegd waarom Edgar Davids niet bij Vitesse mocht komen voetballen. De oud-international had geen club en wilde graag bij de Arnhemmers aan de slag, maar Vitesse bood hem geen contract aan.

Nu is duidelijk waarom. Volgens Van Hintum zou de komst van Davids een negatief gevolg hebben voor de ontwikkeling van de eigen jeugd. "Als Edgar bij ons had komen spelen, dan hadden enkele jeugdspeles stil komen te staan in hun ontwikkeling."

Volgens eerdere geruchten was het een geldkwestie. Van Hintum ontkracht dat. "We hebben niet eens over geld gepraat. Zover waren we nog niet. Maar we konden het zelf niet betalen, dat is waar. We hadden het via externe mensen moeten regelen."

Goede beslissing? Ik denk dat Davids juist ook de jongelingen beter kan maken met zijn drive en ervaring...
Thomas
 Thomas - dinsdag 29 september 2009 - 20:25   quote  deeplink  
Ik denk dat spelen op dit moment meer oplevert voor de jonge spelers dan enkel de ervaring die Davids met zich meebrengt. Wekelijks op het hoogste niveau spelen brengt je meer spelinzicht en leer je meer van fouten dan iemand die je alleen op bepaalde situaties wijst. Spelers worden ook niet beter van alleen maar trainen, daar hebben ze wedstrijden voor nodig. Wanneer dit gecombineerd kon worden, zou het natuurlijk perfect zijn.

Al blijf ik natuurlijk wel wat sceptisch over de uitleg die gegeven wordt...
rijkerswoerd12
 rijkerswoerd12 - donderdag 01 oktober 2009 - 15:15   quote  deeplink  
Wat een reactie meneer van hintum volgens mij kijk ik naar het zelfde vitesse hoe kunnen 2 tot 3 spelers nou stilstaan als er een voor in de plaats komt terwijl deze speler schijnbaar nog de motivatie heeft en laten we het niet hebben over zen ervaring het zoveelste falen je talenten verkoop je ook al voor bijna gratis karel waar ben je

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Van Hintum: 'Komst Davids onverstandig voor jeugd'









0.0053651