BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De nieuwe talenten..

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - donderdag 01 oktober 2009 - 20:22   quote  deeplink  
http://www.voetbalgoal.com/4107-Kerlon_en_Zé_Eduardo_spelen_eerste_wedstrijd_voor_Ajax-filmpjes.html

De eerste beelden van kerlon, eduardo en seok in een ajax shirt. het zegt niks maar kijk eens hoe kerlon een paar balletjes weglegd, ook na 3 jaar afwezigheid gewoon buitenkantje rechts, haha, heerlijk ik denk echt en hoop vooral dat juist hij het bij ons gaat redden.

Post hier wat info over deze jongens met wat beelden enzo..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 oktober 2009 door remco k --
remco k
 remco k - donderdag 01 oktober 2009 - 20:23   quote  deeplink  
http://www.voetbalgoal.com/4107-Kerlon_en_Zé_Eduardo_spelen_eerste_wedstrijd_voor_Ajax-filmpjes.html
remco k
 remco k - donderdag 01 oktober 2009 - 20:23   quote  deeplink  
sorry de link werkt niet.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 02 oktober 2009 - 07:56   quote  deeplink  
Ik verwacht veel van deze jongens en hoop ook dat die Zuid-Koreaan mag blijven. Eerst een jaar laten meedraaien bij Jong Ajax en dan hopen dat hij echt kan doorstromen naar het eerste. Wat ik van hem heb gezien is veelbelovend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 oktober 2009 door amsterdammer113 --
freakie
 freakie - vrijdag 02 oktober 2009 - 17:22   quote  deeplink  
jongens wat is die seok een aanwinst gebleken:P en heeft zich zelf aangemeld bij ajax.. madness:P
remco k
 remco k - vrijdag 02 oktober 2009 - 18:35   quote  deeplink  
ja meteen na 3 jaar niet spelen gewoon lekker balletjes buitenkant rechts geven, ik zeg niet dat hij het gaat redden maar dat zijn wel heerlijke spelers om naar te kijken.
freakie
 freakie - vrijdag 02 oktober 2009 - 18:38   quote  deeplink  
ja maar zegt wel dat hij veel kan:P:P kerlon das gewoon een goede speler maar t moet eruit komen!
remco k
 remco k - vrijdag 02 oktober 2009 - 18:43   quote  deeplink  
hij moet bovenal blessure vrij blijven, ik denk ook niet dat hij dit seizoen al gebracht gaat worden bij ajax 1, hij zal eerst eens een lange tijd fit moeten blijven.
freakie
 freakie - vrijdag 02 oktober 2009 - 18:48   quote  deeplink  
nee denk ik ook:P
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 02 oktober 2009 - 19:42   quote  deeplink  
En toch vind ik geen slimme zet van Jol. Je huurt iemand, als je denkt dat dit een versterking is op korte termijn. Je huurt niet iemand op hem op maandagavond tegen Jong FC Dordrecht te laten spelen
bully
 bully - vrijdag 02 oktober 2009 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2009 - 19:42 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:
En toch vind ik geen slimme zet van Jol. Je huurt iemand, als je denkt dat dit een versterking is op korte termijn. Je huurt niet iemand op hem op maandagavond tegen Jong FC Dordrecht te laten spelen
hier moet ik je toch gelijk in geven.
maar hoop en denk dat ze echt nog wel aan het spelen komen dit seisoen.
want anders lijkt mij dit een zinloze actie.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 02 oktober 2009 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2009 - 19:42 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:
En toch vind ik geen slimme zet van Jol. Je huurt iemand, als je denkt dat dit een versterking is op korte termijn. Je huurt niet iemand op hem op maandagavond tegen Jong FC Dordrecht te laten spelen
Waarom geen slimme zet?? Kerlon is in principe helemaal gratis. Ze hoeven geen huursom te betalen en ook het loon is voor rekening van Inter. Daarnaast heeft Ajax ook nog eens de eerste koop bedongen op deze speler. Voor Ze Eduardo betaalt Ajax dan wel zijn salaris, echter zal deze nog niet schrikbarend hoog zijn, aangezien het nog een jonge speler is. Echter kan op deze manier bekeken worden of voor deze spelers een toekomst is weggelegd in Amsterdam. Daarnaast kunnen deze spelers wennen aan het systeem en het land. Wanneer Ajax dan besluit deze spelers te kopen hoeven ze niet meer te wennen en kunnen ze direct inzetbaar zijn voor het eerste. Die Zuid-Koreaan (waar ik steeds de naam van vergeet) is komen aanwaaien en kost Ajax op dit moment helemaal nog geen geld. Ook wat betreft hem is het het proberen waard. Deze spelers zijn niet gehaald om direct het eerste te versterken, maar zijn doelbewust gehaald voor de toekomst. De selectie voor dit seizoen is groot en sterk genoeg om mee te doen om de prijzen. Daarom zeker een goede zet. Rustig bekijken wat deze spelers in hun mars hebben en dan eventueel pas toeslaan voor komend seizoen. Ajax mag dit wat mij betreft vaker doen, zodat jonge spelers sneller wennen aan het systeem en het land.
bully
 bully - vrijdag 02 oktober 2009 - 22:15   quote  deeplink  
in jong ajax zie je niet goed of hij nou zijn talent echt kan waarmaken.
dus als hij niet in het eerste aan het voetballen komt blijft het altijd een risico.
ajax had dit seisoen spelers nodig die er gelijk staan.
dus als ze dat dit seisoen niet halen is het een naar mijn mening geen slimme zet.
vooral omdat ze in jong ajax en de a1 al velen spelers hebben voor de toekomst.
remco k
 remco k - vrijdag 02 oktober 2009 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2009 - 19:42 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:
En toch vind ik geen slimme zet van Jol. Je huurt iemand, als je denkt dat dit een versterking is op korte termijn. Je huurt niet iemand op hem op maandagavond tegen Jong FC Dordrecht te laten spelen
huren met eerste optie tot koop waarbij een vaste transfersom is afgesproken, dus juist wel slim.
remco k
 remco k - vrijdag 02 oktober 2009 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2009 - 22:15 schreef bully het volgende:
in jong ajax zie je niet goed of hij nou zijn talent echt kan waarmaken.
dus als hij niet in het eerste aan het voetballen komt blijft het altijd een risico.
ajax had dit seisoen spelers nodig die er gelijk staan.
dus als ze dat dit seisoen niet halen is het een naar mijn mening geen slimme zet.
vooral omdat ze in jong ajax en de a1 al velen spelers hebben voor de toekomst.
dat zie je bij bepaalde spelers juist wel, als het waar is dat hij net zo goed tot beter moet zijn dan ronaldinho dan kun je dat daar al wel zien, het gaat me er ook niet om dat hij speelt dit seizoen, het gaat mij erom dat hij blessurevrij kan spelen voor een langere periode, vergeet niet dat als je zolang (3 jaar) geblesserd bent geweest dat je dan automatisch verschrikkelijk bang bent om weer geblesseerd te raken, en juist dat kan heel gevaarlijk zijn omdat hij dan voorzichtig of half de duels ingaat en dat gaat iemand blessures opleveren.
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 03 oktober 2009 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2009 - 21:36 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]volgens mij komt hij van buiten de eu en dan is er aleen hogere vergoedingssom verplicht.

Waarom geen slimme zet?? Kerlon is in principe helemaal gratis. Ze hoeven geen huursom te betalen en ook het loon is voor rekening van Inter. Daarnaast heeft Ajax ook nog eens de eerste koop bedongen op deze speler. Voor Ze Eduardo betaalt Ajax dan wel zijn salaris, echter zal deze nog niet schrikbarend hoog zijn, aangezien het nog een jonge speler is. Echter kan op deze manier bekeken worden of voor deze spelers een toekomst is weggelegd in Amsterdam. Daarnaast kunnen deze spelers wennen aan het systeem en het land. Wanneer Ajax dan besluit deze spelers te kopen hoeven ze niet meer te wennen en kunnen ze direct inzetbaar zijn voor het eerste. Die Zuid-Koreaan (waar ik steeds de naam van vergeet) is komen aanwaaien en kost Ajax op dit moment helemaal nog geen geld. Ook wat betreft hem is het het proberen waard. Deze spelers zijn niet gehaald om direct het eerste te versterken, maar zijn doelbewust gehaald voor de toekomst. De selectie voor dit seizoen is groot en sterk genoeg om mee te doen om de prijzen. Daarom zeker een goede zet. Rustig bekijken wat deze spelers in hun mars hebben en dan eventueel pas toeslaan voor komend seizoen. Ajax mag dit wat mij betreft vaker doen, zodat jonge spelers sneller wennen aan het systeem en het land.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 03 oktober 2009 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2009 - 00:12 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

Ik weet niet over wie jij het precies hebt, maar veronderstel dat je Ze Eduardo bedoeld, aangezien Kerlon bij Inter speelde en die Zuid-Koreaan alleen een stage afwerkt. Het betreft hier een huurovereenkomst op dat moment ben je volgens mij niet verplicht om de vergoedingssom te betalen. Het salaris van een 18 - 19 jarige van buiten de EU is gesteld om iets meer dan 2 ton (had ik ergens gelezen). In deze situatie kan je zo'n speler dus zeker wel testen en proberen te bekijken of hij went aan het land en het spelsysteem. Zodoende kom je niet voor het probleem te staan dat een speler heimwee krijgt en zich ongelukkig gaat voelen.
robs
 robs - zaterdag 03 oktober 2009 - 13:56   quote  deeplink  
laten we hopen dat kerlon ofwel rechts of links hangend ons kan verlossen van de problemen die we op die posities hebben, vooral aissati valt zwaar tegen, rommedahl op rechts is nog wel een wapen, bovendien scoort hij er 5 a 10 per seizoen denk ik
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 03 oktober 2009 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2009 - 23:13 schreef remco k het volgende:

[..]

huren met eerste optie tot koop waarbij een vaste transfersom is afgesproken, dus juist wel slim.
Als Ajax inderdaad een eerste optie tot koop heeft afgedwongen, kan het nog wel effect hebben. Maar ik denk dat het over het algemeen toch beter is, dat als je iemand huurt hij er wel gelijk moet staan en niet voor jong ajax. Pantelic en Atouba begrijp ik HE-LE-MAAL niets van, maar ach Jol zal er wel meer verstand van hebben dan ik. Bovendien denk ik niet dat die Kerlon zo´n hele geweldige speler is, als Inter Ajax een optie tot koop geeft, en ook nog z´n salaris betaalt. Door een paar filmpjes op internet istie in the picture gekomen, maar dat z´n slechts vooroordelen-
alibabba
 alibabba - zaterdag 03 oktober 2009 - 14:15   quote  deeplink  
We kunnen met zijn allen gaan speculeren over deze spelers, maar wat heeft het voor zin? Ze moeten zich op de 1e plaats in het eerste van ajax zien te spelen en pas dan kun je er een oordeel over geven!

We kunnen alleen maar hopen dat ze ajax sterker maken, meer niet!
robs
 robs - zaterdag 03 oktober 2009 - 14:24   quote  deeplink  
Pantelic gaat ze nog wel scoren hoor, die goaltjes, die jongen heeft vier maanden niet gespeeld en de gehele voorbereiding gemist, geef hem nog even wat tijd
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 03 oktober 2009 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2009 - 14:24 schreef robs het volgende:
Pantelic gaat ze nog wel scoren hoor, die goaltjes, die jongen heeft vier maanden niet gespeeld en de gehele voorbereiding gemist, geef hem nog even wat tijd
Pantelic word een grote miskoop
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 03 oktober 2009 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2009 - 17:00 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Pantelic word een grote miskoop
heb ik altijd al gezegd, maar ene afc ajax probeerde mij ervan te overtuigen dat het een superspits is, maar dat is hij blijkbaar absoluut niet.
alibabba
 alibabba - zaterdag 03 oktober 2009 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2009 - 17:00 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Pantelic word een grote miskoop
Ik vind juist dat pantelic een goeie indruk maakt, na de invalbeurt tegen timisoara had ik ernstige twijfels, maar in het bekerduel van jong-ajax tegen az maakte hij in de 1e helft op mij een goeie indruk, gevolgd door afgelopen donderdag, waarin hij toonde balvast te zijn en bovendien goed in de kaats was!

Ik denk dat hij een goede nummer 9 is, een aanspeelpunt in de spits, hij is nog niet helemaal fit, maar als ie 100% fit is.........

Er word teveel geluisterd naar heren als jantje van halst en aadje de mos, die lullen ook maar wat.............
Bas12345
 Bas12345 - maandag 05 oktober 2009 - 13:31   quote  deeplink  
IK heb het gezien seok vind ik geweldig en ik zal hem met suarez voorin zetten of cvitanich maar pantelic ben ik een beetje in teleurgesteld maar misschien komt het nog en kerlon kan mooi rechts midden ipv kennydie en ze eduardo misschien voor enoh maar enoh is goed maar vind laatse tijd niet zo goed. MAAR IK VIND DAT SEOK GENIAAL IS ZAG DAT HAK BALLETJE EN DIE ANDER GOAL EN DAT KLEINE LOBJE NAAR LINKS BRILJANT
Tenic
 Tenic - maandag 05 oktober 2009 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2009 - 18:18 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik vind juist dat pantelic een goeie indruk maakt, na de invalbeurt tegen timisoara had ik ernstige twijfels, maar in het bekerduel van jong-ajax tegen az maakte hij in de 1e helft op mij een goeie indruk, gevolgd door afgelopen donderdag, waarin hij toonde balvast te zijn en bovendien goed in de kaats was!

Ik denk dat hij een goede nummer 9 is, een aanspeelpunt in de spits, hij is nog niet helemaal fit, maar als ie 100% fit is.........

Er word teveel geluisterd naar heren als jantje van halst en aadje de mos, die lullen ook maar wat.............
die heren hebben meer verstand van verzekeringen?
nummer10
 nummer10 - maandag 05 oktober 2009 - 14:15   quote  deeplink  
mensen beoordelen op 1 youtube filmpje.. goed bezig Bas.. en waar kom je in godsnaam weg :x en ja en iedereen verwacht dat als je uit verweggiestan komt dat je maar zo ff er staat he..
Juantinho
 Juantinho - maandag 05 oktober 2009 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2009 - 13:58 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Als Ajax inderdaad een eerste optie tot koop heeft afgedwongen, kan het nog wel effect hebben. Maar ik denk dat het over het algemeen toch beter is, dat als je iemand huurt hij er wel gelijk moet staan en niet voor jong ajax. Pantelic en Atouba begrijp ik HE-LE-MAAL niets van, maar ach Jol zal er wel meer verstand van hebben dan ik. Bovendien denk ik niet dat die Kerlon zo´n hele geweldige speler is, als Inter Ajax een optie tot koop geeft, en ook nog z´n salaris betaalt. Door een paar filmpjes op internet istie in the picture gekomen, maar dat z´n slechts vooroordelen-
Ben niet helemaal met je eens mbt Kerlon, Hij was een zeer groot talent in Brazilie en was een vaste waarde voor Jong Brazilie. Hij is niet gescout door Inter obv internet filmpjes, dit doen wij. Inter en de meeste topclubs hebben scouts die de wereld afstruinen voor spelers. Hoe anders komt Messi bij Barca, Internet?? Pato bij AC milan was een veel kleinere talent. Dat Inter hem laat gaan is niet zo verwonderlijk als je bedenkt wat voor selectie ze hebben. Kijk maar naar Real, Welke club laat van de vart buiten de selectie, gooit sneijder de deur uit en lat Robben zo makkelijk gaan. Dat zijn clubs die zoveel goede spelers vor elke positie hebben dat ze de luxe hebben om ze te verpatsen.
Je onbegrip jegens Pantelic en Atouba begrijp ik wel, Beide lang niet gespeeld. Ik hou me maar vast aan de wetenschap dat ze wedstrijd ritme moeten opdoen en dat ze komen. Pantelic denk ik wel, Atouba zullen we snel zien nu Urby Rood heeft gekregen.
alibabba
 alibabba - maandag 05 oktober 2009 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2009 - 13:33 schreef Tenic het volgende:

[..]

die heren hebben meer verstand van verzekeringen?
Aad de mos heeft een schroef los en jan v.halst is van deze 2 het malst!
remco k
 remco k - maandag 05 oktober 2009 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2009 - 13:31 schreef Bas12345 het volgende:
IK heb het gezien seok vind ik geweldig en ik zal hem met suarez voorin zetten of cvitanich maar pantelic ben ik een beetje in teleurgesteld maar misschien komt het nog en kerlon kan mooi rechts midden ipv kennydie en ze eduardo misschien voor enoh maar enoh is goed maar vind laatse tijd niet zo goed. MAAR IK VIND DAT SEOK GENIAAL IS ZAG DAT HAK BALLETJE EN DIE ANDER GOAL EN DAT KLEINE LOBJE NAAR LINKS BRILJANT
een speler briljant om 2 acties ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De nieuwe talenten..









0.0100970