BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax uit europa???

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 01 oktober 2009 - 22:56   quote  deeplink  
na vanavond mogen we toch wel stellen dat ajax nooit meer het nivo van 95 zal halen. wat een waardeloos ajax heb ik weer gezien
234234234
 234234234 - donderdag 01 oktober 2009 - 23:07   quote  deeplink  
WAT DACHT JE VAN PANTELIC DIE GOZER HEEFT GEEN FUCKING PEPERNOOT GERAAKT. WAT EEN HALVE TAMME, MET ZIJN GROTE PRAATJES. Zo :)
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 01 oktober 2009 - 23:09   quote  deeplink  
Met dit elftal zeker niet, maar dat was dan ook wel van een uitzonderlijk hoog niveau toendertijd en het is geen schande om daar ook maar in de buurt bij te komen.
Per4manc
 Per4manc - donderdag 01 oktober 2009 - 23:12   quote  deeplink  
Jammer dat ze niet gewonnen hebben,maar waardeloos? Ben je na PSV in slaap gevallen ofzo? En nee nivo 95 gaat geen enkele nederlandse club de komende 10 jaar halen. Daar zorgen commercie en centjes wel voor.
Maar een beetje positiever kan wel. Ga anders lekker in Alkmaar, Twente of Eindhoven supporten.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 01 oktober 2009 - 23:13   quote  deeplink  
laten we suarez eens nemen...
hij helpt wel 2 grote kansen om zeep he.
je kunt het wel op pantelic schuiven maar aisatti en baki koffie waren ook waardeloos.
heel teleurstellend in ieder geval.
die nneger van anderlecht is trouwens geen 16 maar 28
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 01 oktober 2009 - 23:14   quote  deeplink  
per4manc wat een kinderachtige reactie.
ik mag toch wel commentaar hebben op het spel van mijn club of niet??
ik zal mijn hele leven supporter van ajax blijven maar dit doet me echt gewoon pijn.
234234234
 234234234 - donderdag 01 oktober 2009 - 23:16   quote  deeplink  
haha gasten pantelic is gewoon no go
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 01 oktober 2009 - 23:17   quote  deeplink  
pantelic mag niet in de schaduw staan van cvitanich op het moment
Per4manc
 Per4manc - donderdag 01 oktober 2009 - 23:18   quote  deeplink  
Commentaar wel,maar wat ik gezien heb was niet waardeloos. Kansen genoeg, maar geen goals. Dat is voetbal! Daardoor is het niet waardeloos! Wij zijn geen PSV die met, ja waardeloze 2e helft, voetbal, gewoon wint.
Ajax heeft gewoon pech gehad. Strafschop na 3 minuten, 3 dikke kansen voor Suarez.
Maw de ene kinderachtige reactie verdiend de andere.
PETER111
 PETER111 - donderdag 01 oktober 2009 - 23:18   quote  deeplink  
Dat lijkt me wat overdreven. Zagreb thuis word voor ons, en als Anderlecht zo speelt in de Arena winnen we die met gemak. Timisoara uit word lastig. Hetzelfde geldt voor Dinamo uit.
bully
 bully - donderdag 01 oktober 2009 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2009 - 22:56 schreef AFCA MARCO het volgende:
na vanavond mogen we toch wel stellen dat ajax nooit meer het nivo van 95 zal halen. wat een waardeloos ajax heb ik weer gezien
wat verwacht je nou?
dat ajax het zelfde presteerd als in 1995?
blijf dromen dan.
die prestaties lukt maar om de zoveel jaar.
hoelang zat er tussen de laatste europa cup 1 en 95.
ten eerste de tijden zijn verandert dus het is veel moeilijker zoiets nog te bereiken.
het verschil met ploegen als real madrid barca arsenal enz is tegenwoordig veel te groot.
persoonlijk denk ik dat het nog steeds mogelijk is maar met veel geluk en en doorzetting.
maar verwacht niet dat dat snel zal zijn.
laten we ons richten op de landstitel zodat we volgend jaar weer wat kunnen verdienen in de cl.
en hopen dat we nog wat punten kunnen vergaren in europa plus overwinteren.
denk dat we nog steeds de sterkste uit deze groep zijn dus is nog steeds niks verloren.
een beetje meer geluk erbij en het komt wel goed.
en vergeleken met vorig seisoen vind ik dat ze onder jol wel zijn gegroeit.
Boss
 Boss - donderdag 01 oktober 2009 - 23:21   quote  deeplink  
Gelijk zeiken als ze niet winnen?! Hadden ze allebei moeten winnen ja, maar deze negativiteit slaat nergens op! Niemand kan tippen aan team '95. We moeten nog wat wedstrijden. Liever kampioen als EL
bully
 bully - donderdag 01 oktober 2009 - 23:31   quote  deeplink  
helemaal mee eens boss.
europa is voor later.
wat we nu presteren daar is meegenomen maar verwacht nog geen wonderen.
Boss
 Boss - donderdag 01 oktober 2009 - 23:44   quote  deeplink  
bully
stuur prive bericht
 bully - donderdag 01 oktober 2009 - 23:31   quote  deeplink  
helemaal mee eens boss.
europa is voor later.
wat we nu presteren daar is meegenomen maar verwacht nog geen wonderen.
meld dit bericht 
.......dank u
martymcfly
 martymcfly - vrijdag 02 oktober 2009 - 00:10   quote  deeplink  
wat een onzin topic weer gewoon gelul en stemmingmakerij lijkt me nogal logisch dat ze niet meer het niveau van 95 halen dat haalt geen enkele nederlandse club meer. verder vond ik ze goed spelen alleen hadden het geluk niet mee en de arbitrage tegen
Delmare
 Delmare - vrijdag 02 oktober 2009 - 00:53   quote  deeplink  
Ajax speelde echt niet slecht. Kaatsen ging goed.Pantelic kaatst wel steeds goed maar durft nog geen acties te maken. (geef hem een paar wedstrijden de tijd) Het wachten is op Kerlon voor op rechts, en Sulejmani voor op links. We gaan vooruit onder Jol.
Robertos90
 Robertos90 - vrijdag 02 oktober 2009 - 08:33   quote  deeplink  
De spelers van 95 krijgen we wel alleen schooiers als juventus real madrid en hsv kopen ze voor lompe bedragen weg. Mijn mening is dat als we dat team van 2002 gewoon nog ff 2 a 3 jaar hadden laten staan zowiezo de halve finale van de cl hadden gehaald
nummer10
 nummer10 - vrijdag 02 oktober 2009 - 08:43   quote  deeplink  
AFCA MARCO.. het Ajax van toen versloeg zelfs het Real Manchester etc etc van nu ! wat een slap gelul..
Ajax wa gisteren gewoon GOED.. als ze 0-1 hadden gewonnen had je gezegt wat was Ajax toch Top gisteren.. en over pantelic die jongen kan het echt wel hoor hij moet gewoon wennen. en cvitanich is ook 3x niks.. en Suarez moet maar keer laten zien dat hij Barca waardig is tegen iets grotere clubs.. want die was gister ook nie best.. en volgens mij kwam dat doelpunt ook weg door een fout van suarez die ONNODIG die bal verliest op die plek.. we hebben elke club nog terug weten te dringen.. anderlecht een aanvallende ploeg ging gewoon met 10 man achteruit !!! beter kijken Marcotje want je lijkt naar PSV te hebben gekeken..
geert
 geert - vrijdag 02 oktober 2009 - 09:05   quote  deeplink  
suarez heeft 1 probleem vind ik hij wil alles mooi doen als hij gewoon is zakelijk afmaakt is er niks aan de hand sta je na 18 min al op 3 - 0 en das geen geintje iedereen zag het
en ajax van 95 is niet haalbaar jammer genoeg als we een goede voetballer hebben word die weg gekocht
wie weet dat het bestuur nu anders is maar gok er niet op

en ik vond het een leuke wedstrijd om te zien jammer van die gelijkmaker maar das voetbal
en ja net dat beetje wat ajax nog mist als iedereen scherp is win je gewoon
rob mooij
 rob mooij - vrijdag 02 oktober 2009 - 10:33   quote  deeplink  
maar uuuuhhh heeft stekelenburg , eigenlijk dan wel zo strak staan keepen ?
Boss
 Boss - vrijdag 02 oktober 2009 - 10:41   quote  deeplink  
Steek heeft goed gekeept. Goal kon hij niks aan doen. Hij heeft een paar ballen goed gestopt. Omdat we nu één goal tegen krijgen?! Hij heeft al 7 x de NUL. Ligt/ lag niet aan hem.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 02 oktober 2009 - 11:53   quote  deeplink  
Ik vond Ajax ongelooflijk goed. Die Kennedy was een continu gevaar en moest helaas vervangen worden. Rommedahl is na zijn doelpunt echt niet meer te houden in de winterstop want internationale doelpunten die tellen. Pantelic was ook uitstekend, voortdurend aanspeelbaar, goed kaatsend en ballen gewoon het doel inkijkend. Die haarband zit ook erg goed bij Marko, hoewel Patty Brard vindt dat je daarmee geen kans maakt de nieuwe K3 te worden, maar de Amsterdamse Serf kan en goed dansen en zingen. Als de kleine Uruguees een beetje scherper had gemikt was er misschien een contraccie voor hem klaar gelegd door de paarsblauwen uit Brussel maar met afzwaaiers als van gisteren zit er niet meer in dat een verbanning naar CD Nacional te Madeira.

Het zou mij verbazen als Martin Jol met Ajax de UEFA Cup niet pakt.
Robertos90
 Robertos90 - vrijdag 02 oktober 2009 - 12:45   quote  deeplink  
Ik vond pantelic niet echt supergoed hij mag van mij wel iets meer acties maken ipv bal elke x trug pasen. Had toch nog graag een half uurtje siem de jong en cvitanich willen zien, of is de jong gebleseerd? Hoorde dat die op de tribune zat
PETER111
 PETER111 - vrijdag 02 oktober 2009 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2009 - 11:53 schreef sportdwaas het volgende:
Ik vond Ajax ongelooflijk goed. Die Kennedy was een continu gevaar en moest helaas vervangen worden. Rommedahl is na zijn doelpunt echt niet meer te houden in de winterstop want internationale doelpunten die tellen. Pantelic was ook uitstekend, voortdurend aanspeelbaar, goed kaatsend en ballen gewoon het doel inkijkend. Die haarband zit ook erg goed bij Marko, hoewel Patty Brard vindt dat je daarmee geen kans maakt de nieuwe K3 te worden, maar de Amsterdamse Serf kan en goed dansen en zingen. Als de kleine Uruguees een beetje scherper had gemikt was er misschien een contraccie voor hem klaar gelegd door de paarsblauwen uit Brussel maar met afzwaaiers als van gisteren zit er niet meer in dat een verbanning naar CD Nacional te Madeira.

Het zou mij verbazen als Martin Jol met Ajax de UEFA Cup niet pakt.
Dat je naar programma's als K2 zoekt K3 kijkt zegt genoeg. Jou neem ik niet serieus. Het iz overigens Uruguayaan...
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 02 oktober 2009 - 13:41   quote  deeplink  
@peter111 Om inzicht te krijgen in hoe het gaat in Benelux showbiz (taalgebied 23 miljoen inwoners) is het aardig om dit te bekijken, zeker als je een dochtertje hebt en tussen de reclames heb je nog voldoende tijd om voetbal te kijken. Voor wat betreft die Uruguyees of Uruguyaner moet ik je waarschijnlijk gelijk geven, hoewel ik is meestal als is schrijf en niet iz
freakie
 freakie - vrijdag 02 oktober 2009 - 17:20   quote  deeplink  
T haha spelling is leuk onderwerp maar zinloos.. en showbiz kan me rug op.. En robertos90? hoe kan pantelic gelijk een briljante wedstrijd spelen als het team spel dus met elkaar spelen meestal t laagste duurt om aan te leren?? zoiets moet groeien nou nu heeft pantelic zijn eerste hele wedstrijd gespeelt tegen geen makkelijke tegenstanders.. tsja en dat hij dan de mensen niet gelijk kan vinden komt vanzelf ligt niet aan zijn kwaliteit.. hij gaat egt nog wel mee doen en goed staan..
remco k
 remco k - vrijdag 02 oktober 2009 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2009 - 23:14 schreef AFCA MARCO het volgende:
per4manc wat een kinderachtige reactie.
ik mag toch wel commentaar hebben op het spel van mijn club of niet??
ik zal mijn hele leven supporter van ajax blijven maar dit doet me echt gewoon pijn.
ja dat mag je, maar om nu maar ik weet niet of je weet hoe ajax er voor stond toen van gaal het roer toen overnam, ook niet al te best hoor, je hebt gewoon 1 keer in de zoveel jaar een goede lichting, thats it.
remco k
 remco k - vrijdag 02 oktober 2009 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2009 - 10:41 schreef Boss het volgende:
Steek heeft goed gekeept. Goal kon hij niks aan doen. Hij heeft een paar ballen goed gestopt. Omdat we nu één goal tegen krijgen?! Hij heeft al 7 x de NUL. Ligt/ lag niet aan hem.
Leg even uit waarom hij niks aan die goal kon doen dan, als keeper is het eerste wat je leert om een bal die je niet klemvast kan pakken altijd naar de zijkant te boksen, dit deed hij niet en dus is deze goal hem wel degelijk weer MEDE aan te rekenen.

Suarez had die bal daar niet op deze manier moeten proberen mee te nemen, Urby liet zijn man lopen, en na het eerste schot op goal stompte steek de bal niet goed weg en daarna stonden Vertongen en alder te slapen. Kijk de goal maar na op youtube er is geen woord aan gelogen.

Wat ik dan wel weer moet zeggen is dat Steek die bal ongeveer 5 minuten voor de tegengoal wel heel knap pakte, ik zei het nog tegen mijn vriendin dat hij dan eindelijk eens punten ging pakken voor ons maar helaas, het tegendeel bleek weer eens waar.
alibabba
 alibabba - zaterdag 03 oktober 2009 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2009 - 18:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Leg even uit waarom hij niks aan die goal kon doen dan, als keeper is het eerste wat je leert om een bal die je niet klemvast kan pakken altijd naar de zijkant te boksen, dit deed hij niet en dus is deze goal hem wel degelijk weer MEDE aan te rekenen.

Suarez had die bal daar niet op deze manier moeten proberen mee te nemen, Urby liet zijn man lopen, en na het eerste schot op goal stompte steek de bal niet goed weg en daarna stonden Vertongen en alder te slapen. Kijk de goal maar na op youtube er is geen woord aan gelogen.

Wat ik dan wel weer moet zeggen is dat Steek die bal ongeveer 5 minuten voor de tegengoal wel heel knap pakte, ik zei het nog tegen mijn vriendin dat hij dan eindelijk eens punten ging pakken voor ons maar helaas, het tegendeel bleek weer eens waar.
De tegengoal was niet aan te rekenen aan stekelenburg, het was een hard schot en dan is het heel moeilijk om die bal naar de zijkant te werken, want er was te weinig tijd om daar aan te denken!

Ik ben het wel met je eens dat stekelenburg nooit echt punten voor ajax pakt, hij is gewoon geen echte top-keeper, maar dat heb ik al vaker gezegd! V.Basten had gelijk om vermeer een kans te geven, dat vermeer dan foutjes maakt is normaal in het 1e seizoen, stekelenburg maakt na 8jaar ajax nog fouten en vermeer is in staat om voor ajax vele punten te pakken!

De tegengoal donderdag lag aan het verdedigen, de zeeuw werkte de bal slecht weg en alderweireld-vertonghen stonden lucht te dekken! Erg jammer, want het veldspel heeft me positief verrast in vergelijking met eerdere wedstrijden van ajax en we hadden 100% verdiend te winnen!
alibabba
 alibabba - zaterdag 03 oktober 2009 - 12:45   quote  deeplink  
Ajax uit europa? Helaas wel! Vanaf 2005 heeft ajax europees niks meer gepresteerd en dat komt door een verkeerde organisatie binnen ajax! Een tandem v.basten-cruijff had daar 100% verandering in gebracht, heel erg jammer dat er een botsing is gekomen tussen beide, want samen hadden ze ajax binnen 3 jaar naar de europese top gebracht! V.basten zal het nu niet toegeven, maar ik weet zeker dat hij nu weet dat het niet binnen halen van cruijff zijn ondergang bij ajax heeft betekend!

Om te slagen als trainer van ajax is haast onmogelijk, want werken in een ziek bedrijf is voor iedereen lastig! Ik ben benieuwd hoe lang jol het gaat volhouden, want ook hij komt er over een tijd achter dat het fout zit binnen ajax!

Als ajax weer AJAX wil worden zal er een complete re-organisatie binnen de club moeten plaatsvinden en ik ben bang dat dat nog heel lang gaat duren, omdat er mensen zitten die lachen als ze elke maand naar hun salarisstrook kijken en alleen maar aan de centen denken en niet aan de belangen van ajax! Ze vinden het wel goed zo!

Cruijff is de enige die daar verandering in kan brengen, maar wanneer krijgt hij een echte kans? Hoe lang moeten we nog wachten? Internationaal stellen we niet veel meer voor en op nationaal niveau worden we al jaren ondergesneeuwd door die boeren uit eindhoven! Als ajax gezond is, zijn wij de maatstaaf en kan psv niet aan ons tippen! Een gezond ajax betekent mooi voetbal en titels! psv haalt het maximale uit de club, maar europees zou het van een gezond ajax nooit kunnen winnen!

Laten we hopen op JC, want ik wil AJAX terug..............
Boss
 Boss - zaterdag 03 oktober 2009 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2009 - 18:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Leg even uit waarom hij niks aan die goal kon doen dan, als keeper is het eerste wat je leert om een bal die je niet klemvast kan pakken altijd naar de zijkant te boksen, dit deed hij niet en dus is deze goal hem wel degelijk weer MEDE aan te rekenen.

Suarez had die bal daar niet op deze manier moeten proberen mee te nemen, Urby liet zijn man lopen, en na het eerste schot op goal stompte steek de bal niet goed weg en daarna stonden Vertongen en alder te slapen. Kijk de goal maar na op youtube er is geen woord aan gelogen.

Wat ik dan wel weer moet zeggen is dat Steek die bal ongeveer 5 minuten voor de tegengoal wel heel knap pakte, ik zei het nog tegen mijn vriendin dat hij dan eindelijk eens punten ging pakken voor ons maar helaas, het tegendeel bleek weer eens waar.
Die omhaal was vrij hard. Was al knap dat hij die had. Ken genoeg keepers die zo'n bal niet eens hebben.... Hij stopte hem naar de zijkkant, maar stone die Belg ook...
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 03 oktober 2009 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2009 - 11:53 schreef sportdwaas het volgende:
Ik vond Ajax ongelooflijk goed. Die Kennedy was een continu gevaar en moest helaas vervangen worden. Rommedahl is na zijn doelpunt echt niet meer te houden in de winterstop want internationale doelpunten die tellen. Pantelic was ook uitstekend, voortdurend aanspeelbaar, goed kaatsend en ballen gewoon het doel inkijkend. Die haarband zit ook erg goed bij Marko, hoewel Patty Brard vindt dat je daarmee geen kans maakt de nieuwe K3 te worden, maar de Amsterdamse Serf kan en goed dansen en zingen. Als de kleine Uruguees een beetje scherper had gemikt was er misschien een contraccie voor hem klaar gelegd door de paarsblauwen uit Brussel maar met afzwaaiers als van gisteren zit er niet meer in dat een verbanning naar CD Nacional te Madeira.

Het zou mij verbazen als Martin Jol met Ajax de UEFA Cup niet pakt.
ik denk dat je echt dwaas bent;-)
ajax1966
 ajax1966 - zaterdag 03 oktober 2009 - 13:40   quote  deeplink  
wat een zeikers hiero
een punt klopt wel hij had Kennedy niet moeten opstellen maar rom..
maar als maar te zeuren helpt niets
remco k
 remco k - zaterdag 03 oktober 2009 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2009 - 11:44 schreef alibabba het volgende:

[..]

De tegengoal was niet aan te rekenen aan stekelenburg, het was een hard schot en dan is het heel moeilijk om die bal naar de zijkant te werken, want er was te weinig tijd om daar aan te denken!

Ik ben het wel met je eens dat stekelenburg nooit echt punten voor ajax pakt, hij is gewoon geen echte top-keeper, maar dat heb ik al vaker gezegd! V.Basten had gelijk om vermeer een kans te geven, dat vermeer dan foutjes maakt is normaal in het 1e seizoen, stekelenburg maakt na 8jaar ajax nog fouten en vermeer is in staat om voor ajax vele punten te pakken!

De tegengoal donderdag lag aan het verdedigen, de zeeuw werkte de bal slecht weg en alderweireld-vertonghen stonden lucht te dekken! Erg jammer, want het veldspel heeft me positief verrast in vergelijking met eerdere wedstrijden van ajax en we hadden 100% verdiend te winnen!
er was maar weinig tijd? dat is wel de meest zinloze opmerking die ik ooit over het wel of niet goed functioneren van een keeper heb gehoord, die bal komt recht op zijn handen af en als een keeper een bal niet naar de zijkant kan stompen dan is het zijn fout hoe je het ook went of keert. En het was suarez die de bal daar compleet verkeerd wegwerkt, dat was echt heel erg dom in zo'n fase in de wedstrijd.

Verder zijn beide keepers niet geschikt voor ajax als we terug naar de top willen, dan heb je echt iets beters nodig.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 03 oktober 2009 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2009 - 17:40 schreef remco k het volgende:

[..]

er was maar weinig tijd? dat is wel de meest zinloze opmerking die ik ooit over het wel of niet goed functioneren van een keeper heb gehoord, die bal komt recht op zijn handen af en als een keeper een bal niet naar de zijkant kan stompen dan is het zijn fout hoe je het ook went of keert. En het was suarez die de bal daar compleet verkeerd wegwerkt, dat was echt heel erg dom in zo'n fase in de wedstrijd.

Verder zijn beide keepers niet geschikt voor ajax als we terug naar de top willen, dan heb je echt iets beters nodig.
Daar ben ik het mee eens. Toen ik Stekelenburg zag debuteren dacht ik dat Ajax een nieuwe topkeeper in huis had. Nog een beetje aan schaven, maar de nieuwe vd Sar was geboren. Echter staat Maarten nu al 5 jaar stil, en dat is harstikke jammer voor hem en Ajax. Had een hele goede keeper kunnen worden. Is het nog wel, maar had zóveel méér in gezeten!
alibabba
 alibabba - zaterdag 03 oktober 2009 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2009 - 17:40 schreef remco k het volgende:

[..]

er was maar weinig tijd? dat is wel de meest zinloze opmerking die ik ooit over het wel of niet goed functioneren van een keeper heb gehoord, die bal komt recht op zijn handen af en als een keeper een bal niet naar de zijkant kan stompen dan is het zijn fout hoe je het ook went of keert. En het was suarez die de bal daar compleet verkeerd wegwerkt, dat was echt heel erg dom in zo'n fase in de wedstrijd.

Verder zijn beide keepers niet geschikt voor ajax als we terug naar de top willen, dan heb je echt iets beters nodig.
Er was zeker weinig tijd, hij schoot van een korte afstand hard op het doel, het was al knap dat hij die bal had, laat staan dat hij nog de tijd had om die bal naar de zijkant te tikken!

Het is wel zo dat stekelenburg tekort komt, ik zou daar vermeer een lange tijd willen zien keepen, want hij maakte op mij tijdens het EK van jong-oranje een hele goeie indruk!
remco k
 remco k - zaterdag 03 oktober 2009 - 19:22   quote  deeplink  
de bal naar de zijkant tikken moet een automatische reflex zijn dat heeft niks met tijd te maken, ik zeg ook niet dat deze bal altijd houdbaar is, ik probeer alleen te zeggen dat steek echt nooit ballen pakt waarvan je denk, hoe krijgt hij het voor elkaar.
bully
 bully - woensdag 07 oktober 2009 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2009 - 12:45 schreef alibabba het volgende:
Ajax uit europa? Helaas wel! Vanaf 2005 heeft ajax europees niks meer gepresteerd en dat komt door een verkeerde organisatie binnen ajax! Een tandem v.basten-cruijff had daar 100% verandering in gebracht, heel erg jammer dat er een botsing is gekomen tussen beide, want samen hadden ze ajax binnen 3 jaar naar de europese top gebracht! V.basten zal het nu niet toegeven, maar ik weet zeker dat hij nu weet dat het niet binnen halen van cruijff zijn ondergang bij ajax heeft betekend!

Om te slagen als trainer van ajax is haast onmogelijk, want werken in een ziek bedrijf is voor iedereen lastig! Ik ben benieuwd hoe lang jol het gaat volhouden, want ook hij komt er over een tijd achter dat het fout zit binnen ajax!

Als ajax weer AJAX wil worden zal er een complete re-organisatie binnen de club moeten plaatsvinden en ik ben bang dat dat nog heel lang gaat duren, omdat er mensen zitten die lachen als ze elke maand naar hun salarisstrook kijken en alleen maar aan de centen denken en niet aan de belangen van ajax! Ze vinden het wel goed zo!

Cruijff is de enige die daar verandering in kan brengen, maar wanneer krijgt hij een echte kans? Hoe lang moeten we nog wachten? Internationaal stellen we niet veel meer voor en op nationaal niveau worden we al jaren ondergesneeuwd door die boeren uit eindhoven! Als ajax gezond is, zijn wij de maatstaaf en kan psv niet aan ons tippen! Een gezond ajax betekent mooi voetbal en titels! psv haalt het maximale uit de club, maar europees zou het van een gezond ajax nooit kunnen winnen!

Laten we hopen op JC, want ik wil AJAX terug..............
waar baseer je op dat het tandem cruif van basten 100% voor verandering had gezorgt?
cruif hield zich alleen bezig met de organisatie en niet met het team.
liep ook gelijk weg bij eerste de beste tegenstand.
vraag me daarom ook af of hij nou echt zo graag wou.
was zowiezo een fout een trainer aan te stellen die totaal geen ervaring en ook nog niks bewezen had.
en die ook nog alles naar hem toetrok en later zei dat hem teveel werd toegeschoven.
zijn vreemde beleid die ik bij ajax en al eerder van hem heb gezien kan mij niet overtuigen dat het met hem nu nog goed gekomen was.
ben het wel met je eens dat keeper geen kans heefd de bal naar de zijkanten te stompen bij een hard schot.
maar of dat vermeer het nou zo goed zal gaan doen geloof ik niet.
want ik zie in hem nou niet de topkeeper die jullie in hem zien.
is een leuke tweede keeper die bij nood kan invallen maar denk niet dat hij ooit het niveau haald wat ajax nodig heefd.
alibabba
 alibabba - zaterdag 10 oktober 2009 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2009 - 23:09 schreef bully het volgende:

[..]

waar baseer je op dat het tandem cruif van basten 100% voor verandering had gezorgt?
cruif hield zich alleen bezig met de organisatie en niet met het team.
liep ook gelijk weg bij eerste de beste tegenstand.
vraag me daarom ook af of hij nou echt zo graag wou.
was zowiezo een fout een trainer aan te stellen die totaal geen ervaring en ook nog niks bewezen had.
en die ook nog alles naar hem toetrok en later zei dat hem teveel werd toegeschoven.
zijn vreemde beleid die ik bij ajax en al eerder van hem heb gezien kan mij niet overtuigen dat het met hem nu nog goed gekomen was.
ben het wel met je eens dat keeper geen kans heefd de bal naar de zijkanten te stompen bij een hard schot.
maar of dat vermeer het nou zo goed zal gaan doen geloof ik niet.
want ik zie in hem nou niet de topkeeper die jullie in hem zien.
is een leuke tweede keeper die bij nood kan invallen maar denk niet dat hij ooit het niveau haald wat ajax nodig heefd.
Cruijff en v.basten is een goeie tandem, omdat 1+1 2 is..cruijff had een organisatie neergezet en voor v.basten een basis kunnen leggen voor successen!

In de toekomst zal gaan blijken dat v.basten een uitstekende trainer is.........
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 10 oktober 2009 - 13:57   quote  deeplink  
Het zou beter zijn als v/d Boog en Coronel snel opstappen bij Ajax. Ze maken er samen met voormalige trainer en TD Blind een potje van. Hoe is het mogelijk dat Jol weer allerlei dure spelers (salarissen) kan aantrekken die niks toevoegen. Er moeten bij Ajax mensen terug aan de macht komen die echt hart voor de zaak hebben. Eerder genoemde namen denken met name aan zichzelf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 oktober 2009 door sportdwaas --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 10 oktober 2009 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 - 13:57 schreef sportdwaas het volgende:
Het zou beter zijn als v/d Boog en Coronel snel opstappen bij Ajax. Ze maken er samen met voormalige trainer en TD Blind een potje van. Hoe is het mogelijk dat Jol weer allerlei dure spelers (salarissen) kan aantrekken die niks toevoegen. Er moeten bij Ajax mensen terug aan de macht komen die echt hart voor de zaak hebben. Eerder genoemde namen denken met name aan zichzelf.
Michael van Praag
Johan Cruijff
Louis van Gaal

Is echter ONmogelijk
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 10 oktober 2009 - 15:39   quote  deeplink  
Als Cruijff en van Gaal en van Praag de handen ineensloegen zou het zeker weer wat worden in Amsterdam met Ajax

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax uit europa???









0.0178132