BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Martin Jol

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 04 oktober 2009 - 17:18   quote  deeplink  
Wat vinden we er nou eigenlijk van. Volgens mij gaat hij de Marco van Basten cultuur op met z'n opstellingen. Kennedy op de bank kan ik nog begrijpen, maar Sulejmani op rechts, en Aissati op links? Verder zijn z'n aankopen nou niet bepaald een succes te noemen. Atouba komt in week 10 van de Eredivisie, nog steeds conditie te kort, en Pantelic moeten we misschien niet te snel afschrijven, maar veel is het tot nu toe niet.

Wat vinden de ajacieden over Martin Jol?
voetballer55
 voetballer55 - zondag 04 oktober 2009 - 17:25   quote  deeplink  
niets blijkbaar;-)
Sir_KGH_Prins
 Sir_KGH_Prins - zondag 04 oktober 2009 - 18:05   quote  deeplink  
persoonlijk denk ik dat pantelic nog wel komt en zo niet dan is het na dit seizoen geen nieuw contract dus dat is wel goed gedaan . Atouba hebben ze geen haast mee omdat je emanuelson nu hebt dus die jonegn word gebracht als hij top fit is .
Sulejmani had vandaag gewoon de kans op links moeten hebben met dennis rommedahl naast Rechts want Aissati brengt het ook niet en sulejmani is op de goeie weg hij ziet er aardig fit en gedreven uit dus dat komt wel goed denk ik ! en ik heb vertrouwen in dat Kerlon en Ze Eduardo niet al te ver van de selectie af zetten en heb vertrouwen in die jongens heb ze gezien bij jong ajax en prima bal behandeling . verder moet je niet vergeten dat jol toch wel redelijk een elftal heeft neer gezet met de rotzooi waar andere trainers voor bedankten (we zijn dit jaar nog niet met grote cijfers afgedroogd zoals vorig jaar bijv. tegen heerenveen!! dus ik zeg komt wel goed schatje haha ;)
voetballer55
 voetballer55 - zondag 04 oktober 2009 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 18:05 schreef Sir_KGH_Prins het volgende:
persoonlijk denk ik dat pantelic nog wel komt en zo niet dan is het na dit seizoen geen nieuw contract dus dat is wel goed gedaan . Atouba hebben ze geen haast mee omdat je emanuelson nu hebt dus die jonegn word gebracht als hij top fit is .
Sulejmani had vandaag gewoon de kans op links moeten hebben met dennis rommedahl naast Rechts want Aissati brengt het ook niet en sulejmani is op de goeie weg hij ziet er aardig fit en gedreven uit dus dat komt wel goed denk ik ! en ik heb vertrouwen in dat Kerlon en Ze Eduardo niet al te ver van de selectie af zetten en heb vertrouwen in die jongens heb ze gezien bij jong ajax en prima bal behandeling . verder moet je niet vergeten dat jol toch wel redelijk een elftal heeft neer gezet met de rotzooi waar andere trainers voor bedankten (we zijn dit jaar nog niet met grote cijfers afgedroogd zoals vorig jaar bijv. tegen heerenveen!! dus ik zeg komt wel goed schatje haha ;)
dus een plus voor Jol
voetballer55
 voetballer55 - zondag 04 oktober 2009 - 18:18   quote  deeplink  
dat is een. De rest twijfelt nog
freakie
 freakie - zondag 04 oktober 2009 - 18:19   quote  deeplink  
hij doet het goed! een echt team maken is het moeilijks.. we hebben ook gezien dat pantelic zeker goed in schieten is.. maar als je een wedstrijd moet spelen dan gaat het ook om teamspel en dat was weer net als tegen anderlecht niet goed.. maar als je dan pantelic wisselt kom je nergens.. T gaat wel om spitsen die combinaties moeten maken.. Jol doet het goed maar het teamspel moet beter en dat kan jol niet in 2 weken omdraaien.. daarvoor moet je vaak winnen en veel spelen als team..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - zondag 04 oktober 2009 - 18:32   quote  deeplink  
ze hebben cvitanich te makkelijk afgeschreven.
pantelic gewoon op de bank zetten voor mijn gevoel.
freakie
 freakie - zondag 04 oktober 2009 - 18:38   quote  deeplink  
nee naar mijn gevoel niet doen.. hoe kan je pantelic nou na 2 wedstrijd afschrijven? pantelic moet samen met suarez gaan spelen..
voetballer55
 voetballer55 - zondag 04 oktober 2009 - 18:45   quote  deeplink  
de vraag is wat vinden jullie van Jol. Niet want vind je van de spitsen.
freakie
 freakie - zondag 04 oktober 2009 - 19:00   quote  deeplink  
ja goed vindt ik..
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 19:10   quote  deeplink  
pantelic mot je zeker niet afschrijven maar ik vind het wel een fout om degene met na suarez de meeste goals namelijk cvitanich nu al te passeren voor iemand die nog niet topfit lijkt.
Cvitanich begon eindelijk een beetje te draaien en nu zit ie weer op de bank.

On topic.

Jol heeft rust gecreeerd bij ajax.
Hij begint steeds met meer zekerheden te spelen.
Hij speelt eigenlijk nu altijd met een heel breed 442 systeem, iets wat veel spelers lijkt te liggen.
Hij heeft De Zeeuw gehaald, ik was zelf nogal sceptisch over deze speler maar hij brengt heel veel rust.
Hij brengt de jeugd namelijk, Donald, Anita Zeegelaar als voorbeeld en ook sulejmani kun je hier onder rekenen redelijk rustig en het lijkt alsof deze spelers hier ook door gaan groeien.

Kortom hij doet goed werk momenteel dit in de wetenschap dat er weinig geld is uitgegeven aan nieuwe spelers en hij het dus veelal met de rotzooi van afgelopen jaren moet doen.
Ajax is groeiende en dat kun je zeker zien, vorig seizoen waren dit de wedsrtijden die dik verloren werden en dat gebeurd nu nog niet dus ik ben zeer positief.

De enige hele grote fout die jol maakt is om Urby altijd te laten spelen.
voetballer55
 voetballer55 - zondag 04 oktober 2009 - 19:43   quote  deeplink  
hij zeurt al net als andere ajax trainers over de scheidsrechter. Soms heb je hem mee soms tegen. Een overtreding van achteren is rood wordt echter niet altijd(haast nooit) bestraft. nu wel dan moet je daar niet over zeiken.
freakie
 freakie - zondag 04 oktober 2009 - 19:45   quote  deeplink  
Zeurt hij dan?
Juantinho
 Juantinho - zondag 04 oktober 2009 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 19:43 schreef voetballer55 het volgende:
hij zeurt al net als andere ajax trainers over de scheidsrechter. Soms heb je hem mee soms tegen. Een overtreding van achteren is rood wordt echter niet altijd(haast nooit) bestraft. nu wel dan moet je daar niet over zeiken.
Kan je zelf aangeven wat je vindt of heb je hier een functie gekregen hoeveel voor en tegen?

Jol doet het naar mijn mening goed, Heeft wienig zelf gehaald dus moet een goed team smeden met hetgeen hij geerfd heeft. De cjfers liegen er niet om en doet het op alle fronten beter dan de vorige trainers.

Urby had geen geel moeten krijgen, hij trok zijn been in bij de sliding en er moet een uniform gefloten worden. op de 100 tackels van achter wordt er mar 1 bestraft dus klopt hettotaal niet. Volgens mij Hadaouir maakte een veel ergere overtreding en kreeg geel.

Ik zie graag cvitanich die is wel na twee wedstrijden afgeschreven, Hij kan samen met pantelic vechten om de plek naast Suarez.
domtoren
 domtoren - zondag 04 oktober 2009 - 19:56   quote  deeplink  
Gelukkig is ematje voorlopig even weg. Deze man is totaal geen verdediger zowel bij het eerste als bij het tweede doelpunt is hij schuldig. 2 mannen bezig met hadouir bij de cornervlag. ematje staat er 2 meter achter, dekt die goof niet van roda die met 1 schijnbeweging en geluk scoort. 2e doelpunt ematje zoals gewoonlijk gaat ervan uit dat een ander het vuile werk wel opknapt pak de man die scoort niet aan, hoppa goal. Verder laat hij al zijn verdedigende taken over aan een ander. De pierro van Jan van halst heeft nu toch wel genoeg laten zien. Nu jol nog zijn ogen open. Stop nou eens met dit jochie en met assati
domtoren
 domtoren - zondag 04 oktober 2009 - 20:02   quote  deeplink  
volgens mij kreeg ematje rood, maakt niet uit. na vandaag wegwezen. Het lijkt allemaal heel wat in aanvallend opzicht maar als je zijn redement bekijkt, aanvallend gezien, bijna 0. Veel bla, bla, lijkt heel wat soms echter bij de 16, slechte pass, voorzet, balverlies. Jol Oh Jol, wanneer gaan jouw ogen open, er loopt echt beter rond.
voetballer55
 voetballer55 - zondag 04 oktober 2009 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 19:45 schreef freakie het volgende:
Zeurt hij dan?
ja maar dat vind ik van elke trainer of voetballer die na de wedstrijd het nog heeft over beslissingen van scheidsrechters. het is all in the game.
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 19:43 schreef voetballer55 het volgende:
hij zeurt al net als andere ajax trainers over de scheidsrechter. Soms heb je hem mee soms tegen. Een overtreding van achteren is rood wordt echter niet altijd(haast nooit) bestraft. nu wel dan moet je daar niet over zeiken.
je hebt volledig gelijk, alleen moet het dan wel zo zijn dat iedere keer bij zo'n overtreding er rood wordt gegeven, en hij zeurt helemaal niet, hij geeft de scheids niet de schuld, hij zegt alleen dat hij het geen rode kaart vond en beaamde het feit dat er iedere wedsrtijd wel meer van zulke overtredingen worden gemaakt, en dan heeft Jol gelijk als hij zegt dat daar dan ook rood voor gegeven moet worden, zelfs de trainer van roda vond het geen rode kaart.
www.superajax.com
 www.superajax.com - zondag 04 oktober 2009 - 20:11   quote  deeplink  
if anybody will not protest,i will write in english.

So what about Jol.
the first reason for me to show respect to his person it is about his decision to change HSV for Ajax.
Normally there are no much more coaches in the world who can do things like this.
Change not the last club from bundesliga for Ajax which for that moment was just chaos.

2.About Transfers.
It is not Jol personal foul that Ajax can not bring to the squad someone more than useless(at least till this moment) Pantelic.
I think everybody understand that if chairman is not ready to spend money for players,coach really have very small things to do.

yes,we have Atouba,Kerlon,Ze Eduardo and Pantelic.But in fact with Jol have same squad which had MvB+De Zeeuw.But Ajax is much more beter.
+Cvitanich is better.
+Rommedahl is better.

Normally it will be much more correct if we begin to give marks to Jol after at least game with utrecht.

and i think it will be great mistake if we chage Jol in summer.

we must remember that he loves Ajax.he said it not once and not twice.

And when everybody turn back to us,
like Adrianse,Koeman,and etc,Jol was the only coach which take Ajax WITH GREAT PLEASURE!

3.About todays game.
only 2 mistakes of Jol,in my opinion.
1.Too early take off Sulejmani.
2.Too late take ojff Pantelic and not for Cvita.But it was dictated with red card that Oleguer came in.
I think he should have take off Pantleic in the begining of the 2nd half.
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 20:08 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

ja maar dat vind ik van elke trainer of voetballer die na de wedstrijd het nog heeft over beslissingen van scheidsrechters. het is all in the game.
dit is wel een beetje een domme opmerking, ze praten toch gewoon de wdstrijd na of niet, dan is het logisch dat als iemand er na vraagt dat je dan ook antwoord geeft, heel normaal en ook heel beleefd, iedereen op het veld wordt afgerekend op zijn of haar prestaties dus ook de scheids.
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 20:11 schreef www.superajax.com het volgende:
if anybody will not protest,i will write in english.

So what about Jol.
the first reason for me to show respect to his person it is about his decision to change HSV for Ajax.
Normally there are no much more coaches in the world who can do things like this.
Change not the last club from bundesliga for Ajax which for that moment was just chaos.

2.About Transfers.
It is not Jol personal foul that Ajax can not bring to the squad someone more than useless(at least till this moment) Pantelic.
I think everybody understand that if chairman is not ready to spend money for players,coach really have very small things to do.

yes,we have Atouba,Kerlon,Ze Eduardo and Pantelic.But in fact with Jol have same squad which had MvB+De Zeeuw.But Ajax is much more beter.
+Cvitanich is better.
+Rommedahl is better.

Normally it will be much more correct if we begin to give marks to Jol after at least game with utrecht.

and i think it will be great mistake if we chage Jol in summer.

we must remember that he loves Ajax.he said it not once and not twice.

And when everybody turn back to us,
like Adrianse,Koeman,and etc,Jol was the only coach which take Ajax WITH GREAT PLEASURE!

3.About todays game.
only 2 mistakes of Jol,in my opinion.
1.Too early take off Sulejmani.
2.Too late take ojff Pantelic and not for Cvita.But it was dictated with red card that Oleguer came in.
I think he should have take off Pantleic in the begining of the 2nd half.
Ur completly right, but where are you from? Because ur English is not that good:)
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 20:02 schreef domtoren het volgende:
volgens mij kreeg ematje rood, maakt niet uit. na vandaag wegwezen. Het lijkt allemaal heel wat in aanvallend opzicht maar als je zijn redement bekijkt, aanvallend gezien, bijna 0. Veel bla, bla, lijkt heel wat soms echter bij de 16, slechte pass, voorzet, balverlies. Jol Oh Jol, wanneer gaan jouw ogen open, er loopt echt beter rond.
inderdaad, ik roep dit hier al heel erg lang en wordt voor gek verklaard, en nu kost hij ons zelfs de 3 punten.
yngwie
 yngwie - zondag 04 oktober 2009 - 20:16   quote  deeplink  
tja, enoh en demy dekken hadouir, maar kan toch nog een pass tussendoor geven. Ajax faalde als collectief.
voetballer55
 voetballer55 - zondag 04 oktober 2009 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 19:54 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Kan je zelf aangeven wat je vindt of heb je hier een functie gekregen hoeveel voor en tegen?

Jol doet het naar mijn mening goed, Heeft wienig zelf gehaald dus moet een goed team smeden met hetgeen hij geerfd heeft. De cjfers liegen er niet om en doet het op alle fronten beter dan de vorige trainers.

Urby had geen geel moeten krijgen, hij trok zijn been in bij de sliding en er moet een uniform gefloten worden. op de 100 tackels van achter wordt er mar 1 bestraft dus klopt hettotaal niet. Volgens mij Hadaouir maakte een veel ergere overtreding en kreeg geel.

Ik zie graag cvitanich die is wel na twee wedstrijden afgeschreven, Hij kan samen met pantelic vechten om de plek naast Suarez.
ik kan daar naar 10 wedstrijden niets over zeggen,en ik vind het ook niet belangrijk op zich of Jol het wel of niet goed doet. Ik kan alleen zeggen dat suarez het heeeeel goed doet.
www.superajax.com
 www.superajax.com - zondag 04 oktober 2009 - 20:18   quote  deeplink  
2 remco k

=) my english is not supposed to be good because its not my native language =))

natively i`m from caucasus.
living in Moscow.

ajax is my passion from 94.

and i`m one of the administrators of the biggest russian speaking ajax fans site )
domtoren
 domtoren - zondag 04 oktober 2009 - 20:50   quote  deeplink  
Tja remco, ik op een andere toppic ook al heel lang. Kijk dat VB dit niet dorst aan te pakken door ematje te verkopen aan FC Omniworld heb ik achteraf wel begrepen, de man had geen..... Maar Jol zal toch echt van een ander niveau zijn. Als hij 1 dagje de Pierro van Jan van Halst mag lenen, stelt hij hem nooit meer op. Vandaag had ajax slecht 3 verdedigers ipv 4. ematje liet het gore werk weer aan zijn collega's over, ik snap ook niet dat de rest van de collega's dit niet ziet of wil zien.
freakie
 freakie - zondag 04 oktober 2009 - 20:53   quote  deeplink  
Nee klopt hij zei er niks over te willen zegg.. alleen dat hij het geen rood vond..
voetballer55
 voetballer55 - zondag 04 oktober 2009 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 20:11 schreef remco k het volgende:

[..]

dit is wel een beetje een domme opmerking, ze praten toch gewoon de wdstrijd na of niet, dan is het logisch dat als iemand er na vraagt dat je dan ook antwoord geeft, heel normaal en ook heel beleefd, iedereen op het veld wordt afgerekend op zijn of haar prestaties dus ook de scheids.
he maxima, ik wist niet dat je voor ajax bent;-)

maar je hebt gelijk dat iedereen afgerekend wordt op zijn prestaties. Daar mag ook over gesproken worden. Alleen hoorde ik Jol ook het verleden erbij halen. Dat vind ik hoort dus niet.
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 20:50 schreef domtoren het volgende:
Tja remco, ik op een andere toppic ook al heel lang. Kijk dat VB dit niet dorst aan te pakken door ematje te verkopen aan FC Omniworld heb ik achteraf wel begrepen, de man had geen..... Maar Jol zal toch echt van een ander niveau zijn. Als hij 1 dagje de Pierro van Jan van Halst mag lenen, stelt hij hem nooit meer op. Vandaag had ajax slecht 3 verdedigers ipv 4. ematje liet het gore werk weer aan zijn collega's over, ik snap ook niet dat de rest van de collega's dit niet ziet of wil zien.
wat zo raar is, is dat er helemaal niemand was vandaag die bijv Urby en flinke schop onder z'n kont gaf, echt helemaal niemand die een keer uit z'n plaat gaat tegen medespelers ofzo
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 04 oktober 2009 - 21:11   quote  deeplink  
Atouba is gewoon een ontzettende miskoop van Jol. Ik dacht dat hij alleen versterkingen wou halen... Pantelic kan misschien nog van waarde zijn, maar als je 2 Miljoen om salaris vraagt, een 1 jarig contract krijgt, en nog niet fit bent, is het gewoon ongeloofelijk
Yordee1
 Yordee1 - zondag 04 oktober 2009 - 21:15   quote  deeplink  
Jol doet het goed. Meer kan ik er niet over zeggen. Zo'n 2-2 kan gewoon een keer gebeuren. PSV speelde bijvoorbeeld ook 3-3 tegen VVV en Feyenoord zuigt ook soms
alibabba
 alibabba - zondag 04 oktober 2009 - 21:27   quote  deeplink  
Martin jol is een zeer goeie trainer, maar ook hij zal niet overleven in een ZIEK BEDRIJF! Dat ik praat over een BEDRIJF zegt al genoeg!

AJAX is geen club meer, het is in handen van mensen waar ik niks mee te maken wil hebben, mensen met stropdasjes die totaal niks van voetbal afweten!

We kunnen voetballers als urby, aissati, pantelic of wie dan ook gaan veroordelen, maar ook zij kunnen in een ZIEK BEDRIJF niks betekenen!
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 05 oktober 2009 - 10:52   quote  deeplink  
Vooralsnog doet Jol het redelijk. Groepsfase EL gehaald, meedraaien in de top van de eredivisie en een ronde verder in de KNVB beker. Er is nog niks gewonnen maar ook nog niks verloren. Roda uit is vaak lastig. Overigens staat of valt Jol bij de vorm van Luis Suarez. Zeker in de (internationale) topwedstrijden heeft hij meer steun nodig voorin. Loopt er echt niks in de jeugd rond bij Ajax qua aanval? Hoe is het mogelijk?
nummer10
 nummer10 - maandag 05 oktober 2009 - 12:25   quote  deeplink  
makkelijk hoor jongens alles afschuiven naar Ematje.. volgens mij stonden er 2 publieks lievelingen hadiour te dekken.. waardoor 1 iemand (een man van 1 van de 2) gewoon vrij kwam.. dus remco Suarez heeft ons vorig seizoen veel punten gekost door zijn kaarten ? ajax was gisteren helemaal niks niet alleen Ema was slecht (terwijl hij 1 van de betere was maar je hebt zoon mooie Anti Ema bril) heel makkelijk Pantelic, Dezeeuw, Aissati, vdwiel, vertonghen.. ze waren allemaal niks gisteren.. je vergeet echter ook dat van Ema het enige gevaar kwam op de linker kant terwijl Aisasti dat had moeten doen.. Aissati hoord mee te verdedigen met Ema daarvoor ben je linkshalf maar dat word simpel weg niet gedaan waardoor het LIJKT dat Ema zijn man laat lopen terwijl dat de man van Aissati is.. maar tis altijd makkelijk om 1 iemand op de schuld te geven...

daarbij Ontopic.. ik snap uberhabut deze onzinnig discussie niet.. dat we nu al praten over een trainer.. soms schaam ik me dat ik Ajacied ben weet je dat ? automatisme moet erin komen en vertrouwen.. Jol doet dat uitstekend iedereen is lovend over hem ook de spelers.. hij wil iets opbouwen en dat wil niet in 10 wedstrijden en ook niet in 1 jaar.. iedereen vergeet ook dat vGaal er 3 jaar over heeft gedaan om er een TEAM van te maken.. dat gaat gewoon niet 1 2 3
Tenic
 Tenic - maandag 05 oktober 2009 - 13:31   quote  deeplink  
ajax is geen vitesse wat 3 jaar nodig heeft om een ploeg te bouwen.
ik denk dat we lang genoeg in de maling zijn genomen met het beleid van ajax.
en als jij dit jaar verbetering ziet dan heb je een te donkere bril op.
de aankopen die zijn gedaan waren niks meer dan aankopen om t publiek de mond te smoeren.
en volgens mij is jol daar bepalend in geweest.
want met een beetje meer daadkracht...

trappen we daar elk jaar weer in?
Boss
 Boss - maandag 05 oktober 2009 - 13:50   quote  deeplink  
ik zie wel verbetering.al zou ik de opstelling op sommige plaatsen wijzigen. Anita voor Urby, De Jong voor Aissati en Zeegelaar proberen op links. Gabri is ook op e weg terug en die is altijd bruikbaar.
nummer10
 nummer10 - maandag 05 oktober 2009 - 14:04   quote  deeplink  
welke aankopen dan Tenic ? volgens mij was iedereen anders aardig blij met de aankopen.. ok ze kunnen niet gelijk alles brengen.. maar waren wij niet blij dat een Atouba uberhaubt naar Ajax wou of een Pantelic ? volgens mij is er ook een andere Topic met Applaus voor het bestuur.. nu brengen de jongens even niet wat ze moeten en klopt er niks meer van ? kijk zulke "supporters" als jou krijg ik nou de schurft.. je mag de naam Ajacied niet eens in je mond nemen.. er is een mooi gezegde wat zeker geld voor jou .. zo de wind waait, waait mijn jasje.. jesus man 10 wedstrijden onderweg en er is EINDELIJK rust in de tent en dan komen "supporters" zoals jou de boel weer verzieken.. wees BLIJ dat we geen 35 mil hebben uitgegeven.. Jol kon niks qua aankopen door geld gebrek.. door het WANBELEID VAN AFGELOPEN JAREN !! wanneer dringt dat toch is door bij sommige domkoppen..
nummer10
 nummer10 - maandag 05 oktober 2009 - 14:05   quote  deeplink  
off topic... De Winterstop komt onze nieuwe aanwinst let maar op...

http://www.sportweek.nl/voetbal/113111/Khalid_Boulahrouz_Ik_zou_graag_ooit_voor_Ajax_spelen
Boss
 Boss - maandag 05 oktober 2009 - 14:19   quote  deeplink  
zou mooi zijn. zie ook graag nog een echte rechts-buiten komen.wat we nu hebben is niet goed genoeg.De Ridder?
Thomas
 Thomas - maandag 05 oktober 2009 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2009 - 14:05 schreef nummer10 het volgende:
off topic... De Winterstop komt onze nieuwe aanwinst let maar op...

http://www.sportweek.nl/voetbal/113111/Khalid_Boulahrouz_Ik_zou_graag_ooit_voor_Ajax_spelen
Daar kun je een mooi nieuw topic over openen ;)
nummer10
 nummer10 - maandag 05 oktober 2009 - 15:27   quote  deeplink  
tjah zou kunnen :P
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 05 oktober 2009 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2009 - 14:19 schreef Boss het volgende:
zou mooi zijn. zie ook graag nog een echte rechts-buiten komen.wat we nu hebben is niet goed genoeg.De Ridder?
Liever de Mul terug dan. Maar op zich is Suarez toch perfect als rechts buiten... als we een goeie centrumspits hadden.
Boss
 Boss - maandag 05 oktober 2009 - 15:37   quote  deeplink  
de Mul is ook een optie...
Juantinho
 Juantinho - maandag 05 oktober 2009 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2009 - 12:25 schreef nummer10 het volgende:
makkelijk hoor jongens alles afschuiven naar Ematje.. volgens mij stonden er 2 publieks lievelingen hadiour te dekken.. waardoor 1 iemand (een man van 1 van de 2) gewoon vrij kwam.. dus remco Suarez heeft ons vorig seizoen veel punten gekost door zijn kaarten ? ajax was gisteren helemaal niks niet alleen Ema was slecht (terwijl hij 1 van de betere was maar je hebt zoon mooie Anti Ema bril) heel makkelijk Pantelic, Dezeeuw, Aissati, vdwiel, vertonghen.. ze waren allemaal niks gisteren.. je vergeet echter ook dat van Ema het enige gevaar kwam op de linker kant terwijl Aisasti dat had moeten doen.. Aissati hoord mee te verdedigen met Ema daarvoor ben je linkshalf maar dat word simpel weg niet gedaan waardoor het LIJKT dat Ema zijn man laat lopen terwijl dat de man van Aissati is.. maar tis altijd makkelijk om 1 iemand op de schuld te geven...

daarbij Ontopic.. ik snap uberhabut deze onzinnig discussie niet.. dat we nu al praten over een trainer.. soms schaam ik me dat ik Ajacied ben weet je dat ? automatisme moet erin komen en vertrouwen.. Jol doet dat uitstekend iedereen is lovend over hem ook de spelers.. hij wil iets opbouwen en dat wil niet in 10 wedstrijden en ook niet in 1 jaar.. iedereen vergeet ook dat vGaal er 3 jaar over heeft gedaan om er een TEAM van te maken.. dat gaat gewoon niet 1 2 3
Ik sluit me hierbij aan alleen Van Gaal had al een goed team waarmee hij na een jaar de Uefa cup won, is gaan uitbouwen met het team .De Basis had hij al.
Juantinho
 Juantinho - maandag 05 oktober 2009 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2009 - 10:52 schreef sportdwaas het volgende:
Vooralsnog doet Jol het redelijk. Groepsfase EL gehaald, meedraaien in de top van de eredivisie en een ronde verder in de KNVB beker. Er is nog niks gewonnen maar ook nog niks verloren. Roda uit is vaak lastig. Overigens staat of valt Jol bij de vorm van Luis Suarez. Zeker in de (internationale) topwedstrijden heeft hij meer steun nodig voorin. Loopt er echt niks in de jeugd rond bij Ajax qua aanval? Hoe is het mogelijk?
Er lopen zeker wat jongeren rond alleen ik denk dat er nu zo door ons de supporters, sponsoren en andere stromingen binnen het BEDRIJF veel druk wordt uigeoefend om Kampioen te worden. Bodul wordt verhuurd, Castillon krijgt geen kans, Zeegelaar wordt mondjesmaat gebruikt en zo lopen er nog wel een paar rond.
Wat ook zonde is, is dat Cvitanich niet goed gebruikt wordt, in een drie spitsen systeem moet je hem niet opstellen maar in een twee spitsen systeem kan hij goed zijn. Huntelaar scoorde volgens mij de eerste 6 wedstrijden ook niet. Tijd is de keyword. Ook voor Pantelic, voetballend ben ik nog niet kapot van hem maar hij is een afmaker, weet zeker dat hij er nog een paar inlegt.
domtoren
 domtoren - maandag 05 oktober 2009 - 19:21   quote  deeplink  
Nummer 10 je hebt mijn posting slecht gelezen en denk ik slecht opgelet gisteren bij de 2 doelpunten. Ematje is mede schuldig voor de 2 doelpunten. Verder, en ik herhaal heb je de pierro van jan van Halst gezien. los daarvan heeft dit menneke 2 jr. de tijd gehad, wie krijgt in godsnaam zoveel tijd. Tuurlijk hij heeft op te veel posities gespeeld, ja waarom omdat hij op geen enkele positie wist te overtuigen. Leuk hoor dat hij af en toe hard naar de 16 holt, rendement de afgelopen jaren 0.o. Hij heeft meer doelpunten veroorzaakt dan dat hij heeft tegengehouden. Atouba voor dit jochie en Gabri voor waarzattie, trusten.
yngwie
 yngwie - maandag 05 oktober 2009 - 21:07   quote  deeplink  
Urby maakte tegen PSV j.l een prachtig doelpunt. Gister had hij een mooie actie. Uit de vrije trap scoorde Suarez. Bekijk hem eens van de positieve kant.
remco k
 remco k - maandag 05 oktober 2009 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2009 - 12:25 schreef nummer10 het volgende:
makkelijk hoor jongens alles afschuiven naar Ematje.. volgens mij stonden er 2 publieks lievelingen hadiour te dekken.. waardoor 1 iemand (een man van 1 van de 2) gewoon vrij kwam.. dus remco Suarez heeft ons vorig seizoen veel punten gekost door zijn kaarten ? ajax was gisteren helemaal niks niet alleen Ema was slecht (terwijl hij 1 van de betere was maar je hebt zoon mooie Anti Ema bril) heel makkelijk Pantelic, Dezeeuw, Aissati, vdwiel, vertonghen.. ze waren allemaal niks gisteren.. je vergeet echter ook dat van Ema het enige gevaar kwam op de linker kant terwijl Aisasti dat had moeten doen.. Aissati hoord mee te verdedigen met Ema daarvoor ben je linkshalf maar dat word simpel weg niet gedaan waardoor het LIJKT dat Ema zijn man laat lopen terwijl dat de man van Aissati is.. maar tis altijd makkelijk om 1 iemand op de schuld te geven...

daarbij Ontopic.. ik snap uberhabut deze onzinnig discussie niet.. dat we nu al praten over een trainer.. soms schaam ik me dat ik Ajacied ben weet je dat ? automatisme moet erin komen en vertrouwen.. Jol doet dat uitstekend iedereen is lovend over hem ook de spelers.. hij wil iets opbouwen en dat wil niet in 10 wedstrijden en ook niet in 1 jaar.. iedereen vergeet ook dat vGaal er 3 jaar over heeft gedaan om er een TEAM van te maken.. dat gaat gewoon niet 1 2 3
hoevaak is Suarez er vorig jaar afgegaan met een rode kaart dan, de rode kaart van gister zorgde ervoor dat ajax niet meer aanvallend kon wisselen, maar goed ik ga niet meer met je in over Urby, jij vind hem een god en ik vind het een waardeloze voetballer. Dus zoals ik ergens anders ga je lekker bevredigen op je Urby poster dan komt het helemaal goed met je.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 05 oktober 2009 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2009 - 14:05 schreef nummer10 het volgende:
off topic... De Winterstop komt onze nieuwe aanwinst let maar op...

http://www.sportweek.nl/voetbal/113111/Khalid_Boulahrouz_Ik_zou_graag_ooit_voor_Ajax_spelen
Zit zeker vaak op de bank bij de VFB
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 oktober 2009 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2009 - 21:13 schreef remco k het volgende:

[..]

hoevaak is Suarez er vorig jaar afgegaan met een rode kaart dan, de rode kaart van gister zorgde ervoor dat ajax niet meer aanvallend kon wisselen, maar goed ik ga niet meer met je in over Urby, jij vind hem een god en ik vind het een waardeloze voetballer. Dus zoals ik ergens anders ga je lekker bevredigen op je Urby poster dan komt het helemaal goed met je.
je snapt het niet he.. jij roept alleen negatieve dingen over Ema terwijl beide doelpunten NIET zijn schuld zijn.. als het nu terechte Kritiek is kan ik er mee leven maar je moet geen onzin dingen gaan zoeken.. de 2 centrale verdedigers grijpen ook niet in en daar hoor ik je totaal niet over, waarom niet ? vdwiel was gisteren STUKKEN slechter dan Ema hoor ik je niet over.. Aissati was drame, Hoor ik je niet over.. Enoh en Dezeeuw die een bal niet kunnen afpakken.. hoor ik je niet over.. wees reeel post anders niks.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Martin Jol









0.0111229