BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boula in de winterstop naar Ajax ?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nummer10
 nummer10 - maandag 05 oktober 2009 - 15:28   quote  deeplink  
bron

http://www.sportweek.nl/voetbal/113111/Khalid_Boulahrouz_Ik_zou_graag_ooit_voor_Ajax_spelen

ik zie het zo gebeuren... jullie ?
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 05 oktober 2009 - 15:31   quote  deeplink  
Zou aardig zijn, alleen vind ik sportweek niet zo betrouwbaar. En waar speelt hij nu dan? Is het niet weer eentje die lekker komt afbouwen?
nummer10
 nummer10 - maandag 05 oktober 2009 - 15:38   quote  deeplink  
nah hijs nog maar 27... 1 jaar meer als Dezeeuw.. en dan heb je wel de "Killer" die nodig is achterin.. mjah ik zie het wel gebeuren aangezien Jol en Hij goed met elkaar overweg kunnen...
Boss
 Boss - maandag 05 oktober 2009 - 15:40   quote  deeplink  
hij werd vorig jaar ook genoemd. speelt zich bij Ajax ook meer in de kijker bij v. Marwijk.
nummer10
 nummer10 - maandag 05 oktober 2009 - 16:08   quote  deeplink  
jap zo dacht ik ook... naar Ajax en via Ajax naar Oranje..
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 05 oktober 2009 - 16:33   quote  deeplink  
Een goede voetballer kunnen we altijd gebruiken, maar kunnen we niet veel beter uitkijken naar een goede en echte linksback. Als Boulhrouz komt, voor wie moet hij dan spelen. Voor Alderweireld? Voor Vertongen? Ik vind juist dat het verdedigende centrum goed staat. Boulhrouz speelt in het nederlands elftal ook rechtsback, maar daar hebben we v/d Wiel, die het mijn inziens ook niet slecht doet. Ik denk dat we het geld moeten steken in een gerichte aankoop op Linksback. Daar ligt de zwakte bij ons Ajax.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 05 oktober 2009 - 16:36   quote  deeplink  
Hij zegt niet voor niets ooit. Ajax kan zijn salaris nooit betalen. Misschien over een paar jaar.
Juantinho
 Juantinho - maandag 05 oktober 2009 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2009 - 16:36 schreef PSVMocro het volgende:
Hij zegt niet voor niets ooit. Ajax kan zijn salaris nooit betalen. Misschien over een paar jaar.
Wat is zijn salaris nu?
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 05 oktober 2009 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2009 - 17:50 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Wat is zijn salaris nu?
Volgens Sportweek verdient Boula bij Stuttgart 2.8 miljoen euro (weet niet of dat bruto of netto is) en hij heeft sowieso nog een contract tot juni 2012. Dus er komt ook nog eens een transferbedrag bij kijken.
Juantinho
 Juantinho - maandag 05 oktober 2009 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2009 - 18:09 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Volgens Sportweek verdient Boula bij Stuttgart 2.8 miljoen euro (weet niet of dat bruto of netto is) en hij heeft sowieso nog een contract tot juni 2012. Dus er komt ook nog eens een transferbedrag bij kijken.
Tja dan houd het op of hij moet willen inleveren, dat dus niet gaat gebeuren
remco k
 remco k - maandag 05 oktober 2009 - 21:00   quote  deeplink  
hij heeft zelf vorig seizoen al aangegeven dat hij best geld wil inleveren op z'n huidige salaris
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 oktober 2009 - 09:54   quote  deeplink  
inderdaad.. god ben het nog eens ook met Remco ;) ik zie het wel gebeuren..
remco k
 remco k - dinsdag 06 oktober 2009 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2009 - 09:54 schreef nummer10 het volgende:
inderdaad.. god ben het nog eens ook met Remco ;) ik zie het wel gebeuren..
ach weet je wat het is nummer 10, jij en ik zijn beide op onze eigen manier heel erg druk bezig met ons aller ajax, en ja we hebben heel vaak niet dezelfde mening en ja er valt wel eens een verkeerd woord, zeker ook van mijn kant alleen we zijn wel allebei ajax supporter in hart en nieren en dat is het enige wat telt toch??
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 oktober 2009 - 13:49   quote  deeplink  
yep dat klopt zeker :)
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 06 oktober 2009 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2009 - 21:00 schreef remco k het volgende:
hij heeft zelf vorig seizoen al aangegeven dat hij best geld wil inleveren op z'n huidige salaris
OP deze topic heb ik veel vragen dus hoop dat jullie het niet erg vinden.
Ik zou heel graag boula zien komen maar zal hij met 50 % minder genoegen nemen, dan verdient hij nog 1.4 milj maar is wel de helft.
Ik heb destijds niets gelezen c.q. gevolgd.
PS25
 PS25 - dinsdag 06 oktober 2009 - 15:37   quote  deeplink  
Ik zou Boula alleen halen wanneer blijkt dat hij een absoluut beter is dan anderen in de verdediging. Aan het centrum zou ik persoonlijk niet gaan tornen. In principe blijft dan alleen rechtsback over, maar dat zou dus ten kosten gaan van Van de Wiel. Naast het feit dat hij regelmatig geblesseerd is, zou hij ook behoorlijk op de begroting drukken.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 06 oktober 2009 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2009 - 21:00 schreef remco k het volgende:
hij heeft zelf vorig seizoen al aangegeven dat hij best geld wil inleveren op z'n huidige salaris
Volgens mij wilde hij wat van zijn Chelsea salaris inleveren om bij een club als Stuttgart te komen. Hij heeft al ingeleverd op die 2.8 miljoen. Als Boula naar Ajax gaat dan verwacht ik dat het na 2012 is.
bully
 bully - dinsdag 06 oktober 2009 - 21:55   quote  deeplink  
ook ik denk dat hij niet komt.
is wel de killer die ajax mist.
maar is daarbij wel heel blessure gevoelig.
en denk dat als atouba echt een miskoop is wat ik nog niet weet.
we beter voor een goede linksback kunnen gaan kijken.
want in emanuelson heb ik weinig vertrouwen.
remco k
 remco k - woensdag 07 oktober 2009 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2009 - 18:28 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Volgens mij wilde hij wat van zijn Chelsea salaris inleveren om bij een club als Stuttgart te komen. Hij heeft al ingeleverd op die 2.8 miljoen. Als Boula naar Ajax gaat dan verwacht ik dat het na 2012 is.
hij verdient nu 2,8 wat betekent dat als hij naar ajax komt dat hij dan ongeveer 2 miljoen gaat verdienen, hij heeft aangegeven voor de zomerstop dat als hij van stuttgart naar een andere

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boula in de winterstop naar Ajax ?









0.0082740