BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Eerst volgende toptransfer eredivisie?

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jozo
 jozo - woensdag 07 oktober 2009 - 02:57   quote  deeplink  
Affalay? Fer?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 07 oktober 2009 - 18:11   quote  deeplink  
Danny Buijs
voetbal-angerfist
 voetbal-angerfist - woensdag 07 oktober 2009 - 18:24   quote  deeplink  
Fer of Suarez,

Suarez hoop ik zo snel mogelijk al, t liefst vandaag nog,
die gaat denk ik met de winter naar Barça.

Fer blijft nog 2 jaar en gaat dan naar Engeland
bjorn
 bjorn - woensdag 07 oktober 2009 - 18:44   quote  deeplink  
ik hoop suarez
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 07 oktober 2009 - 18:55   quote  deeplink  
Fer kan in mijn beleving op dit moment nooit als top transfer worden betiteld...sorry maar daarvoor heeft ie echt nog niet genoeg laten zien....
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 09 oktober 2009 - 09:01   quote  deeplink  
Ik hoop Lazovic, en voor sommige mensen is dit geen toptransfer.
Maar voor PSV zou het wel top zijn.

Verder zijn er maar weinig die echt een grote stap kunnen maken denk ik.
Suarez kan dat wel en misschien een Douglas ofzo?
Juantinho
 Juantinho - vrijdag 09 oktober 2009 - 17:38   quote  deeplink  
Helaas maar dit jaar maar 1 die een toptransfer gaat maken en dat is Suarez.
Fer en Douglas hebben het in zich om binnen afzonderlijke tijd een toptransfer te krijgen.
De.x
 De.x - vrijdag 09 oktober 2009 - 18:23   quote  deeplink  
Fer is in potentie de beste speler uit de Eredivisie. Maar eerst nog een tijdje bij Feyenoord. Affelay en suarez gaan ook veel veel geld weg, zo ook over een paar jaar van der Wiel.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 09 oktober 2009 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 18:23 schreef De.x het volgende:
Fer is in potentie de beste speler uit de Eredivisie. Maar eerst nog een tijdje bij Feyenoord. Affelay en suarez gaan ook veel veel geld weg, zo ook over een paar jaar van der Wiel.
Moet van der Wiel eerst maar wat mentaliteit bijgeschoven krijgen...

Fer zie ik als de nieuwe Viera en ook Wijnaldum in goede doen is goud waard
Biseswar is een rasvoetballer maar moet meer overzicht krijgen

Voor de rest gaan Suarez en Affelay natuurlijk als eerste
Ook zie ik Ricky van Wolfswinkel snel de top halen
Juantinho
 Juantinho - vrijdag 09 oktober 2009 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 18:23 schreef De.x het volgende:
Fer is in potentie de beste speler uit de Eredivisie. Maar eerst nog een tijdje bij Feyenoord. Affelay en suarez gaan ook veel veel geld weg, zo ook over een paar jaar van der Wiel.
Zoals ik het heb begrepen heeft affelay een gelimiteerde transfersom dus zal hij niet voor veel geld de deur uitlopen.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 09 oktober 2009 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 19:17 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Zoals ik het heb begrepen heeft affelay een gelimiteerde transfersom dus zal hij niet voor veel geld de deur uitlopen.
oei dat is dan minder voor PSV
Mitch
 Mitch - zondag 11 oktober 2009 - 10:51   quote  deeplink  
Er is maar 1 speler die zichtbaar klaar is voor een stap omhoog en dat is Suarez,, hij is constant en goed genoeg om een team als AJAX bij de hand te nemen..

Toch verwacht ik niet dat hij zal vertrekken in de winterstop, Ajax zal zichzelf dan behoorlijk moeten verondschuldigen tegen over het publiek.

Er is wel een speler die in de winterstop een toptransfer gaat maken,, De Guzman heeft een aflopend contracht bij FEYENOORD en is dus voor alle (top)teams interessant, vaak gebleseerd maar iedereen kan zien dat hij erg veel potentie heeft. als hij toch niet zoveel geld kost, geef dan 1 reden waarom een topclub het niet met hem kan proberen?

(of heeft hij alsnog een nieuw contract getekend..??)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 oktober 2009 door Mitch --
gruunteboer
 gruunteboer - zondag 11 oktober 2009 - 11:54   quote  deeplink  
Het is afellay en geen affelay gvd
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 11 oktober 2009 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 11:54 schreef gruunteboer het volgende:
Het is afellay en geen affelay gvd
Moet jij niet boerenkool verkopen??
feyenoordboyie
 feyenoordboyie - zondag 11 oktober 2009 - 14:59   quote  deeplink  
Suarez. Fer blijft nog even bij Feyenoord en Affelay wordt zwaar overschat.
Juantinho
 Juantinho - zondag 11 oktober 2009 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 11:54 schreef gruunteboer het volgende:
Het is afellay en geen affelay gvd
Doe toch ff normaal, je weet precies over wie het gaat,
appelvlaai

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 oktober 2009 door Juantinho --
Juantinho
 Juantinho - zondag 11 oktober 2009 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 10:51 schreef Mitch het volgende:
Er is maar 1 speler die zichtbaar klaar is voor een stap omhoog en dat is Suarez,, hij is constant en goed genoeg om een team als AJAX bij de hand te nemen..

Toch verwacht ik niet dat hij zal vertrekken in de winterstop, Ajax zal zichzelf dan behoorlijk moeten verondschuldigen tegen over het publiek.

Er is wel een speler die in de winterstop een toptransfer gaat maken,, De Guzman heeft een aflopend contracht bij FEYENOORD en is dus voor alle (top)teams interessant, vaak gebleseerd maar iedereen kan zien dat hij erg veel potentie heeft. als hij toch niet zoveel geld kost, geef dan 1 reden waarom een topclub het niet met hem kan proberen?

(of heeft hij alsnog een nieuw contract getekend..??)
Toptransfer versta ik naar een topclub voor veel geld en dat gaat de Guzman beide niet halen. Hij gaat voor weinig weg en niet naar een topclub, waarschijnlijk Valencia en die schaar ik daar niet onder. Hij is goed maar zeker niet voor alle topteams. Manu barca real ac milan Juve en noem ze maar dat nivo kan hij nog niet aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 oktober 2009 door Juantinho --
steg
 steg - zondag 11 oktober 2009 - 18:30   quote  deeplink  
Klopt Juantinho. de Guzman is te licht voor de échte top. Helaas.
Voor hem (en Feyenoord) zou het goed zijn om is 2 seizoenen echt alles te spelen in Rotterdam. Dan kan hij zich eindelijk weer is doorontwikkelen. Maarjaa dat is een grote utopie, hij tekent toch niet bij..
feyenoordboyie
 feyenoordboyie - dinsdag 13 oktober 2009 - 09:10   quote  deeplink  
Suarez > Barcelona.
Genoeg gezegd denk ik.
forza heino
 forza heino - dinsdag 13 oktober 2009 - 18:46   quote  deeplink  
fer speelt pas een paa weken redelijk daarvoor was het drama,uit feyenoord zalzoiezo de komende jaren geen toptransfer komen, Suarez gaat van de winter zeker niet weg voor barca is dat ook onnodig geld vergooien voor een half jaar extra in de zomer zal hij zeker gaan voor een miljoen of 50.
affelay gaat hopelijk naar de premier league, daar zullen ze dat miezerige irritantje jankertje wel is zn bek snoeren
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 13 oktober 2009 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 09:01 schreef Bootjuhh het volgende:
Ik hoop Lazovic, en voor sommige mensen is dit geen toptransfer.
Maar voor PSV zou het wel top zijn.

Verder zijn er maar weinig die echt een grote stap kunnen maken denk ik.
Suarez kan dat wel en misschien een Douglas ofzo?
waarom bekritiseer je lazovic? lazovic is sterk veranderd (positief) t.o.v. vorig seizoen, hij is dit seizoen 1 van de beste rechtsbuitens tot nu toe en geeft veel assisten, dus dat slaat nergens op.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 13 oktober 2009 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 - 18:46 schreef forza heino het volgende:
fer speelt pas een paa weken redelijk daarvoor was het drama,uit feyenoord zalzoiezo de komende jaren geen toptransfer komen, Suarez gaat van de winter zeker niet weg voor barca is dat ook onnodig geld vergooien voor een half jaar extra in de zomer zal hij zeker gaan voor een miljoen of 50.
affelay gaat hopelijk naar de premier league, daar zullen ze dat miezerige irritantje jankertje wel is zn bek snoeren
ik denk eerder dat afellay jouw clubpje gaat snoeren (of heeft hij dat al gedaan?)
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 13 oktober 2009 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 - 21:22 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik denk eerder dat afellay jouw clubpje gaat snoeren (of heeft hij dat al gedaan?)
vraagje... wat heeft hij eigenlijk laten zien dit seizoen als de grote leider van PSV.? in andere woorden welk clubje heeft hij het mondje gesnoerd???

Ik had nu wel verwacht een superieure ventje te zien rond rennen bij jullie in het eerste maar tot op heden niets. Moet ik eerlijk zijn, heb niet veel live wedstrijden gezien van PSV maar ik hoor ook niets over hem in de media. Als je uitblinkt bij een topclub of van waarde bent komt je wat meer in het nieuws.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 13 oktober 2009 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 - 21:49 schreef Juantinho het volgende:

[..]

vraagje... wat heeft hij eigenlijk laten zien dit seizoen als de grote leider van PSV.? in andere woorden welk clubje heeft hij het mondje gesnoerd???

Ik had nu wel verwacht een superieure ventje te zien rond rennen bij jullie in het eerste maar tot op heden niets. Moet ik eerlijk zijn, heb niet veel live wedstrijden gezien van PSV maar ik hoor ook niets over hem in de media. Als je uitblinkt bij een topclub of van waarde bent komt je wat meer in het nieuws.
als Afellay speelt, hetgeen echter gering voorkomt, speelt Ibrahim Afellay een uitstekende wedstrijd, zoals de thuiswedstrijd tegen ajax, daarom vraag ik me echter af, waarom jij alles van de media af laat hangen, ik vind sowieso dat de media erg ajax-gericht is, de commentators en verslaggevers komen immers niet voor niets grotendeels uit de Nederlandse hoofdtad. Bovendien heb je zelf geen livewedstrijd gezien, afellay is een hele belangrijke pion op het dynamische middenveld van PSV en laat dat iedere wedstrijd die hij speelt blijken, hij zet zich altijd 100% in, heeft veel loopvermogen, speelt zijn mannetje uit, pikt af en toe een doelpunt mee, geef assist en hij heeft het mondje van ajax gesnoerd, toen was hij een van de besten op het veld.
Juantinho
 Juantinho - woensdag 14 oktober 2009 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 - 22:25 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

als Afellay speelt, hetgeen echter gering voorkomt, speelt Ibrahim Afellay een uitstekende wedstrijd, zoals de thuiswedstrijd tegen ajax, daarom vraag ik me echter af, waarom jij alles van de media af laat hangen, ik vind sowieso dat de media erg ajax-gericht is, de commentators en verslaggevers komen immers niet voor niets grotendeels uit de Nederlandse hoofdtad. Bovendien heb je zelf geen livewedstrijd gezien, afellay is een hele belangrijke pion op het dynamische middenveld van PSV en laat dat iedere wedstrijd die hij speelt blijken, hij zet zich altijd 100% in, heeft veel loopvermogen, speelt zijn mannetje uit, pikt af en toe een doelpunt mee, geef assist en hij heeft het mondje van ajax gesnoerd, toen was hij een van de besten op het veld.
Je hebt echt met je billen samengeknepen gelezen.

Hij heeft goede wedstrijden gespeeld maar uitstekend betekent een cijfer 8 en hoger dus dat klopt niet. Ik laat niet alles afhangen van de media, ik vraag me af zo`n zo wenig aandacht krijgt van hen, zoals oa Theo Janssen nu krijgt. Niets anders niets meer, meteen moet Ajax en de media erbij worden gehaald. Kan je niet zonder dat Calimero gedrag. We weten het nou wel en het is BS. Vroeger inderdaad maar aandacht gaat gepaard met de successen endie waren er veel.Tel de hoeveelheid mensen die Ajax willen zien spelen erbij op.... Welke club trekt het meeste kijkcijfers die krijgt de meeste aandacht.
Kijk eens goed naar wat ik heb geschreven, er staat; niet veel, ipv geen dus ik heb genoeg gezien om hetgeen neer te zetten. Als Affelay nou veel in de media was geweest had ik de vraag niet gesteld... TOCH?

Tegen Ajax was hij goed maar niet spelbepalend en als er iemand is die dat wel was, was het wel die dzusdzak met twee goals en een assist. dus geen affelay.

Ik ben niet anti maar pro affelay, goed speler, zie hem graag spelen maar het is in mijn ogen niet de man die het was. Mag dat niet gezegd worden??

Geef eens antwoord op de vraag die gesteld is of reageer dan niet.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 14 oktober 2009 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 00:44 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Je hebt echt met je billen samengeknepen gelezen.

Hij heeft goede wedstrijden gespeeld maar uitstekend betekent een cijfer 8 en hoger dus dat klopt niet. Ik laat niet alles afhangen van de media, ik vraag me af zo`n zo wenig aandacht krijgt van hen, zoals oa Theo Janssen nu krijgt. Niets anders niets meer, meteen moet Ajax en de media erbij worden gehaald. Kan je niet zonder dat Calimero gedrag. We weten het nou wel en het is BS. Vroeger inderdaad maar aandacht gaat gepaard met de successen endie waren er veel.Tel de hoeveelheid mensen die Ajax willen zien spelen erbij op.... Welke club trekt het meeste kijkcijfers die krijgt de meeste aandacht.
Kijk eens goed naar wat ik heb geschreven, er staat; niet veel, ipv geen dus ik heb genoeg gezien om hetgeen neer te zetten. Als Affelay nou veel in de media was geweest had ik de vraag niet gesteld... TOCH?

Tegen Ajax was hij goed maar niet spelbepalend en als er iemand is die dat wel was, was het wel die dzusdzak met twee goals en een assist. dus geen affelay.

Ik ben niet anti maar pro affelay, goed speler, zie hem graag spelen maar het is in mijn ogen niet de man die het was. Mag dat niet gezegd worden??

Geef eens antwoord op de vraag die gesteld is of reageer dan niet.
uiteraard mag dat gezegd worden, maar afellay is gewoon een spelbepaler en de belangrijkste man op het veld bij psv als hij speelt, hij speelt nooit tegenvallend altijd doet hij het goed, en dat is nou net zo professioneel aan hem! bovendien dat cijfer 8, dat je dan pas top bent, dat lijkt mij ook niet kloppend, want suarez had een 7,6 of zoiets in het elftal van de maand.
gekzat
 gekzat - donderdag 15 oktober 2009 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2009 - 18:55 schreef Patrick Buisman het volgende:
Fer kan in mijn beleving op dit moment nooit als top transfer worden betiteld...sorry maar daarvoor heeft ie echt nog niet genoeg laten zien....
hahahah voetbalkenner
gekzat
 gekzat - donderdag 15 oktober 2009 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 - 09:10 schreef feyenoordboyie het volgende:
Suarez > Barcelona.
Genoeg gezegd denk ik.
is hij ook echt goed genoeg voor daar hahahah overschatte huppelend en vallend konijn
Juantinho
 Juantinho - zondag 18 oktober 2009 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 13:25 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

uiteraard mag dat gezegd worden, maar afellay is gewoon een spelbepaler en de belangrijkste man op het veld bij psv als hij speelt, hij speelt nooit tegenvallend altijd doet hij het goed, en dat is nou net zo professioneel aan hem! bovendien dat cijfer 8, dat je dan pas top bent, dat lijkt mij ook niet kloppend, want suarez had een 7,6 of zoiets in het elftal van de maand.
Dat klopt niet wat je zegt, ik heb hem vaak niet goed zien spelen. Maar ik zeg toch niet dat hij slecht speelt en ik zeg niet dat hij slecht speelt. Lees wat k schrijf.
MBT Suarez heb ik geen woord over gezegd, en als je schrijft 7,6 is dat een gemiddelde en dat betekent dat hij vaak over de 8 heeft gehaald ( o.4 onder de acht) Dus met recht de beste voetballer van de Nederlandse velden en ik zie hem niet altijd uitstekend spelen, dat houdt dus in dat Affelay het minder doet dus niet of nauwelijks uitstekend.
Juantinho
 Juantinho - zondag 18 oktober 2009 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 - 10:57 schreef gekzat het volgende:

[..]

is hij ook echt goed genoeg voor daar hahahah overschatte huppelend en vallend konijn
Waar jou voetbal verstand zit wordt nu duidelijk.
Als de Zuid Europese clubs inclusief BArca hem volgt en hem graag willen hebben zegt genoeg alleen jij bent zo blind om het te zien. Als je kritiek hebt goed maar dit slaat alles. Afgelopen jaar op 1 goal na topscorer en dit jaar boven aan en is de koning van de Assist,Doet het goed met zijn land, bijna niet af te stoppen ach je bent voor feyenoord en alles wat ajax doet is slecht dus serieus kan je ook niet genomen worden.
Suc6 met klasbak Tomasson
don44
 don44 - maandag 19 oktober 2009 - 00:01   quote  deeplink  
Romero El Hamkaas Schaars Dembele gratis bijna af te halen bij geitenwollen Dirk uit de kaasstad.
Bootjuhh
 Bootjuhh - woensdag 21 oktober 2009 - 10:06   quote  deeplink  
Vd Wiel lees je ook vaak over, misschien maakt hij de stap ook wel snel, al hoop ik dat hij nog zeker een jaartje in Amsterdam blijft voetballen.
Anders naar Arsenal gaan ofzo, daar krijg je tenminste de tijd om je door te ontwikkelen, Huntelaar had ook zo´n club moeten kiezen.
johnsaffie
 johnsaffie - woensdag 21 oktober 2009 - 13:56   quote  deeplink  
Ik hoop suarez, afellay en 1 psver dan wordt twente met 2 vingers in de neus kampioen er gaat bij ons lekker nix weg.
Juantinho
 Juantinho - woensdag 21 oktober 2009 - 13:58   quote  deeplink  
Hoop is voor de domme
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 21 oktober 2009 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 - 13:56 schreef johnsaffie het volgende:
Ik hoop suarez, afellay en 1 psver dan wordt twente met 2 vingers in de neus kampioen er gaat bij ons lekker nix weg.
PSV kan zeker zonder afellay, het is een verzwakking maar ze kunnen zonder hem (zie feyenoord psv)
bovendien kan ajax voor het geld van suarez andere spelers halen en dan staat er een team, je kunt beter 11 gemiddelde spelers hebben dan 10 slechte en 1 goede (om het maar even te overdrijven)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 oktober 2009 door patrickpsv15 --
don44
 don44 - woensdag 21 oktober 2009 - 15:23   quote  deeplink  
en vd wiel dan intresse van arsenal
coeninho22
 coeninho22 - zondag 25 oktober 2009 - 07:14   quote  deeplink  
Laat mister schwalbe maar vertrekken in de winterstop ,is ook de enige in nederland die dat verdiend ( TOPTRANSFER ).
FR12-1908
 FR12-1908 - zondag 25 oktober 2009 - 19:21   quote  deeplink  
schaken?
craven
 craven - zondag 25 oktober 2009 - 19:34   quote  deeplink  
nee dammen.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Eerst volgende toptransfer eredivisie?









0.0196259