BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol wil Sulejmani laten rijpen bij Jong Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 07 oktober 2009 - 17:24
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Jol wil Sulejmani laten rijpen bij Jong Ajax (Ajax Club)

amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 08 oktober 2009 - 09:42   quote  deeplink  
Jol wil Sulejmani laten rijpen bij Jong Ajax
Miralem Sulejmani moet van coach Martin Jol eerst nog rijpen binnen de selectie van Jong Ajax voordat hij aan het grote werk mag gaan ruiken. "Het is een Jong Ajax-speler", zegt de 53-jarige oefenmeester in de nieuwe editie van Voetbal International.

"Ik zie het heel erg in hem zitten", vervolgt Jol. "We doen alleen rustig aan met Miralem. Hij heeft twee grote kwaliteiten. Op de flank flitst hij er langs en geeft hij een voorzet. Daarnaast is hij in de ruimte niet te houden. Maar hij moet nog een hoop leren. Combineren, bijvoorbeeld. Negentig minuten lang doorgaan. De bal in de ploeg houden als dat nodig is. Efficient inspelen, in plaats van alles op een mooie manier met effectballetjes."

Jol heeft dus wel vertrouwen in de binnenlandse recordaankoop van Ajax. "Sulejmani zit al lang boordevol kwaliteiten, maar daar valt hij te vaak op terug. Zijn basiskwaliteiten zijn fantastisch, dus moet hij zich nu gaan doorontwikkelen als voetballer. Als dat lukt, dan hebben we een diamant in huis."
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 08 oktober 2009 - 09:43   quote  deeplink  
Lovende woorden over Sulejmani. Helaas dat deze jongen zich na zijn tijd bij Heerenveen nog niet heeft kunnen doorontwikkelen. Hoop dat Jol het talent eruit gaat krijgen en dat we na de winterstop kunnen gaan genieten van de Sulejmani uit zijn Heerenveen-tijd.
nummer10
 nummer10 - donderdag 08 oktober 2009 - 09:58   quote  deeplink  
denk ik wel... Jol heeft opzich nu al iedereen beter gemaakt dan vorig jaar...

suarez rommedahl bakjechoco enoh vdwiel alderweireld vertonghen.. zijn allemaal stuk voor stuk al beter als vorig seizoen.. en wat me opvalt is dat er VEEL MINDER blessures zijn... geef jol gewoon de tijd en het komt goed..
remco k
 remco k - donderdag 08 oktober 2009 - 10:39   quote  deeplink  
ik denk alleen dat jullie het verkeerd hebben met na de winterstop, Jol is volgens mij veel meer bezeig met volgend seizoen, dan is de selectie uitegdund en ook spelers als sulejmani probeert hij dan echt klaar te hebben staan. Ik denk echt dat Jol dit jaar als opruimjaar ziet en alvast te bouwen aan zijn eigen ding binnen ajax, dit is heel goed en hij moet vooral hier mee doorgaan.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 08 oktober 2009 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 oktober 2009 - 10:39 schreef remco k het volgende:
ik denk alleen dat jullie het verkeerd hebben met na de winterstop, Jol is volgens mij veel meer bezeig met volgend seizoen, dan is de selectie uitegdund en ook spelers als sulejmani probeert hij dan echt klaar te hebben staan. Ik denk echt dat Jol dit jaar als opruimjaar ziet en alvast te bouwen aan zijn eigen ding binnen ajax, dit is heel goed en hij moet vooral hier mee doorgaan.
Helemaal mee eens. Gaf het ook meer als voorbeeld. Maar zoals jij het stelt zou het natuurlijk ook kunnen. Het zou dan overigens wel mooi als je dit opruimjaar direct de titel wint ;-)
Brandje
 Brandje - donderdag 08 oktober 2009 - 11:02   quote  deeplink  
Het zou kunnen werken. Alleen hoop ik wel dat hij Mickey aan zijn verstand kan brengen dat het geen degradatie maar dat het voor zijn eigen bestwil is. Lekker ballen bij Jong Ajax en elke week zeker van een basisplaats.
nummer10
 nummer10 - donderdag 08 oktober 2009 - 11:37   quote  deeplink  
dat heeft Mickey zelf ook al ergens gezegt volgens mij dat hij het ermee eens was.. en remco je hebt gelijk... :)
remco k
 remco k - donderdag 08 oktober 2009 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 oktober 2009 - 11:37 schreef nummer10 het volgende:
dat heeft Mickey zelf ook al ergens gezegt volgens mij dat hij het ermee eens was.. en remco je hebt gelijk... :)
gewoon weer gelijk, jonge jonge wat een geluk heb ik toch de laatste tijd :):)
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 09 oktober 2009 - 15:36   quote  deeplink  
Een speler van 16 miljoen laten rijpen bij Jong Ajax? Bij Heerenveen was hij meer dan eredivisiewaardig. Misschien moeten ze hem gewoon 34 wedstrijden in de basis van het eerste laten beginnen. Misschien moet ie niet op de vleugel maar in de spits.
opa
 opa - vrijdag 09 oktober 2009 - 16:13   quote  deeplink  
ja jullie hebben allemaal echt een enorm bord voor jullie kop... wat nou laten rijpen bij jong ajax ??? dat is echt het stomste wat je kan doen! geef 'm vooral nog minder vetrouwen. en jaaa pantelic die is natuurlijk zoveel beter dan sulejmani die gaat het natuurlijk echt maken.. NOT!
maaja aangezien ik niet voor ajax ben vind ik het niet erg! dus ik zou zeggen:
JOL GA VOORAL ZO DOOR!!!
Tenic
 Tenic - vrijdag 09 oktober 2009 - 17:25   quote  deeplink  
jaja elia werd niet gekocht voor de ontwikkeling van sul..
nu begrijp ik dat elia niet voor ajax2 heeft gekozen maar hsv.

bestuur s6 met t kapot maken van ajax.
alibabba
 alibabba - vrijdag 09 oktober 2009 - 19:53   quote  deeplink  
Dat het er nog niet uitkomt met sulejmani is puur een mentale kwestie!
Deze jongen kan ontzettend goed voetballen, alleen hij heeft het vertrouwen in zichzelf verloren! Dat is heel moeilijk op te lossen, de enige die het kan oplossen is hijzelf!

Jol is een ervaren trainer en zal er alles aan doen om hem weer te laten funtioneren, maar de sleutel ligt echt bij sulejmani zelf! Het lijkt me sterk dat jol 'm bij jong-ajax laat rijpen, want dat is onverstandig, omdat hij dan nog meer aan zichzelf gaat twijfelen en als ie dan eenmaal weer in het 1e komt hij het gaat zien als een zware opgave om optimaal te presteren! Het kan zijn dat jol 'm inderdaad de eerste weken bij jong-ajax wil zien, maar dat is dan puur om hem te prikkelen, maar of het uithaalt?

Het zou beter zijn om hem samen met pantelic in de spits te zetten, omdat ze het beiden gaan zien als een enorme uitdaging om samen succes te hebben!
Suarez zet je dan op rechts, voor de acties en als ondersteuning voor deze 2 heren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 oktober 2009 door alibabba --
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 oktober 2009 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 15:36 schreef sportdwaas het volgende:
Een speler van 16 miljoen laten rijpen bij Jong Ajax? Bij Heerenveen was hij meer dan eredivisiewaardig. Misschien moeten ze hem gewoon 34 wedstrijden in de basis van het eerste laten beginnen. Misschien moet ie niet op de vleugel maar in de spits.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Een speler die zo'n fortuin heeft gekost en bij sc Heerenveen heeft aangetoond de absolute topspeler te zijn, moet nu ineens rijpen bij Jong Ajax??? Over investeren gesproken... Ik kan mij niet voorstellen dan Sulejmani daarvan gelukkiger gaat worden. Ook vraag ik mij in alle realiteit af of hij bij jong Ajax wèl beter wordt. Ik geloof er helemaal niks van. Wat sportdwaas zegt: gewoon voor de leeuwen in Ajax 1 en hem eens langer het vertrouwen geven!
RUDE BOY
 RUDE BOY - zaterdag 10 oktober 2009 - 17:13   quote  deeplink  
ongelofelijk.... wat is deze jongen kapot gemaakt, die zal er nooit meer boven opkomen....
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zaterdag 10 oktober 2009 - 17:17   quote  deeplink  
16,25 miljoen voor een speler van Jong ajax.....ach ja...soms zal ik het allemaal helemaal verkeerd zien....
remco k
 remco k - zaterdag 10 oktober 2009 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 15:36 schreef sportdwaas het volgende:
Een speler van 16 miljoen laten rijpen bij Jong Ajax? Bij Heerenveen was hij meer dan eredivisiewaardig. Misschien moeten ze hem gewoon 34 wedstrijden in de basis van het eerste laten beginnen. Misschien moet ie niet op de vleugel maar in de spits.
hij speelde bij hveen ook niet in de spits maar van links. daar zal hij helemaal gaan falen, jol is druk met deze jongen bezig en probeert zijn prijskaartje een beetje te drukken, ik vind dat jol goed bezig is met sulejmani..
remco k
 remco k - zaterdag 10 oktober 2009 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 - 17:13 schreef RUDE BOY het volgende:
ongelofelijk.... wat is deze jongen kapot gemaakt, die zal er nooit meer boven opkomen....
lekker positief weer.
remco k
 remco k - zaterdag 10 oktober 2009 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 - 17:17 schreef Patrick Buisman het volgende:
16,25 miljoen voor een speler van Jong ajax.....ach ja...soms zal ik het allemaal helemaal verkeerd zien....
staat er ook maar ergens geschreven dat hij is gehaald voor jong ajax, jol heeft nooit aangegeven dat hij moet rijpen bij jong ajax, feit is dat hij tot de dag van vandaag niet aan de verwachtingen heeft voldaan, jol probeert om de druk wat van deze speler af te halen en dat lukt aardig, hij is weer fit en begint langzaam weer wat beter te spelen, jol zal hem langzaam brengen zodat hij er volgend jaar wel staat

Overigens kun je bij alles waar Jol mee bezig is zien dat dit seizoen echt een tussen seizoen is en dat hij probeert om ajax er weer bovenop te laten komen voor komend seizoen, dan moeten alle popppetjes op de goede plek staan en presteren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol wil Sulejmani laten rijpen bij Jong Ajax









0.0076990