BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert Hyun Jun Suk

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 07 oktober 2009 - 17:04
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax contracteert Hyun Jun Suk (Officiële Ajax Clubsite)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Geïnteresseerd Ajax heeft Zuid-Koreaan op proef
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 08 oktober 2009 - 10:35   quote  deeplink  
Ajax contracteert Hyun Jun Suk

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Hyun Jun Suk. De Zuid-Koreaanse aanvaller tekent in Amsterdam een contract dat per 1 januari 2010 in gaat en loopt tot en met 30 juni 2011. In de overeenkomst heeft Ajax een eenzijdige optie opgenomen voor nog één seizoen, tot en met 30 juni 2012.

Hyun Jun Suk werd geboren op 29 juni 1991 in Chungju City, Zuid-Korea. De aanvaller speelde voor zijn komst naar Amsterdam voor Yong-In FC en hij maakt deel uit van de Zuid-Koreaanse nationale jeugdselectie onder 18 jaar. Suk liep in september stage bij Ajax.

292tqhh.jpg
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 08 oktober 2009 - 10:38   quote  deeplink  
De dingen die ik van deze jongen heb gezien de afgelopen weken zijn mij bevallen. Hopelijk kan hij het gaan waarmaken in Amsterdam

[droommodus aan]Zou toch wat zijn. Komt aanwaaien, zeurt een aantal keer om mee te trainen, krijgt vervolgens een stage, bevalt en krijgt een contract in Amsterdam. En na verloop van tijd maakt hij een megatransfer naar het buitenland.[droommodus uit]
remco k
 remco k - donderdag 08 oktober 2009 - 10:40   quote  deeplink  
je vergeet 1 ding in je droom modus, hij moet ook wat winnen met ajax CL bijvoorbeeld:) anders schiet de transfer voor ons oook weer niks op.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 08 oktober 2009 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 oktober 2009 - 10:40 schreef remco k het volgende:
je vergeet 1 ding in je droom modus, hij moet ook wat winnen met ajax CL bijvoorbeeld:) anders schiet de transfer voor ons oook weer niks op.
hahaha geweldig. Ik vind het een mooi verhaal zo. Zou je straks een mooie biografie over kunnen schrijven.
alibabba
 alibabba - donderdag 08 oktober 2009 - 13:59   quote  deeplink  
Suk brengt AJAX geluk...........don't fuck with Suk...........

Bij glorie mag ie toeterend door Amsterdam rijden met Henk Wijngaard's truck, het word genieten met Suk..................................................

MIA SAN MIA.................
joey
 joey - donderdag 08 oktober 2009 - 16:40   quote  deeplink  
WTF ROFL!

Don't Fuck with Suk! AWSUM! Dat moet je horen straks als hij een doelpunt maakt in de arena over een jaar of miss 2.

Ik vind het ook wel een leuke speler, we zullen zien..

Zo zie je maar weer.. Als je gewoon niet scout, komen ze vanzelf naar je toe XD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 oktober 2009 door joey --
nummer10
 nummer10 - donderdag 08 oktober 2009 - 16:48   quote  deeplink  
zegt eigenlijk wel wat over de status van Ajax in de Wereld.. bedoel hij gaat Naar Ajax om te vragen geen PSV of Feynoord of AZ of wat ook...
joey
 joey - donderdag 08 oktober 2009 - 17:14   quote  deeplink  
Nee welke koreaan gaat er nou naar az?! XD
joey
 joey - donderdag 08 oktober 2009 - 20:10   quote  deeplink  
Koreanen houden niet van kaas XD
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 09 oktober 2009 - 14:46   quote  deeplink  
Haha! Ik denk eigenlijk dat hij een grote gaat worden, maar dat moeten we maar ff afwachten xD
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 09 oktober 2009 - 15:33   quote  deeplink  
Wat moeten die jeugdspelers van Ajax hier nu weer van denken? Als het iets anders is dan een contract voor eten en drinken lijkt het me idioot.
Juantinho
 Juantinho - vrijdag 09 oktober 2009 - 17:25   quote  deeplink  
Maakt niet uit wat ze denken. Hij behoort tot de beste jeugdspelers in Korea en heeft blijkbaar een zeer goede indruk achtergelaten. Nu is het aan hem om te laten zien of hij inderdaad een versterking is voor Ajax. Ook bij de jeugd moeten ze weten dat concurrentie je alleen maar beter maakt. Als er iemand beter is in de jeugd, zal deze spelers heus wel zijn kans krijgen. Litmanen, Lerby en Arnesen zijn op deze manier ook komen aanwaaien en kijk naar hun verleden... Wie niet waagt......
Juantinho
 Juantinho - vrijdag 09 oktober 2009 - 17:30   quote  deeplink  
Sportdwaas dit vind ik een beetje kinderachtig van je. Welk hart spreekt, voetbal of die van je eigen club? Hij heeft nog geen minuut gespeeld en wordt nu al bekritiseerd en worden nu al vraagtekens neergezet. Geef die jongen eens de kans of ben je bang dat dit een ruwe diamant is die hier wordt geslepen?
Tenic
 Tenic - vrijdag 09 oktober 2009 - 17:30   quote  deeplink  
weer zo topaankoop..

gelukkig is t geld bijna echt op.
Juantinho
 Juantinho - vrijdag 09 oktober 2009 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 17:30 schreef Tenic het volgende:
weer zo topaankoop..

gelukkig is t geld bijna echt op.
Kerel, niet om je aan te vallen maar ik zie dat je wel zeer negatief bent. Zit er ook wat positiefs in of zie je echt alleen maar drama?
De.x
 De.x - vrijdag 09 oktober 2009 - 18:19   quote  deeplink  
Dramatische aankoop, die gast is echt een houthakker
joey
 joey - zaterdag 10 oktober 2009 - 18:42   quote  deeplink  
Ik vind het goed dat ze hem hebben gecontracteerd hoor! :S

Talentvolle speler..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 oktober 2009 door joey --
alibabba
 alibabba - zaterdag 10 oktober 2009 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 - 18:42 schreef joey het volgende:
Ik vind het een goede aankoop hoor..:S
Hij is toch niet gekocht of wel? Volgens mij is ie op eigen houtje naar Amsterdam gereisd, om daar eventueel zijn geluk te beproeven. Na een aantal trainingen zagen ze het in hem wel zitten en heeft ie zo een contract afgedwongen.

Als dit niet klopt hoor ik het graag...........
joey
 joey - zaterdag 10 oktober 2009 - 21:53   quote  deeplink  
Nou speciaal voor alibabba ga ik hem ff veranderen;)!
Juantinho
 Juantinho - zondag 11 oktober 2009 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 - 19:53 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hij is toch niet gekocht of wel? Volgens mij is ie op eigen houtje naar Amsterdam gereisd, om daar eventueel zijn geluk te beproeven. Na een aantal trainingen zagen ze het in hem wel zitten en heeft ie zo een contract afgedwongen.

Als dit niet klopt hoor ik het graag...........
Ik had gehoord dat hij onder contract stond bij een zuid koreaans team. Daar moest nog over onderhandeld worden. Ik heb het ergens gelezen maar ik kan het fout hebben
remco k
 remco k - zondag 11 oktober 2009 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 01:48 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Ik had gehoord dat hij onder contract stond bij een zuid koreaans team. Daar moest nog over onderhandeld worden. Ik heb het ergens gelezen maar ik kan het fout hebben
je hebt gelijk, alleen is daar geen geld mee gemoeid geloof ik, omdat hij nog een jeugdcontract had en in die landen worden die contracten zo verscheurd..
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 12 oktober 2009 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 17:30 schreef Juantinho het volgende:
Sportdwaas dit vind ik een beetje kinderachtig van je. Welk hart spreekt, voetbal of die van je eigen club? Hij heeft nog geen minuut gespeeld en wordt nu al bekritiseerd en worden nu al vraagtekens neergezet. Geef die jongen eens de kans of ben je bang dat dit een ruwe diamant is die hier wordt geslepen?
Ik denk dat het niks wordt en het draagt bij aan onrust bij Ajax jeugdspelers. Als ze geen kansen zien gaan ze weg en het lijkt mij stug dat er niets in de opleiding zit momenteel. Ook de scouting gaat gedemotiveerd raken van dit soort akkefietjes. Bij Feyenoord hebben ze ook 2x Koreanen gehad. Het werd 2x niks. PSV had een bruikbare die na een jaar vertrok naar de bank bij Manunited. Het is het proberen waard maar een Lerby, Arnesen of Litmanen dat zou me toch verbazen.
joey
 joey - maandag 12 oktober 2009 - 14:30   quote  deeplink  
WTF heeft deze gozur te maken met de 2 koreanen bij feyenoord..? Die ene van 2 jaar geleden kwam in een nogal depressief feyenoord terrecht dus dan speel je niet lekker nee... Niks mis met koreaanse voetballers hoor! Kijk maar naar park idd van psv, park chu young(as monaco) En als ik me goed herinner..heeft het nederlands elftal het de laatste keer niet heel goed gedaan tegen het koreaanse voetbalelftal maargoed...

Ik denk niet dat het demotiverend is voor de rest van de jeugd.. Het is juist iets wat hun aand8 moet krijgen.. Ohw er komt een koreaan bij ons in het team..Ohw.. ja op mijn plek speelt ie.. schijnt een aardige voetballertje te zijn..Wat nu!?.

NOU KNOKKE VOOR JE PLEK, KNOKKE ZODAT JE GEZIEN WORD EN MEE MAG DOEN IN HET EERSTE VAN AJAX! Het is gewoon knokke in de jeugd van ajax, heb je daar geen zin in.. dan ben je niet ajax-waardig! dan ga je maar lekker naar een sparta ofzow.. Er vallen elk jaar een aantal spelers af, die vinden dat ze bij het eerste horen te zitten.. En ze hebben geen geduld..nou die gozurtjes zijn dus niet geschikt, ookal hebben ze talent..talent is niet alles! je kent ze wel..zal geen namen noemen..

en de scouting gedemotiveerd ?.. lijkt me een beetje ver gezocht.. Na mijn mening heeft ajax overigens hasst geen scouting... En het laat toch alleen maar zien dat er nogsteeds in het buitenland spelers zijn, die er van dromen om bij Ajax te spelen! Toppie toch!
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 12 oktober 2009 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 - 14:30 schreef joey het volgende:
WTF heeft deze gozur te maken met de 2 koreanen bij feyenoord..? Die ene van 2 jaar geleden kwam in een nogal depressief feyenoord terrecht dus dan speel je niet lekker nee... Niks mis met koreaanse voetballers hoor! Kijk maar naar park idd van psv, park chu young(as monaco) En als ik me goed herinner..heeft het nederlands elftal het de laatste keer niet heel goed gedaan tegen het koreaanse voetbalelftal maargoed...

Ik denk niet dat het demotiverend is voor de rest van de jeugd.. Het is juist iets wat hun aand8 moet krijgen.. Ohw er komt een koreaan bij ons in het team..Ohw.. ja op mijn plek speelt ie.. schijnt een aardige voetballertje te zijn..Wat nu!?.

NOU KNOKKE VOOR JE PLEK, KNOKKE ZODAT JE GEZIEN WORD EN MEE MAG DOEN IN HET EERSTE VAN AJAX! Het is gewoon knokke in de jeugd van ajax, heb je daar geen zin in.. dan ben je niet ajax-waardig! dan ga je maar lekker naar een sparta ofzow.. Er vallen elk jaar een aantal spelers af, die vinden dat ze bij het eerste horen te zitten.. En ze hebben geen geduld..nou die gozurtjes zijn dus niet geschikt, ookal hebben ze talent..talent is niet alles! je kent ze wel..zal geen namen noemen..

en de scouting gedemotiveerd ?.. lijkt me een beetje ver gezocht.. Na mijn mening heeft ajax overigens hasst geen scouting... En het laat toch alleen maar zien dat er nogsteeds in het buitenland spelers zijn, die er van dromen om bij Ajax te spelen! Toppie toch!
ok het is een topper als je hem hondenvlees geeft
joey
 joey - maandag 12 oktober 2009 - 16:16   quote  deeplink  
Juisssttt.. Dat slaat helemaal nergens op XD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 oktober 2009 door joey --
Bootjuhh
 Bootjuhh - woensdag 14 oktober 2009 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 - 12:08 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Ik denk dat het niks wordt en het draagt bij aan onrust bij Ajax jeugdspelers. Als ze geen kansen zien gaan ze weg en het lijkt mij stug dat er niets in de opleiding zit momenteel. Ook de scouting gaat gedemotiveerd raken van dit soort akkefietjes. Bij Feyenoord hebben ze ook 2x Koreanen gehad. Het werd 2x niks. PSV had een bruikbare die na een jaar vertrok naar de bank bij Manunited. Het is het proberen waard maar een Lerby, Arnesen of Litmanen dat zou me toch verbazen.
PSV had 2 Koreanen die beiden 2,5 jaar hebben gevoetbalt. Bovendien heeft Park bijna 100 wedstrijden voor Manunited gespeeld dus zo slecht is hij niet. En als dat wel was wil dat toch niet zeggen dat ze het risico niet moeten nemen? Ik vind het wel goed dat ze het proberen. In dit geval hebben ze weinig te verliezen. En over die jeugdspelers, als ze al afhaken als er een speler bij komt dan zullen ze nooit echt ver komen. Ik neem aan dat een beetje concurrentie juist positief zou moeten werken. Ik neem aan dat ze ooit in het eerste van Ajax willen komen en daar worden ook spelers aangekocht en spelen spelers die beter zijn. Als je dat niet aan kunt kan je beter bij Haarlem gaan voetballen.
Robertos90
 Robertos90 - woensdag 14 oktober 2009 - 14:00   quote  deeplink  
Wat maakt het nou uit of die zuid koreanen niet presteren. Litmanen was ook de enigste fin die kon voetballen
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 15 oktober 2009 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 14:00 schreef Robertos90 het volgende:
Wat maakt het nou uit of die zuid koreanen niet presteren. Litmanen was ook de enigste fin die kon voetballen
En waar slaat deze hele reactie op ?
joey
 joey - donderdag 15 oktober 2009 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 - 07:55 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En waar slaat deze hele reactie op ?
En waar slaat deze reactie op?
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 16 oktober 2009 - 13:36   quote  deeplink  
Hij heeft het in één keer over Litmanen de enigste fin :S We hebben het over die andere 2 koreanen, en dan komt hij over Litmanen. Zijn eerste zin kan nog, maar daarna niet meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 oktober 2009 door Hasjkoph --
freakie
 freakie - vrijdag 16 oktober 2009 - 14:33   quote  deeplink  
haha hasjkoph moet je t bericht wat gequote is van sportdwaas eens lezen..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 16 oktober 2009 - 15:37   quote  deeplink  
Ja, wat is daar precies mee dan :P ?
freakie
 freakie - vrijdag 16 oktober 2009 - 23:14   quote  deeplink  
daar had sportdwaas het over litmane enzo daarop zegt hij dat het niet uit maakt dat die zuid koreanen bij psv en feyenoord niet gepresteerd hebbe.. Jari litmane was ook een uitzonderlijke speler voor de rest heb ik geen goede fin meer kunnen vinden.. Dus waarom nu niet onze zuid koreaan?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 17 oktober 2009 - 09:29   quote  deeplink  
Aah ok lol ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert Hyun Jun Suk









0.0137579