BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van der Wiel stopt met Twitterpagina: 'I AM DONE WITH TWTTER, ADIOS!'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 09 oktober 2009 - 19:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van der Wiel stopt met Twitterpagina: 'I AM DONE WITH TWTTER, ADIOS!' (AjaxF-side.nl)

D. Ajaxfan
 D. Ajaxfan - vrijdag 09 oktober 2009 - 19:59   quote  deeplink  
Kan evengoed natuurlijk ook een grappenmaker zijn geweest die zich voordoet als van der wiel. Is immers ook met Honda gebeurt die op twitter zinspeelde op een vertrek naar ajax, bleek een grappenmaker te zijn.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 09 oktober 2009 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 19:59 schreef D. Ajaxfan het volgende:
Kan evengoed natuurlijk ook een grappenmaker zijn geweest die zich voordoet als van der wiel. Is immers ook met Honda gebeurt die op twitter zinspeelde op een vertrek naar ajax, bleek een grappenmaker te zijn.
Dat denk ik niet, want Ryan Babel heeft op zijn twitter gereageerd, en hij heeft ook een reactie geplaatst bij Demy de Zeeuw, en ik denk dat ze wel weten wie er Twitter gebruikt, en er komen foto's op die alleen hij er op kan hebben opgezet, dus dat lijkt me raar als deze fake is :O

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 oktober 2009 door Hasjkoph --
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 10 oktober 2009 - 14:01   quote  deeplink  
Hij is bang zijn selectie voor het Nederlands elftal te verliezen. Afmelden met een hersenschudding maar wel naar een megalawaaieg concert. Zolang twitteren in het veld niet is toegestaan moet Greg zorgen dat hij niet dover wordt dan ie al is.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 15 oktober 2009 - 17:02   quote  deeplink  
Luie Bert was vroeger altijd heel ijverig bezig met zijn postzegelverzameling en dat zie je nu terug in de resultaten van Oranje
alibabba
 alibabba - donderdag 15 oktober 2009 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 - 17:02 schreef sportdwaas het volgende:
Luie Bert was vroeger altijd heel ijverig bezig met zijn postzegelverzameling en dat zie je nu terug in de resultaten van Oranje
Sportdwaas voert met zichzelf een strijd, want hij is een beetje de weg kwijt.

Het is geen geheim dat ik me verbaas over sportdwaas..........................

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van der Wiel stopt met Twitterpagina: 'I AM DONE WITH TWTTER, ADIOS!'









0.0086519