BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Huntelaar in januari weg bij Ac Milaan

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
joey
 joey - zondag 11 oktober 2009 - 14:37   quote  deeplink  
Amper twee maanden na zijn presentatie zou AC Milan al spijt hebben van de komst van Klaas-Jan Huntelaar. Volgens de Corriere dello Sport wordt de Achterhoeker in januari op de transferlijst geplaatst.

Voor het hele bericht:
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=9979

Ik geloof vhet bijna niet , maar zou het echt waar zijn dan is dat erg klote voor hem...

3 keer van club veranderen in zo een korte tijd..Dan kan ie beter terugkomen bij ajax..
richard70
 richard70 - zondag 11 oktober 2009 - 14:59   quote  deeplink  
tja hoop het niet voor hem maar was teverwachten ook zonder de hunter draaide milan niet daarom ook hun intresse in suarez als het waar is maar mocht hij moeten vertrekken hoop ik dat ajax er alles aan doet om hem proberen terug tehalen naar ajax is ook voor hem zelf beter met het oog op het wk
remco k
 remco k - zondag 11 oktober 2009 - 15:03   quote  deeplink  
het zal wel niet waar zijn, het gerucht komt van 1 van de roddel sportkranten uit italie, deze krant heeft vrijwel nooit iets bij het goede eind en dus zou ik dit niet al te series nemen..
Pietje
 Pietje - zondag 11 oktober 2009 - 15:04   quote  deeplink  
Misschien zegt het wel wat over zijn ware klasse. De Nederlandse competitie is toch wat anders dan de Spaanse of de Italiaanse. Hoewel, bij Real heeft hij er toch ook, geloof ik, zo'n 8 ingeschoten. Bovendien heeft Klaas-Jan nu de pech dat hij in een team speelt (AC Milan) dat van geen kant loopt. En hij is er de man niet naar om een heel elftal op sleeptouw te nemen. Dat is ook zijn taak niet als pure aanvaller. Maar terugkeren (huur of koop) naar Ajax lijkt mij geen optie. Ten eerste zal zijn salaris een struikelblok zijn, maar ook het feit dat er jongens als Pantelic en Cvitanic lopen. De wedstrijden dat de Argentijn speelde maakte hij op mij een behoorlijke indruk en Pantelic komt er ook, maar geef hem wat tijd. Spijtig voor Klaas-Jan...
remco k
 remco k - zondag 11 oktober 2009 - 15:19   quote  deeplink  
Ach pipo schiet er momenteel ook helemaal niks in en het mega talent pato speelt niet eens alles.

Milan is er niet de club na om iemand al af te schrijven na eenhalf jaar daarom geloof ik er ook niks van..
Pietje
 Pietje - zondag 11 oktober 2009 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 15:19 schreef remco k het volgende:
Ach pipo schiet er momenteel ook helemaal niks in en het mega talent pato speelt niet eens alles.

Milan is er niet de club na om iemand al af te schrijven na eenhalf jaar daarom geloof ik er ook niks van..
Ik kan het mij eigenlijk ook niet echt voorstellen, Remco
joey
 joey - zondag 11 oktober 2009 - 16:09   quote  deeplink  
NEe ik ook niet..Maarja je weet maar nooit..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 11 oktober 2009 - 17:17   quote  deeplink  
Als dit waar zou zijn, vind ik het wel heel erg zwak van Milan, een beetje de aanwinsten beschuldigen, omdat het slecht loopt :S
voetballer55
 voetballer55 - zondag 11 oktober 2009 - 18:32   quote  deeplink  
hij had nooit naar milaan moeten gaan. is geen club voor hem. Een engelse subtopper of een duitse topper is (was) beter voor hem.
alibabba
 alibabba - zondag 11 oktober 2009 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 18:32 schreef voetballer55 het volgende:
hij had nooit naar milaan moeten gaan. is geen club voor hem. Een engelse subtopper of een duitse topper is (was) beter voor hem.
Helemaal mee eens, maar bij real madrid was ie beter op zijn plaats, alleen zijn ze daar helemaal de weg kwijt. Bij real madrid had ie minimaal 25 goals gescoord in de competitie!
joey
 joey - zondag 11 oktober 2009 - 20:03   quote  deeplink  
In madrid ging het ook gied, maar ik denk dat omdat het daar sowieso niet draaid dat hij ook ongelukkig speelt..je kan niet als 1 speler het verschil makan..althans dat is moeilijk..
nummer10
 nummer10 - zondag 11 oktober 2009 - 20:19   quote  deeplink  
ik heb vorig jaar al gezegt dat ik huntelaar geen goeie voetballer vond (nog voor dat Real in beeld was).. toen werd ik van alle kanten uitgescholden... ik hoop dat ik hier mijn gelijk mee heb gehaald... dat hij simpel weg te slecht is voor de EU top... teminste toen hij wegging in de winterstop... en dan al helemaal naar Madrid... als hij misschien 1 a 2 jaar was gebleven dan had het misschien gekunt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 oktober 2009 door nummer10 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 14 oktober 2009 - 09:02   quote  deeplink  
Ja das waar, maar wat wil je tegen biedingen van Real of Barca of een andere topclub doen? De spelers zien dat wel zitten, om naar een topclub te gaan en lekker je zakken te vullen. Dus meestal komen ze met een goed bod [ Van Klaas-Jan had ik hoger verwacht ] en de spelers willen zelf ook wel naar een topclub. Dus er valt niet zo heel veel tegen te doen.
joey
 joey - woensdag 14 oktober 2009 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 20:19 schreef nummer10 het volgende:
ik heb vorig jaar al gezegt dat ik huntelaar geen goeie voetballer vond (nog voor dat Real in beeld was).. toen werd ik van alle kanten uitgescholden... ik hoop dat ik hier mijn gelijk mee heb gehaald... dat hij simpel weg te slecht is voor de EU top... teminste toen hij wegging in de winterstop... en dan al helemaal naar Madrid... als hij misschien 1 a 2 jaar was gebleven dan had het misschien gekunt..
Als huntelaar geen goede voetballer is , dan heeft cruijff geen verstand van voetbal..WTF!
Huntelaar is zeker wel een goede voetballer.. heeft ie ook bewezen bij het nederlands elftal.. Dat het biuj ac milaan niet gped loopt , kan hij niks aan doen..loopt een team niet goed is het moelijk om alles in je 1tje te doen heh.. bij real heeft hij zich echt wel laten zien horo!
remco k
 remco k - donderdag 15 oktober 2009 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 20:19 schreef nummer10 het volgende:
ik heb vorig jaar al gezegt dat ik huntelaar geen goeie voetballer vond (nog voor dat Real in beeld was).. toen werd ik van alle kanten uitgescholden... ik hoop dat ik hier mijn gelijk mee heb gehaald... dat hij simpel weg te slecht is voor de EU top... teminste toen hij wegging in de winterstop... en dan al helemaal naar Madrid... als hij misschien 1 a 2 jaar was gebleven dan had het misschien gekunt..
heel milaan presteert niet, wil je daarme dan zeggen dat Ronaldinho, seedorf pato pipo en alle andere spelers daar ook niet goed genoeg zijn??

Jij zegt niet goed genoeg voor Madrid, hij had daar een beter gemiddelde dan ronaldo dat nu heeft, en die wordt de hemel in geprezen, dus hoezo niet goed genoeg dan??
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 15 oktober 2009 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 - 11:30 schreef remco k het volgende:

[..]

heel milaan presteert niet, wil je daarme dan zeggen dat Ronaldinho, seedorf pato pipo en alle andere spelers daar ook niet goed genoeg zijn??

Jij zegt niet goed genoeg voor Madrid, hij had daar een beter gemiddelde dan ronaldo dat nu heeft, en die wordt de hemel in geprezen, dus hoezo niet goed genoeg dan??
Het is allemaal politiek. Met 100 miljoen van W. Bos zou AC Milan er echt eerder bovenop zijn geweest. Zo weinig scheelt het soms succes en falen
alibabba
 alibabba - donderdag 15 oktober 2009 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 20:21 schreef joey het volgende:

[..]

Als huntelaar geen goede voetballer is , dan heeft cruijff geen verstand van voetbal..WTF!
Huntelaar is zeker wel een goede voetballer.. heeft ie ook bewezen bij het nederlands elftal.. Dat het biuj ac milaan niet gped loopt , kan hij niks aan doen..loopt een team niet goed is het moelijk om alles in je 1tje te doen heh.. bij real heeft hij zich echt wel laten zien horo!
Helemaal mee eens. Werkelijk belachelijk hoe snel men daar Huntelaar van de hand deed, hij was daar uitgegroeid tot een echte goal-getter. Ik had altijd een zwak voor Real Madrid, maar dat is na dat gedoe met die nederlanders helemaal weg.

Klaas-Jan Huntelaar is op en top prof, een echte spits en een voorbeeld voor elke voetballer.
remco k
 remco k - vrijdag 16 oktober 2009 - 16:24   quote  deeplink  
Milan heeft aangegeven dat ze officieel niet van huntelaar af willen en dat hij gewoon mag blijven.

Goed om te horen dat er zich dar nog steeds geen madrid taferelen voordoen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Huntelaar in januari weg bij Ac Milaan









0.0081748