BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kennedy of Rommedahl ???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Juantinho
 Juantinho - zondag 11 oktober 2009 - 18:29   quote  deeplink  
We hebben twee spelers voor de rechtsbuiten positie
Kennedy en Rommedahl.

Wie zien we liever spelen, of is dit een standaard wissel voor elke wedstrijd, 1e helft Kennedy en 2de helft Rommedahl?

Beide kunnen een goede dag hebben en om beide trek ik soms mijn haar uit me kop. Ik denk toch dat Rommedahl net iets effectiever is..
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 11 oktober 2009 - 18:37   quote  deeplink  
Rommedahl heeft absoluut veel meer dreiging. Met Kennedy erbij gebeurt er nooit iets...
alibabba
 alibabba - zondag 11 oktober 2009 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 18:37 schreef Harm de Graaf het volgende:
Rommedahl heeft absoluut veel meer dreiging. Met Kennedy erbij gebeurt er nooit iets...
Wat een onzin, laat rommedahl maar starten elke wedstrijd en elke ajax-supporter word misselijk. Kennedy heeft basis-kwaliteiten die rommedahl niet heeft. Het gaat erom dat je vertrouwen uitspreekt in kennedy en dat je in zijn hoofd kunt komen.

Rommedahl is de perfecte invaller, wanneer kennedy niet kan brengen wat hij in zijn bezit heeft. Ik ben ervan overtuigd dat kennedy AJAX waardig is, maar ga nou eens gvd goed met hem om!
joey
 joey - zondag 11 oktober 2009 - 19:25   quote  deeplink  
KEnedy zn voorzetten zuigen zwaar!!!! Als ik iets van een vleugelspeler verwacht dat ie in huis heb is het snelheid en een goede voorzet.. Dat heeft rommedahl wel!
Alleen die heeft, net zoals bakir...., niet altijd zn daggie..
alibabba
 alibabba - zondag 11 oktober 2009 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 19:25 schreef joey het volgende:
KEnedy zn voorzetten zuigen zwaar!!!! Als ik iets van een vleugelspeler verwacht dat ie in huis heb is het snelheid en een goede voorzet.. Dat heeft rommedahl wel!
Alleen die heeft, net zoals bakir...., niet altijd zn daggie..
Kennedy heeft de ideale voorzet, het gaat erom dat je hem in stelling brengt, dat is alles. Een combinatie aangaan met hem lijkt me meer makkelijk dan moeilijk, dus laten we daar eens bij het 1e van ajax aan gaan werken!
joey
 joey - zondag 11 oktober 2009 - 19:35   quote  deeplink  
Vind je de voorzet van kenedy goed?!:S Vaak gaat ie te hoog hoor..! Gaat ie keihard en aan de andere kant over de zijlijnXD Whaha

Noujaa..
alibabba
 alibabba - zondag 11 oktober 2009 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 19:35 schreef joey het volgende:
Vind je de voorzet van kenedy goed?!:S Vaak gaat ie te hoog hoor..! Gaat ie keihard en aan de andere kant over de zijlijnXD Whaha

Noujaa..
Hij heeft nog niet het optimale laten zien, maar ben je zijn tijd bij twente vergeten?
Het kan niet zo zijn dat hij dat verleert is, dat bestaat niet!!!!!!!!!
joey
 joey - zondag 11 oktober 2009 - 19:45   quote  deeplink  
JA zijn tijd bij twente..dat zeg je precies goed!;) Blijkbaarr.. daar kegelde hij een vrijetrap ook ff derin...bij ajax is ie gewoon niet goed genoeg.. Rommedahl eigenlijk ook niet als basis..maar romeedahl vind ik beter..
alibabba
 alibabba - zondag 11 oktober 2009 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 19:45 schreef joey het volgende:
JA zijn tijd bij twente..dat zeg je precies goed!;) Blijkbaarr.. daar kegelde hij een vrijetrap ook ff derin...bij ajax is ie gewoon niet goed genoeg.. Rommedahl eigenlijk ook niet als basis..maar romeedahl vind ik beter..
Dat is jou mening en dat respecteer ik, maar ik zeg dat je ongelijk hebt!
joey
 joey - zondag 11 oktober 2009 - 20:02   quote  deeplink  
Okee..
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 11 oktober 2009 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 19:48 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dat is jou mening en dat respecteer ik, maar ik zeg dat je ongelijk hebt!
Maar je kunt jouw mening ook niet onderbouwen. Ik vind dat Joey absoluut gelijk heeft. Kennedy is nu een paar keer in de basis begonnen, maar heeft absoluut niets laten zien. De enige reden waarom Kennedy zoveel minuten krijgt is, omdat het bij balverlies beter staat met Kennedy erbij. Maar in balbezit heeft Rommedahl met zijn snelheid ontegenzeggelijk meer kwaliteiten. Er zijn maar weinig backs die hem op snelheid bij kunnen houden en dat is een dodelijk wapen, zoals hij dit seizoen al een aantal keren heeft laten zien. Natuurlijk is Rommedahl geen gepolijste voetballer en vind ik de rechtsmid/rechtsbuiten positie met Rommedahl (maar zeker met Kennedy) ook niet de sterkst bezette positie in het veld, maar als de keuze tussen Rommedahl en Kennedy gaat, dan is het wat mij betreft duidelijk. Kennedy is in al die jaren bij Ajax volgens mij nog NOOIT beslissend geweest, in tegenstelling tot Rommedahl.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 oktober 2009 - 20:23   quote  deeplink  
gewoon houden zoals vorige week ? en dat laten groeien.. dan heb je ze beiden nie eens nodig.. nog beter lijkt me...

vdwiel alder vertonghen ema

Sulej Enoh Dezeeuw Aissati

suarez pantelic

dan is dit gedoe zinloos :d alleen dan moeten Aissati en Sulejmani wel in vorm zijn (wat nog moet komen )
joey
 joey - zondag 11 oktober 2009 - 20:32   quote  deeplink  
Natuurlijk ben ik het gigantisch eens met Harm, maar dat zat er wel in heh..

Overigens zie ik leiever cvitanich 10 ;) Maargoed dat vind ik.. Voor de rest zou ik romemdahl rechts doen, sulemani links en aissati voor voor enoh..

dus zo:

--------De zeeuw-----

Rommedahl----------Sulemani
---------Aissati-----

Niet dat ik enoh niet goed vnd hoor, maar kiever aanvallende middenvelder erbij dan een extra verdedigende mid.
remco k
 remco k - zondag 11 oktober 2009 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 19:18 schreef alibabba het volgende:

[..]

Wat een onzin, laat rommedahl maar starten elke wedstrijd en elke ajax-supporter word misselijk. Kennedy heeft basis-kwaliteiten die rommedahl niet heeft. Het gaat erom dat je vertrouwen uitspreekt in kennedy en dat je in zijn hoofd kunt komen.

Rommedahl is de perfecte invaller, wanneer kennedy niet kan brengen wat hij in zijn bezit heeft. Ik ben ervan overtuigd dat kennedy AJAX waardig is, maar ga nou eens gvd goed met hem om!
inderdaad, als je gaat kijken naar kwaliteieten liggen de basiskwaliteitenvan kennedy vele malen hoger dan die van rommedhaal, kennedy speelt best goed vanuit zijn basis, alleen moet er meer extra komen hij zal wat meer moeten brengen. maar dat geld voor beide spelers
alibabba
 alibabba - zondag 11 oktober 2009 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 21:03 schreef remco k het volgende:

[..]

inderdaad, als je gaat kijken naar kwaliteieten liggen de basiskwaliteitenvan kennedy vele malen hoger dan die van rommedhaal, kennedy speelt best goed vanuit zijn basis, alleen moet er meer extra komen hij zal wat meer moeten brengen. maar dat geld voor beide spelers
Ben je het weer met me eens? Hoe kan het........:)
remco k
 remco k - zondag 11 oktober 2009 - 22:07   quote  deeplink  
ach we leren het wel...
alibabba
 alibabba - zondag 11 oktober 2009 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 20:21 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Maar je kunt jouw mening ook niet onderbouwen. Ik vind dat Joey absoluut gelijk heeft. Kennedy is nu een paar keer in de basis begonnen, maar heeft absoluut niets laten zien. De enige reden waarom Kennedy zoveel minuten krijgt is, omdat het bij balverlies beter staat met Kennedy erbij. Maar in balbezit heeft Rommedahl met zijn snelheid ontegenzeggelijk meer kwaliteiten. Er zijn maar weinig backs die hem op snelheid bij kunnen houden en dat is een dodelijk wapen, zoals hij dit seizoen al een aantal keren heeft laten zien. Natuurlijk is Rommedahl geen gepolijste voetballer en vind ik de rechtsmid/rechtsbuiten positie met Rommedahl (maar zeker met Kennedy) ook niet de sterkst bezette positie in het veld, maar als de keuze tussen Rommedahl en Kennedy gaat, dan is het wat mij betreft duidelijk. Kennedy is in al die jaren bij Ajax volgens mij nog NOOIT beslissend geweest, in tegenstelling tot Rommedahl.
Ajax heeft de intentie om aanvallend te spelen, dus speel je veelal op de helft van de tegenstander. Naar mijn mening is dan kennedy van meer waarde, omdat hij in de combinatie stukken beter is. Bovendien is kennedy vele malen intelligenter dan rommedahl. Als je kennedy in stelling brengt en dat is erg belangrijk, heeft hij het vermogen om een perfecte voorzet te geven.

Rommedahl is een ideale invaller, wanneer bijvoorbeeld ajax op een achterstand staat of onder druk staat. Dan denkt de tegenstander voorwaarts, als ajax dan de bal herovert, heb je aan rommedahl een goeie i.v.m. zijn snelheid.

Als je kennedy op een goeie manier gebruikt, dus hem in stelling brengt, zul je zien dat hij heel beslissend kan zijn.
Heico
 Heico - maandag 12 oktober 2009 - 08:32   quote  deeplink  
geen van beide.....
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 12 oktober 2009 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 19:30 schreef alibabba het volgende:

[..]

Kennedy heeft de ideale voorzet, het gaat erom dat je hem in stelling brengt, dat is alles. Een combinatie aangaan met hem lijkt me meer makkelijk dan moeilijk, dus laten we daar eens bij het 1e van ajax aan gaan werken!
die voorzet had Luque ook....
uil
 uil - maandag 12 oktober 2009 - 11:02   quote  deeplink  
kennedy zuigt zwaar, rommelaar ook maar doet teminste nog eens een actie. En wat een onzin over dat vertrouwen uitspreken in kennedy, net alsof hij nooit de kans heeft gekregen om iets te laten zien. ze hebben allebei mazzel dat ajax geen knappe rechtbuiten heeft anders konden ze allebei allang al vertrekken.
robs
 robs - maandag 12 oktober 2009 - 12:16   quote  deeplink  
Van deze twee heeft Rommedahl vooral als invaller veel meer rendement.
Maar je moet sowieso naar twee nieuwe mensen, zowel links als rechts.
Aissati en kennedy/Rommedahl zijn niet van topniveau

Ik zou zeggen gok voor de linkerkant op Sulejmani en laat Jol op Youtube kijken naar het filmpje Sulejmani 2007/2008, dat is echt schitterend, dus die jongen kan het echt wel. En voor de rechterkant: probeer Kerlon of haal iemand, bijvoorbeeld Honda of die knakker van HSV, die Pool. Al is Jol niet bepaald gelukkig nog met aankopen. Goddank heeft die Pantelic weer gescoord zaterdag voor Servie.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 12 oktober 2009 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 - 11:02 schreef uil het volgende:
kennedy zuigt zwaar, rommelaar ook maar doet teminste nog eens een actie. En wat een onzin over dat vertrouwen uitspreken in kennedy, net alsof hij nooit de kans heeft gekregen om iets te laten zien. ze hebben allebei mazzel dat ajax geen knappe rechtbuiten heeft anders konden ze allebei allang al vertrekken.
Helemaal mee eens! Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. ;-)
nummer10
 nummer10 - maandag 12 oktober 2009 - 13:04   quote  deeplink  
niet veel geluk met aankopen...

Dezeeuw
TOP aankoop

Atouba GRATIS
(was nog niet wedstrijd fit door blessure maar kan het wel anders ben je geen vaste waarde in Engeland en Duitsland)

Pantelic GRATIS
(was nog niet wedstrijd fit door Blessure maar kan het eveneens ook anders leg je er niet zoveel in in duitsland en ben je geen publiekslieveling)

dus in welk opzicht bedoel je nu ? daarbij ga nu een keer weg met je honda... je kunt gewoon zien dat die man zwaar te kort komt voor de top... nog iets van gezien/gehoord de laatste weken ?
nummer10
 nummer10 - maandag 12 oktober 2009 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 - 12:16 schreef robs het volgende:
Van deze twee heeft Rommedahl vooral als invaller veel meer rendement.
Maar je moet sowieso naar twee nieuwe mensen, zowel links als rechts.
Aissati en kennedy/Rommedahl zijn niet van topniveau

Ik zou zeggen gok voor de linkerkant op Sulejmani en laat Jol op Youtube kijken naar het filmpje Sulejmani 2007/2008, dat is echt schitterend, dus die jongen kan het echt wel. En voor de rechterkant: probeer Kerlon of haal iemand, bijvoorbeeld Honda of die knakker van HSV, die Pool. Al is Jol niet bepaald gelukkig nog met aankopen. Goddank heeft die Pantelic weer gescoord zaterdag voor Servie.
ach ben je zo iemand..... hey op youtube is die SUPER KOPEN DUS !!! en maar zeiken over wanbeleid...
joey
 joey - maandag 12 oktober 2009 - 14:18   quote  deeplink  
Ik ben het compleet met harm en robs eens over de keuze tussen rommedahl en kenedy.

Dan nummero 10..

de zeeuw top aankoop heb je helemaal gelijk in.

Atouba is al wedstrijd fit! heeft het na mijn zeggen tot nu toe niet super gedaan, maar moet miss nog inkomen. Helaas voor hem is urby naar achtere geschoven..die het overigens uitstekend doet.. en die vervang je niet ff door atouba zegmaar.. ookal heeft die 2 grote clubjes achter zijn naam staan! Hij moet zich gewoon bewijzen en blijkbaar doet hij dat niet want hij is geen eens altijd zeker van een plaats in de wedstrijdselectie!

Pantelic dan.... JEZUS! Dat lijkt wel een freakin robot man! Miss nog niet topfit, maar asjeblieft zeg! Zet cvitanich gewoon lekker op die plek AUB.. die kan het wel, moet nog ff inkomen, maar die is tenminste 25/26 die kan zich nog prima ontwikkelen..Pantelic is gewoon klaar met zn ontwikkeling en is voor ajax een goede invaller als hij topfit is en zn draai weer een beetje heeft gevonden..

Dan Honda:

Die gozur is gewoon goed punt. 3 wedsrtijden bij vvv wat minder en jij zegt al zie je wel??.. dat heb je bij een speler van ajax ook..die kan ook 3 wedstrijden achter elkaar ff niet super spelen ..zeg je dan ook meteen zie je wel blablabla..??
Heb je overigens japan gezien tegen schotland? Daar speelde hij ook weer erg goed en scoorde ook nog ffies 1tje.. MAAARRRR dat vind ik geen speler voor rechts.. gewoon een CAM ..achter de spitsen dus..

Ik zou, ondanks dat hij nu niet heel super speelt, sulemani eerder links zetten dan aisssati..Maargoed dat heb ik al gezegd..:

-------De zeeuw------
romm-------------sule----
-------aissati(honda)-----
joey
 joey - maandag 12 oktober 2009 - 14:19   quote  deeplink  
Robs:

Welke pool?
joey
 joey - maandag 12 oktober 2009 - 14:20   quote  deeplink  
Ik ben ook benieuwd overigens naar die kerlon idd..
Juantinho
 Juantinho - maandag 12 oktober 2009 - 14:44   quote  deeplink  
Meeste neigen naar Kennedy, idd hij is wel de man die het beter doet qua team spel, voorzetten zijn ook beter alleen zijn effectiviteit is minder dan die van Rommedahl. Moet wel zeggen dat Rommedahl het in de eerst wedstrijden het goed heeft gedaan een aantal assists en nog een goaltje meegepikt.

MBT Atouba en Pantelic geef beide heren aub het vertrouwen, Atouba is geen koekebaker anders speel je niet als international bij Kameroen en bij HSV en Tottenham. Hij kan echt wel voetballen. Na zijn ``foutjes`` heeft hij zich in de tweede helft goed hersteld( volgens mij bratislava) en zag je zijn kwaliteiten. Concurrentie met Urby is goed worden ze alleen maar beter van. Pantelic is een goede spits een echte afmaker die gaat zijn stempel nog wel drukken, heeft afgelopen zaterdag gescoord voor Servië, ritme en vertrouwen komt terug. Kan goed afgewisseld worden met Cvitanich.

Eerst over een lange periode bekijken voordat er weer wordt afgezeken.
Dit heb ik al zo vaak meegemaakt Chivu, Grygera,Zlatan, Escude, om maar een paar te noemen. Als je kijkt naar het verloop van hun carriere mag je zeggen dat wij te kritisch waren na een paar wedstrijden. Andere cultuur, ander systeem enz enz zijn factoren die je moet meenemen in je argumenten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 oktober 2009 door Juantinho --
joey
 joey - maandag 12 oktober 2009 - 14:58   quote  deeplink  
Ik be niet heel kritisch over atouba hoor..Zeg alleen dat het voor hem kut is dat urby er nu staat en dat hij nog niet zn draai heeft gevonden..
PAntelic ook niet Héél ktitsch alleen die vind ik gewoon geen eerste keus boven cvitanich.. en aan de bal is hij een soort robot ofzow..weet niet miss een beetje stijve hark..XD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 oktober 2009 door joey --
Juantinho
 Juantinho - maandag 12 oktober 2009 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 - 14:58 schreef joey het volgende:
Ik be niet heel kritisch over atouba hoor..Zeg alleen dat het voor hem kut is dat urby er nu staat en dat hij nog niet zn draai heeft gevonden..
PAntelic ook niet Héél ktitsch alleen die vind ik gewoon geen eerste keus boven cvitanich.. en aan de bal is hij een soort robot ofzow..weet niet miss een beetje stijve hark..XD
Ik begrijp je kerel.
Ook niet persoonlijk naar jou toe alleen ik hoor zoveel geluiden over die twee zowel hier als op tv dan denk ik van kijk eens naar alle spelers die zo bekritiseerd zijn en opeens o zo geliefd.
Over beide kan ik nog niet naar huis schrijven en kunnen door de mand vallen alleen moeten ze eerst een langere periode spelen voordat ze afschrijven.
Net als die nieuwe Koreaan Suk..Wordt al afgeschreven dor de media voordat die jongen een minuut heeft gespeeld in het eerste. Ik heb een wedstrijdje zien spelen en een paar trainingen, hij komt bij mij al beter over als Castillion ( eigen jeugd) Als hij beter is dan wat wij in huis hebben zeg ik halen, wordt het wat tof zo niet jammer verkopen en wie weet verdienen we wat aan hem.
joey
 joey - maandag 12 oktober 2009 - 16:14   quote  deeplink  
Je hebt helemaal gelijk over Suk, dat haat ik ook jah.. En tuurlijk geef pantelic en atouba alle tijd, maar zet voor nu dan cvitanich erin..Kijk als pantelic uitgroeit tot een aanwinst voor ajax snap ik dat hij cvitanich voorbij gaat , maar nu vind ik het nog niet veel beter zegmaar...
nummer10
 nummer10 - maandag 12 oktober 2009 - 16:52   quote  deeplink  
cvita loopt er al meer dan een seizoen.... en heeft nog altijd niks laten zien... je kan gewoon al zien hoe pantelic loopt (zichzelf vrij lopen) dat het meer een spits is dan Cvita... niet dat cvita heel slecht is maar anders...
freakie
 freakie - maandag 12 oktober 2009 - 17:25   quote  deeplink  
`Inderdaad nummer 10 alleen de klik met suarez en rommedhal of kennedy of sulejmani eigenlijk met t hele team moet er dat komen dan is pantelic een goede spits.. denk ik.. dat je niet goed kaatst ligt niet aan hem persee.. en bij de uefa cup werd hij onderuit gehaald ja inderdaad stom dat hij dat doet maar als je 1 of 2 seconde te lang wacht op een verwachte bal van de medespeler en hem dan krijgt sta je stil en ben je een prooi..
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 13 oktober 2009 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 - 16:52 schreef nummer10 het volgende:
cvita loopt er al meer dan een seizoen.... en heeft nog altijd niks laten zien... je kan gewoon al zien hoe pantelic loopt (zichzelf vrij lopen) dat het meer een spits is dan Cvita... niet dat cvita heel slecht is maar anders...
nee want op basis van het gemiddelde aantal doelpunten gerelateerd aan het aantal gespeelde wedstrijden loopt Cvitanich ongeveer een straatlengte voor op Pantelic....begrijp werkelijk absoluut niet waar het vandaan komt dat Pantelic een betere spits is dan Cvitanich.....heb aan het begin van het seizoen de wisselwerking tussen Cvitanich en suarez gezien in een TWEE spitsen systeem en die was om van te smullen...heb die wisselweking in welk systeem dan ook nog niet gezien tussen Suarez en Pantelic...maar ik kan het natuurlijk fout zien he....

Maar even on topic....vind eerlijk gezegd dat beiden Ajax absoluut niet structureel verder helpen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 oktober 2009 door Patrick Buisman --
remco k
 remco k - dinsdag 13 oktober 2009 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 - 10:25 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

nee want op basis van het gemiddelde aantal doelpunten gerelateerd aan het aantal gespeelde wedstrijden loopt Cvitanich ongeveer een straatlengte voor op Pantelic....begrijp werkelijk absoluut niet waar het vandaan komt dat Pantelic een betere spits is dan Cvitanich.....heb aan het begin van het seizoen de wisselwerking tussen Cvitanich en suarez gezien in een TWEE spitsen systeem en die was om van te smullen...heb die wisselweking in welk systeem dan ook nog niet gezien tussen Suarez en Pantelic...maar ik kan het natuurlijk fout zien he....

Maar even on topic....vind eerlijk gezegd dat beiden Ajax absoluut niet structureel verder helpen....
je hebt over beide punten gelijk, ik denk alleen wel dat kennedy heel goed kan zijn, nee hij heeft dat nog nooit voor langere tijd bewezen, alleen op de een of andere manier heb ik wel het gevoel dat het er inzit, vraag me niet waarom.

Over Pantelic en Cvitanich heb je inderdaad gelijk, er zijn hier zelfs mensen die ze allebei al weer afschrijven, Cvitanich heeft inderdaad een hoog gemiddelde in goals tov zijn minuten en hij heeft ook een heel erg hoog gemidelde in goals tov schoten op goal, daar waar suarez ongeveer 8 schoten per goal nopdig heeft loopt Cvita angeveer 1 goal op 2 schoten.
Ik snap dus ook niet heel goed waarom hij niet meer speelt, zeker de laatste wedstrijden was hij redelijk goed te noemen.

En ook Pantelic mag niet worden afgeschreven, laat ze maar lekker concureren met elkaar..
joey
 joey - dinsdag 13 oktober 2009 - 17:13   quote  deeplink  
Jaa precies concurentie is niet erg..maar zet nu cvitanich gewoon basis en laat pantelic iets langer mee trainen en spelen voordat die meteen in de basis start..
alibabba
 alibabba - dinsdag 13 oktober 2009 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 - 17:13 schreef joey het volgende:
Jaa precies concurentie is niet erg..maar zet nu cvitanich gewoon basis en laat pantelic iets langer mee trainen en spelen voordat die meteen in de basis start..
Pantelic heeft op het voetballende vlak meer kwaliteiten dan cvitanich. Van Pantelic kunnen we nog veel verwachten, maar krijgt hij die tijd......dat is de vraag. Ik heb hem nu meerdere keren aan het werk gezien en hij word elke wedstrijd beter. Zaterdag was ie beslissend voor zijn land tegen roemenie, daar heeft ie mij echt overtuigd.

Cvitanich kan in een 2 spitsen systeem goed uit de voeten, werkt altijd hard, maar hij overtuigd mij minder dan Pantelic. Cvitanich doet het niet slecht, heeft een goed rendement en is zeker bruikbaar, maar scoort altijd tegen de "kleintjes".

Met Pantelic kun je meer kanten op, hij kan in een 2 spitsen systeem spelen, maar hij zou een hele goeie nummer 9 zijn, als diepste spits in een 4-4-3 systeem. Hij heeft bij AJAX nog niet veel gescoord, maar op den duur kunnen we van hem doelpunten verwachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 oktober 2009 door alibabba --
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 13 oktober 2009 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 - 21:39 schreef alibabba het volgende:

[..]

Met Pantelic kun je meer kanten op, hij kan in een 2 spitsen systeem spelen, maar hij zou een hele goeie nummer 9 zijn, als diepste spits in een 4-4-3 systeem. Hij heeft bij AJAX nog niet veel gescoord, maar op den duur kunnen we van hem doelpunten verwachten.
das waar maar hoeveel heeft hij er nu gespeeld, dat is op 1 hand te tellen waarvan twee in de basis, wel een beter gemiddelde dan de Hunter in zijn eerste 6 wedstrijden ....Het gaat zeker goed komen met hem.
joey
 joey - dinsdag 13 oktober 2009 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 - 21:39 schreef alibabba het volgende:

[..]

Pantelic heeft op het voetballende vlak meer kwaliteiten dan cvitanich. Van Pantelic kunnen we nog veel verwachten, maar krijgt hij die tijd......dat is de vraag. Ik heb hem nu meerdere keren aan het werk gezien en hij word elke wedstrijd beter. Zaterdag was ie beslissend voor zijn land tegen roemenie, daar heeft ie mij echt overtuigd.

Cvitanich kan in een 2 spitsen systeem goed uit de voeten, werkt altijd hard, maar hij overtuigd mij minder dan Pantelic. Cvitanich doet het niet slecht, heeft een goed rendement en is zeker bruikbaar, maar scoort altijd tegen de "kleintjes".

Met Pantelic kun je meer kanten op, hij kan in een 2 spitsen systeem spelen, maar hij zou een hele goeie nummer 9 zijn, als diepste spits in een 4-4-3 systeem. Hij heeft bij AJAX nog niet veel gescoord, maar op den duur kunnen we van hem doelpunten verwachten.
Cvitanich scoort tegen de kleintjes, daar waar suarez soms niet scoort tegen de kleintjes?
birdy 5
 birdy 5 - woensdag 14 oktober 2009 - 00:09   quote  deeplink  
denemarken-zweden gezien? Zo niet zeg dan niet iets over rommedahl. Was prima ajax niveau,scoorde van het deens team de tweede plek in waardering door kritische pers.maar heeft spelers die in één keer een bal spelen en niet zoals aisattie/van der Wiel etc. lopen met de bal. Dan is de ruimte na een sprint van rommedahl weer weg
alibabba
 alibabba - woensdag 14 oktober 2009 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 - 22:12 schreef joey het volgende:

[..]

Cvitanich scoort tegen de kleintjes, daar waar suarez soms niet scoort tegen de kleintjes?
Suarez scoort ook tegen sterke tegenstanders en dat zie ik cvitanich niet zo snel doen.
Robertos90
 Robertos90 - woensdag 14 oktober 2009 - 15:06   quote  deeplink  
Hij moet dan ook de kans krijgen hij werkt nu erg hard omdat die moest vertrekken. Ik vind hem in de 16 ajax waardig maar daar buiten nog niet
joey
 joey - woensdag 14 oktober 2009 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 14:39 schreef alibabba het volgende:

[..]

Suarez scoort ook tegen sterke tegenstanders en dat zie ik cvitanich niet zo snel doen.
nou, dats dan toch een mooi duo!!.. suarez scoort tegen de grote en cvita tegen de kleintjes XD!!!
EstherAjax
 EstherAjax - woensdag 14 oktober 2009 - 23:09   quote  deeplink  
Dit topic heb ik zelf ooit eens gestart op de Ajaxhyve, grappig..
Ikzelf kies voor Dennis. Heb echt helemaal niks met Kennedy.
Waarom? Geen idee, maar het is nou eenmaal zo.
Vind het altijd veel leuker als Rommedahl speelt.
nummer10
 nummer10 - donderdag 15 oktober 2009 - 11:52   quote  deeplink  
http://www.marktplaza.nl/wwwsteundirknl-9305359.php

whohahahaha !

zielige azters ! :D
nummer10
 nummer10 - donderdag 15 oktober 2009 - 11:56   quote  deeplink  
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=8772

sorry hoor maar die AZters....

ik lig echt dubbel van het lachen....
robs
 robs - donderdag 15 oktober 2009 - 12:25   quote  deeplink  
Joey ik ben blij dat je er ook verstyand van hebt, die Pool is Piotr Trochowski van HSV. Geen idee of het wat is. Van nummer10 moet je je nioet veel aantrekken, die moet nog veel leren. Honda is inderdaad een aanwinst voor AJax, als we die voor 6 miljoen kunnen pakken voor 5 jaar hebben we een koopje, alleen al de shirts en video's die je in Japan van deze knaap kunt verkopen... Bovendien verkoop je hem door met winst na het WK

Overigens is het leedvermaak van nummer10 jegens AZ volkomen terecht. Die Dirk is een echte Ajax-hater, zelfs Van Geel mocht het stadion niet meer in van dit kinderachtige zakkenvullertje, toen Van Geel terecht voor een echte club koos, die hem een aanbod deed. Lekker failliet laten gaan dat DSB morgen om 12 uur en Dirrek wegwezen uit de voetballerij. Erg leuk dat filmpje nummer 10, eindelijk draag iets relevants bij op dit forum ;-)
robs
 robs - donderdag 15 oktober 2009 - 12:29   quote  deeplink  
Cvita moet zondag gewoon spelen en Pantelic invallen als het niet lkoopt of als Cvita er weer drie inschiet (publiekswissel. Opstelling zondag;

Steek
Vd Wiel-Alderweireld-Vertongen-Atouba
Rommedahl-Enoh-De Zeeuw-Aissati
Suarez-Cvitanich

Bank: Vermeer-Oleguer-Anita-Sulejmani-Gabri of Kennedy-De Jong-Pantelic
Emanuelson geschorst
Ik zie liever Aissati niet in het team, maar je moet wat
Jammer dat De Jong niet linksbenig is en vanaf de zijkant kan spelen
Overigens zou Cvita ook vanaf rechts kunnen spelen volgens mij
Dan kun je Panteclic of De Jong wel in de basis zetten

Zie jullie in het stadion! Wel zingen allemaal de hele wedstrijd en niet gaan fluiten als er eens 1 keer balverlies wordt geleden. Alleen met de steun van het publiek pakken we die derde ster!!
nummer10
 nummer10 - donderdag 15 oktober 2009 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 - 12:25 schreef robs het volgende:
Joey ik ben blij dat je er ook verstyand van hebt, die Pool is Piotr Trochowski van HSV. Geen idee of het wat is. Van nummer10 moet je je nioet veel aantrekken, die moet nog veel leren. Honda is inderdaad een aanwinst voor AJax, als we die voor 6 miljoen kunnen pakken voor 5 jaar hebben we een koopje, alleen al de shirts en video's die je in Japan van deze knaap kunt verkopen... Bovendien verkoop je hem door met winst na het WK

Overigens is het leedvermaak van nummer10 jegens AZ volkomen terecht. Die Dirk is een echte Ajax-hater, zelfs Van Geel mocht het stadion niet meer in van dit kinderachtige zakkenvullertje, toen Van Geel terecht voor een echte club koos, die hem een aanbod deed. Lekker failliet laten gaan dat DSB morgen om 12 uur en Dirrek wegwezen uit de voetballerij. Erg leuk dat filmpje nummer 10, eindelijk draag iets relevants bij op dit forum ;-)
lol grappenmaker :D jij vind honda super.. ik niet... zo verschillen we gewoon van mening over Honda :) en qua shirts enzo hoeven we ons geen zorgen temaken aangezien Ajax al een Zakjapanner heeft aangetrokken... die ook nog eens niks kost want die is aankomen waaien... :D
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 15 oktober 2009 - 13:49   quote  deeplink  
JFK?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kennedy of Rommedahl ???









0.0090949