BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax: 3de ster of toch (weer) niet

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
yngwie
 yngwie - donderdag 15 oktober 2009 - 21:14   quote  deeplink  
Ajax krijgt de komende weken een zwaar programma te verwerken. Gaan ze de juiste stap maken richting kampioenschap, of lukt het toch weer niet. Hoe denken de Ajacieden hierover?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 15 oktober 2009 - 22:48   quote  deeplink  
Je moet niet het kampioenschap van de komende paar wedstrijden af laten hangen, het seizoen is nog heel lang, als ajax de komende wedstrijden verliest, kan het nog steeds kampioen worden, als ajax de komende wedstrijden wint, kan het nog steeds geen kampioen worden.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 15 oktober 2009 - 23:24   quote  deeplink  
Helemaal eens met Patrick. Het seizoen wordt over 34 wedstrijden gespeeld en elke tegenstander ontmoet je 2 maal. Er zijn nog 25 wedstrijden te spelen waarin 75 punten vergeven kunnen worden. Alles is dus mogelijk. Neemt niet weg dat elke wedstrijd belangrijk is, maar leg niet meteen de druk op komende weken. Kleinere clubs willen in hun thuiswedstrijden ook graag van en topclub winnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 oktober 2009 door amsterdammer113 --
robs
 robs - vrijdag 16 oktober 2009 - 00:33   quote  deeplink  
Eerst maar eens de komende maand een paar potjes gaan winnen, zowel in Europa als in de competitie vind je niet?
22/10 Zagreb
25/10 Kaasboertjes uit
29/10 Bekerpotje bij Dordt uit
1/11 Kakkies thuis
5/11 Zagreb thuis
8/11 Twente uit
Daarna pas weer 22/11 (Heerenveen)
En dat alles binnen enkele weken
Gelukkig is Gabri weer beschikbaar...
robs
 robs - vrijdag 16 oktober 2009 - 00:35   quote  deeplink  
En inderdaad, als we tegen AZ, 010 en Twente verliezen is het wel voorbij vrees ik...
We zullen 6 punten zeker moeten pakken uit die drie wedstrijden, want daarna krijgen we nog Heerenveen thuis (angstgegner, vorig jaar nul punten) en Utreg uit

We moeten ze dus steunen en 90 minuten aanmoedigen en NIET fluiten!!!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 oktober 2009 - 08:14   quote  deeplink  
ook al verlies je die 3... je krijgt ze nog een keer en als je die wint is er niks aan de hand... dan speel je infeite gewoon 0-0 ... dan gaat het om de rest van de wedstrijden... en tuurlijk zie ik ze liever winnen ;) maar dan nog het zegt allemaal niks.. laat Jol eerst maar eens een goed TEAM neerzetten jaar langer maakt ook niet uit als er maar vooruitgang inzit
Jacco
 Jacco - vrijdag 16 oktober 2009 - 13:30   quote  deeplink  
Het ziet er allemaal een stuk beter uit dan vorig seizoen. Ik zie veel ontwikkeling in de achterhoede en het algemene samenspel. Op de zijkanten staan 2 spelers die er nog niet helemaal zijn en ik hoop dat daar intern iets voor geregeld kan worden.
Een fitte en goed samenspelende Sulejmani is natuurlijk een uitkomst voor de linkerkant, en ik hoop dat Kerlon laat zien dat hij een aardig balletje kan trappen om hem vervolgens op de rechterkant neer te zetten.

Het is natuurlijk uitzonderlijk dat een trainer in zijn 1e seizoen gelijk landskampioen wordt. Dit lukte van Gaal en Cruijff ook niet. Veel interessanter is wat er het jaar daarna gebeurt.
Een trainer die weet wat hij aan zijn selectie heeft en dan gericht gaat inkopen en verkopen is natuurlijk een veel logischere situatie dan wat Ajax de laatste paar seizoenen heeft gedaan (met uitzondering van het 2e seizoen van Ten Cate, maar toen had je weer Van Geel die perse bepaalde spelers wilde kopen ongeacht of Ten Cate iets aan ze had).

Ik zie vooruitgang, en hoop op het kampioenschap, maar ik ga niet met stenen gooien als dat niet lukt.
yngwie
 yngwie - vrijdag 16 oktober 2009 - 14:19   quote  deeplink  
Het hoeft inderdaad niet bepalend te zijn de komende wedstrijden. Ze krijgen wel al hun directe concurenten en ben dan ook benieuwd waar Ajax staat op dit moment. Hoop dat Jol de tijd en ruimte wordt gegund. Ook als het even niet mee zit. Het eerste jaar is toch meestal een jaar van inventariseren. Helaas wordt die tijd Ajax niet altijd gegund. Zie het verleden. Maar ja, eerst bouwen en dan oogsten.
ajaxlove81
 ajaxlove81 - vrijdag 16 oktober 2009 - 15:01   quote  deeplink  
het is belangrijk dat ze stabiel zijn en punten pakken want in de komende reeks kun je wel vell verliezen ten opzicht van de concurentie.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 16 oktober 2009 - 15:39   quote  deeplink  
Ja, we moeten gewoon alle punten pakken, die we eigenlijk makkelijk kunnnen pakken, helaas doet Ajax dat heel vaak niet, maar dat heb je jusit wel nodig tegen concurrenten van de komende maand(en)
yngwie
 yngwie - vrijdag 16 oktober 2009 - 16:04   quote  deeplink  
Ben wel benieuwd wat Jol met Gabri gaat doen. Kan bijvoorbeeld een middenveld met Gabri, Enoh en de Zeeuw.
Pietje
 Pietje - vrijdag 16 oktober 2009 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 13:30 schreef Jacco het volgende:
Het ziet er allemaal een stuk beter uit dan vorig seizoen. Ik zie veel ontwikkeling in de achterhoede en het algemene samenspel. Op de zijkanten staan 2 spelers die er nog niet helemaal zijn en ik hoop dat daar intern iets voor geregeld kan worden.
Een fitte en goed samenspelende Sulejmani is natuurlijk een uitkomst voor de linkerkant, en ik hoop dat Kerlon laat zien dat hij een aardig balletje kan trappen om hem vervolgens op de rechterkant neer te zetten.

Het is natuurlijk uitzonderlijk dat een trainer in zijn 1e seizoen gelijk landskampioen wordt. Dit lukte van Gaal en Cruijff ook niet. Veel interessanter is wat er het jaar daarna gebeurt.
Een trainer die weet wat hij aan zijn selectie heeft en dan gericht gaat inkopen en verkopen is natuurlijk een veel logischere situatie dan wat Ajax de laatste paar seizoenen heeft gedaan (met uitzondering van het 2e seizoen van Ten Cate, maar toen had je weer Van Geel die perse bepaalde spelers wilde kopen ongeacht of Ten Cate iets aan ze had).

Ik zie vooruitgang, en hoop op het kampioenschap, maar ik ga niet met stenen gooien als dat niet lukt.
Kijk, dat is nou verstandige taal: daar hoeft niets aan toegevoegd te worden. Ik ben het helemaal met je eens, Jacco.
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 17 oktober 2009 - 01:43   quote  deeplink  
jol is nu de redder net zoals vorig jaar Marco en dat jaar daarvoor ten cate. Ik ben bang dat zijn kop ook rolt als er volgend jaar niet direct goed gepresteerd wordt.
remco k
 remco k - zaterdag 17 oktober 2009 - 10:36   quote  deeplink  
ik hoop dat ie zeker nog 3 seizoenen de tijd krijgt na dit seizoen..
ajaxlove81
 ajaxlove81 - zaterdag 17 oktober 2009 - 17:24   quote  deeplink  
jol zal de tijd wel krijgen die hij nodig is hij is de juiste persoon om weer iets moois van ons ajax te maken en heeft zich in europa bewezen denk ik.
Wat gabri betreft ik zou hem rustig brengen heeft natuurlijk totaal geen ritme en is er lang uitgeweest
ajaxlove81
 ajaxlove81 - zaterdag 17 oktober 2009 - 17:49   quote  deeplink  
bij 2-0 voorsprong erin om ritme op te doen we zullen hem gezien het zware programma zeker nodig hebben.
hoop dat pantelic straks wat gaat laten zien tegen roemenie heeft hij eens te meer bewezen dat hij het wel kan 1 goal 2 assists
AjaxB
 AjaxB - zaterdag 17 oktober 2009 - 17:59   quote  deeplink  
Ajax gaat goed vooruit dit jaar,na vorige jaar een zwaar seizoen te hebben gehad.
Ik zie ze dit jaar of volgend jaar wel kampioen worden.
Hier en daar moet nog wat gesleuteld worden maar dat is in ieder team het geval.
Ze zijn in iedergeval goed op weg.Sommige spelers moeten nog wat zelfvertrouwen kweken en daar kunnen de supporters ook uiteraard een HANDJE bij helpen door ze goed te supporten en niet als er een fout wordt gemaakt gelijk wordt gefloten want daar heeft niemand wat aan:SDus SUPPORT YOUR CLUB!
Nu alleen nog de KNVB ook mee hebben want die bakken er ook geen ene bal van.
remco k
 remco k - zondag 18 oktober 2009 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 13:30 schreef Jacco het volgende:
Het ziet er allemaal een stuk beter uit dan vorig seizoen. Ik zie veel ontwikkeling in de achterhoede en het algemene samenspel. Op de zijkanten staan 2 spelers die er nog niet helemaal zijn en ik hoop dat daar intern iets voor geregeld kan worden.
Een fitte en goed samenspelende Sulejmani is natuurlijk een uitkomst voor de linkerkant, en ik hoop dat Kerlon laat zien dat hij een aardig balletje kan trappen om hem vervolgens op de rechterkant neer te zetten.

Het is natuurlijk uitzonderlijk dat een trainer in zijn 1e seizoen gelijk landskampioen wordt. Dit lukte van Gaal en Cruijff ook niet. Veel interessanter is wat er het jaar daarna gebeurt.
Een trainer die weet wat hij aan zijn selectie heeft en dan gericht gaat inkopen en verkopen is natuurlijk een veel logischere situatie dan wat Ajax de laatste paar seizoenen heeft gedaan (met uitzondering van het 2e seizoen van Ten Cate, maar toen had je weer Van Geel die perse bepaalde spelers wilde kopen ongeacht of Ten Cate iets aan ze had).

Ik zie vooruitgang, en hoop op het kampioenschap, maar ik ga niet met stenen gooien als dat niet lukt.
je hebt helemaal gelijk, ik roep dit ook zo vaak. laat jol maar lekker bouwen en geef hem hier de tijd voor, iedere prijs of ronde verder in eu is mooi meegenomen maar niet het belangrijkste
Jelteb95
 Jelteb95 - zondag 18 oktober 2009 - 23:34   quote  deeplink  
thuis tegen de kakkies moeten sowieso 3 punten zijn, AZ uit moet kunnen zeker nu in de fase waarin ze nu zitten. En Twente thuis moet ook kunnen lukken. Uit die 3 wedstrijden 7 punten pakken en er is niks aan het handje
Juantinho
 Juantinho - maandag 26 oktober 2009 - 13:54   quote  deeplink  
AZ is gepakt, 010 wordt zeker 3 punten en we pakken Twente thuis dus het zijn er 9!!!!
Qua doelsaldo zijn we twente dan voorbij en hopen op puntverlies van psv.

maar dan moet je nog 21 wedstrijden of zo dus we zullen zien
Jelteb95
 Jelteb95 - maandag 26 oktober 2009 - 15:37   quote  deeplink  
Ik heb na de overwinning op AZ en Zagreb nu zeer veel vertrouwen. Tegen de kakkies moet het zeker gaan lukken! Heb er zin in.
remco k
 remco k - maandag 26 oktober 2009 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 13:54 schreef Juantinho het volgende:
AZ is gepakt, 010 wordt zeker 3 punten en we pakken Twente thuis dus het zijn er 9!!!!
Qua doelsaldo zijn we twente dan voorbij en hopen op puntverlies van psv.

maar dan moet je nog 21 wedstrijden of zo dus we zullen zien
twente uit, dus wel heel lastig...
yngwie
 yngwie - maandag 26 oktober 2009 - 18:34   quote  deeplink  
precies, laten we stapje voor stapje doen. Maar wat Ajax nu laat zien is wel hoopgevend. Met Gabri, Enoh en de Zeeuw heb je een topmiddenveld. Hierdoor kunnen de voorhoedespelers veel meer laten zien, dan tot nu toe het geval was.
Juantinho
 Juantinho - maandag 26 oktober 2009 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 16:17 schreef remco k het volgende:

[..]

twente uit, dus wel heel lastig...
Is het Twente uit?? Verkeerd gekeken...
Maakt het wel lastiger maar ik blijf erin geloven..
Samen met PSV uit zijn die westrijden het lastigst maar zeker te doen...
alibabba
 alibabba - maandag 26 oktober 2009 - 18:47   quote  deeplink  
Met Martin Jol heeft Ajax een vakman. Hij is op dit moment de juiste man op de juiste plaats, maar ik geloof niet dat Ajax kampioen word. Het is nog niet stabiel genoeg om de titel te pakken. Ik ben bang dat Psv met de eer gaat strijken, want ze zijn in mijn ogen verder dan Ajax.
yngwie
 yngwie - maandag 26 oktober 2009 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 18:47 schreef alibabba het volgende:
Met Martin Jol heeft Ajax een vakman. Hij is op dit moment de juiste man op de juiste plaats, maar ik geloof niet dat Ajax kampioen word. Het is nog niet stabiel genoeg om de titel te pakken. Ik ben bang dat Psv met de eer gaat strijken, want ze zijn in mijn ogen verder dan Ajax.
Als je het op leeftijd baseerd wel, maar gezien de ranglijst staan ze maar een puntje voor op ons. En we hebben een beter doelsaldo. Ze hebben ook nog niet echt onder druk gestaan, dus we zullen het zien.
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2009 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 18:38 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Is het Twente uit?? Verkeerd gekeken...
Maakt het wel lastiger maar ik blijf erin geloven..
Samen met PSV uit zijn die westrijden het lastigst maar zeker te doen...
ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, maar de eerste stap is gezet, misschien tegen twente een beetje dezelfde aanpak als MvB vorig jaar deed, dat pakte uiteindelijk zeer goed uit, of vind je dat ajax daar het spel moet gaan maken??
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2009 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 18:55 schreef yngwie het volgende:

[..]

Als je het op leeftijd baseerd wel, maar gezien de ranglijst staan ze maar een puntje voor op ons. En we hebben een beter doelsaldo. Ze hebben ook nog niet echt onder druk gestaan, dus we zullen het zien.
psv heeft ajax thuis, feyenoord uit en twente ui al gehad, op ajax uit na, hoeveel moeilijke potten gaan zij nog tegemoet dan.
yngwie
 yngwie - dinsdag 27 oktober 2009 - 17:29   quote  deeplink  
En die wedstrijden vond je overtuigend van PSV. Het onderdruk staan krijg op het einde van de competitie. Kijk naar AZ vorig seizoen.
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 27 oktober 2009 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 17:19 schreef remco k het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, maar de eerste stap is gezet, misschien tegen twente een beetje dezelfde aanpak als MvB vorig jaar deed, dat pakte uiteindelijk zeen de r goed uit, of vind je dat ajax daar het spel moet gaan maken??
Moeilijk te zeggen. Ik dacht zelf aan de aanpak van ten Cate, toen speelde we met een versterkt middenveld en pakten toen iedereen, Psv, Twente, AZ en dacht ook Feyenoord.

Aan de andere kant zie ik de laatste tijd ook veel pressievoetbal bij Ajax en Twente is niet goed bestand tegen teams die veel druk op de verdediging zetten bij balbezit van Twente. Douglas en Wisgerhof zij niet bijster in de opbouw en helemaal niet onder druk. Slag zal wederom op het middenveld zijn. Peres, Janssen en Brama...Enoh, de Zeeuw en Gabri.

Indien iedereen er is de tweede helft tegen AZ lijkt me een goede opstelling voor uitwedstrijden zolang Pantelic en Sulejmani niet op en top zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2009 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 17:29 schreef yngwie het volgende:
En die wedstrijden vond je overtuigend van PSV. Het onderdruk staan krijg op het einde van de competitie. Kijk naar AZ vorig seizoen.
psv is net als ajax een club die gewend is kampioen te worden, en dus zal dat daar wel meevallen, en ja az kwam onder druk, maar zijn volgens mij wel kampioen toch, of heb ik dat niet goed gezien:)
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2009 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 17:33 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen. Ik dacht zelf aan de aanpak van ten Cate, toen speelde we met een versterkt middenveld en pakten toen iedereen, Psv, Twente, AZ en dacht ook Feyenoord.

Aan de andere kant zie ik de laatste tijd ook veel pressievoetbal bij Ajax en Twente is niet goed bestand tegen teams die veel druk op de verdediging zetten bij balbezit van Twente. Douglas en Wisgerhof zij niet bijster in de opbouw en helemaal niet onder druk. Slag zal wederom op het middenveld zijn. Peres, Janssen en Brama...Enoh, de Zeeuw en Gabri.

Indien iedereen er is de tweede helft tegen AZ lijkt me een goede opstelling voor uitwedstrijden zolang Pantelic en Sulejmani niet op en top zijn.
dan toch liever wel sulejmani ipv rommedhaal, die loopt iets logischer met druk zetten.
yngwie
 yngwie - dinsdag 27 oktober 2009 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 18:02 schreef remco k het volgende:

[..]

psv is net als ajax een club die gewend is kampioen te worden, en dus zal dat daar wel meevallen, en ja az kwam onder druk, maar zijn volgens mij wel kampioen toch, of heb ik dat niet goed gezien:)
thuis tegen vitesse bezweken ze onder de druk en ajax verloor die zondag van psv. dus het werd ze wel heel gemakkelijk gemaakt.
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2009 - 19:04   quote  deeplink  
maar toch kampioen of niet??, is dat niet het enige dat telt, en was het dan niet zo dat ajax de druk van het az inhalen niet aankon??
yngwie
 yngwie - dinsdag 27 oktober 2009 - 19:19   quote  deeplink  
nee, had meer met kwaliteits verschil te maken. .en misschien was er wel druk op
Ajax, maar dat werd veroorzaakt door die zogenaamde "supporters". Je weet wel met die cappuchons.
Juantinho
 Juantinho - woensdag 28 oktober 2009 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 18:03 schreef remco k het volgende:

[..]

dan toch liever wel sulejmani ipv rommedhaal, die loopt iets logischer met druk zetten.
En daar zeg je ( weer ) iets goeds.. en je pakt onze achilleshiel, de buitenspelers. ik heb vertrouwen in ze maar ze zijn zo wisselvallig.
Ik denk uiteindelijk dat je meer aan Micky hebt...
yngwie
 yngwie - woensdag 28 oktober 2009 - 20:55   quote  deeplink  
Rommedhal doet het toch prima, scoort Europees belangrijke doelpunten, dus wat wil je nog meer. Micky zijn tijd komt heus wel. rustig brengen die jongen.
Juantinho
 Juantinho - woensdag 28 oktober 2009 - 22:10   quote  deeplink  
Ik vind rommedahl zeker goed bezig zijn. Ik heb alleen het gevoel dat je meer aan Micky hebt en ja Micky komt idd nog wel. En qua effectiviteit is Rommedahl op dit moment verder maar hij presteert zeer wisselvallig. De ene wedstrijd wel en de ander niet.
yngwie
 yngwie - woensdag 28 oktober 2009 - 22:18   quote  deeplink  
het hoort ook beetje bij een buitenspeler, ene moment doen ze briljante dingen en soms zie je niet. we mogen echter blij zijn dat we er nog een hebben, want ze worden zeldzaam
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2009 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 19:19 schreef yngwie het volgende:
nee, had meer met kwaliteits verschil te maken. .en misschien was er wel druk op
Ajax, maar dat werd veroorzaakt door die zogenaamde "supporters". Je weet wel met die cappuchons.
dat is toch altijd al zo geweest
Royansky ermelo
 Royansky ermelo - woensdag 28 oktober 2009 - 23:10   quote  deeplink  
ajax gaat zondag die kakkies slopen.
ik gok op een 3-0 overwinning.
De Zeeuw,enoh en Gabri op het middenveld
dan komt alles goed.
ajax till i die
alibabba
 alibabba - donderdag 29 oktober 2009 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 - 22:18 schreef yngwie het volgende:
het hoort ook beetje bij een buitenspeler, ene moment doen ze briljante dingen en soms zie je niet. we mogen echter blij zijn dat we er nog een hebben, want ze worden zeldzaam
Wil Ajax weer het Ajax worden van weleer, moeten we met echte buitenspelers voetballen. Dit hoort bij de club en daar moet Ajax nooit afstand van doen. Binnen Ajax moeten ze worden opgeleid vanuit de jeugd. Het klopt dat ze nu zeldzaam zijn en dat is erg jammer, want spelen met een pure links en rechtsbuiten is iets wat ik het liefst zie.
yngwie
 yngwie - zaterdag 31 oktober 2009 - 15:06   quote  deeplink  
Morgen de kraker tegen Feyenoord. Maak me wel een beetje zorgen omtrent Suarez zijn liesblessure. Hij heeft eigenlijk rust nodig. Maar ja gezien het programma zal dat niet lukken. Misschien ontpopt Urby zich als goaltjesdief.
alibabba
 alibabba - zaterdag 31 oktober 2009 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 - 15:06 schreef yngwie het volgende:
Morgen de kraker tegen Feyenoord. Maak me wel een beetje zorgen omtrent Suarez zijn liesblessure. Hij heeft eigenlijk rust nodig. Maar ja gezien het programma zal dat niet lukken. Misschien ontpopt Urby zich als goaltjesdief.
Emanuelson goaltjesdief? Schei uit zeg........Dat Suarez afgelopen donderdag in de 2e helft erin moest is zorgwekkend. We speelden tegen Dordrecht en dan mag je toch verwachten dat Ajax zonder Suarez Dordrecht opzij moet zetten. Er zijn teveel spelers die van de inbreng van Suarez afhankelijk zijn. Die spelers moeten zich vermannen als Suarez een keer niet speelt en het uiterste van zichzelf eisen. Dit hoort bij het bestaan van een voetbalprof.
yngwie
 yngwie - zaterdag 31 oktober 2009 - 18:39   quote  deeplink  
Spreekt weinig vertrouwen uit in je team en zeker in Urby. Vorige week tegen AZ maakte hij de belangrijke gelijkmaker tegen AZ en tegen Dordrecht loodst hij ons naar de volgende ronde. Ook in de loting was hij op dreef. Hij koppelt Feyenoord aan AZ:) Die wedstrijden in de beker zijn nu eenmaal lastig. Kijk naar andere topclubs in Europa.
alibabba
 alibabba - zaterdag 31 oktober 2009 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 - 18:39 schreef yngwie het volgende:
Spreekt weinig vertrouwen uit in je team en zeker in Urby. Vorige week tegen AZ maakte hij de belangrijke gelijkmaker tegen AZ en tegen Dordrecht loodst hij ons naar de volgende ronde. Ook in de loting was hij op dreef. Hij koppelt Feyenoord aan AZ:) Die wedstrijden in de beker zijn nu eenmaal lastig. Kijk naar andere topclubs in Europa.
Ik dank Urby voor zijn aandeel, maar om nou te spreken over een goaltjes-dief. Ik wist niet dat hij de loting verrichte....laten we voortaan altijd Emanuelson in die koker graaien zeg ik:)
Heico
 Heico - zaterdag 31 oktober 2009 - 19:51   quote  deeplink  
Het zou mooi zijn die derde ster maar word nog een moeilijk karwei. Maar ik heb er nou meer vertrouwen in dan vorige jaren. En dat met een niet al te geweldige selectie.
alibabba
 alibabba - zaterdag 31 oktober 2009 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 - 19:51 schreef Heico het volgende:
Het zou mooi zijn die derde ster maar word nog een moeilijk karwei. Maar ik heb er nou meer vertrouwen in dan vorige jaren. En dat met een niet al te geweldige selectie.
AJAX krijgt niets cadeau Heico.............:)
Heico
 Heico - zaterdag 31 oktober 2009 - 20:27   quote  deeplink  
Nee, maar dat zeg ik ook niet. Ik zeg gewoon dat ik er dit jaar meer vetrouwen in heb dan in vorige jaren. Ze spelen soms gigantisch slecht maar winnen toch ( tegen az eerste helft bv )
remco k
 remco k - zaterdag 31 oktober 2009 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 - 20:05 schreef alibabba het volgende:

[..]

AJAX krijgt niets cadeau Heico.............:)
niemand krijgt iets cadeau

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax: 3de ster of toch (weer) niet









0.0188469