BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pantelic is echt vreselijk om naar te kijken!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
joey
 joey - zaterdag 17 oktober 2009 - 21:35   quote  deeplink  
Ik heb net ajax gekeken, maar pantelic sprong er toch wel uit als 1 van de prutsers deze avond..sjongejonge!!!

Ik zeg gewoon lekker cvitanich in de basis ipv pantelic!
martymcfly
 martymcfly - zaterdag 17 oktober 2009 - 21:41   quote  deeplink  
sorry maar heb jij naar dezelfde wedstrijd gekeken als ik want ik vond dit eindelijke een goede wedstrijd die hij speelde
ajax
 ajax - zaterdag 17 oktober 2009 - 21:58   quote  deeplink  
Misschien heeft ie een ander wedstrijd gezien..zeg niet dat ie de beste was maar hij staat vaak op de goede plek voor de doel en krijgt de bal niet.

Daarnaast hoorde ik dat Enoh gekozen was tot man van de wedstrijd..dat snap ik dus niet. vaak domme overtredingen. ik zou kiezen voor de Zeeuw en Gabri als controlerende middenvelders
Boss
 Boss - zaterdag 17 oktober 2009 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 21:35 schreef joey het volgende:
Ik heb net ajax gekeken, maar pantelic sprong er toch wel uit als 1 van de prutsers deze avond..sjongejonge!!!

Ik zeg gewoon lekker cvitanich in de basis ipv pantelic!
Beetje overdreven. Ben ook (nog) niet echt overtuigd, maar hij speelde redelijk voor zijn doen.
reminho
 reminho - zondag 18 oktober 2009 - 09:16   quote  deeplink  
Geef hem de kans,ik zie hem steeds beter spelen,hij is nog niet op zijn nivo.
dotje
 dotje - zondag 18 oktober 2009 - 10:11   quote  deeplink  
doelpunt van pantelic was van wereldklasse
Afcakjeld
 Afcakjeld - zondag 18 oktober 2009 - 10:45   quote  deeplink  
Issi is een van de weinige die de laatste tijd niet echt goed speelde. Enoh maakt juist handige overtredingen om de aanval eruit te halen. Mer Gabri en Enoh als contolerend en de Zeeuw aanvallebd heeft Ajax een sterk middenveld...
Bas12345
 Bas12345 - zondag 18 oktober 2009 - 12:21   quote  deeplink  
Ik vind aisati elke keer slecht spelen en snap niet waarom hij erin staat ik zou zo spelen verdedeging zelfde en dan
--------de zeeuw enoh
Gabri-------- ----------=sulejmani
-------suarez-pantelic

zo kun je ook over naar 4-3-3 en kan je via rechter kant controleren en links aanvallen. en gabri kan ook aanvallen dit is ideaal. want aisatie zie ik het niet in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2009 door Bas12345 --
yngwie
 yngwie - zondag 18 oktober 2009 - 14:14   quote  deeplink  
Hij speelde een redelijke wedstrijd. Was meer nadrukkelijke aanwezig dan voorgaande wedstrijden. Was nog wel ongelukkig in de combinatie. Had voor zijn doelpunt een mooie actie die bijna een doelpunt opleverde. En zijn doelpunt was heel mooi. Geef hem de tijd. Het seizoen is nog lang, dus de andere spelers komen heus nog wel aan de beurt.
ajax Jood 5.
 ajax Jood 5. - zondag 18 oktober 2009 - 14:21   quote  deeplink  
Pantelic moet de tijd krijgen om zijn draai binnen het elftal te vinden.
Ik vond Pantelic niet slecht spelen gisteravond.
Hij staat vaak op de juiste plek.
Vind trouwens ook dat Ajax het beste kan spelen met een middenveld van Gabri, Enoh en Ze Zeeuw. De Zeeuw kan prima als aanvallende middenvelder uit de voeten.
Jelteb95
 Jelteb95 - zondag 18 oktober 2009 - 14:28   quote  deeplink  
Slaat toch nergens op dit. Pantelic speelde een prima wedstrijd en scoorde een knappe goal. Geef die jongen is wat tijd voordat je hem af gaat kraken.
You're Ajax
 You're Ajax - zondag 18 oktober 2009 - 15:47   quote  deeplink  
Servie tegen roemenie niet gezien?
pantelic 2 assists 2 goals speelde ook vandaag geen verkeerde pot,
komt wel goed met die jongen
Rufo C
 Rufo C - zondag 18 oktober 2009 - 17:21   quote  deeplink  
Sjonge jonge hoezo weer dit KUT GEZEIK kijk eerst naar jezelf en dan pas naar een ander joey ik denk dat martin jol er wel wat meer verstand van heb dan jij... Ik vond het zelfs 1 van zijn beste wedstrijden van pantelic... en boobooflr heb je al is in de spiegel gekeken?
Juantinho
 Juantinho - zondag 18 oktober 2009 - 17:52   quote  deeplink  
Vind dat pantelic een stijgende lijn laat zien, ik ben pro cvitanich maar als Pantelic zich zo blijft ontwikkelen, kan ik alleen maar blij zijn.

Toch al twee doelpunten en tegen Willem II was een pracht goal.

Geef iemand is de tijd om zich te ontwikkelen en in vorm te komen..Net als bij ons, als ik een nieuwe baan heb, moet ik ook wennen. Loopt ook niet alles zoals het ou moeten.
Pieter25
 Pieter25 - zondag 18 oktober 2009 - 18:34   quote  deeplink  
@ Ajax " Daarnaast hoorde ik dat Enoh gekozen was tot man van de wedstrijd..dat snap ik dus niet. vaak domme overtredingen"

Ik weet niet waar jij het over hebt, Enoh is een van de betere zo niet de meest constante speler van Ajax op het moment. Hij is de motor en het breekijzer van ajax, verder vervult hij de agressie op het veld wat we lang hebben moeten missen bij Ajax.
Zijn overtredingen zijn nuttig en bij balverlies haalt hij altijd de angel uit de aanval van de tegenstander door zijn felle optredens.

Verder vind ik Pantelic absoluut waardeloos, neemt overal te veel tijd voor, kan geen actie maken en is veel te traag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2009 door Pieter25 --
ajax
 ajax - zondag 18 oktober 2009 - 19:32   quote  deeplink  
@pieter25 volgens mij doet De Zeeuw dat net zo goed en brengt aanvallend ook iets..ik denk dat Gabri het de jaren daarvoor ook goed heeft gedaan....en begin nu ff niet over zijn blessures van de laatste tijd en kijk naar de kwaliteiten van de spelers zelf..dan gaat mijn voorkeur naar Gabri..Enoh maakt te vaak domme overtredingen door zijn "agressiviteit" en pakt daarvoor te veel onnodige kaarten..zodra ie een gele kaart heeft dan hou ik me hart vast...omdat ie dan blijft doorgaan met domme overtredingen..het ontbreekt nog aan voetbalintelligentie. Hij is nog jong en kan nog veel leren..maar op dit moment heb je meer aan een middenveld met De Zeeuw en Gabri!
remco k
 remco k - zondag 18 oktober 2009 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 - 15:47 schreef You're Ajax het volgende:
Servie tegen roemenie niet gezien?
pantelic 2 assists 2 goals speelde ook vandaag geen verkeerde pot,
komt wel goed met die jongen
1 assist en 1 goal dacht ik..
Jelteb95
 Jelteb95 - zondag 18 oktober 2009 - 23:31   quote  deeplink  
2 assitst 1 goal ;)
dege
 dege - maandag 19 oktober 2009 - 09:08   quote  deeplink  
Geef die Pantelic maar de tijd, toen ik hem voor het eerst zag hield ik ook me hart vast, maar ook ik moet concluderen dat het steeds beter met hem gaat. En het is altijd handig als je dan een man als cvitanisch achter de hand hebt.
Enoh staat bij mij totaal niet ter discussie, die man doet zoveel werk voor ajax en van domme overtredingen kan ik niet spreken, denk eerder dat ajax erg blij kan zijn dat Enoh er is. Nu Gabri terug is heb je wel het geluk dat je meer opties hebt op het middenveld, dus dit maakt ajax alleen maar sterker en completer.
Hoop volgende week op een goed resultaat, hoop dat ajax Koeman verslaat, aan de trainer zal het niet liggen, want ben blij dat Jol bij ajax zit en Koeman bij az.
Koos-C
 Koos-C - maandag 19 oktober 2009 - 11:25   quote  deeplink  
Helemaal eens..
Wat een vreselijk drama die Pantelic..
Daar kan ik als Feyenoord uren naar kijken!!
Rogier
 Rogier - maandag 19 oktober 2009 - 12:05   quote  deeplink  
Mooi zo Koos....op 1 november kun je hem weer zien juichen.
C.P. Mulder
 C.P. Mulder - maandag 19 oktober 2009 - 13:35   quote  deeplink  
Geef Pantelic een kans mensen! Hij moet wennen aan het systeem, de mensen om hem heen en het voetbal in Nederland.
freakie
 freakie - maandag 19 oktober 2009 - 13:48   quote  deeplink  
Denk dat het wennen is om gelijk mee te spelen in een team.. T is geen jonge die iets zelf moet doen.. maar hij heeft wel neusje voor de goal da wel zichtbaar maar suarez en pantelic moeten elkaar blind kunnen vinden dan komt het goed.. dat konden cvitanisch en suarez wel..
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 19 oktober 2009 - 15:06   quote  deeplink  
Hij pakt zijn doelpuntjes mee. Tegen Sparta thuis had Ajax hem wel kunnen gebruiken.
Mokum1
 Mokum1 - maandag 19 oktober 2009 - 15:08   quote  deeplink  
Vind dat hij een kans moet krijgen maar op deze manier sloop je dario wel...
Koos-C
 Koos-C - maandag 19 oktober 2009 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 12:05 schreef Rogier het volgende:
Mooi zo Koos....op 1 november kun je hem weer zien juichen.
Haha, we zullen zien ;-)
Heb wel zin in 1 november.
Uiteraard is Feyenoord de underdog, maar hopelijk word het een mooie pot...
Rogier
 Rogier - maandag 19 oktober 2009 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 15:26 schreef Koos-C het volgende:

[..]

Haha, we zullen zien ;-)
Heb wel zin in 1 november.
Uiteraard is Feyenoord de underdog, maar hopelijk word het een mooie pot...
Meestal mooie pot, en Feyenoord staat er nu een stuk beter voor....dus zal spannend worden. Tomasson doet het altijd goed tegen Ajax, dus vind het niet erg dat hij geschorst zal zijn. Succes.
ajaxlove81
 ajaxlove81 - maandag 19 oktober 2009 - 16:44   quote  deeplink  
geef hem de tijd. Hij speelde best goed zaterdag en als hij in vorm is is het een moordenaar.
nummer10
 nummer10 - maandag 19 oktober 2009 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 11:25 schreef Koos-C het volgende:
Helemaal eens..
Wat een vreselijk drama die Pantelic..
Daar kan ik als Feyenoord uren naar kijken!!
ik kijk ook graag naar Feynoord mensen die uit onmacht mensen omverschoppen om vervolgens te verliezen van een degradatie kandidaat...
nummer10
 nummer10 - maandag 19 oktober 2009 - 18:04   quote  deeplink  
we zullen overgens weer een mooie pot anti voetbal te zien krijgen van Feynoord kant.. zoals ze deden tegen Heracles.. en meer wedstrijden overgens..
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 19 oktober 2009 - 18:11   quote  deeplink  
pantelic komt er nog wel..
EstherAjax
 EstherAjax - maandag 19 oktober 2009 - 23:40   quote  deeplink  
Inderdaad, hij is erg lelijk...
liefdevoorajax
 liefdevoorajax - dinsdag 20 oktober 2009 - 14:56   quote  deeplink  
hahaha esther dat is een goede, en je hebt ook gelijk hij ziet er niet met 2 van die grote wratten op z'n hoofd..

maar voor de rest ik vind hem het een goede speler, ik heb hem ook al gevolgt toen die bij hertha speelde en toen was die altijd scherp en natuurlijk miste die daar ook wel kansen. maar 1 ding vind ik wel duidelijk en dat is sindsdien pantelic weg is bij hertha staan ze wel onderan..

en over pantelic maak ik me geen zorgen die komt er echt wel.. die goal die hij maakte tegen willem II is een goal van grote klasse..
Alex Ridderkerk
 Alex Ridderkerk - dinsdag 20 oktober 2009 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 23:40 schreef EstherAjax het volgende:
Inderdaad, hij is erg lelijk...
en homo ?
Rogier
 Rogier - dinsdag 20 oktober 2009 - 15:47   quote  deeplink  
50 doelpunten in 110 wedstrijden in Duitsland is erg goed hoor. En die ene kans die hij kreeg (hij stind erg vaak vrij maar werd niet aangespeeld) knalde hij prachtig binnen. Serviers hebben ook vaak aardige techniek.
liefdevoorajax
 liefdevoorajax - dinsdag 20 oktober 2009 - 15:49   quote  deeplink  
alex, kijk die naam sukkel..
esther is toch echt een meisjesnaam.. anders klopt het niet..
ajaxlove81
 ajaxlove81 - dinsdag 20 oktober 2009 - 16:10   quote  deeplink  
Gelukkig is hij gehaald om doelpunten te maken want dat gaat ie nog een hoop doen geloof me hij gaat zowel az als die kakkerlakken heel veel pijn doen.
EstherAjax
 EstherAjax - dinsdag 20 oktober 2009 - 17:09   quote  deeplink  
Misschien bedoeld ie dat Marko gay is?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 20 oktober 2009 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 15:34 schreef Rogier het volgende:

[..]

Meestal mooie pot, en Feyenoord staat er nu een stuk beter voor....dus zal spannend worden. Tomasson doet het altijd goed tegen Ajax, dus vind het niet erg dat hij geschorst zal zijn. Succes.
het valt toch op dat tomasson en cisse toevallig net niet mee doen tegen ajax en dat de ceulaer voor een minstens even erge overtreding maar 1 wedstrijd krijgt, het zal feyenoord extra motiveren om te winnen van ajax.
Alex Ridderkerk
 Alex Ridderkerk - dinsdag 20 oktober 2009 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 - 17:09 schreef EstherAjax het volgende:
Misschien bedoeld ie dat Marko gay is?
jij hebt er oog voor
Tonny
 Tonny - dinsdag 20 oktober 2009 - 20:44   quote  deeplink  
Iedereen zegt nu Pantelic is niks maar Suarez was in het begin bij AJAX ook niet veel dus rustig afwachten hij komt er wel.
Juantinho
 Juantinho - woensdag 21 oktober 2009 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 - 20:44 schreef Tonny het volgende:
Iedereen zegt nu Pantelic is niks maar Suarez was in het begin bij AJAX ook niet veel dus rustig afwachten hij komt er wel.
Ook Huntelaar was niet veel de eerste 6 wedstrijden, betekent niet dat Pantelic nu de sterren van de hemel gaat spelen maar tijd moet hem worden geboden..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 21 oktober 2009 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 - 13:41 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Ook Huntelaar was niet veel de eerste 6 wedstrijden, betekent niet dat Pantelic nu de sterren van de hemel gaat spelen maar tijd moet hem worden geboden..
het grote verschil is dat pantelic al 30 is, huntelaar en suarez waren jonge spelers die alleen maar beter worden, pantelic zit natuurlijk ook op zijn oude dag, maar eerlijk gezegd denk ik dat hij het wel beter gaat doen dan de eerste wedstrijden die hij speelde. Ikzelf weet niet waarom ze hem gehaald hebben? ze hebben toch cvitanich?
Juantinho
 Juantinho - woensdag 21 oktober 2009 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 - 13:49 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

het grote verschil is dat pantelic al 30 is, huntelaar en suarez waren jonge spelers die alleen maar beter worden, pantelic zit natuurlijk ook op zijn oude dag, maar eerlijk gezegd denk ik dat hij het wel beter gaat doen dan de eerste wedstrijden die hij speelde. Ikzelf weet niet waarom ze hem gehaald hebben? ze hebben toch cvitanich?
Ik denk niet dat de leeftijd een probleem is, kijk maar naar Ooijer.. Het zal voor 1 maximaal twee jaar zijn. Pantelic zijn rol moet zijn dat hij balvastis zodat het middenveld en de rest van de aanval bij kunnen sluiten. Ook heb je een goede spits nodig als er iemand geblesseerd is.
Kijk naar PSV; Koevermans, Toivonen, Lazovic en Reis, kunnen allemaal in de spits, je hebt het nodig als je in drie competities speelt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 21 oktober 2009 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 - 13:55 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de leeftijd een probleem is, kijk maar naar Ooijer.. Het zal voor 1 maximaal twee jaar zijn. Pantelic zijn rol moet zijn dat hij balvastis zodat het middenveld en de rest van de aanval bij kunnen sluiten. Ook heb je een goede spits nodig als er iemand geblesseerd is.
Kijk naar PSV; Koevermans, Toivonen, Lazovic en Reis, kunnen allemaal in de spits, je hebt het nodig als je in drie competities speelt.
ja maar ze kunnen beter jonge talenten halen, i.p.v. ieder jaar weer het salaris van spelers betalen die geen toekomst hebben, of bijv. de jeugd laten doorstromen zoals bodul naar ajax 1.
Juantinho
 Juantinho - woensdag 21 oktober 2009 - 14:14   quote  deeplink  
Klopt daar heb je gelijk in.
Alleen denk ik dat de druk van het kampioen worden zo groot is dat ze het risico van Bodul niet willen nemen. andere talenten moeten gehaald kunnen worden en er was geen geld om ze aan te trekken. In de jeugd is er niet iemand die het nivo van hem heeft. Pantelic heeft bewezen te kunnen voetballen en je maakt niet zomaar een doelpuntje en geeft ook nog eens een assist tegen Roemenie.
Soms moet je een aankoop doen om een jaar de tijd te hebben iemand te halen die langer blijft.
Een goed talentje halen is niet zo makkelijk. Vooral je concurrente hebt van de grote clubs uit het zuiden en de NL clubs meteen de hoofdprijs willen hebben als ze Ajax voor de deur zien staan.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 21 oktober 2009 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 - 14:14 schreef Juantinho het volgende:
Klopt daar heb je gelijk in.
Alleen denk ik dat de druk van het kampioen worden zo groot is dat ze het risico van Bodul niet willen nemen. andere talenten moeten gehaald kunnen worden en er was geen geld om ze aan te trekken. In de jeugd is er niet iemand die het nivo van hem heeft. Pantelic heeft bewezen te kunnen voetballen en je maakt niet zomaar een doelpuntje en geeft ook nog eens een assist tegen Roemenie.
Soms moet je een aankoop doen om een jaar de tijd te hebben iemand te halen die langer blijft.
Een goed talentje halen is niet zo makkelijk. Vooral je concurrente hebt van de grote clubs uit het zuiden en de NL clubs meteen de hoofdprijs willen hebben als ze Ajax voor de deur zien staan.
ja klopt maar je zult toch wat moeten, als pantelic straks 'versleten' is dan zal ajax zich toch wat meer moeten richten op jonge talenten, anders krijg je ieder jaar hoge salariskosten, kijk maar wielaert.
Juantinho
 Juantinho - woensdag 21 oktober 2009 - 14:19   quote  deeplink  
Daarom ben ik blij langs de kant te zitten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pantelic is echt vreselijk om naar te kijken!









0.0094969