BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Over Headliner / topic: Toevoegen van nieuwe sites

Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 18 oktober 2009 - 03:54   quote  deeplink  
Toevoegen van nieuwe sites op de Headliner secties

Er komen dagelijks vele vragen voor toevoegen van nieuwe sites binnen die allen een standaard mailtje van ons ontvangen.

We zijn op dit moment druk bezig met een nieuwe layout en pas zodra de nieuwe layout online staat worden er weer nieuwe sites toegevoegd. Dit zal nog een aantal maanden duren.
Deze nieuwe layout zal compleet anders zijn dan de huidige dus het valt meteen op...

Na de layout toevoeging zullen de reeds aangemelde sites die nog toegevoegd moeten worden (meer dan 150) bekeken worden en gemaild worden met instructies. Je kan op dat moment jezelf natuurlijk nogmaals aanmelden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 januari 2010 door Boudewijn --
freekdeman
 freekdeman - dinsdag 27 oktober 2009 - 17:04   quote  deeplink  
Dag, ik zou mijn site graag aanmelden. Mailt U me terug wanneer de restyle af is?
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 27 oktober 2009 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 17:04 schreef freekdeman het volgende:
Dag, ik zou mijn site graag aanmelden. Mailt U me terug wanneer de restyle af is?
Als je je al eens hebt aangemeld krijg je vanzelf een bericht.
Zoniet, wacht dan het herdesign even af (zie je vanzelf) en meldt je dan alsnog aan.
Gamebreak
 Gamebreak - woensdag 02 december 2009 - 23:22   quote  deeplink  
Hey Boudewijn,

Moeten wij denken aan Januari of eind December voor de nieuwe lay-out?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 03 december 2009 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 23:22 schreef Gamebreak het volgende:
Hey Boudewijn,

Moeten wij denken aan Januari of eind December voor de nieuwe lay-out?
Januari, met de kerst wordt het waarschijnlijk niets aangezien er niet alleen op technisch gebied dingen gedaan moeten worden.
FC U-N'Gein
 FC U-N'Gein - vrijdag 04 december 2009 - 07:59   quote  deeplink  
Ben benieuwd hoe het er uit komt te zien.
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - vrijdag 11 december 2009 - 16:39   quote  deeplink  
kan je misschien al een demotje van het nieuwe lay-out laten zien?
gamefreak2
 gamefreak2 - woensdag 06 januari 2010 - 17:44   quote  deeplink  
Hallo Bouwdewijn!

Ik had een vraagje heb je misschiens de aanvraag van het website http://psmedia.be toe te voegen gekregen?

Groetjes
Sotiri
Mark Ariaans
 Mark Ariaans - maandag 25 januari 2010 - 15:22   quote  deeplink  
Hoi Boudewijn,

NEC fansite 'De Trouwe Honden' is al geruime tijd in jullie bestand opgenomen, en staat ook nog altijd in het overzicht vermeld.

Echter vanaf december vorig jaar worden berichten van DTH ineens niet meer weeergegeven op nec.headliner.nl. Is daar een bepaalde reden voor?

Zo niet, zou dit misschien gerepareerd kunnen worden; en zo ja, wat moet DTH doen om weer actief vermeld te worden in jullie dagelijkse updates? Headliner.nl is voor ons namelijk een uitermate handige site en we vinden het jammer dat onze site blijkbaar niet meer in jullie updates wordt meegenomen.
Jonas O
 Jonas O - zaterdag 30 januari 2010 - 09:48   quote  deeplink  
Ik mis ook ForzaNEC.nl !
Gamebreak
 Gamebreak - maandag 01 februari 2010 - 11:53   quote  deeplink  
Mensen Boudewijn is bezig met de nieuwe Headliner website, pas als de nieuwe site online staat zul je je site nog even moeten aanmelden als suggestie.

Boudewijn hoe ver is de nieuwe headliner website? Kunnen we hem binnenkort al verwachten?
Flying Tilster
 Flying Tilster - dinsdag 09 maart 2010 - 00:49   quote  deeplink  
'k Heb een week of 2 a 3 geleden een mail gestuurd i.v.m. de High Usage.
Enig idee wanneer ik antwoord krijg? Duurt wel heel erg lang zo..
ToySoldier
 ToySoldier - dinsdag 09 maart 2010 - 20:04   quote  deeplink  
't schiet niet echt op ....
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 09 maart 2010 - 23:41   quote  deeplink  
We zijn ook heel druk dus het kan lang duren! Geen idee hoelang...
Utregfan
 Utregfan - vrijdag 09 april 2010 - 15:56   quote  deeplink  
Ik maak al tijden gebruik van jullie geweldige headliner site en ik ontvang veel verkeer van jullie. Echter heb ik mijn RSS feed moeten aanpassen/opgeschoond. Kunnen jullie dit wijzigen?

http://www.utregfanatic.nl/feed/

Alvast bedankt

P.s. ik heb dit ook geprobeerd met de .htaccess, maar dat werkt niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 april 2010 door Utregfan --
FC U-N'Gein
 FC U-N'Gein - maandag 12 april 2010 - 15:24   quote  deeplink  
Ook wij maken al een tijdje met veel plezier gebruik van headliner.Naar vernieuwing van onze site kan onze RSS Feed ook weer toegevoegd worden.

http://www.fcutrechtnieuwegein.com/index.php?option=com_ninjarsssyndicator&feed_id=9&format=raw

Onze dank is groot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door FC U-N'Gein --
Grunnfc
 Grunnfc - woensdag 28 april 2010 - 13:30   quote  deeplink  
Nogmaals probeer ik mijn website opnieuw weer aan te melden na een vernieuwing in februari. Mijn website is: http://www.grunnfc.nl
Ik hoop erg dat uw nu wel reageert.

Met Vriendelijke Groet,

Niels Venema, Grunnfc.nl
R.FR
 R.FR - woensdag 02 juni 2010 - 10:28   quote  deeplink  
De site www.fr12.nl is ook vernieuwd!, graag komen we er weer op.

Alvast bedankt!
Sotiri Dimpinoudis
 Sotiri Dimpinoudis - donderdag 16 september 2010 - 04:39   quote  deeplink  
Hallo Bouwdewijn!

Ik had een vraagje heb je misschiens de aanvraag van het website http://psmedia.be toe te voegen gekregen?

Groetjes
Sotiri
Voetube
 Voetube - woensdag 01 december 2010 - 14:49   quote  deeplink  
Ik wil graag www.voetube.nl aanmelden bij headliner. Ik moet eigenlijk zeggen, ik heb me al aangemeld. De vraag is: wanneer komt mijn website erttussen te staan en krijg ik hier bericht over?
Sylvano Witte
 Sylvano Witte - maandag 13 december 2010 - 15:54   quote  deeplink  
Diezelde vraag stel ik me ook al maanden.Wanneer komt Undercover-Gaming.nl er op te staan/
Pierre Schoonhoven
 Pierre Schoonhoven - zaterdag 01 januari 2011 - 12:56   quote  deeplink  
Beste Boudewijn, de website www.fcufans.nl heeft altijd op Headliners gestaan. Sinds onze site is vernieuwd is deze ook van Headliners afgehaald. Ik zie vaker dat bij een restyling van een website het dan even duurt voordat de site weer getoond wordt maar wij hebben nu al diverse verzoeken (officieel via het systeem) gedaan maar geen bericht terug. Wellicht dat het via dit forum op de juiste plek terecht komt. Vriendelijke groet. Pierre Schoonhoven.
Grunnfc
 Grunnfc - zondag 02 januari 2011 - 12:54   quote  deeplink  
Beste Boudewijn,

Misschien kunt u 2011 beginnen met nieuwe sites toevoegen. Ik (website: www.grunnfc.nl )en vele anderen zitten al behoorlijk lang te wachten. Zou u dit kunnen doen?
Met Vriendelijke Groeten, Niels Venema.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 januari 2011 door Grunnfc --
Wesley.
 Wesley. - zaterdag 19 februari 2011 - 12:42   quote  deeplink  
Geef maar op hoor, er staan ook bij de Roda JC headliner nog nieuwsberichten van spelers of technische staf die al meer dan 2 jaar weg zijn... Headliner is dood.
Glenn Pelupessy
 Glenn Pelupessy - donderdag 24 februari 2011 - 23:40   quote  deeplink  
Boudewijn,

We hebben een linkvermelding naar Headliner op onze site www.yourgamenews.nl gezet.

Wil je onze site ajb opnemen in Headliner? Wij zijn een gameblog en wij posten dagelijks nieuws over games.

Bij voorbaat dank.
-Ricardo-
 -Ricardo- - maandag 28 februari 2011 - 00:43   quote  deeplink  
Beste Boudewijn,

Zou je alsjeblieft www.ajaxfans.net willen opnemen in Headliner? Wij zitten er al geruime tijd op te wachten en hunkeren er behoorlijk naar. Wij posten dagelijks al het Ajax-nieuws en zijn daar met een aantal mensen zeer snel in. Daarom zouden we ook graag een plaatsje in Headliner krijgen, als dat mogelijk is.

Met Vriendelijke Groet,

Ricardo Veldhoen
-Ricardo-
 -Ricardo- - zondag 13 maart 2011 - 23:18   quote  deeplink  
Is dat mogelijk, Boudewijn?
Patricia van der Kli
 Patricia van der Kli - zaterdag 02 april 2011 - 20:51   quote  deeplink  
De nieuwe layout laat wel heel lang op zich wachten. Nu intussen al twee jaar, komt tie er überhaupt nog?
Alex.
 Alex. - woensdag 18 mei 2011 - 11:52   quote  deeplink  
Hoi Boudewijn,

Ik heb je een e-mail gestuurd, omdat ik je telefonisch niet kon bereiken. Zou je mijn e-mail misschien kunnen beantwoorden?

Alvast heel erg bedankt.

Gr,
Alex
pluympje
 pluympje - zaterdag 18 juni 2011 - 19:08   quote  deeplink  
ik krijg geen sport ticker op mijn site omdat ik z.g. te veel bekijks heb. Klop niet max. 50 per dag. Wil er weer op.
redactie Hoogvlieton
 redactie Hoogvlieton - woensdag 29 juni 2011 - 16:54   quote  deeplink  
Hoi Boudewijn,

Ik heb al paar keer een mail gestuurd met de vraag een site aan te melden, maar tot nu toe krijg ik alleen dat standaard mailtje terug en staat de site er nog niet op, terwijl ik bijna dagenlijks berichten zie staan die totaal niks met het onderwerp te maken hebben.
Het gaat om de site www.hoogvietontour.nl deze site hoort in de categorie Voetbal - Sparta Rotterdam.

mvg Patrick
webmaster www.hoogvlietontour.nl
Gamecentraal
 Gamecentraal - donderdag 14 juli 2011 - 14:13   quote  deeplink  
Hallo Boudewijn,

Ook wij hebben u al een paar keer gemaild maar we krijgen ook alleen maar standaard mailtjes terug.

We staan al op de site maar waarschijnlijk moeten we opnieuw worden toegevoegd want hij update niet meer op headliner en wel in onze rss feed (die hebben we vernieuwd en is waarschijnlijk het probleem dat die niet meer update op headliner)

zie ook: http://forum.headliner.nl/topic-12471/#560761

Ik hoop dat u snel contact met mij kunt opnemen.
Alex.
 Alex. - zondag 17 juli 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 14:13 schreef Gamecentraal het volgende:
Hallo Boudewijn,

Ook wij hebben u al een paar keer gemaild maar we krijgen ook alleen maar standaard mailtjes terug.

We staan al op de site maar waarschijnlijk moeten we opnieuw worden toegevoegd want hij update niet meer op headliner en wel in onze rss feed (die hebben we vernieuwd en is waarschijnlijk het probleem dat die niet meer update op headliner)

zie ook: http://forum.headliner.nl/topic-12471/#560761

Ik hoop dat u snel contact met mij kunt opnemen.
Wij hebben dit probleem ook. We hebben op verschillende manieren contact proberen op te nemen, maar niets helpt. Erg jammer :(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door Alex. --
NECToday
 NECToday - donderdag 18 augustus 2011 - 19:04   quote  deeplink  
Beste Boudewijn,

Zou onze site, www.nectoday.nl, ook weer opgenomen kunnen worden in Headliner? Na een technische fout van onze kant is de website van Headliner verdwenen. We hebben eerder al diverse aanvragen ingediend via het reguliere formulier, tot nu toe nog zonder resultaat.

Mvg,
NECToday.nl
Monno
 Monno - zaterdag 20 augustus 2011 - 12:47   quote  deeplink  
Hallo Boudenwijn,

Graag www.adonieuws.com ook opnemen in de headliners van ADO. Ik had mezelf ook al aangemeld via de site.

Groet
Monno
 Monno - zondag 28 augustus 2011 - 12:17   quote  deeplink  
Gebeurd hier nog iets op de site? Het lijkt een heel erg dode boel namelijk. Mijn IP is ook nog steeds niet uit de banlijst. ??????
DavyXP
 DavyXP - donderdag 08 september 2011 - 23:09   quote  deeplink  
Zonde dat we niet meer in de lijst staan. Kwamen toch aardig wat bezoekers naar onze site. Sinds onze naamsverandering zitten we echter ook niet meer in de lijsten. X-Power.be -> PowerPlay.be
Evilgamerz
 Evilgamerz - woensdag 30 november 2011 - 14:41   quote  deeplink  
Bouwewijn, de website www.evilgamerz.com wordt niet goed bijgewerkt, hier hebben wij al eens een mail over gestuurd, echter krijgen wij geen gehoor.

Met vriendelijke groet,

Evilgamerz
JeffreyFCG
 JeffreyFCG - vrijdag 02 december 2011 - 00:47   quote  deeplink  
Boudewijn, www.boerenmacht.nl is vernieuwd! Eerder waren we al opgenomen we zouden graag weer opgenomen willen worden. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Boerenmacht.nl
Junni
 Junni - woensdag 28 december 2011 - 12:22   quote  deeplink  
www.x-power.be was mee opgenomen in de gaming sectie, maar sinds onze naamsverandering naar www.powerplay.be zijn we eruit gehaald. Jammer dat er niet meer gereageerd wordt, want we zouden onze feed graag terug op deze site zien verschijnen.
adofans
 adofans - dinsdag 03 januari 2012 - 09:14   quote  deeplink  
Boudewijn
wij proberen al 2 jaar onze rss http://www.adofans.nl/rss/ in jou ADO nieuws overzicht te krijgen. Waarom wil je ons er niet bij hebben?

www.adofans.nl
Madeleine123
 Madeleine123 - woensdag 18 april 2012 - 17:01   quote  deeplink  
Beste Boudewijn, we hebben al een paar keer geprobeerd om onze reis- en toeristische nieuwswebsite http:/www.puuropreis.nl in jullie overzicht te krijgen. Na het invullen van het formulier blijft het vervolgens stil. Contact lukt ook niet. Wat kunnen we doen?
Met vriendelijke groet,
Madeleine@puuropreis.nl
Nick2012
 Nick2012 - zaterdag 12 mei 2012 - 23:58   quote  deeplink  
Hoi Boudewijn,

Wij proberen onze website (AppelStijl.nl) al tijden toe te voegen. Ik hoop dat dit mogelijk is voor de Apple.Headliner.nl pagina.

De RSS feed is als volgt: feed://www.appelstijl.nl/feed/

Mvg,
Nick
justin63
 justin63 - vrijdag 13 juli 2012 - 10:08   quote  deeplink  
Helaas heb ik al meerdere keren het formulier ingevult van nieuwe site aanmelden maar rkijg totaal geen reactie en ook geen automatische email

Jammer
blog artikelen http://forum.jeugdhulpverlening.nl/blog_external.php?type=RSS2

nieuws: http://forum.jeugdhulpverlening.nl/external.php?do=rss&type=newcontent§ionid=5&days=120&count=10
WorldofApple.nl
 WorldofApple.nl - dinsdag 28 augustus 2012 - 17:01   quote  deeplink  
Ik zou mijn website ook graag op headliner.nl willen tonen.

http://www.worldofapple.nl/rss
Decca
 Decca - dinsdag 08 januari 2013 - 12:24   quote  deeplink  
Beste Boudewijn,

Ook ik heb na meerdere verzoeken nog niets vernomen van een toevoeging van mijn site.
Dit is echter wel noodzakelijk om mijn site een beetje op de kaart te krijgen en meer bezoekers te genereren.

De website is www.fcusupport.nl en wil ik graag zien onder het kopje fcutrecht.headliner.nl.

Ik hoop dat dit z.s.m. geregeld kan worden!

Met vriendelijke groet,
Beheerder van fcusupport.nl
justin63
 justin63 - dinsdag 08 januari 2013 - 12:30   quote  deeplink  
ook forum.jeugdhulpverlening.nl al meerdere keren aangemeld met nieuws, blog etc maar geen reactie, geen afwijzing niks
sjoerd22
 sjoerd22 - maandag 21 januari 2013 - 13:53   quote  deeplink  
Beste Headliner,

Ik ook graag de website kijk-online.com op jullie website willen. Ik heb me hiervoor al meerdere keren aangemeld. Tot op heden nog geen email ontvangen. Wel een verwijzing gemaakt naar jullie site. Wanneer kan ik een reactie verwachten?
hvm
 hvm - donderdag 31 januari 2013 - 15:57   quote  deeplink  
Beste ,
ook wij als de enige officiele Supporters Vereniging FC Utrecht www.svfcu.nl al talloze malen aangemeld maar nog steeds geen respons !
Willen jullie ons niet ?
graag dan even een mailtje dan kunne wij ophouden met steeds verzoeken te plaatsen !
johnnykaty
 johnnykaty - zondag 21 april 2013 - 01:49   quote  deeplink  
hallo
graag zou ik ook graag onze site hier willen bijzetten.
het gaat namelijk over game-media.nl
hopend op een goed en positief antwoord verblijf ik
game-media

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Over Headliner / topic: Toevoegen van nieuwe sites









0.0078461