BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kluivert niet op stage bij Ajax maar bij PSV

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 17 juni 2009 - 08:07
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Kluivert niet op stage bij Ajax maar bij PSV (AjaxF-side.nl)

peter zijlmans
 peter zijlmans - woensdag 21 oktober 2009 - 18:22   quote  deeplink  
Kluivert heeft vooral eerst altijd aan zijn eigen inkomsten gedacht en vervolgens de manier waarop hij zijn eigen inkomsten zou kunnen vegroten.
Hij is op jonge leeftijd transvervrij weggegaan bij Ajax, terwijl hij alles aan deze club te danken heeft. Als mens vind ik hem een grote egoist, hij geweft niks om Ajax en kan daarom beter stage gaan lopen bij PSV. Om deze club geeft hij poverigens ook niks.
Heico
 Heico - woensdag 21 oktober 2009 - 18:33   quote  deeplink  
De club die hem groot heeft gemaakt, een beetje jammer hoor Kluivert. Ik las laatst in de VI stukje over Gaston Taument, dat indertijd toen Ajax hem wou hebben dat zijn moeder hem belde dat hij niet naar Ajax toe mocht omdat hij zo niet opgeleid was. Nou dat vind ik dan wel wat hebben, beter had patrick zijn moeder hetzelfde ggedaan.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 21 oktober 2009 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 - 18:33 schreef Heico het volgende:
De club die hem groot heeft gemaakt, een beetje jammer hoor Kluivert. Ik las laatst in de VI stukje over Gaston Taument, dat indertijd toen Ajax hem wou hebben dat zijn moeder hem belde dat hij niet naar Ajax toe mocht omdat hij zo niet opgeleid was. Nou dat vind ik dan wel wat hebben, beter had patrick zijn moeder hetzelfde ggedaan.
Wij zijn de moeder van Gaston dankbaar!
Jelteb95
 Jelteb95 - woensdag 21 oktober 2009 - 22:14   quote  deeplink  
Jammer de Patrick naar de boeren gaat terwijl hij groot is gebracht door AJAX en daar een geweldige periode heeft gehad. Je zou dan denk dat hij op zijn minst terug komt naar AJAX maar helaas.
schelehond
 schelehond - donderdag 22 oktober 2009 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 - 22:14 schreef Jelteb95 het volgende:
Jammer de Patrick naar de boeren gaat terwijl hij groot is gebracht door AJAX en daar een geweldige periode heeft gehad. Je zou dan denk dat hij op zijn minst terug komt naar AJAX maar helaas.
Is het niet zo dat kluivert ajax iets groter heeft gemaakt??
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 22 oktober 2009 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 - 22:14 schreef Jelteb95 het volgende:
Jammer de Patrick naar de boeren gaat terwijl hij groot is gebracht door AJAX en daar een geweldige periode heeft gehad. Je zou dan denk dat hij op zijn minst terug komt naar AJAX maar helaas.
is niet zo leuk van kluivert, maar ajax haalt ook spelers die bij andere Nederlandse clubs spelen, zie aissati wielaert de zeeuw huntelaar suarez lindgren silva, die spelers hebben ook veel aan hun oude club te danken maar gaan toch naar (concurrent) ajax.
Jelteb95
 Jelteb95 - donderdag 22 oktober 2009 - 19:26   quote  deeplink  
moet jij je niet met je eigen forum bemoeien jongen? En de spelers die jij net noemt kunnen toch nog stage gaan lopen bij hun oude club?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 22 oktober 2009 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 - 19:26 schreef Jelteb95 het volgende:
moet jij je niet met je eigen forum bemoeien jongen? En de spelers die jij net noemt kunnen toch nog stage gaan lopen bij hun oude club?
ik bepaal zelf waar ik reacties op geef.

Ja maar je moet soms ook positief kijken naar je club, ajax heeft heel veel profijt van de spelers die ze bij Nederlandse (concurrentie) clubs hebben weggepikt.
remco k
 remco k - zaterdag 24 oktober 2009 - 17:52   quote  deeplink  
Kluivert zou bij ajax aan de gang gaan, alleen is daar geen ruimte voor gebleken en heeft ajax er voor gekozen om ipv Kluivert een andere held aan te stellen en dat is Bergkamp geworden. Uiteindelijk is psv zijn 2e keus gebleken en hier heeft hij alle recht op aangezien hij niet bij ajax aan de gang kon.

Misschien iets meer naar de feiten kijken voordat men hier zomaar volledige onzin gaat schrijven wat ook nog eens helemaal nergens op gebasseerd is..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kluivert niet op stage bij Ajax maar bij PSV









0.0074799