BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez wil blijven!!??

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - zondag 25 oktober 2009 - 11:13   quote  deeplink  
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Suarez_wil_wel_verlengen_bij_Ajax.html
remco k
 remco k - zondag 25 oktober 2009 - 11:23   quote  deeplink  
Wat zal er gaan gebeuren met Suarez, ik weet dat hij ook bij Groningen in eerste instantie heeft aangegeven te willen blijven, alleen toen was hij geen aanvoerder, en toen heeft hij dat niet 500 keer gezegd.

Ik denk dat hij nu echt oprecht is en dat laat hij zien, hij maakt weinig swalbes meer, en is de grote leider van dit ajax, is betrokken bij iedere aanval en laat andere spelers beter spelen.

Enkel denk ik niet dat ajax niks meer is zonder hem, er zal iemand anders moeten opstaan en dat zou bijv Sulejmani kunnen zijn. Ajax lijkt afhankelijk van Suarez maar ik denk dat dat niet zo is, toch hoop en denk ik dat hij zal blijven.
yngwie
 yngwie - zondag 25 oktober 2009 - 11:48   quote  deeplink  
Ajax is meer dan alleen maar Suarez. Daar doe je de andere spelers van Ajax te kort mee. Dank zij zijn medespelers kan hij excelleren. Ieder team heeft zo'n speler in huis. Kijk naar AZ, Twente enz. Hij is enorm gegroeid bij Ajax, maar nog niet klaar voor het buitenland, daarom is het beter dat hij nog bij Ajax blijft. Ik hoop alleen dat die transfergeruchten gauw de lucht uit zijn. Want dit is niet bevoordelijk voor een speler. Hij moet zich geheel op de komende wedstrijden kunnen richten.
Jelteb95
 Jelteb95 - zondag 25 oktober 2009 - 12:11   quote  deeplink  
Als het nog iets beter gaat lopen voorin met Sulejmani en Pantelic of misschien met Aissati die is een keer wat goeds doet, dan is Ajax ook een heel aardig team zonder Suarez. Dat neemt niet weg dat we dan natuurlijk veel minder zijn maar veel mensen vergeten dat je met het geld wat je voor Luis zou krijgen ook iets heel aardigs terug kan kopen en waarschijnlijk niet 1 speler maar misschien wel 2 of 3 goede spelers.

Het zou natuurlijk prachtig zijn als Luis zijn contract verlengt. Dat zou dan de 1e sterspeler van Ajax sinds tijden die zijn contract verlengt terwijl die met een enorm salaris naar een topclub kan gaan. Afwachten dan maar. Ik zelf zie het niet gebeuren en denk dat hij gewoon vertrekt in de zomer.
voetballer55
 voetballer55 - zondag 25 oktober 2009 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 11:23 schreef remco k het volgende:
Wat zal er gaan gebeuren met Suarez, ik weet dat hij ook bij Groningen in eerste instantie heeft aangegeven te willen blijven, alleen toen was hij geen aanvoerder, en toen heeft hij dat niet 500 keer gezegd.

Ik denk dat hij nu echt oprecht is en dat laat hij zien, hij maakt weinig swalbes meer, en is de grote leider van dit ajax, is betrokken bij iedere aanval en laat andere spelers beter spelen.

Enkel denk ik niet dat ajax niks meer is zonder hem, er zal iemand anders moeten opstaan en dat zou bijv Sulejmani kunnen zijn. Ajax lijkt afhankelijk van Suarez maar ik denk dat dat niet zo is, toch hoop en denk ik dat hij zal blijven.
ik denk als het grote geld of grote club komt elke speler weg wil,niet goed schiks dan maar kwaadschiks. dus ook Suarez ondanks dat hij aanvoerder is of het 500 keer gezegd heeft. Zou hij iets anders zeggen wordt hij bij elk slechte bal uitgefloten en afgebroken.Ajax zonder Suarez of met Suarez is wel een heel groot verschil.
martymcfly
 martymcfly - zondag 25 oktober 2009 - 13:37   quote  deeplink  
als je het contract verlengd is hij in de zomer meer waard. want hoe dan ook in de zomer raken we hem echt kwijt
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 25 oktober 2009 - 14:06   quote  deeplink  
als suarez weggaat bij ajax heeft ajax heel veel kwaliteit ingeleverd, maar als ze voor het geld waarvoor hij is verkocht nieuwe spelers aantrekken is het geen probleem, je kunt beter 4 redelijke spelers hebben dan alleen suarez, bovendien wordt ajax dan zwaar onderschat zonder suarez, dus het heeft ook voordelen, wel moeten ze spelers als wielaert van de salarislijst afdoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2009 door patrickpsv15 --
voetballer55
 voetballer55 - zondag 25 oktober 2009 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 14:06 schreef patrickpsv15 het volgende:
als suarez weggaat bij ajax heeft ajax heel veel kwaliteit ingeleverd, maar als ze voor het geld waarvoor hij is verkocht nieuwe spelers aantrekken is het geen probleem, je kunt beter 4 redelijke spelers hebben dan alleen suarez, bovendien wordt ajax dan zwaar onderschat zonder suarez, dus het heeft ook voordelen, wel moeten ze spelers als wielaert van de salarislijst afdoen.
waarom is wielaart bij twente wel de grote man en bij ajax niet?

het is zo'n onzin net of zo'n spelers niet meer kunnen voetballen.

bij jullie club loopt er ook een. Engelaar bij twente goed. Schalke niets nu weer sterk aan het terug komen.

Ik denk dat de meeste supporters hun spelers moeten steunen ipv direct afte breken.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 25 oktober 2009 - 16:31   quote  deeplink  
Als ik Ajax was zou ik bij terugkomst in Amsterdam direct een kamertje in het stadion reserveren en een gesprek aangaan met Suarez. Bied die jongen een verbetert contract en laat hem tot 2015 bijtekenen. Salaris mag best hoog zijn, zo'n jongen verdiend dat gewoon.
remco k
 remco k - zondag 25 oktober 2009 - 16:38   quote  deeplink  
geef hem het dubbele salaris, en zorg dat daarvoor 2a3 spelers van de loonlijst verdwijnen, dan kan het ook betaald worden.

Even Offtopic, als Ajax van 74 contractspelers nou een teruggaat naar ongeveer 45 a 50 inclusief de jeugdcontracten, dan moet het ook mogelijk zijn om onze echte helden wat langer bij de club te houden door iets meer salaris te betalen..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 25 oktober 2009 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 16:38 schreef remco k het volgende:
geef hem het dubbele salaris, en zorg dat daarvoor 2a3 spelers van de loonlijst verdwijnen, dan kan het ook betaald worden.

Even Offtopic, als Ajax van 74 contractspelers nou een teruggaat naar ongeveer 45 a 50 inclusief de jeugdcontracten, dan moet het ook mogelijk zijn om onze echte helden wat langer bij de club te houden door iets meer salaris te betalen..
Ben ik helemaal met je eens. Ajax moet wat gaan doen aan het aantal spelers wat het onder contract heeft. Wanneer dat is gelukt, kun je een speler als Suarez best belonen voor het spel wat hij elke week laat zien. Bied hem bijvoorbeeld 2,5 tot 3 miljoen euro per jaar en ik denk dat je hem zeker een aantal jaar kan behouden. Dit geldt voor meer spelers natuurlijk die belangrijk zijn voor Ajax.
freakie
 freakie - zondag 25 oktober 2009 - 17:04   quote  deeplink  
T gebeurt 1 keer bij suarez en gelijk doet hij zowiets niet altijd.. maar als barca komt zou ik ook weg zijnal helemaal als dat zijn droom club is.. Als barca niet komt dan denk ik dat hij niet weg gaat en gewoon blijft.. maar de discussie dat ajax meer is dan suarez is beetje onterecht maar aan de andere kant suarez heeft geloof ik 3/4 van de goals op zijn rekening(assists en goals)
remco k
 remco k - zondag 25 oktober 2009 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 17:04 schreef freakie het volgende:
T gebeurt 1 keer bij suarez en gelijk doet hij zowiets niet altijd.. maar als barca komt zou ik ook weg zijnal helemaal als dat zijn droom club is.. Als barca niet komt dan denk ik dat hij niet weg gaat en gewoon blijft.. maar de discussie dat ajax meer is dan suarez is beetje onterecht maar aan de andere kant suarez heeft geloof ik 3/4 van de goals op zijn rekening(assists en goals)
klopt inderdaad hij is al bij 22 treffers betrokken geweest, alleen als hij niet speelt dan zal er een ander spelen, het is niet zo dat als hij niet speelt er nog maar 10 staan op het veld, ik denk dat er in de jeugd aardig wat spelers rondlopen die zich in de kijker zouden kunnen spelen.

En is in het verleden bij ajax niet gebleken dat als er bij ajax een godenzoon weggaat er meestal wel weer en nieuwe godenzoon opstaat. Begrijp me niet verkeerd ik vind dat ajax hem niet mag verkopen in de winterstop, maar als hij weggaat dan zal er een nieuwe speler moeten opstaan.
freakie
 freakie - maandag 26 oktober 2009 - 15:49   quote  deeplink  
Dat is zeker zo maar das bij elke club eigenlijk wel t geval.. als er iemand weg gaat staat er iemand op die zich dan sterker ontwikkelt.. maar suarez heeft aangegeven te willen blijven en anders niet minder dan barcalona.. nou als hij slim is blijft hij nog en gaat hij championsleague met ajax spelen(moeten ze dat wel halen) en laten zie wat hij waard is en kan jol ook BETERE aankopen doen.. daarom denk ik ook niet dat hij weggaat.. want barca heeft nu geen suarez nodig denk ik..
alibabba
 alibabba - maandag 26 oktober 2009 - 19:00   quote  deeplink  
Ik zou het op dit moment niet willen zien; Ajax zonder Suarez. Hij is wel heel erg belangrijk voor dit elftal. De man is zo verschrikkelijk goed dat het voor tegenstanders een nachtmerrie is. Hij is zo onvoorspelbaar dat je hem nauwelijks kunt verdedigen.

Als Suarez dan toch een keer geblesseerd is en niet kan spelen, moet het voor de andere spelers een uitdaging zijn om ook zonder Suarez een topprestatie te leveren.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 29 oktober 2009 - 20:45   quote  deeplink  
Ben benieuwd wat z'n salaris eisen zullen zijn bij contractsverlenging met clausule dat hij voor niet minder dan 30 miljoen oid verkocht mag worden.
C.P. Mulder
 C.P. Mulder - vrijdag 30 oktober 2009 - 11:20   quote  deeplink  
Als Suarez inderdaad wil blijven, zal Ajax de onderhandelingen snel moeten openen.
Dan kan aan de hand van zijn eisen worden vastgesteld of hij dit meent en/of kan worden voldaan aan die eisen. v/d Boog c.s.: "Smeedt het ijzer wanneer het heet is"!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez wil blijven!!??









0.0076270