BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: De Zeeuw (Ajax): 'Jammer dat ik word uitgefloten' LOGISCH TOCH!?

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR12-1908
 FR12-1908 - zondag 25 oktober 2009 - 18:36   quote  deeplink  
De Zeeuw (Ajax): 'Jammer dat ik word uitgefloten'

- Datum: 25-okt-2009 17:56

Demy de Zeeuw kon zondag niet op een hartelijke ontvangst rekenen in Alkmaar. De oud-speler van AZ, momenteel actief voor Ajax, deed afgelopen week in Sportweek een kritische uitspraak over zijn voormalig werkgever. De Zeeuw zei dat onder Ronald Koeman de sfeer in Alkmaar niet goed was aan het begin van het seizoen.

De oefenmeester vond het nodig om op de uitspraak van de Ajax-middenvelder in de media te reageren en een rel was ontstaan. Na afloop van AZ-Ajax sprak De Zeeuw zondag voor de cameras van de NOS over de ontstane situatie. 'Ik had vooraf al rekening gehouden met een gespannen sfeer in het stadion. Maar ik denk dat ik met de ploeg op een juiste manier heb geantwoord. We hebben vandaag gewonnen en dat telt.'

De Zeeuw vervolgt: 'Natuurlijk is het niet leuk om uitgefloten te worden, dat doet wel iets met je. Ik heb toch vier jaar met plezier in Alkmaar gespeeld. Het is vooral jammer dat het zo is gelopen.' AZ-Ajax eindigde zondag in een 2-4 overwinning voor de Amsterdammers. (JvE)

Bron: Sportweek

niet te geloven.
Wat denk je nou zelf. Paar dagen voor de wedstrijd zeg je in Sportweek allemaal dingen over je oude ploeg. Je oude teamgenoten, Je oude supporters. Dat ie dat zei vind ik niet erg. Maar je kan het toch niet aankomen dat je dan wordt uitgefloten!? Of niet dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 oktober 2009 door Thomas --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 25 oktober 2009 - 18:45   quote  deeplink  
het is een ongelooflijk arrogant mannetje die denkt dat de hele wereld om hem draait
bla bla bla
 bla bla bla - zondag 25 oktober 2009 - 20:08   quote  deeplink  
ik vind het toch onterecht dat hij word uitgefloten want ondanks dat hij wat dingen heeft gezegd is het wel mede dankzij hem dat ze vorig seizoen kampioen zijn geworden bij az
bla bla bla
 bla bla bla - zondag 25 oktober 2009 - 20:20   quote  deeplink  
wat hij zij zal ik ook zeggen ik zal ook blij zijn als ik net op het goede moment bij een club ben weg gegaan waar hele donkere tijden voor aankomen hij zij het misschien niet helemaal correct maar ach daar is hij nu dan ook ajacied voor
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 25 oktober 2009 - 20:51   quote  deeplink  
Inderdaad had hij zelf ook wel kunnen verwachten dat er na zijn uitspraken zo op hem gereageerd wordt.

Gewoon een dom antwoord van hem voor de camera's!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 25 oktober 2009 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 20:51 schreef Boudewijn het volgende:
Inderdaad had hij zelf ook wel kunnen verwachten dat er na zijn uitspraken zo op hem gereageerd wordt.

Gewoon een dom antwoord van hem voor de camera's!
Make rules!
Robertos90
 Robertos90 - maandag 26 oktober 2009 - 12:19   quote  deeplink  
Uitfluiten is logisch ma ze moeten ni met kanker spotten
Juantinho
 Juantinho - maandag 26 oktober 2009 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 18:45 schreef patrickpsv15 het volgende:
het is een ongelooflijk arrogant mannetje die denkt dat de hele wereld om hem draait
Waarom is hij een ongelooflijk arrogantmannetje, gebasseerd op wat je hebt gehoord van tv.

Is de timing slim nee maar hij zegt niets raars, geeft zijn mening zonder iemand zijn naam te noemen en te beschadigen. Geeft een feitelijke weergave en als hij achteraf nog eens gelijk heeft is hij arrogant. Idd had hij het beter op een andere tijdstip moeten zeggen maar arrogant te noemen. Zeker omdat hij nu voor Ajax is, want alles wat Ajax doet is fout in jouw ogen en arrogant etc etc.
Had je dat ook gezegd als hij bij psv speelde en dit deed..

Je bent meer met Ajax bezig dan met PSV, ik zie meer posts over Ajax van jou dan over psv.
Je bent stiekem voor Ajax of je bent bang dat Ajax straks 3 sterren heeft, je bent jaloers omdat volgens jou de Media voor Ajax is...
Hoe vaker je het over iets hebt wat je zgn haat, betekent vaak dat er een grote liefde voor hetgeen zit.
craven
 craven - maandag 26 oktober 2009 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 14:01 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Waarom is hij een ongelooflijk arrogantmannetje, gebasseerd op wat je hebt gehoord van tv.

Is de timing slim nee maar hij zegt niets raars, geeft zijn mening zonder iemand zijn naam te noemen en te beschadigen. Geeft een feitelijke weergave en als hij achteraf nog eens gelijk heeft is hij arrogant. Idd had hij het beter op een andere tijdstip moeten zeggen maar arrogant te noemen. Zeker omdat hij nu voor Ajax is, want alles wat Ajax doet is fout in jouw ogen en arrogant etc etc.
Had je dat ook gezegd als hij bij psv speelde en dit deed..

Je bent meer met Ajax bezig dan met PSV, ik zie meer posts over Ajax van jou dan over psv.
Je bent stiekem voor Ajax of je bent bang dat Ajax straks 3 sterren heeft, je bent jaloers omdat volgens jou de Media voor Ajax is...
Hoe vaker je het over iets hebt wat je zgn haat, betekent vaak dat er een grote liefde voor hetgeen zit.
Volgens mij heeft psv de laatste tijd meer gewonnen dan ajax....
Capo
 Capo - maandag 26 oktober 2009 - 14:36   quote  deeplink  
Ik weet niet of jullie dit bericht hebben gelezen:

AZ-FANS KWETSEN DE ZEEUW Van onze speciale verslaggever
ALKMAAR - Ajacied Demy de Zeeuw verliet het DSB-stadion ondanks de 4-2 zege op AZ met een bijzonder naar gevoel. De middenvelder van de Amsterdammers werd door de Alkmaarse fans tijdens de wedstrijd veelvuldig en massaal uitgemaakt voor kanker-Jood.

Demy de Zeeuw in duel met AZ-speler Hector Moreno. Foto: ANP "Mijn moeder heeft die ziekte en dat weten ze, aldus de international, die nota bene vorig seizoen nog een belangrijke bijdrage aan het landskampioenschap van AZ leverde.

Scheidsrechter Bas Nijhuis zei volgens de Ajacied dat De Zeeuw zelf mocht aangeven wanneer de beledigingen te ernstig werden en hij het duel moest staken. De oud-AZ-speler wilde echter liever doorvoetballen, omdat de fans anders de aandacht zouden krijgen die ze zochten.

De aangeslagen speler weigerde na afloop verder in te gaan op de spreekkoren. "Dan wordt het van kwaad tot erger. Er is nu wel genoeg over gezegd, aldus De Zeeuw, die in de catacomben door zijn oudploeggenoten en medewerkers van AZ juist bijzonder hartelijk werd ontvangen.

Dit slaat dus helemaal nergens op, deze AZ 'fans' hebben dus een gaatje in hun hoofd. Mensen die deze dingen roepen naar Demy hebben helemaal geen verstand of begrip voor een ander.

Bron: Telegraaf

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 oktober 2009 door Thomas --
Juantinho
 Juantinho - maandag 26 oktober 2009 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 14:22 schreef craven het volgende:

[..]

Volgens mij heeft psv de laatste tijd meer gewonnen dan ajax....
Craven, dit is een van de domste opmerkingen die ik heb gelezen hier. Lees wat ik schrijf en reageer dan want waar heb ik geschreven dat het anders is.
Heb ik iets gesuggereerd dat het niet zo is??????
John Ajax
 John Ajax - maandag 26 oktober 2009 - 15:08   quote  deeplink  
Uitgefloten, kan je verwachten maar hem uitschelden voor kankerjood is te triest voor woorden. Deze,mensen, zijn vaak heel dom , en weten niet wat ze roepen maar wie
weet krijgen ze die ziekte zelf wel . Het spandoek liever failiet dan een Ajaxied
moest ik om lachen. Wat zou je denken van; Liever een Ajaxied dan de DSBbank en AZ
failliet! 2-4, de wraak van Demy!!!!!
ajaxcied1975
 ajaxcied1975 - maandag 26 oktober 2009 - 18:32   quote  deeplink  
ach man ..waar maken we ons druk om....wij jouwen lurling toch ook uit hele wedstrijd, of als er ergens een kakkerlak opdoend bij een ander team dan krijgt ie dat ook voor zijn kiezen ...en andersom gebeurd het ook als een jood ergens speeld...maar we zijn gewoon goed, en dat kunnen andere niet hebben .....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 26 oktober 2009 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 14:01 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Waarom is hij een ongelooflijk arrogantmannetje, gebasseerd op wat je hebt gehoord van tv.

Is de timing slim nee maar hij zegt niets raars, geeft zijn mening zonder iemand zijn naam te noemen en te beschadigen. Geeft een feitelijke weergave en als hij achteraf nog eens gelijk heeft is hij arrogant. Idd had hij het beter op een andere tijdstip moeten zeggen maar arrogant te noemen. Zeker omdat hij nu voor Ajax is, want alles wat Ajax doet is fout in jouw ogen en arrogant etc etc.
Had je dat ook gezegd als hij bij psv speelde en dit deed..

Je bent meer met Ajax bezig dan met PSV, ik zie meer posts over Ajax van jou dan over psv.
Je bent stiekem voor Ajax of je bent bang dat Ajax straks 3 sterren heeft, je bent jaloers omdat volgens jou de Media voor Ajax is...
Hoe vaker je het over iets hebt wat je zgn haat, betekent vaak dat er een grote liefde voor hetgeen zit.
de zeeuw meent zich nu heel wat omdat het zo goed gaat met ajax, hij maakt de indruk alsof hij az in zijn eentje kampioen heeft gemaakt, het spijt me heel erg dat ik altijd zo negatief ben over ajax maar ik vind hem gewoon een arrogant mannetje, dat is gewoon een gevoel, en ik ben niet de enige die dat vind. Az zit nu in een moeilijke situatie, en dan gaat de zeeuw zulke uitspraken doen. Ondanks dat moet ook zeggen dat het gespot met kanker over de zeeuw te ver gaat, daar ben ik geen voorstander van.
craven
 craven - dinsdag 27 oktober 2009 - 11:55   quote  deeplink  
het volgende schrijf jij: Je bent stiekem voor Ajax of je bent bang dat Ajax straks 3 sterren heeft... Dus waarvoor zou hij bang moeten zijn....
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 27 oktober 2009 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 11:55 schreef craven het volgende:
het volgende schrijf jij: Je bent stiekem voor Ajax of je bent bang dat Ajax straks 3 sterren heeft... Dus waarvoor zou hij bang moeten zijn....
Craven het gaat over het woordje OF dat impliceert het een OF het ander,

nog een keer... je bent a of je bent b..

Ik hoop dat je het begrijpt anders weet ik het ook niet meer..... en moeten we het maar laten
craven
 craven - dinsdag 27 oktober 2009 - 19:05   quote  deeplink  
je eerste gedeelte van je tekst kan ik nog wel inkomen, al ben ik het er niet mee eens...Maar het 2e gedeelte spreekt wel van arrogantie en dus is dat een weergave van het vooroordeel wat er al heerst...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 oktober 2009 door craven --
steg
 steg - dinsdag 27 oktober 2009 - 20:22   quote  deeplink  
Als neutraal toeschouwer heb ik het niet aan kunnen horen en zien hoe Demy De Zeeuw afgelopen weekend door de AZ supporters is gekwetst. Een man die zóveel voor de club heeft betekent, een man die altijd voorop ging in de strijd, de vuile (verdedigende) karweitjes niet schuwde en zich opofferde voor het team. Het team dat landskampioen werd.

Natuurlijk, supporters zijn supporters, daar kun je niets aan veranderen. Ook de haat is groot in Noord-Holland. Zeker nu. Maar is er dan werkelijk niemand geweest die gevoel in zijn donder had? Niemand die zegt Jongens, dit kan niet. Nee hoor. Gewoon met een paar duizend man tegen die ene op het veld. En waarom? Omdat hij precies op tijd het zinkende schip AZ heeft verlaten? Omdat hij zijn centjes wél bij de goede bank heeft ondergebracht? Of kwam het door dat ene zinnetje over Koeman in een interview van een paar A4? Eerlijkheid duurt het langst, en Demy was eerlijk. Koeman is niet geschikt als trainer van een topclub. Gelukkig voor hem is AZ nu een middenmoter.

De Zeeuw haalde sportieve revanche in een wedstrijd die, als het aan de scheidsrechter lag, al lang gestaakt was geweest. Maar het was de Zeeuw die door wilde, zoals het van een prof wordt verwacht. Je niets aantrekken van de geluiden op de tribune. De ene keer werken al je familieleden in de prostitutie, de andere keer ben je zelf een kanker-jood. Maar als het, zoals bij de Zeeuw zo dichtbij komt dat je moeder aan deze ernstige ziekte lijdt, is het een ander verhaal. Dan moét je stoppen. Natuurlijk. Je moet er een groot drama van maken en de KNVB de kaasboeren flink laten straffen. Tot de winterstop zonder publiek spelen dus. Maar dat doet de Zeeuw niet, hij vindt 4-2 voldoende. Ik, als neutrale toeschouwer niet. Daarom een dikke vinger voor degenen die zó met mensen omgaan, ook namens mijn twee zoontjes die ik heb moeten uitleggen wat men nou precies bedoelde.. Schaam je diep!

Getekend,

Floran

BRON: www.kijkopvoetbal.nl
Bootjuhh
 Bootjuhh - woensdag 28 oktober 2009 - 09:34   quote  deeplink  
Dus als er geen kanker in de familie zit mag je gewoon doorspelen. Maar mocht dit wel het geval zijn dan een half jaar zonder publiek?
Dat vind ik een beetje raar. En het maakt niet uit of Demy wel of niet belangrijk was voor het team vind ik. Men moet altijd respect hebben voor die jongens die gewoon hun werk doen.
Ik vind dat je dan gewoon grenzen moet stellen wat er wel en niet geroepen mag worden. Suarez is bij ons in Eindhoven ook voor hetzelfde uitgemaakt. Is dit dan minder erg? Vind ik niet, niet omdat Demy toevallig een zieke moeder heeft. Ik vind straffen prima, maar dan wel bij elke club en dan zouden er wel duidelijke grenzen moeten zijn.

Helaas is dit wel nodig, jammer dat supporters niet gewoon normaal kunnen doen en gewoon lekker langs elkaar voetbal kunnen kijken. Je eigen mening kunnen hebben en respect hebben voor anderen, zoals in bijna elke andere sport.
Robertos90
 Robertos90 - donderdag 29 oktober 2009 - 11:49   quote  deeplink  
Maarjah gelukkig is het az maar. Die weten niet wat ze roepen het zijn zeer stomme kaaskoppen zonder verstand kijk maar na van gaal eerst gaan ze hem allemaal uitzwaaien en daarna maakt hij az kampioen en juigt iedereen hem toe
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 30 oktober 2009 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 - 11:49 schreef Robertos90 het volgende:
Maarjah gelukkig is het az maar. Die weten niet wat ze roepen het zijn zeer stomme kaaskoppen zonder verstand kijk maar na van gaal eerst gaan ze hem allemaal uitzwaaien en daarna maakt hij az kampioen en juigt iedereen hem toe
zo werkt het toch in de voetbalwereld. Pure opportunisme, bij Feyenoord niet anders.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5113
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: De Zeeuw (Ajax): 'Jammer dat ik word uitgefloten' LOGISCH TOCH!?









0.0094830