BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 1 November '09 AJAX - FEYENOORD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 25 oktober 2009 - 19:55   quote  deeplink  
Over een week is het weer zover, de enige echte klassieker van Nederland.

AJAX steekt zeker met de tweede helft tegen az op het netvlies in een redelijk goede vorm en scoort er met Suarez lekker op los, een aantal andere spelers zoals De Zeeuw Enoh en Sulejmani gaan steeds beter spelen en dus is er een duidelijke lijn omhoog waarneembaar.

Zeker de laatste zin "Duidelijke lijn omhoog waarneembaar" is dit seizoen zeker van toepassing op het af en toe goede spel van FEYENOORD. Met veel talent en de duidelijke lijn van Been ziet ook de toekomst van de club er weer een stuk beter uit dan de voorgaande jaren.

Deze altijd op zich staande wedstrijd komt voor beide elftallen op een belangrijk moment, Feyenoord moet de aansluiting houden bij de top van nederland, en Ajax moet winnen om mee te blijven doen om het kampioenschap, zeker met het oog op de wedstrijd over twee weken tegen Twente.

Dus iedereen die een mening over deze wedstrijd heeft Ajax en Feyenoord supporters maar ook de neutrale toeschouwer kan hier z'n hart luchten.

Ik verwacht een harde wedstrijd met heel veel strijd welke uiteindelijk door Ajax winnen afgesloten zal worden.

AJAX 3 FEYENOORD 1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2009 door remco k --
De Spot
 De Spot - zondag 25 oktober 2009 - 20:04   quote  deeplink  
Laatste minuut Makaay.

0-1
Jelteb95
 Jelteb95 - zondag 25 oktober 2009 - 20:06   quote  deeplink  
Denk het niet de spot, ik denk dat Ajax zoals de laatste jaren thuis een maatje te groot zal blijken voor de kakkies en dat Ajax veel kansen gaat krijgen en uiteindelijk met 3-0 wint.
Yordee1
 Yordee1 - zondag 25 oktober 2009 - 20:08   quote  deeplink  
Ik ga er heen en hoop dat Ajax wint. Maakt me niet uit met hoeveel. :D Ben maar al te blij met de 3 punten van vandaag
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 25 oktober 2009 - 20:15   quote  deeplink  
@Leon: Ik zeg het niet graag, maar hou vertrouwen in je eigen ploeg. Een klassieker is een wedstrijd op zich die bij elke speler een bepaalde kracht naar boven haalt. Natuurlijk laat Feyenoord de afgelopen 2 weken niet veel zien en moet het een flink aantal spelers missen, maar toch is en blijft het een wedstrijd op zich.

Ik hoop natuurlijk op een glansrijke overwinning van Ajax. Gelukkig heeft Enoh geen gele kaart ontvangen en kan hij komend weekend gewoon weer bikkelen op het middenveld samen met De Zeeuw. Ik maak me daarom ook meer zorgen om aankomende donderdag. Dan wacht de uitwedstrijd tegen Dordrecht en ik verwacht dat die er zeker op zullen klappen. Hopelijk loopt Ajax qua blessures geen onnodig leed op en kunnen we daarna rustig toeleven naar aankomende zondag.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 oktober 2009 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 20:15 schreef amsterdammer113 het volgende:
@Leon: Ik zeg het niet graag, maar hou vertrouwen in je eigen ploeg. Een klassieker is een wedstrijd op zich die bij elke speler een bepaalde kracht naar boven haalt. Natuurlijk laat Feyenoord de afgelopen 2 weken niet veel zien en moet het een flink aantal spelers missen, maar toch is en blijft het een wedstrijd op zich.

Ik hoop natuurlijk op een glansrijke overwinning van Ajax. Gelukkig heeft Enoh geen gele kaart ontvangen en kan hij komend weekend gewoon weer bikkelen op het middenveld samen met De Zeeuw. Ik maak me daarom ook meer zorgen om aankomende donderdag. Dan wacht de uitwedstrijd tegen Dordrecht en ik verwacht dat die er zeker op zullen klappen. Hopelijk loopt Ajax qua blessures geen onnodig leed op en kunnen we daarna rustig toeleven naar aankomende zondag.
Tja Dordt is Feyenoord 3 altijd lastig,SVV is Feyenoord 4 maar die hebben we al 20 jaar niet meer gezien.

Amsterdammert bedankt voor het geschonken vertrouwen;)

Het wordt voor Ajax 96 graden in de schaduw
10.000 Feyenoordsupporters op parade
We zullen zegen vieren 0-1


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2009 door Leon FR1908 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 25 oktober 2009 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 20:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tja Dordt is Feyenoord 3 altijd lastig,SVV is Feyenoord 4 maar die hebben we al 20 jaar niet meer gezien.

Amsterdammert bedankt voor het geschonken vertrouwen;)

Het wordt voor Ajax 96 graden in de schaduw
10.000 Feyenoordsupporters op parade
We zullen zegen vieren 0-1
Nou, nou zoveel vertrouwen moest je nu ook weer niet hebben man ;-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 oktober 2009 - 20:45   quote  deeplink  
hahahahaha ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2009 door Leon FR1908 --
remco k
 remco k - zondag 25 oktober 2009 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 19:58 schreef Leon FR1908 het volgende:
9-0 helaas geen Fernandez geen Fer geen Cissè geen Tomasson geen de Guzman...
Overbodige topic Remco...
Ik zeg sluiten.
Voor veel supporters zijn dit de twee belangrijkste wedstrijden van het seizoen, dus waarom vind je dit een overbodig topic??
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 25 oktober 2009 - 21:27   quote  deeplink  
3-0 Ajax. Feyenoord zal weer volledig overlopen worden door Ajax en uiteindelijk zullen we met 3-0 blij mogen zijn.

Dat is het meest realistische.

Mario weet wat een Klassieker inhoud, en ik denk dat hij de spelers voldoende te motiveren om Ajax een poepje te laten ruiken!

Gevoel...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 oktober 2009 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 21:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor veel supporters zijn dit de twee belangrijkste wedstrijden van het seizoen, dus waarom vind je dit een overbodig topic??
Tja wel als je tegen Feyenoord B gaat spelen...
Ik denk dat we nooit achteraf van een wedstrijd kunnen spreken.
PS die Nijhuis is een echte Ajacied he???
Vorige week vlogen die kaarten terecht uit zijn zak,vandaag
bleven er een paar onterecht in zijn zak.Dat is voetbal zullen we maar zeggen?
Misschien vind de KNVB wel dat Ajax dit jaar kampioen moet worden hahaha
De Spot
 De Spot - zondag 25 oktober 2009 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 19:58 schreef Leon FR1908 het volgende:
9-0 helaas geen Fernandez geen Fer geen Cissè geen Tomasson geen de Guzman...
Overbodige topic Remco...
Ik zeg sluiten.
Beetje jammer!!
Jelteb95
 Jelteb95 - zondag 25 oktober 2009 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 21:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tja wel als je tegen Feyenoord B gaat spelen...
Ik denk dat we nooit achteraf van een wedstrijd kunnen spreken.
PS die Nijhuis is een echte Ajacied he???
Vorige week vlogen die kaarten terecht uit zijn zak,vandaag
bleven er een paar onterecht in zijn zak.Dat is voetbal zullen we maar zeggen?
Misschien vind de KNVB wel dat Ajax dit jaar kampioen moet worden hahaha
Jij snapt er echt niks van he Leon? Hoe vaak word Ajax wel niet benadeeld door scheidsrechters? Ga lekker onzin uitkramen op je eigen kakkerlakken forums.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 oktober 2009 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 21:33 schreef Jelteb95 het volgende:

[..]

Jij snapt er echt niks van he Leon? Hoe vaak word Ajax wel niet benadeeld door scheidsrechters? Ga lekker onzin uitkramen op je eigen kakkerlakken forums.
Als jij nu gewoon onder je Ajax dekbedje gaat liggen.
Doe daarna je oogjes dicht en je snaveltje toe want het is allang
kinderbedtijd.PS vergeet je Ajax speentje niet in te doen pikkie :P
remco k
 remco k - zondag 25 oktober 2009 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 21:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tja wel als je tegen Feyenoord B gaat spelen...
Ik denk dat we nooit achteraf van een wedstrijd kunnen spreken.
PS die Nijhuis is een echte Ajacied he???
Vorige week vlogen die kaarten terecht uit zijn zak,vandaag
bleven er een paar onterecht in zijn zak.Dat is voetbal zullen we maar zeggen?
Misschien vind de KNVB wel dat Ajax dit jaar kampioen moet worden hahaha
Als er vandaag dan kaarten gegeven moesten worden dan wel aan Schaars, dat waren de hardste overtredingen van de wedstrijd en ook dit vond ik geen geel.

Jij moet toch beter weten dan dit, normaal altijd redelijk eerlijk en open maar nu???

Ik heb niet 1 overtreding gezien die ook maar leek op de aanslagen van feyenoord vorige week.

En jij kunt wel spreken van een b elftal, maar je moet toch weten dat deze wedstrijd helemaal op zichzelf staat en misschien juist met de jonkies wel gewonnen kan worden, maar dan wel heeeeeeelll mischien.
remco k
 remco k - zondag 25 oktober 2009 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 21:33 schreef Jelteb95 het volgende:

[..]

Jij snapt er echt niks van he Leon? Hoe vaak word Ajax wel niet benadeeld door scheidsrechters? Ga lekker onzin uitkramen op je eigen kakkerlakken forums.
Volgens mij spreekt hij hier met redelijk veel respect. En nodigt de topicstarter juist beide ajax en feijenoord supporters hier uit om te discussieren over de wedstrijd van volgende week. Als jou dat niet bevalt moet je ergens anders gaan lopen janken maar val ons daar niet mee lastig oke?? Dus volgens mij ben jij als je zo reageert juist degene die geen verstand heeft.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 oktober 2009 - 22:06   quote  deeplink  
Die Enoh schopt het licht uit de ogen van Pelle,hij gaat met een gestrekt been in op ik dacht Schaars.
Ik ben het met jou eens dat Schaars ook best een kaartje had mogen hebben.
En ja Ajax is ook zat benadeeld maar dat betekent niet dat er consuqent gefloten
wordt op de Nederlandse velden??
Heb je de Ceulaer gezien vorige week???Kreeg 1 wedstrijd..
Waarom Cissè dan 3 wedstrijden???
remco k
 remco k - maandag 26 oktober 2009 - 09:47   quote  deeplink  
het is algemeen bekend toch da sheidsrechters niet consequent zijn, zeker in nl niet
Thomas
 Thomas - maandag 26 oktober 2009 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 22:06 schreef Leon FR1908 het volgende:
Heb je de Ceulaer gezien vorige week???Kreeg 1 wedstrijd..
Waarom Cissè dan 3 wedstrijden???
Heel simpel te verklaren:
Cisse kreeg direct rood -> 3 wedstrijden
de Ceulaer kreeg 2x geel = rood -> is automatisch maximaal 1 wedstrijd.

Waar overigens de Ceulaer eigenlijk direct rood had moeten krijgen voor die overtreding.
Robertos90
 Robertos90 - maandag 26 oktober 2009 - 12:15   quote  deeplink  
5-1 hattrick suarez
Jelteb95
 Jelteb95 - maandag 26 oktober 2009 - 12:28   quote  deeplink  
Doe maar stoer leon

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 oktober 2009 door Jelteb95 --
Ray FR
 Ray FR - maandag 26 oktober 2009 - 12:30   quote  deeplink  
quote:

Heel simpel te verklaren:
Cisse kreeg direct rood -> 3 wedstrijden
de Ceulaer kreeg 2x geel = rood -> is automatisch maximaal 1 wedstrijd.

Waar overigens de Ceulaer eigenlijk direct rood had moeten krijgen voor die overtreding
beste thomas jij moet toch beter op letten want de ceulaer kreeg na zijn gele kaart direcht ROOD dus word er met twee maten gemeten maar dat zijn wij in rotterdam wel gewend is altijd al zo geweest

ik gok toch op mijn cluppie 2_3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 oktober 2009 door Thomas --
Thomas
 Thomas - maandag 26 oktober 2009 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 12:30 schreef Ray FR het volgende:
beste thomas jij moet toch beter op letten want de ceulaer kreeg na zijn gele kaart direcht ROOD dus word er met twee maten gemeten maar dat zijn wij in rotterdam wel gewend is altijd al zo geweest

ik gok toch op mijn cluppie 2_3
Voordat je wat zegt, ga eerst de feiten eens na ;) Om je even te helpen
Eredivisie.nos.nl:
quote:

Na de rode kaart van Benjamin De Ceulaer (hij kreeg twee keer geel in een minuut) kon RKC weinig meer aanrichten.
Telegraaf:
quote:

Benjamin de Ceulaer kreeg binnen twee minuten twee keer geel en kon weg.
AD:
quote:

Een kwartier voor tijd kreeg Benjamin de Ceulaer van RKC de rode kaart (2x geel).


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 oktober 2009 door Thomas --
Ray FR
 Ray FR - maandag 26 oktober 2009 - 12:58   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/8742-meten-met-twee-maten--de-ceulaer-slechts---n-duel-geschorst.html

hoop dat het werkt kijk hier dan maar is ff naar zo rond 4.50 min
Thomas
 Thomas - maandag 26 oktober 2009 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 12:58 schreef Ray FR het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws/8742-meten-met-twee-maten--de-ceulaer-slechts---n-duel-geschorst.html

hoop dat het werkt kijk hier dan maar is ff naar zo rond 4.50 min
Scheidsrechter heeft in z'n linkerhand de gele kaart, die heeft hij al laten zien (wat niet te zien is door het camerabeeld) en trekt daarna de rode kaart. Daarnaast, denk je echt dat de grote sites met z'n allen mis zitten?
Ray FR
 Ray FR - maandag 26 oktober 2009 - 13:13   quote  deeplink  
idd heb je dan ook niet gehoord wat de commentator zegt

hij heeft idd de gelekaart in zijn linkerhand maar geef in 1x rood
Thomas
 Thomas - maandag 26 oktober 2009 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 13:13 schreef Ray FR het volgende:
idd heb je dan ook niet gehoord wat de commentator zegt

hij heeft idd de gelekaart in zijn linkerhand maar geef in 1x rood
Hmmm... sinds wanneer heeft een commentator, die het nogal eens vanaf camerabeeld verslaat, dan altijd gelijk? Da's behoorlijk nieuw voor mij dan ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 oktober 2009 door Thomas --
Thomas
 Thomas - maandag 26 oktober 2009 - 13:21   quote  deeplink  
Misschien word je dan overtuigd door het officiele wedstrijdverslag op de site van Heracles (ja, de tegenstander die wedstrijd):

Heracles.nl
quote:

Dat was ook het geval na de tweede gele kaart voor Benjamin de Ceulaer.
Zou de tegenstander liegen over de gang van zaken in die wedstrijd?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 oktober 2009 door Thomas --
Juantinho
 Juantinho - maandag 26 oktober 2009 - 13:51   quote  deeplink  
Ik kan niet wachten, de mentale voorbereiding is bij mij begonnen,....de euforie van afgelopen week zit er nog in. Zagreb en AZ leverden allebei een winstpartij op.. Nu ..... de klassieker..
Ik ben zeer positief en zeg dat wij 5-0 winnen. Gewaagd JA maar dat is het gevoel.

Ik denk dat dit een heerlijke wedstrijd wordt met een zeer goed Ajax en een defensief/angstig 010. Volgens Been zouden ze bang zijn in eigen stadion, als dat zo is wat voelen ze dan in een adrenaline gevuld ArenA?.

al met al zondagmiddag weten we het

OF JE HET WILT OF NIET IN IEDEREEN ZIT EEN AJACIED!!!!
remco k
 remco k - maandag 26 oktober 2009 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 12:28 schreef Jelteb95 het volgende:
Doe maar stoer leon
wat ben je toch een zielig ventje zeg!!!, ga je lekker aftrekken op je suarez poster en laat de grote mensen maar op dit topic posten ok???
remco k
 remco k - maandag 26 oktober 2009 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 13:51 schreef Juantinho het volgende:
Ik kan niet wachten, de mentale voorbereiding is bij mij begonnen,....de euforie van afgelopen week zit er nog in. Zagreb en AZ leverden allebei een winstpartij op.. Nu ..... de klassieker..
Ik ben zeer positief en zeg dat wij 5-0 winnen. Gewaagd JA maar dat is het gevoel.

Ik denk dat dit een heerlijke wedstrijd wordt met een zeer goed Ajax en een defensief/angstig 010. Volgens Been zouden ze bang zijn in eigen stadion, als dat zo is wat voelen ze dan in een adrenaline gevuld ArenA?.

al met al zondagmiddag weten we het

OF JE HET WILT OF NIET IN IEDEREEN ZIT EEN AJACIED!!!!
010?? je bedoelt toch gewoon Feyenoord toch?? kom op zeg een geetje respect aub voor onze tegenstanders he.
remco k
 remco k - maandag 26 oktober 2009 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 20:06 schreef Jelteb95 het volgende:
Denk het niet de spot, ik denk dat Ajax zoals de laatste jaren thuis een maatje te groot zal blijken voor de kakkies en dat Ajax veel kansen gaat krijgen en uiteindelijk met 3-0 wint.
he dat is raar, hier lijk je net alsof je voor ajax bent angezien je ze kakkies noemt en op het feyenoord forum gedraag jij jezelf alsof je voor Feyenoord bent.

Beetje zielig vind je dit zelf ook niet??!!
Jelteb95
 Jelteb95 - maandag 26 oktober 2009 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 16:21 schreef remco k het volgende:

[..]

010?? je bedoelt toch gewoon Feyenoord toch?? kom op zeg een geetje respect aub voor onze tegenstanders he.
loop niet zo te zeiken de hele tijd.
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - maandag 26 oktober 2009 - 17:44   quote  deeplink  
Moet toch wel een overwinning worden deze pot. Belangrijk voor het vertrouwen en de punten. Ik gok op 4-1.
alibabba
 alibabba - maandag 26 oktober 2009 - 18:27   quote  deeplink  
Feyenoord thuis zie ik altijd met vertrouwen tegemoet. Deze wedstrijd moet een vervolg geven aan het spel van Ajax in de 2e helft tegen Az. Het word een strijd tussen twee geweldige trainers, maar de ervarenheid van Jol geeft de doorslag.

Ik kan niet wachten op het tijdstip dat we de "kakkerlakken", met alle respect, opzakken. 3-1 voor ons ALLER AJAX.
Juantinho
 Juantinho - maandag 26 oktober 2009 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 16:21 schreef remco k het volgende:

[..]

010?? je bedoelt toch gewoon Feyenoord toch?? kom op zeg een geetje respect aub voor onze tegenstanders he.
Je weet nou wel hoe ik schrijf toch? Ik heb respect voor elke tegenstander ook de voor Feyenoord. Maar nu is het onze tegenstander en dan is 010 toch het minst kwetsend ( als het al kwetsend is)
Het heerlijk weekje is begonnen en een beetje sportieve rivaliteit heeft een forum nooit slecht gedaan :-) :-) :-)
alibabba
 alibabba - maandag 26 oktober 2009 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 18:35 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Je weet nou wel hoe ik schrijf toch? Ik heb respect voor elke tegenstander ook de voor Feyenoord. Maar nu is het onze tegenstander en dan is 010 toch het minst kwetsend ( als het al kwetsend is)
Het heerlijk weekje is begonnen en een beetje sportieve rivaliteit heeft een forum nooit slecht gedaan :-) :-) :-)
Geweldig zo'n forum.............
Chari
 Chari - maandag 26 oktober 2009 - 20:13   quote  deeplink  
oh volk der groot geneusde..... zondag is d-day.... and there will be blood!....lol
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 oktober 2009 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 20:13 schreef Chari het volgende:
oh volk der groot geneusde..... zondag is d-day.... and there will be blood!....lol
Rot toch op joh Sparta stokertje..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 26 oktober 2009 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 13:51 schreef Juantinho het volgende:
Ik kan niet wachten, de mentale voorbereiding is bij mij begonnen,....de euforie van afgelopen week zit er nog in. Zagreb en AZ leverden allebei een winstpartij op.. Nu ..... de klassieker..
Ik ben zeer positief en zeg dat wij 5-0 winnen. Gewaagd JA maar dat is het gevoel.

Ik denk dat dit een heerlijke wedstrijd wordt met een zeer goed Ajax en een defensief/angstig 010. Volgens Been zouden ze bang zijn in eigen stadion, als dat zo is wat voelen ze dan in een adrenaline gevuld ArenA?.

al met al zondagmiddag weten we het

OF JE HET WILT OF NIET IN IEDEREEN ZIT EEN AJACIED!!!!
leuk geschreven, maar feyenoord is nu zwaar de underdog en dat wil altijd wel eens voor verrassingen zorgen, waarom denk je dat ajax met 5 - 0 wint? dan kan het toch alleen maar tegen vallen?
Rotterdammert
 Rotterdammert - dinsdag 27 oktober 2009 - 06:30   quote  deeplink  
Ik denk een flinke nederlaag voor Feyenoord.

We missen teveel zekere factoren, dit in combinatie met de uitwedstrijd en zonder publiek. Nee, ik heb er geen vertrouwen in, ik hoop natuurlijk dat t anders is..

Dat Landzaat de laatste tijd de voorkeur krijgt boven El Ahmadi bevestigd de armoede in Rotterdam. DJ Denny wil nu zelfs blijven!!

Jammer trouwens dat er geen fatsoenlijke discussie kan plaats vinden hier, zal het de leeftijd zijn of is het gewoon de normale gang van zaken die momenteel de maatschappij uitstraalt?

Al met al hoop ik op een leuke wedstrijd, een echte ouderwetse klassieker, waar we met zijn alle op het puntje van de stoel zitten!!

Van mij kant naar de Amsterdamse kant toe: Prettige wedstrijd!!
robs
 robs - dinsdag 27 oktober 2009 - 11:50   quote  deeplink  
Sorry hoor, maar die Kakkerlakken zijn echt geen partij voor ons. We worden kampioen en we slachten ze helemaal af zondag.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 27 oktober 2009 - 12:14   quote  deeplink  
Laat ik het zo zeggen of Feyenoord wint met 2-1 of ze verliezen met 7-1. Geen tussenweg ben ik bang.
voetballer55
 voetballer55 - dinsdag 27 oktober 2009 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 13:51 schreef Juantinho het volgende:
Ik kan niet wachten, de mentale voorbereiding is bij mij begonnen,....de euforie van afgelopen week zit er nog in. Zagreb en AZ leverden allebei een winstpartij op.. Nu ..... de klassieker..
Ik ben zeer positief en zeg dat wij 5-0 winnen. Gewaagd JA maar dat is het gevoel.

Ik denk dat dit een heerlijke wedstrijd wordt met een zeer goed Ajax en een defensief/angstig 010. Volgens Been zouden ze bang zijn in eigen stadion, als dat zo is wat voelen ze dan in een adrenaline gevuld ArenA?.

al met al zondagmiddag weten we het

OF JE HET WILT OF NIET IN IEDEREEN ZIT EEN AJACIED!!!!
sinds wanneer is de arena gevuld met adrenaline? dat heb ik nog nooit gezien of meegemaakt!
En ik begin helemaal aan je geestelijke vermogens te twijfelen als je in iedereen een ajacied ziet.
ik had je eigenlijk hoger ingeschat;-)
Coz
 Coz - dinsdag 27 oktober 2009 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 12:41 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

sinds wanneer is de arena gevuld met adrenaline? dat heb ik nog nooit gezien of meegemaakt!
En ik begin helemaal aan je geestelijke vermogens te twijfelen als je in iedereen een ajacied ziet.
ik had je eigenlijk hoger ingeschat;-)
Helemaal eens :
"OF JE HET WILT OF NIET IN IEDEREEN ZIT EEN AJACIED!!!!"
Grootste onzin die ik ooit heb gehoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 oktober 2009 door Coz --
yngwie
 yngwie - dinsdag 27 oktober 2009 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 06:30 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik denk een flinke nederlaag voor Feyenoord.

We missen teveel zekere factoren, dit in combinatie met de uitwedstrijd en zonder publiek. Nee, ik heb er geen vertrouwen in, ik hoop natuurlijk dat t anders is..

Dat Landzaat de laatste tijd de voorkeur krijgt boven El Ahmadi bevestigd de armoede in Rotterdam. DJ Denny wil nu zelfs blijven!!

Jammer trouwens dat er geen fatsoenlijke discussie kan plaats vinden hier, zal het de leeftijd zijn of is het gewoon de normale gang van zaken die momenteel de maatschappij uitstraalt?

Al met al hoop ik op een leuke wedstrijd, een echte ouderwetse klassieker, waar we met zijn alle op het puntje van de stoel zitten!!

Van mij kant naar de Amsterdamse kant toe: Prettige wedstrijd!!
Helemaal mee eens. Ik ben dan wel Ajacied, maar erger me ook soms mateloos aan sommige uitspraken. Ik hoop dat het een leuke pot wordt zondag. En hoop op een gunstig resultaat, om nog in de race te blijven van het kampioenschap.
alibabba
 alibabba - dinsdag 27 oktober 2009 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 14:12 schreef Coz het volgende:

[..]

Helemaal eens :
"OF JE HET WILT OF NIET IN IEDEREEN ZIT EEN AJACIED!!!!"
Grootste onzin die ik ooit heb gehoord!
Of je het wilt of niet, in Coz en voetballer55, zit een AJACIED...........................

Iedereen bezit AJAX-bloed, omdat het van onze Lieve Heer moet..................
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 27 oktober 2009 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 22:42 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

leuk geschreven, maar feyenoord is nu zwaar de underdog en dat wil altijd wel eens voor verrassingen zorgen, waarom denk je dat ajax met 5 - 0 wint? dan kan het toch alleen maar tegen vallen?
Je hebt gelijk kerel. De wens is de vader van de gedachte. Het gevoel is niet gebaseerd op feiten maar meer door de euforie van afgelopen week, de gedachte beter te zijn en de wens om van Feyenoord te winnen. Zoals ik eerder aangaf; de week van de klassieker en dan een grote mond opzetten( van beide kanten ) hoort erbij. Gaat het mis dan ben ik ook de eerste die dat toegeeft. Jennen, discussiëren en hoogmoed in dit soort wedstrijden HEERLIJK.
alibabba
 alibabba - dinsdag 27 oktober 2009 - 16:57   quote  deeplink  
Dat Ajax wint van Feyenoord heeft iedereen graag...we geven die Rotterdammers een pak slaag......................
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 27 oktober 2009 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 16:52 schreef alibabba het volgende:

[..]

Of je het wilt of niet, in Coz en voetballer55, zit een AJACIED...........................

Iedereen bezit AJAX-bloed, omdat het van onze Lieve Heer moet..................
HAHAHA, nog beter!!!!

Zoals al gezegd of je het wilt of niet...... of je het nou onzin vind of niet.
@ voetballer 55, twijfelen over mij is je goed recht maar ik ZIE niet in iedereen een ajacied. Ik zeg in iedereen ZIT een ajacied.:-)

Geloof me zondag is hij gevuld met adrenaline. Alsof jij vaak in Hoofdstad bent om naar voetbal te kijken....

De toon is gezet!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 oktober 2009 door Juantinho --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 1 November '09 AJAX - FEYENOORD









0.0123288