BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: De Beker.

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 27 oktober 2009 - 12:24   quote  deeplink  
Op hoop en gevoel

De Treffers - NAC
Nac gaat door

GA Eagles - Emmen
GA gaat naar de volgende ronde

Helmond Sport - ASWH
Helmond gaat verder bekeren

Heracles - Haarlem
Het is verleidelijk voor GJ (immers toch een soort Wenger) zijn tweede team in te zetten. Dan problemen. Heracles gaat door.

Jong de Graafschap - Zwolle
De Graafschap bekert verder met het 1e. Zijn er regels voor wie er mogen spelen of niet?

Sparta-VVV
VVV bekert verder

Feyenoord - Den Bosch
Babovic - Landzaat - Fer ziet er op papier prima uit. Den Bosch scoort makkelijk en Feyenoord moeilijk. Den Bosch krijgt veel tegendoelpunten en Feyenoord weinig. Maar let op Hofland en de Cler spelen. Feyenoord gaat winnen en door.

AZ - Spakenburg
AZ na verlenging

Baronie - Excelsior Maassluis
Excelsior Maassluis

Gemert - WHC
geen idee. Gemert omdat ze thuis spelen

Heerenveen - RBC
Heerenveen wint

NEC - Excelsior
Excelsior wint

Twente - Capelle
Komt goed uit deze pot. Twente 7-0

Vitesse - Groningen
Vitesse bekert verder

Roda JC - PSV
PSV door

Dordrecht - Ajax
Pantelic 4x. Ajax bekert verder

www.sportdwaas.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 oktober 2009 door sportdwaas --
FR12-1908
 FR12-1908 - dinsdag 27 oktober 2009 - 13:18   quote  deeplink  
ik denk eerlijk gezegd dat Sparta zal winnen. Maar dat ligt een beetje gelijk.
En denk niet dat Pantelic 4x scoort. Sulejmani zal de klus klaren voor ajax.
Coz
 Coz - woensdag 28 oktober 2009 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 13:18 schreef FR12-1908 het volgende:
ik denk eerlijk gezegd dat Sparta zal winnen. Maar dat ligt een beetje gelijk.
En denk niet dat Pantelic 4x scoort. Sulejmani zal de klus klaren voor ajax.
Je 1e opmerking is al goed! Ik denk echter dat Zeefuik de wedstrijd gaat beslissen bij Dordrecht - Ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2009 door Coz --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 28 oktober 2009 - 22:00   quote  deeplink  
Ongeloofelijk AZ hahahaha
piet
 piet - woensdag 28 oktober 2009 - 22:06   quote  deeplink  
haha az!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2009 door piet --
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 29 oktober 2009 - 10:22   quote  deeplink  
AZ zag ik aankomen. Vitesse moet een denkfout of tikfout zijn geweest
De Spot
 De Spot - donderdag 29 oktober 2009 - 13:44   quote  deeplink  
Heel knap AZ sportdwaas!!!heel knap!!
Juantinho
 Juantinho - donderdag 29 oktober 2009 - 19:46   quote  deeplink  
Goed gedaan,heel veel goed, idd az heb je echt goed voorspelt.
Als die van Ajax goed is, krijg je een biertje
Darryl1997
 Darryl1997 - maandag 23 november 2009 - 14:05   quote  deeplink  
Nou de volgende ronde ? :D
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 23 november 2009 - 15:49   quote  deeplink  
ajax opvallend veel geluk met de loting, psv pech feyenoord pech
het is vervelend als je in de beker een wedstrijd wint, terwijl je later alsnog wordt uitgeschakeld in de beker, en in de competitie verlies je de wedstrijd die je in de beker had gewonnen.
ik baal echt van dit onrecht, ajax gewoon een amateurclub... ik vind het onrecht! en emanuelson deed de loting, dit is echt belazerde boel, altijd ajax met die lucky-loting!
hopelijk straffen de goden dit onrecht hard af!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door patrickpsv15 --
bla bla bla
 bla bla bla - maandag 23 november 2009 - 16:30   quote  deeplink  
patrick je moet je niet zo aanstellen want als je de beker wilt winnen moet je van iedereen winnen dus je kunt wel gaan klagen maar dat heeft toch geen zin en zoals ik al zei degene die de beker is het beste
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 23 november 2009 - 17:02   quote  deeplink  
nee je moet geluk hebben met de loting zoals ajax heeft. Ik vind in ieder geval dat er minstens een uit en thuis wedstrijd moet zijn! dat doen ze ook in de spaanse beker.
piet
 piet - maandag 23 november 2009 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 17:02 schreef patrickpsv15 het volgende:
Ik vind in ieder geval dat er minstens een uit en thuis wedstrijd moet zijn! dat doen ze ook in de spaanse beker.
hier ben ik het mee eens!!!
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 04 december 2009 - 11:41   quote  deeplink  
Ik niet, van mij mogen ze de thuis en uit in de champions league ook afschaffen, en meteen die poules ook. Is toch leuk dat als PSV of Ajax verliest dat dan de andere ploegen ook een keer kans hebben. Dan hebben de mindere ploegen ook een kans, zou in de champions league niet verkeerd zijn, zou de kansen van Ajax en PSV ook wat groter maken.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 december 2009 - 11:41 schreef Bootjuhh het volgende:
Ik niet, van mij mogen ze de thuis en uit in de champions league ook afschaffen, en meteen die poules ook. Is toch leuk dat als PSV of Ajax verliest dat dan de andere ploegen ook een keer kans hebben. Dan hebben de mindere ploegen ook een kans, zou in de champions league niet verkeerd zijn, zou de kansen van Ajax en PSV ook wat groter maken.
maar dan is het TOCH oneerlijk, en de laatste jaren werd de beker niet door ajax of ons(PSV) gewonnen, dus misschien moeten ze het juist wel doen, zodat er eerlijke loting plaatsvindt en niet dat wij straks in de beker van heerenveen winnen uit en in de competitie uit verliezen en het dan mogelijk het kampioenschap kost...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 december 2009 door patrickpsv15 --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 14 december 2009 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 17:02 schreef patrickpsv15 het volgende:
nee je moet geluk hebben met de loting zoals ajax heeft. Ik vind in ieder geval dat er minstens een uit en thuis wedstrijd moet zijn! dat doen ze ook in de spaanse beker.
Rij gouw een eind om! Nog meer wedstrijden? Stel je voor dat er iemand geblesseerd raakt in die twee wedstrijden! Nu is het nog spannend, maar dan krijgen we dat uit/thuis drama weer... KEIN GELOEL je moet er staan!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:15 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Rij gouw een eind om! Nog meer wedstrijden? Stel je voor dat er iemand geblesseerd raakt in die twee wedstrijden! Nu is het nog spannend, maar dan krijgen we dat uit/thuis drama weer... KEIN GELOEL je moet er staan!
is wel eerlijker hoor!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 14 december 2009 - 21:27   quote  deeplink  
Dus? Technische hulp tijdens een wedstrijd is ook eerlijker maar ho maar! De competitie is de enigste competitie waarbij je de term 'eerlijk' in de mond kan nemen, maar bekervoetbal is gewoon charme! Laat dit aub niet verkloot worden! Tevens vind ik toch dat jij er rare ideeën op nahoud. Eerst dat gezeik dat er Surinaamse (...) commentators in NL moeten komen en dat je PSV in het Mexicaans volgt, omdat iedereen hier voor Ajax is..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:27 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Dus? Technische hulp tijdens een wedstrijd is ook eerlijker maar ho maar! De competitie is de enigste competitie waarbij je de term 'eerlijk' in de mond kan nemen, maar bekervoetbal is gewoon charme! Laat dit aub niet verkloot worden! Tevens vind ik toch dat jij er rare ideeën op nahoud. Eerst dat gezeik dat er Surinaamse (...) commentators in NL moeten komen en dat je PSV in het Mexicaans volgt, omdat iedereen hier voor Ajax is..
haha dat met die Surinamers moet je niet serieus nemen, maar soms erger ik me aan de negativiteit en saaiheid van sommige commentatoren. Dat is toch niet raar of wel randwijk?:P
ik zie toch meer voordelen bij uit en thuis wedstrijden in de beker dan nadelen.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 15 december 2009 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 22:31 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

haha dat met die Surinamers moet je niet serieus nemen, maar soms erger ik me aan de negativiteit en saaiheid van sommige commentatoren. Dat is toch niet raar of wel randwijk?:P
ik zie toch meer voordelen bij uit en thuis wedstrijden in de beker dan nadelen.
Ik niet! Het hoeft niet altijd oprecht! Ik wil gewoon een pot zien waar je niet achterover kan leunen! Een PSV/Ajax gaat dan uit weer moeilijk doen en thuis afmaken, net als bij de Play offs
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 15 december 2009 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 16:16 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Ik niet! Het hoeft niet altijd oprecht! Ik wil gewoon een pot zien waar je niet achterover kan leunen! Een PSV/Ajax gaat dan uit weer moeilijk doen en thuis afmaken, net als bij de Play offs
PSV en ajax werden vorig seizoen direct geplaatst voor europees voetbal, dus geen play-offs, en feyenoord doet daar toch ook aan dat uit achteroverleunen?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 15 december 2009 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 16:28 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

PSV en ajax werden vorig seizoen direct geplaatst voor europees voetbal, dus geen play-offs, en feyenoord doet daar toch ook aan dat uit achteroverleunen?
toendertijd wijsneus haha
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 15 december 2009 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 17:01 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

toendertijd wijsneus haha
dan nog is het eerlijker, maarja feyenoord speelt haar wedstrijden in de beker natuuurlijk bijna altijd thuis he:p
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 15 december 2009 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 18:16 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

dan nog is het eerlijker, maarja feyenoord speelt haar wedstrijden in de beker natuuurlijk bijna altijd thuis he:p
voor de 1000ste x: CHARME!!!!!!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 15 december 2009 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 18:27 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

voor de 1000ste x: CHARME!!!!!!!
noem eens de andere 999 keren dat je dat gezegd had, of ja 5 is ook genoeg:P
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 15 december 2009 - 19:17   quote  deeplink  
eh..........................

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: De Beker.









0.0354850