BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Pantelic in winterstop weg bij Ajax'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 31 oktober 2009 - 15:20   quote  deeplink  
Marko Pantelic vertrekt in de winterstop mogelijk alweer bij Ajax Amsterdam. Zijn vorige werkgever, Hertha BSC, verkeerd in zware tijden en is op zoek naar een doelpuntenmaker. Lucien Favre, hoofdtrainer van de Duitse club, zou Pantelic graag weer verwelkomen. Dit meldt het Duitse Bild.

De Serviër is tevreden in Amsterdam. "Het gaat goed bij Ajax. We doen mee in de top van de Eredivisie en hopen dit seizoen kampioen te worden. Ik heb ook bij Hertha een mooie tijd meegemaakt." Toch sluit hij een mogelijke terugkeer niet uit. "Alles is mogelijk", aldus de aanvaller.

Pantelic kwam afgelopen zomer transfervrij naar de Amsterdammers. Hij speelde vier duels onder Martin Jol en scoorde daarin twee maal. Voor de nationale ploeg speelde Pantelic inmiddels al 28 duels, waarin hij slechts vier keer scoorde.
http://www.soccernews.nl/news/76585

dat zou toch mooi voor ajax zijn, een speler gratis halen en dan verkopen voor een paar miljoen en geen salarislasten van hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 oktober 2009 door Thomas --
Boss
 Boss - zaterdag 31 oktober 2009 - 15:44   quote  deeplink  
Is idd mooi. Ben alleen bang wie ze dan weer halen. Ik gun 'm nog wat tijd,maar hij moet ze toch echt gaan maken binnenkort.
alibabba
 alibabba - zaterdag 31 oktober 2009 - 15:55   quote  deeplink  
Geloof maar niet dat Pantelic in de winterstop vertrekt. Dat laat Jol nooit gebeuren, want dan verliest ie gezag. Ik weet niet of Pantelic zegt; "Alles is mogelijk". Dat zou ik raar vinden, want dan is ie heel impulsief. Hij heeft voor Ajax gekozen en wil Ajax helpen. Als ie dan in de winterstop zou vertrekken, denkt ie alleen aan zichzelf en dan ben je een prof onwaardig.
bla bla bla
 bla bla bla - zaterdag 31 oktober 2009 - 16:06   quote  deeplink  
als ajax er geld voor kan krijgen moeten ze het zeker doen maar zo niet dan hou je hem gewoon kan misschien nog belangrijk worden voor ajax
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 31 oktober 2009 - 16:18   quote  deeplink  
Scoorde Pantelic zo veel bij Hertha dan?
alibabba
 alibabba - zaterdag 31 oktober 2009 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 - 16:18 schreef Boudewijn het volgende:
Scoorde Pantelic zo veel bij Hertha dan?
In 109 wedstrijden 44 treffers. Niet slecht lijkt me.
always Ajax
 always Ajax - zaterdag 31 oktober 2009 - 17:39   quote  deeplink  
van mij mag die weer vertrekken bij Ajax , een speler moet écht iets toevoegen aan Ajax en dat doet hij niet écht vind ik.

En ik ben niet bang dat Jol dat zal zien als gezichtsverlies nee hij is gewogen en helaas voor hem té licht bevonden voor zo'n mooie club als Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 oktober 2009 door always Ajax --
martymcfly
 martymcfly - zaterdag 31 oktober 2009 - 17:43   quote  deeplink  
hij heeft voor hij bij ajax kwam een half jaar niet gespeeld hij heeft de ctijd nodig om weer in het goede ritme te komen als je hem nu verkoopt heb je alleen maar gediend als een soort opwarmng voor hertha dat lijkt me niet de bedoeling hij komt er echt wl deze speler
alibabba
 alibabba - zaterdag 31 oktober 2009 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 - 17:43 schreef martymcfly het volgende:
hij heeft voor hij bij ajax kwam een half jaar niet gespeeld hij heeft de ctijd nodig om weer in het goede ritme te komen als je hem nu verkoopt heb je alleen maar gediend als een soort opwarmng voor hertha dat lijkt me niet de bedoeling hij komt er echt wl deze speler
Juist........
morkanne
 morkanne - zaterdag 31 oktober 2009 - 17:54   quote  deeplink  
ik denk het niet, ze moeten wel een spits overhouden(Als Suarez weg gaat)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 31 oktober 2009 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 - 17:54 schreef morkanne het volgende:
ik denk het niet, ze moeten wel een spits overhouden(Als Suarez weg gaat)
cvitanich
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 31 oktober 2009 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 - 15:55 schreef alibabba het volgende:
Geloof maar niet dat Pantelic in de winterstop vertrekt. Dat laat Jol nooit gebeuren, want dan verliest ie gezag. Ik weet niet of Pantelic zegt; "Alles is mogelijk". Dat zou ik raar vinden, want dan is ie heel impulsief. Hij heeft voor Ajax gekozen en wil Ajax helpen. Als ie dan in de winterstop zou vertrekken, denkt ie alleen aan zichzelf en dan ben je een prof onwaardig.
volgens mij denkt 99% van de voetballers aan zichzelf als ze meer kunnen verdienen zijn ze weg.
alibabba
 alibabba - zaterdag 31 oktober 2009 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 - 19:06 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

volgens mij denkt 99% van de voetballers aan zichzelf als ze meer kunnen verdienen zijn ze weg.
99% is onzinnig....Als jij praat over 99%, zou ik als voetballer bij die 1% willen horen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 31 oktober 2009 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 - 19:06 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

volgens mij denkt 99% van de voetballers aan zichzelf als ze meer kunnen verdienen zijn ze weg.
Lol, dit slaat helemaal nergens op, denk je echt dat 99 % van de voetballers weggaan bij een club alleen maar voor het geld? De meeste voetballers gaan weg voor hun ontwikkeling, alleen de voetballers die weggaan voor het geld, zijn waarschijnlijk voetballertjes die gescout zijn door hele grote clubs en gewoon de beste spelers van Europa. Die gaan dan weg..
Ik schat in dat 15 % [ niet boos worden als ik er compleet naast zit :P ] van alle betaald voetbal clubs uit Europa, topclubs zijn. Dus dat klopt niet helemaal wat jij hier zegt...
Heico
 Heico - zaterdag 31 oktober 2009 - 19:56   quote  deeplink  
Ach, als je er 3,4 miljoen voor krijgt is vd Boog ook weer blij :p
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - zaterdag 31 oktober 2009 - 20:30   quote  deeplink  
Dit gaat echt niet gebeuren. Het is Jol zijn aankoop en dan wil hij hem echt niet weer verkopen in de winterstop. En ik geloof dat Pantelic dat ook niet zou willen. Anders had hij namelijk daar zijn contract wel verlengt.
Tyson
 Tyson - zaterdag 31 oktober 2009 - 23:25   quote  deeplink  
Ik snap niet dat iedereen Pantelic zoveel tijd gunt?? Hij is fucking statisch als spits en voegt geen reet toe, drukt alleen maar de salaris post! Zal wel aan mij liggen, maar ik vind em echt slecht! Ben blij als die weer gaat met zijn arrogantie!
alibabba
 alibabba - zondag 01 november 2009 - 03:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 - 23:25 schreef Tyson het volgende:
Ik snap niet dat iedereen Pantelic zoveel tijd gunt?? Hij is fucking statisch als spits en voegt geen reet toe, drukt alleen maar de salaris post! Zal wel aan mij liggen, maar ik vind em echt slecht! Ben blij als die weer gaat met zijn arrogantie!
Pantelic is geen non..............Tyson..........:)
bahbah
 bahbah - zondag 01 november 2009 - 10:58   quote  deeplink  
die gaat echt geen degradatievoetbal spelen daar!!!!!
bahbah
 bahbah - zondag 01 november 2009 - 12:09   quote  deeplink  
ik wil de criticasters hier er wel even op wijzen dat om meneer Anita en Emanuelson ook al 10 strikken zitten en ingepakt om te verkassen.......
geduld jongens......geduld........
FR12-1908
 FR12-1908 - zondag 01 november 2009 - 14:04   quote  deeplink  
Pantelic is geen aankoop voor Ajax.
Ze kunnen beter iemand kopen die lang aan de bal kan blijven en dan Suarez op kan zoeken.
freakie
 freakie - zondag 01 november 2009 - 14:38   quote  deeplink  
ja heb je zeker gelijk in! is denk ik ook iemand die ajax moet zoeken fr12-1908
alibabba
 alibabba - zondag 01 november 2009 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2009 - 14:04 schreef FR12-1908 het volgende:
Pantelic is geen aankoop voor Ajax.
Ze kunnen beter iemand kopen die lang aan de bal kan blijven en dan Suarez op kan zoeken.
Pantelic maakt stappen. Ik moet eerlijk toegeven dat het er af en toe zeer onbeholpen uitzag, maar ik zie in hem op den duur een versterking voor ons aller Ajax.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 01 november 2009 - 21:22   quote  deeplink  
ik snap niet waarom hij het slechter doet dan bij hertha bsc (velen zeggen dat hij daar een topspits was). waarom doet hij het zo matig bij ajax? hij miste vandaag enorm grote kansen, ondanks dat gaf hij wel 3 aardige assists. Maar hij is tenslotte wel gehaald om te scoren, de assists worden er bij ajax sowieso wel gegeven, maar sinds ajax sparta zijn ze opzoek naar een echte afmaker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2009 door patrickpsv15 --
yngwie
 yngwie - zondag 01 november 2009 - 21:53   quote  deeplink  
Pantelic is een gewoon een hele goede spits. Scoort en levert assist. Is al vanaf minuut 1 dat hij bij Ajax speelt afgekraakt door sommige 'supporters' Voor deze 'supporters' een mededeling. Hij zal nog heel vaak spelen dus wen er maar aan.
piet
 piet - zondag 01 november 2009 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2009 - 21:53 schreef yngwie het volgende:
Pantelic is een gewoon een hele goede spits. Scoort en levert assist. Is al vanaf minuut 1 dat hij bij Ajax speelt afgekraakt door sommige 'supporters' Voor deze 'supporters' een mededeling. Hij zal nog heel vaak spelen dus wen er maar aan.
ik heb vandaag pantelic zien voetballen, en als je dit schrijft heb je echt geen verstand van voetbal.
yngwie
 yngwie - zondag 01 november 2009 - 22:02   quote  deeplink  
dus Jol heeft geen verstand van voetbal bedoel je
piet
 piet - zondag 01 november 2009 - 22:04   quote  deeplink  
kom je daar nu pas achter dan?? hahaha
yngwie
 yngwie - zondag 01 november 2009 - 22:08   quote  deeplink  
Tja als je met 5-1 wint kan je er niks van. vreemde kijk op voetbal heb je Piet
piet
 piet - zondag 01 november 2009 - 22:09   quote  deeplink  
tsja

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2009 door piet --
yngwie
 yngwie - zondag 01 november 2009 - 22:14   quote  deeplink  
been gaat babovic een boete geven voor die actie.
Tyson
 Tyson - zondag 01 november 2009 - 22:18   quote  deeplink  
pantelic is echt zo drama!! Suarez ergert zich ook kapot aan hem en terecht..
Wat een kansen verprutst die en is veel te traag in zijn bal behandeling.
Past meer bij 010 zo'n speler niet bij ajax! yngwie ik snap niet dat jij vind dat pantelic een topwedstrijd heeft gespeeld??
yngwie
 yngwie - zondag 01 november 2009 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2009 - 22:18 schreef Tyson het volgende:
pantelic is echt zo drama!! Suarez ergert zich ook kapot aan hem en terecht..
Wat een kansen verprutst die en is veel te traag in zijn bal behandeling.
Past meer bij 010 zo'n speler niet bij ajax! yngwie ik snap niet dat jij vind dat pantelic een topwedstrijd heeft gespeeld??
Top was het niet. maar als je met 75% een aandeel heb in de overwinning van Ajax doe je het niet slecht. Als je het objectief bekijkt is dit nog beter dan Suarez. Misschien dat Suarez daarom gefrusteerd was.
Pante(hielen)lik
 Pante(hielen)lik - maandag 02 november 2009 - 01:12   quote  deeplink  
Wat een draak van een gozer zeg! Los van het feit dat hij te traag is is het vooral een hele nare vent met een 010 hoofd! Die irritante applausjes van hem of duimpje omhogg na mislukte acties storen me vooral. Elke keer als hij dat doet gaat er wel aan vooraf dat hij loopt te 'zuigen' naar anderen.. vervolgens bedenkt hij dat dat niet zo handig is en komt hij met een lullig applausje... ik zeg: opzouten!
Per4manc
 Per4manc - maandag 02 november 2009 - 09:29   quote  deeplink  
Ben normaal iemand die pleit voor geduld, maar ik denk dat Pantelic het echt niet wordt. Ook al krijgt hij nog zoveel tijd. Ik vind Cvitanich ook gewoon beter.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 02 november 2009 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 09:29 schreef Per4manc het volgende:
Ben normaal iemand die pleit voor geduld, maar ik denk dat Pantelic het echt niet wordt. Ook al krijgt hij nog zoveel tijd. Ik vind Cvitanich ook gewoon beter.
Pantelic geeft 3 assists en mist 5 kansen. Mijn god die jongen speelde gewoon een goede wedstrijd en was ongelukkig in de afwerking. En omdat Suarez goed werd uitgeschakeld door Feyenoord gingen diens handjes al vroeg in de wedstrijd weer loszitten. Emanuelson en Pantelic waren wat mij betreft de beste (effectieve) spelers bij Ajax gisteren. Toegegeven het is een beetje een clown die Marko maar hij zette zich 90 minuten keihard in
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 02 november 2009 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2009 - 22:18 schreef Tyson het volgende:
pantelic is echt zo drama!! Suarez ergert zich ook kapot aan hem en terecht..
Wat een kansen verprutst die en is veel te traag in zijn bal behandeling.
Past meer bij 010 zo'n speler niet bij ajax! yngwie ik snap niet dat jij vind dat pantelic een topwedstrijd heeft gespeeld??
Suarez dacht zeker dat Babovic Pantelic was?
Vak 409
 Vak 409 - maandag 02 november 2009 - 10:53   quote  deeplink  
Beste mensen,

Ongelooflijk kortzichtig zijn sommige mensen in het stadion. Deze spits heeft een wisselvallige wedstrijd gespeeld, maar kon ook niet over iets aan doen. Ik kan me nog herinneren dat hij een bal achter zich kreeg gespeeld door Urby en kon er net niet bij....Iedereen Pantelic de schuld geven. Bal die hij uitschoot, bleef de speler aan de zijkant voor de bal staan. Jah dan kan het gebeuren dat de pass niet aankomt. Verder hoorde ik 51.000 man juichen bij de doelpunten, maar niemand wist meer van wie die assits kwamen....Jammer, maar zo zitten 'we' nu eenmaal in elkaar in de ArenA. We verwachten dat de spitsen een man kunnen passeren, dat ze doelpunten maken, dat ze de bal vast kunnen houden en dat ze assists geven en goed kunnen koppen. Nou lieve mensen die tijd in Nederland is echt geweest. Zulke spelers spelen in hun topjaren niet meer in Nederland. Je ziet het vaker...1 goed seizoen (vooral bij Ajax) en ze worden begeerd. Het voordeel van de laatste jaren (en daar profiteren we misschien van met Suarez) is dat men niet meer naar de subtop wil vanaf Ajax, maar alleen voor de grootste clubs van Europa Ajax willen verruilen.

Pantelic was niet best, maar vergeet niet het aandeel in deze wedstrijd. Het grappige was wel zondag. Pantelic gaf een slechte bal (iedereen fluiten) even later geeft Suarez slechte bal en zijn naam wordt gescandeerd. Dit heeft met credit te maken, maar ook met de kortzichtigheid van enkele supporters. Ow Pietje fluit, laat ik dan ook maar fluiten...
Tyson
 Tyson - maandag 02 november 2009 - 19:03   quote  deeplink  
1 brok ellende!! Oprotte met Pantelic!!!
Olodum
 Olodum - maandag 02 november 2009 - 20:16   quote  deeplink  
3 assists ?? die bal op Van de Wiel is echt geen assist. pantelic wil de bal naar buiten spelen ..... via een been van een feijenoorder komt ie toevallig bij Van der Wiel !!
Cvitanich samen met Suarez, konings duo !
alibabba
 alibabba - maandag 02 november 2009 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 19:03 schreef Tyson het volgende:
1 brok ellende!! Oprotte met Pantelic!!!
Belachelijk deze reactie. Net of hij gisteren helemaal niets goed deed. Kijk dan nog maar eens goed de hele wedstrijd na. Hij had een aandeel in drie goals, fungeerde als een aanspeelpunt en deed dat naar behoren. Duidelijk is te zien dat ie nog wat scherpte mist, maar hij is er ook een hele tijd uit geweest. Wanneer hij die scherpte wel had gisteren, was Pantelic door iedereen geprezen, want dan had ie twee goals gemaakt. Heb vertrouwen in die jongen, hem afbranden is uit den boze.
yngwie
 yngwie - maandag 02 november 2009 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 20:33 schreef alibabba het volgende:

[..]

Belachelijk deze reactie. Net of hij gisteren helemaal niets goed deed. Kijk dan nog maar eens goed de hele wedstrijd na. Hij had een aandeel in drie goals, fungeerde als een aanspeelpunt en deed dat naar behoren. Duidelijk is te zien dat ie nog wat scherpte mist, maar hij is er ook een hele tijd uit geweest. Wanneer hij die scherpte wel had gisteren, was Pantelic door iedereen geprezen, want dan had ie twee goals gemaakt. Heb vertrouwen in die jongen, hem afbranden is uit den boze.
Mee eens. Waarom spelers uberhaupt zo snel worden afgebrand bij Ajax is mij een raadsel.
Pietje
 Pietje - maandag 02 november 2009 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 10:53 schreef Vak 409 het volgende:
Beste mensen,

Ongelooflijk kortzichtig zijn sommige mensen in het stadion. Deze spits heeft een wisselvallige wedstrijd gespeeld, maar kon ook niet over iets aan doen. Ik kan me nog herinneren dat hij een bal achter zich kreeg gespeeld door Urby en kon er net niet bij....Iedereen Pantelic de schuld geven. Bal die hij uitschoot, bleef de speler aan de zijkant voor de bal staan. Jah dan kan het gebeuren dat de pass niet aankomt. Verder hoorde ik 51.000 man juichen bij de doelpunten, maar niemand wist meer van wie die assits kwamen....Jammer, maar zo zitten 'we' nu eenmaal in elkaar in de ArenA. We verwachten dat de spitsen een man kunnen passeren, dat ze doelpunten maken, dat ze de bal vast kunnen houden en dat ze assists geven en goed kunnen koppen. Nou lieve mensen die tijd in Nederland is echt geweest. Zulke spelers spelen in hun topjaren niet meer in Nederland. Je ziet het vaker...1 goed seizoen (vooral bij Ajax) en ze worden begeerd. Het voordeel van de laatste jaren (en daar profiteren we misschien van met Suarez) is dat men niet meer naar de subtop wil vanaf Ajax, maar alleen voor de grootste clubs van Europa Ajax willen verruilen.

Pantelic was niet best, maar vergeet niet het aandeel in deze wedstrijd. Het grappige was wel zondag. Pantelic gaf een slechte bal (iedereen fluiten) even later geeft Suarez slechte bal en zijn naam wordt gescandeerd. Dit heeft met credit te maken, maar ook met de kortzichtigheid van enkele supporters. Ow Pietje fluit, laat ik dan ook maar fluiten...
Ik heb helemaal niet gefloten ;-)) Ik kon er helaas niet bij zijn ;-((
Maar je hebt wel gelijk !
Tyson
 Tyson - maandag 02 november 2009 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 20:16 schreef Olodum het volgende:
3 assists ?? die bal op Van de Wiel is echt geen assist. pantelic wil de bal naar buiten spelen ..... via een been van een feijenoorder komt ie toevallig bij Van der Wiel !!
Cvitanich samen met Suarez, konings duo !
Kijk eindelijk een mede ajacied die het begrijpt!! Dat zijn toch geen briljante assisten??? Hebben jullie allemaal niet zelf gevoetbald ofzo?? Weet zeker dat de uitslag veel hoger had kunnen zijn als pantelic niet naast suarez stond! Zoveel combinaties die pantelic verneukte..Nu maak ik ook geen woorden meer aan deze jongen vuil!! Laat hem asjeblieft snel weer vertrekken!!
yngwie
 yngwie - maandag 02 november 2009 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 22:20 schreef Tyson het volgende:

[..]

Kijk eindelijk een mede ajacied die het begrijpt!! Dat zijn toch geen briljante assisten??? Hebben jullie allemaal niet zelf gevoetbald ofzo?? Weet zeker dat de uitslag veel hoger had kunnen zijn als pantelic niet naast suarez stond! Zoveel combinaties die pantelic verneukte..Nu maak ik ook geen woorden meer aan deze jongen vuil!! Laat hem asjeblieft snel weer vertrekken!!
je smeekbede wordt niet verhoort. Hij blijft spelen. En terecht.
cheezze
 cheezze - dinsdag 03 november 2009 - 00:23   quote  deeplink  
Castillon een kans geven!!
alibabba
 alibabba - dinsdag 03 november 2009 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 21:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niet gefloten ;-)) Ik kon er helaas niet bij zijn ;-((
Maar je hebt wel gelijk !
Ik zat met Pietje in de kroeg en ik vond dat ie zich heel netjes gedroeg.....:)
Spren
 Spren - dinsdag 03 november 2009 - 16:21   quote  deeplink  
Toch wel mooi om te zien al die reacties, ben het met de mensen eens die zeggen dat spitsen geen kansen krijgen.. Cvitanich heeft zich ook niet kunnen bewijzen; kon alleen scoren tegen mindere tegenstanders, was het niet dordrecht ofzo waar hij in de rust alweer het veld kon verlaten?

Dan geniet ik wel van Pantelic die in de laatste minuten alleen staat te juichen om tijd te rekken en naderhand meteen de overtreding zoeken en weer 5 minuten blijven liggen :D..
Als die jongen vertrouwen krijgt en meer speelminuten maakt zal hij vast en zeker belangrijker worden voor ajax.
ajaxlove81
 ajaxlove81 - dinsdag 03 november 2009 - 16:32   quote  deeplink  
Volkomen mee eens gun die jongen wat tijd.Zijn ervaring en rust kan erg veel opleveren voor de ploeg,zeker als hij zijn oude vorm weer terug krijgt wat ze ook zeggen,.. ik vind het een goede spits.
reje
 reje - dinsdag 03 november 2009 - 16:33   quote  deeplink  
Ik heb Pantelic jaren lang gevolgd bij Hertha. Deze jongen was daar echt 1 van de ster spelers. Door zijn goede spel was hij een publiekslieveling daar. Vind het daarom ook niet gek dat Hertha hem graag weer terug wil hebben. Natuurlijk moet ik toegeven dat hij tot nu toe tegen valt maar die gast komt vast wel weer op zijn eigen niveau. Het heeft gewoon tijd nodig. Vind het trouwens niet vreemd dat Jol vertrouwen in hem heeft want hij kan echt een aanwinst worden voor ajax als hij in vorm komt. Wil dan nog weleens de mensen horen die zo negatief over hem waren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Pantelic in winterstop weg bij Ajax'









0.0113558