BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax onder de loep!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - zondag 01 november 2009 - 20:15   quote  deeplink  
Algemeen topic over ajax en wat er allemaal gebeurt.
remco k
 remco k - zondag 01 november 2009 - 20:17   quote  deeplink  
Ik moet eerlijk toegeven dat Emanuelson mij de laatste 2 weken zeer positief verrast, natuurlijk scoort hij 4 goals, maar ook vanuit zijn taak gaat hij weer beter voetballen, ik ben regelmatig zeer kritisch geweest op hem, en als het dan goed gaat met hem mag dat ook gezegd worden.

Gabri is werkelijk een ongelooflijk verhaal, 8 maanden blessureleed en dan nu al zo presteren, echt waar petje af..
freakie
 freakie - zondag 01 november 2009 - 20:21   quote  deeplink  
Zeker waar gabri is voetballend nog niet al te goed.. maar zijn karakter maakt alles goed!! en voetballend zie je ook dat hij zeker niet onder doet maar hij was stukje beter.. dat is iemand die ajax zo erg nodig heeft.. en tsja emanuelson moet ik inderdaad ook toegeven hij doet het zeker goed miss moeten we in hem wel een scorende speler zien? is wel iets te vroeg.. ben egt benieuwt..
Thomas
 Thomas - zondag 01 november 2009 - 20:35   quote  deeplink  
Prima topic, zolang er algemene zaken worden besproken. Wedstrijd gerelateerde zaken kunnen in de desbetreffende topics besproken worden. Wanneer er teveel offtopic wordt gegaan, gaan wij over dit topic nadenken.

Laat de rest van het topic dus in dezelfde lijn voortzetten als het begin van dit topic.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2009 door Thomas --
alibabba
 alibabba - zondag 01 november 2009 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2009 - 20:17 schreef remco k het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat Emanuelson mij de laatste 2 weken zeer positief verrast, natuurlijk scoort hij 4 goals, maar ook vanuit zijn taak gaat hij weer beter voetballen, ik ben regelmatig zeer kritisch geweest op hem, en als het dan goed gaat met hem mag dat ook gezegd worden.

Gabri is werkelijk een ongelooflijk verhaal, 8 maanden blessureleed en dan nu al zo presteren, echt waar petje af..
Emanuelson is in mijn ogen altijd een prima speler geweest, maar valt meermalen door de mand als Ajax niet goed speelt. Als Ajax het goed doet, is hij een speler die het verschil kan maken. Afgelopen donderdag voetbalde Ajax niet goed, maar Urby kon in deze wedstrijd toch het verschil maken. Misschien dat hij nu eens volwassen aan het worden is, eindelijk hoop ik.

Over Gabri ben ik heel duidelijk: geweldige en zeer nuttige voetballer.
yngwie
 yngwie - zondag 01 november 2009 - 22:25   quote  deeplink  
Urby voetbalt nu op zijn favoriete positie. kan nu uitblinken doordat het vele verdedigende werk nu wordt verricht door enoh, gabri en de zeeuw. Als de samenwerking tussen Pantalic en Suarez nog meer verbetert, gaan we nog (meer) leuke tijden beleven met Ajax.
freakie
 freakie - zondag 01 november 2009 - 23:33   quote  deeplink  
nu kerlon nog:O en eduardo!:P
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 02 november 2009 - 06:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2009 - 23:33 schreef freakie het volgende:
nu kerlon nog:O en eduardo!:P
ja waar blijven deze heren?
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 02 november 2009 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2009 - 22:25 schreef yngwie het volgende:
Urby voetbalt nu op zijn favoriete positie. kan nu uitblinken doordat het vele verdedigende werk nu wordt verricht door enoh, gabri en de zeeuw. Als de samenwerking tussen Pantalic en Suarez nog meer verbetert, gaan we nog (meer) leuke tijden beleven met Ajax.
Helemaal mee eens. Ik heb al eens eerder aangegeven, dat Urby niet op de links-back plaats hoort te staan. Nu als Linker-middenvelder/aanvaller komt hij veel beter tot zijn recht. Met Pantalic komt het wel goed, geef hem inderdaad wat tijd. Je zag dat hij tegen Feijenoord al belangrijk begon te worden. Nu nog scoren en we hebben de spits die Jol voor ogen had. Gelukkig beginnen we steeds minder afhankelijk te worden van Suarez. Er zijn steeds meer voetballers die gaan scoren. Dit heeft alles te maken met het middenveld. Deze knappen al het werk op, zodat andere hun aanvallende taken kunnen uitvoeren.
Jol goed bezig..... Ben wel benieuwd, met dit verdedigende middenveld, hoe Aisatti het zou doen. Kan -ie zich helemaal bezighouden met het spelverdelen.
yngwie
 yngwie - maandag 02 november 2009 - 21:56   quote  deeplink  
Gabri heeft bekend gemaakt dat hij zijn voetballoopbaan bij Ajax wil afsluiten. Dat zou een prachtig besluit zijn. En een mooi signaal naar andere spelers toe. Misschien kan Ajax eindelijk eens een aantal jaren met dezelfde spelers gaan spelen. En op die manier een topteam gaan opbouwen
jef24
 jef24 - maandag 02 november 2009 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 21:56 schreef yngwie het volgende:
Gabri heeft bekend gemaakt dat hij zijn voetballoopbaan bij Ajax wil afsluiten. Dat zou een prachtig besluit zijn. En een mooi signaal naar andere spelers toe. Misschien kan Ajax eindelijk eens een aantal jaren met dezelfde spelers gaan spelen. En op die manier een topteam gaan opbouwen
idd,je haalt de woorden uit me mond!!!! geweldig dat hij weer terug is. altijd al een van mijn favorieten geweest. zo solide en volwassen spel heeft deze man. urby is ook idd heel goed bezig, terwijl hij vorig jaar heel erg tegen veel.(bij mij iig geval wel) ook omdat hij toen vaak links buiten of achterin stond. mickey komt ook langzaam wel beetje in zijn spel. wel zorgelijk wat er allemaal te lezen valt over suarez, dat die jongen niet weg wil/hoeft geloof ik wel. maar dat ajax geen 30a40 miljoen kan afwijzen vanwege slecht aankoopbeleid en de resultaten, de finacieele situatie! denk jullie dat echt? denk toch dat zonder hem we het niet gaan redden. al vind ik wel dat de rest van het elftal een beetje onderschat word op bv. tv en op internet.
laten we hopen dat hij het seizoen mag afmaken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2009 door jef24 --
Juantinho
 Juantinho - woensdag 04 november 2009 - 01:06   quote  deeplink  
Ja we hebben suarez nodig. Niet omdat we zonder hem het niet kunnen maar je moet nooit je beste speler verkopen als je in de race bent voor de titel. JE hebt ook europa en de beker. Stel je verkoopt Suarez en Pantelic raakt geblesseerd dan heb je Cvitanich en die krijgt rood wie komt er in de spits????
Einde van het seizoen is beter en zekerder voor Ajax en voor ons.

Ajax is sterker met maar niet afhankelijk van Suarez. Als hij niet in stelling wordt gebracht, scoort hij ook niet.
Was Manchester afhankelijk van Ronaldo, waren we afhankelijk van Huntelaar, sneijder, etc etc. Er staat altijd wel iemand op als een goede weg ging.
Kan me nog herinneren dat Bergkmap en Jonk weg gingen bij Ajax. Iedereen gilde we worden geen kampioen dat werden we ook niet met hen. Alleen wonnen we de Europa cup 1 zonder hen...
Dus het komt altijd wel goed zie vanaf de jaren zeventig....
freakie
 freakie - woensdag 04 november 2009 - 08:31   quote  deeplink  
leuk verhaal je heb gelijk.. Uitdrukkig: de een zun dood de ander zun brood.. Dus gaat suarez weg zou er wel een andere bij ajax erg opvallen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax onder de loep!!









0.0080759