BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Grote schoonmaak Ajax in de winterstop!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
reje
 reje - dinsdag 03 november 2009 - 12:20   quote  deeplink  
Ajax moet in de winterstop proberen alle overbodige spelers te verkopen. Hiermee kunnen ze geld ophalen en komt er meer ruimte vrij voor de jeugd om zodoende door te stromen naar Ajax 1.

Hierbij alvast wat namen die mogen vertrekken:

Wielaert
Lindgren
Olequer
Kennedy
Ogararu
Martina
Wazzaa
 Wazzaa - dinsdag 03 november 2009 - 13:06   quote  deeplink  
En je punt is ?
Boss
 Boss - dinsdag 03 november 2009 - 13:46   quote  deeplink  
Oud nieuws lijkt mij. We moeten terug van 74 naar 25 contract spelers, maar dat weet iedereen toch al?!
alibabba
 alibabba - dinsdag 03 november 2009 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2009 - 12:20 schreef reje het volgende:
Ajax moet in de winterstop proberen alle overbodige spelers te verkopen. Hiermee kunnen ze geld ophalen en komt er meer ruimte vrij voor de jeugd om zodoende door te stromen naar Ajax 1.

Hierbij alvast wat namen die mogen vertrekken:

Wielaert
Lindgren
Olequer
Kennedy
Ogararu
Martina
Reje............er word heus wel gesneeje...:)
bully
 bully - dinsdag 03 november 2009 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2009 - 13:46 schreef Boss het volgende:
Oud nieuws lijkt mij. We moeten terug van 74 naar 25 contract spelers, maar dat weet iedereen toch al?!
jij geloofd die snor dus ook al?
bij die 70 contractspelers zitten ook de jeugdspelers die nog niet zolang geleden een contract kregen.
natuurlijk moeten er wat dure spelers die niet voldoen vertrekken maar ajax zal echt wel meer dan die 25 contractspelers behouden.
want anders loopt elke jeugdspeler weg zogauw ze denken er aan toe te zijn.
een selectie van 25 spelers zal het wel zijn maar buiten de selectie zullen er altijd nog jeugdspelers met contract blijven.
Juantinho
 Juantinho - woensdag 04 november 2009 - 01:00   quote  deeplink  
Het is een utopie om te denken dat je 40 spelers kwijtraakt in de winterstop.
Zoals Bully zegt een kern van 25 spelers voor de A selectie dan heb je nog het tweede met een selectie van zo`n 20 aangevuld met restant van A selectie. Dat is al 45 en de A jeugd. Kom je snel op 40/50 man die een contract hebben wat logisch is.
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2009 - 12:20 schreef reje het volgende:
Ajax moet in de winterstop proberen alle overbodige spelers te verkopen. Hiermee kunnen ze geld ophalen en komt er meer ruimte vrij voor de jeugd om zodoende door te stromen naar Ajax 1.

Hierbij alvast wat namen die mogen vertrekken:

Wielaert geschat op 1,2 milj per jaar
Lindgren geschat op 8 ton per jaar
Olequer geschat op 2 milj per jaar
Kennedy geschat op 8 ton per jaar
Ogararu geschat op 5 ton per jaar
Martina geschat op 2 ton per jaar

alleen deze jongens schat ik dus samen al in op 3,7 milj per jaar , voeg daar Atouba nog maar bij dan zit je al op 5 milj salaris waar je NIETS aan hebt : ruimen dus die handel!


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2009 door voetbal.nl --
alibabba
 alibabba - zondag 08 november 2009 - 12:20   quote  deeplink  
Oleguer 2 miljoen per jaar? Is dat zo? Ik vind het ronduit belachelijk als dit inderdaad waar is.......Laat 'm dan in de winterstop alstublieft verkassen, maar hoe raak je hem in godsnaam kwijt met zo'n salaris.

Als we het toch hebben over een grote schoonmaak, lijkt het me ook heel verstandig om Rik V.D.BONUS op straat te zetten, want door hem worden we eerder armer dan rijker....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2009 door alibabba --
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 14:33   quote  deeplink  
is wel een schatting , maar denk niet dat spelers met Barcelona salarissen niet voor veel minder in de Mickey Mouse competitie gaan spelen...............

verder is bekend dat de salarissen bij Ajax een stuk hoger liggen dan bij de concurrentie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Grote schoonmaak Ajax in de winterstop!









0.0099110