BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax moet Chadli vastleggen!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
reje
 reje - vrijdag 06 november 2009 - 14:32   quote  deeplink  
Ajax moet niet te lang wachten om Chadli te halen. Dit is een geweldig talent. Omdat deze speler nog in de jupiler league speelt kan ik mij niet voorstellen dat het financieel niet mogelijk is. Voor dat je het weet vist Ajax weer achter het net en speelt deze speler straks bij een concurrent!
Ruud
 Ruud - vrijdag 06 november 2009 - 14:51   quote  deeplink  
Chadli zal wel weer naar een subtopper gaan zoals Utrecht.... en dan binnen 2 jaar koopt ajax hem voor een miljoen of 5.
PETER111
 PETER111 - vrijdag 06 november 2009 - 15:05   quote  deeplink  
kopen en gelijk weer verhuren.
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 06 november 2009 - 15:25   quote  deeplink  
mee eens met peter
Boss
 Boss - vrijdag 06 november 2009 - 16:30   quote  deeplink  
Halen! En Schaken van VVV...
martymcfly
 martymcfly - vrijdag 06 november 2009 - 19:43   quote  deeplink  
absoluut niet halen, zelfde verhaal als honda riep ook iedereen onmiddelijk halen, nou ik heb al tijden niks meer van honda vernomen. Hoe vaak is het al niet gebleken dat spelers die het in de eerste divisie aardig doen in de eredivisie niks voor elkaar krijgen. Loop niet met iedere hype mee, laat deze speler lekker bij agovv spelen want daar hoort hij
Boss
 Boss - vrijdag 06 november 2009 - 20:36   quote  deeplink  
Honda blijft een goeie voetballer, hij is alleen te duur. Deze jongen is een talent en kan een grote worden. Ajax moet geen buitelandse has beens meer halen maar talenten.
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - zaterdag 07 november 2009 - 01:43   quote  deeplink  
Waar zijn de tijden toen men eerst zich minimaal een jaar moest bewijzen alvorens we uberhaupt spraken over een eventuele aanwinst. Het hedendaagse voetbal (met name de media) hangt van opportunisme aan elkaar vast. En jammer genoeg nemen velen, dan wel de meeste mensen het voor zoete koek aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 november 2009 door Maxwell-fan --
Boss
 Boss - zaterdag 07 november 2009 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 01:43 schreef Maxwell-fan het volgende:
Waar zijn de tijden toen men eerst zich minimaal een jaar moest bewijzen alvorens we uberhaupt spraken over een eventuele aanwinst. Het hedendaagse voetbal (met name de media) hangt van opportunisme aan elkaar vast. En jammer genoeg nemen velen, dan wel de meeste mensen het voor zoete koek aan.
Alsof mensen geen eigen mening hebben! Als iemand vindt dat ze goed genoeg zijn, dan mogen ze dat toch aangeven.
joey
 joey - zaterdag 07 november 2009 - 18:28   quote  deeplink  
Wie is dat?!...
Boss
 Boss - zaterdag 07 november 2009 - 18:39   quote  deeplink  
Links buiten van AGOVV... Beker wedstrijd niet gezien?
joey
 joey - zaterdag 07 november 2009 - 18:47   quote  deeplink  
Neee, druk gehad laatste tijd.. met wat voor speler kun je hem vergelijken..?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 november 2009 door joey --
joey
 joey - zaterdag 07 november 2009 - 18:56   quote  deeplink  
Jaaa ik weet het al.. Jaa wel leuke speler, maar voor ajax nu nog nietss.. Gaat denk ik eerst naar een roda, utrecht,etc.. Hij is afgewezen bij standard luik hoor ik net..:P:D..
alibabba
 alibabba - zaterdag 07 november 2009 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 18:47 schreef joey het volgende:
Neee, druk gehad laatste tijd.. met wat voor speler kun je hem vergelijken..?
Met Messi........:)
Boss
 Boss - zaterdag 07 november 2009 - 20:48   quote  deeplink  
Rob de Wit :)
alibabba
 alibabba - zaterdag 07 november 2009 - 21:07   quote  deeplink  
John Metgod, maar dan wel in zijn beste dagen...........:)
joey
 joey - zaterdag 07 november 2009 - 21:14   quote  deeplink  
Whahahaaaa..
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - zaterdag 07 november 2009 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 08:35 schreef Boss het volgende:

[..]

Alsof mensen geen eigen mening hebben! Als iemand vindt dat ze goed genoeg zijn, dan mogen ze dat toch aangeven.
Dat zeg ik niet. Ik belicht hoe men tegenwoordig een standpunt vormt. Of probeer jij jezelf wijs te maken dat dit topic(titel) uit de lucht is komen vallen.
De media stond deze week bol van het gerucht over interesse in Chadli, en meteen zijn er mensen die maar doelloos roepen dat de speler een goede koop zou zijn. Terwijl in dezelfde thread nog wordt gekermd over de miskopen van weleer en nu. Dat is geen eigen mening vormen, maar opportunisme alom.
Boss
 Boss - zaterdag 07 november 2009 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 21:17 schreef Maxwell-fan het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik belicht hoe men tegenwoordig een standpunt vormt. Of probeer jij jezelf wijs te maken dat dit topic(titel) uit de lucht is komen vallen.
De media stond deze week bol van het gerucht over interesse in Chadli, en meteen zijn er mensen die maar doelloos roepen dat de speler een goede koop zou zijn. Terwijl in dezelfde thread nog wordt gekermd over de miskopen van weleer en nu. Dat is geen eigen mening vormen, maar opportunisme alom.
Vond hem tegen Ajax goed spelen en ben toen meer op hem gaan letten. Vind hem persoonlijk wel iets voor de toekomst.
joey
 joey - zondag 08 november 2009 - 17:20   quote  deeplink  
Dan zou je hem moeten halen en met de keugd mee laten spelen aan het begin..Denk niet dat hij daar veel zin in heb..denk dat je hem dat moet halen en meteen een jaartje moet verhuren aan utrecht ofzow..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5963
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax moet Chadli vastleggen!









0.0111839