BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Johan derksen elke keer negatief over ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Hassan_G
 Hassan_G - zaterdag 07 november 2009 - 00:36   quote  deeplink  
elke keer als meneer derksen het over ajax heeft in de VI of in zijn wekelijkse programma praat hij negatief over onze liefde ajax.
dan heeft ie het over suarez dat we niks zonder hem zijn, zonder de andere maakt suarez ze niet hoor.
hij praat alleen maar positief over de gloeilampen en de tukkers.
er mag heus wel gezegt worden dat martin jol het goed doet hoor.

reacties graag!
martymcfly
 martymcfly - zaterdag 07 november 2009 - 00:49   quote  deeplink  
helemaal mee eens, maar ja johan heeft zelf al eens gezegd dat zijn blad het beste verkoopt als het over Ajax gaat. En ja als er geen nieuws is dan moet je het zelf maar maken zal meneer Derksen gedacht hebben.
Hassan_G
 Hassan_G - zaterdag 07 november 2009 - 00:54   quote  deeplink  
en als je naar voetbal international kijkt op rtl7 zal je zien dat elke keer dat ze het over ajax hebben dat derksen tegen spreekt en vooral het negatieve eruit wil halen, hans kraaj jr is de enige die ziet dat het goed gaat met onze club!
alibabba
 alibabba - zaterdag 07 november 2009 - 12:14   quote  deeplink  
Laat die Derksen lekker lullen joh.......Wat maakt het nou uit wat ie zegt...Soms heeft ie gelijk vind ik, maar heel vaak heeft hij onzinnige teksten. Hoe hij de laatste jaren over V.Basten heeft gepraat is ronduit schandalig. Rinus Michels was in zijn ogen een naar mens.....Derksen kan een persoon helemaal afbranden, tot het belachelijke toe. Het getuigt van weinig klasse en het is bovendien respectloos. Het geeft aleen maar aan hoe meneer Derksen in mekaar steekt. Een flapdrol éérste klas.
always Ajax
 always Ajax - zaterdag 07 november 2009 - 12:17   quote  deeplink  
Ik vind dat Derksen best aan mag geven dat ook bij Ajax niet alles goed loopt en natuurlijk zegt hij wel dingen die je liever niet wil horen over ons Ajax maar goed meestal zit er wel een kern van waarheid in.

Ik hoop dat de beleidsbepalers van Ajax zich wel eens achter de oren krabbelen en na gaan denken over sommige dingen ( denk aan absurt aantal spelers )
Nee ondans dat ik het vaak niet eens ben met zijn mening vind ik wel dat hij critisch mag/ moet zijn zélfs op Ajax.

Alléén negatief past ook niet maar ik geloof niet dat hij dat doet , en ach het is vaak spel Hans zegt iets positiefs ,Johan reageerd daar weer vel op en rene sust alles weer een beetje .
Het lijkt wel geregiseerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 november 2009 door always Ajax --
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - zaterdag 07 november 2009 - 13:08   quote  deeplink  
gewoon negeren die idioot. De man wil scoren door wat pittige uitspraken te doen anders trekt zijn programma geen kijkcijfers. De man lult gewoon altijd maat wat.
Boss
 Boss - zaterdag 07 november 2009 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 12:11 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Jullie zijn de meest trieste mensen die ik ken. Eerst die actie tegen Leo Driessen, want oh oh die is natuurlijk altijd tegen Ajax. En nu weer Johan. We mogen niets negatiefs meer zeggen over ajax, want oh oh oh....
Volgens mij gaat Derksen niet meer naar de Kuip, omdat
hij daar "onheus" bejegend wordt... Het is jullie dus ook niet vreemd!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 november 2009 door Boss --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 07 november 2009 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 13:40 schreef Boss het volgende:

[..]

Volgens mij gaat Derksen niet meer naar de Kuip, omdat
hij daar "onheus" bejegend wordt... Het is jullie dus ook niet vreemd!
hahaha, nee de Arena is zijn lievelingsplek:D
Man, dat is gewoon de harde kern van Feyenoord, hij heeft geen zin meer om voor zijn leven te moeten rennen. Maar het is echt geen goednieuwsshow hoor, over Feyenoord. Moet je de reacties bij www.ajax1.nl eens lezen, voer Johan en Driessen, je zakt van verbazing door de pot heen!
Hassan_G
 Hassan_G - zaterdag 07 november 2009 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 14:22 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

hahaha, nee de Arena is zijn lievelingsplek:D
Man, dat is gewoon de harde kern van Feyenoord, hij heeft geen zin meer om voor zijn leven te moeten rennen. Maar het is echt geen goednieuwsshow hoor, over Feyenoord. Moet je de reacties bij www.ajax1.nl eens lezen, voer Johan en Driessen, je zakt van verbazing door de pot heen!
ja het is echt belachlijk!
lees het net.
die man is niet goed bij zijn hoofd
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - zaterdag 07 november 2009 - 21:26   quote  deeplink  
Vriend, dit gebeurt aan weerszijden. Als je evenmin moeite doet, zul je ook op verschillende Feyenoord fans blogs, sites, forum etc. Gezanik vinden over Derksen, Driessen en dergelijke collega's.
En dat je moet rennen voor je leven, omdat je kritiek publiekelijk kenbaar is jegens een bepaalde club. Is niet iets waar ik als supporter van de betreffende club trots op zou zijn, maar me eerder zou schamen voor de bepaalde types die de naam van je club bevlekken.
Boss
 Boss - zaterdag 07 november 2009 - 22:30   quote  deeplink  
Je moet ergens je frustratie over iemand uitten als je het niet met hem eens bent, toch?
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 07 november 2009 - 23:49   quote  deeplink  
volgens mij steunde vi martin jol behoorlijk. En waarom mag er niet ovr wanbeleid geschreven worden als er wanbeleid is(geweest). 73 contract spelers is natuurlijk ook veel. Zeker als je mee neemt dat een aantal jaren geleden al gesproken werd om in te krimpen. Volgens mij zijn er alleen maar bijgekoemn.
BoBOO
 BoBOO - zondag 08 november 2009 - 01:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 12:14 schreef alibabba het volgende:
Laat die Derksen lekker lullen joh.......Wat maakt het nou uit wat ie zegt...Soms heeft ie gelijk vind ik, maar heel vaak heeft hij onzinnige teksten. Hoe hij de laatste jaren over V.Basten heeft gepraat is ronduit schandalig. Rinus Michels was in zijn ogen een naar mens.....Derksen kan een persoon helemaal afbranden, tot het belachelijke toe. Het getuigt van weinig klasse en het is bovendien respectloos. Het geeft aleen maar aan hoe meneer Derksen in mekaar steekt. Een flapdrol éérste klas.
Nou nou dat zou ik niet zo snel roepen.
Flapdrol derde klas lijkt meer op zn plaats.
Lachuuuh : http://i40.tinypic.com/2a4wfbc.jpg
Hubke van het Stupke
 Hubke van het Stupke - woensdag 25 november 2009 - 19:59   quote  deeplink  
Een beetje Ajacied koopt geen VI meer op deze manier krijgen we hem wel klein.
Hubke van het Stupke.
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 25 november 2009 - 21:42   quote  deeplink  
welk blad dan? 11 voetbal?
yngwie
 yngwie - woensdag 25 november 2009 - 21:54   quote  deeplink  
Het is vraag en aanbod. Mensen kijken nu eenmaal graag naar dit programma's. Inhoudelijk stelt het natuurlijk niks voor. Gewoon niet meer kijken en dat blad niet meer kopen. Tegenwoordig kan je alle informatie van internet halen. Bespaart je nog geld ook.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 26 november 2009 - 20:57   quote  deeplink  
Nee, die duizenden mensen die hem elke dag dreigbrieven sturen of proberen zijn blad te boycotten(...) die zijn normaal? Hij heeft het over de plaatselijke linksback, moet daar een volksrel over ontstaan? Ik vind het ronduit zielig dat hier zulke reacties worden geplaatst. ALS DIT OP HET FEYENOORDFORUM GEBEURDE DAN HAD IK HET OOK GEZEGD JA@
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 november 2009 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 00:49 schreef martymcfly het volgende:
helemaal mee eens, maar ja johan heeft zelf al eens gezegd dat zijn blad het beste verkoopt als het over Ajax gaat. En ja als er geen nieuws is dan moet je het zelf maar maken zal meneer Derksen gedacht hebben.
2 Rotterdammers met een Feyenoordhart kregen het idee om een voetbalblad te maken..
De voetbalinternational..
De hoofdmoot van de leden bestaat nog steeds uit Feyenoordsupporters.
En wat betreft Derksen ,hij is NEC supporter en doet ook over
zijn eigen club negatief als er aanleiding toe is..
Ook over Feyenoord en over de rest maar als er iets goeds is aan
een club meld hij dit ook..
Twente doet het nu op alle verzetten goed en hoor iemand hem
negatief praten over deze club?????
Ik zou zeggen tegen sommige ,stel je niet zo aan.
Boss
 Boss - vrijdag 27 november 2009 - 09:39   quote  deeplink  
De Snor was net aardig positief over Ajax op radio Veronica.... Waar dat opeens vandaan komt?!
Thomas
 Thomas - vrijdag 27 november 2009 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 - 09:39 schreef Boss het volgende:
De Snor was net aardig positief over Ajax op radio Veronica.... Waar dat opeens vandaan komt?!
Wat werd er gezegd dan?
Boss
 Boss - vrijdag 27 november 2009 - 12:08   quote  deeplink  
Dat Ajax op de goeie weg is en als Sulejmani in vorm is, ze niet meer te stoppen zijn...
alibabba
 alibabba - vrijdag 27 november 2009 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 - 09:39 schreef Boss het volgende:
De Snor was net aardig positief over Ajax op radio Veronica.... Waar dat opeens vandaan komt?!
De Snor is zo rechtlijnig als de kromme Rijn. De ene keer praat ie positief en enkele weken later praat ie precies andersom. Als hij iemand ten onrechte bejegend, moet diegene gewoon op hem afstappen en er het fijne van vragen.

Ik vind het geen klasse om dan niet meer met hem aan één tafel te gaan zitten zoals Koeman. Wees een vent en geef daar gewoon jouw mening. Neem de man niet zo serieus en lach met 'm. Ik vind het een kleurrijk figuur die mij wel boeit. Lang leve Johan.........
ajacied
 ajacied - zaterdag 28 november 2009 - 13:27   quote  deeplink  
alleen maar mooi, mooi progamma VI
Afcabz
 Afcabz - zaterdag 28 november 2009 - 21:59   quote  deeplink  
het is algemeen bekend dat praten over Ajax goed of slecht nu eenmaal lezers oplevert
dit is heel de opzet ,dit zijn zelfs de woorden van bromsnor ..
C.P. Mulder
 C.P. Mulder - zaterdag 28 november 2009 - 23:38   quote  deeplink  
Derksen is slechts uit op nieuws en Ajax is nu eenmaal altijd in het nieuws dus waar moet hij het anders over hebben? Goed of slecht over Ajax doet het altijd!
Goed is goed voor de Ajax-supporters en slecht is goed voor de Ajax-haters dus wat wil je nog meer?
afcajaxjood
 afcajaxjood - woensdag 02 december 2009 - 18:02   quote  deeplink  
waarom ergeren aan Derksen?
is zijn mening zo belangrijk voor jullie??
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 02 december 2009 - 18:05   quote  deeplink  
ja daarom

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Johan derksen elke keer negatief over ajax









0.0080108