BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Babel & Huntelaar

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
joey
 joey - zaterdag 07 november 2009 - 14:54   quote  deeplink  
Babael en huntelaar spelen nauwelijks voor hun ploeg (Liverpool & Acmilaan) En omdat het WK er aan zitr te komen denk ik dat ze echt wel speelminuten moeten gaan maken! IS het niet iets voor ajax om deze 2 te huren? Als ajax in de tussenperiode een aantal spelers verkoopt en verhuurt zoals martin wilt gaan doen, dan lijkt het me wel een goed plan.. T enige nadeel is dan de salarissen van die 2... MAarjaa.. Miss dat je wat kan regelen..?

Stel je voor ..
Aanval ajax:

gabri...dezeeuw..emanuelson..

suarez...hunt...babel...
martymcfly
 martymcfly - zaterdag 07 november 2009 - 15:09   quote  deeplink  
dream on!!!!!!!!
dege
 dege - zaterdag 07 november 2009 - 15:12   quote  deeplink  
Babel maak je grote kans op dat hij in de winterstop naar ajax komt, als je het interview met hem hebt gezien zegt hij dat als het mee f tegen zit, hij wist niet welk woord hij moest gebruiken hij terug zou keren naar ajax.
Huntelaar weet ik niet, erg stil om hem heen, helaas.
Maar de aanval wat je voorstelt Joey zou wel erg goed zijn, maar of het werkelijkheid word, zet ik vraagtekens bij, denk dat het financieel niet haalbaar is.
jaja
 jaja - zaterdag 07 november 2009 - 15:32   quote  deeplink  
in ieder geval Huntelaar. maar denk dat ze dat ook proberen, mist er wat spelers weg gaan, omdat ze er vorig jaar ook veel aan hebben gedaan om hem te huren. dat zou echt mooi zijn voor Ajax. maar ja het is pas net november, in voetbal kan alles met een paar weken weer helemaal anders zijn. natuurlijk hoop ik dat voor ze, anders kan Ajax er nog wel gebruik van maken.
ajax
 ajax - zaterdag 07 november 2009 - 17:51   quote  deeplink  
Dit is weer zo'n onzinnige topic....Neem als voorbeeld Babel "Als alles tegenzit, of meezit, kom ik terug naar Ajax", laat de Oranje-international aan Novum weten." verwacht hij, dat één van de huidige spelers aan de kant gaat voor hem tot de WK en dat ie dan weer verder gaat bij een ander club..sorry hoeft mij niet terug komen alleen met de oog op de WK. Huntelaar mag wel terugkomen maar dat is gewoon niet realistisch....
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - zaterdag 07 november 2009 - 18:05   quote  deeplink  
hahahah, suarez is in de winterstop weg... en huntelaar speelt veel bij ac milan, dus droom maar lekker verder:P
Allrounder
 Allrounder - zaterdag 07 november 2009 - 18:17   quote  deeplink  
Laat ze lekker blijven waar ze zijn, en lekker verder gaan met wat er nu is.Gaat het onderhand na tien jaar weer een beetje beter met een goede trainer,en dan willen de heren als ze de echte top niet aankunnen terug bij onze club die nu net weer top aan het worden is.
joey
 joey - zaterdag 07 november 2009 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 18:05 schreef feyenoord-fr12info het volgende:
hahahah, suarez is in de winterstop weg... en huntelaar speelt veel bij ac milan, dus droom maar lekker verder:P
Huntelaar speelt veel bij Ac milaan.. Juistt.. ga lekker naar een feyenoord forum;)
joey
 joey - zaterdag 07 november 2009 - 18:28   quote  deeplink  
Denk dat Babel echt wel een goede kan zijn.. Want op links doet ema het nu erg goed maar die kan ook op links mid.. En verder heb je sulemani dan as reserve.. Aisatti vind ik niks op links.. En zeegelaar is nog te onervaren... Huntelaar zou ook leukl zijn , maar daar heb ik natuurlijk ook me twijfels bij.. Dan heb je pantelic als reserve en cvitanich miss verhuren een halfjaartje..? Maargoed tuurlijk tis alleen maar een topic om te kijken wat iedereen denkt.. Als je dit onzin vins moet je maar gewoon lekker niet reageren..;) !!!
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 07 november 2009 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 18:05 schreef feyenoord-fr12info het volgende:
hahahah, suarez is in de winterstop weg... en huntelaar speelt veel bij ac milan, dus droom maar lekker verder:P
ik weet niet of jij stront in jou hoofd heb,
maar Ajax was in de zomer al druk bezig om Klaas-Jan voor een periode te huren;)
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 09:36   quote  deeplink  
toen speelde KJ nog bij Real ...........

KJ is alleen optie voor langere terugkeer , niet voor paar maanden huren.

Voor KJ zou t goede stap zijn , hij heeft t geprobeerd in de echte top maar komt daar niet aan de bak , nu moet ie keuze maken: terug naar Ajax of subtop in EDngeland/Duitsland al zal hij wel wat salaris in moeten leveren dus investeren in ze carriere of zakken op de bank vullen in Italie..................
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - zondag 08 november 2009 - 13:55   quote  deeplink  
Als Luis voor een recordbedrag weggaat gewoon allebei proberen te halen zou ik zeggen. Van der vaart heeft gezegt nog niet terug te willen naar Ajax maar als het WK er straks aan gaat komen is dat ook nog een eventuele optie om onze Uruguayaan te vervangen.
joey
 joey - zondag 08 november 2009 - 14:09   quote  deeplink  
Ja maar wil vd vaart nu nogsteeds niet weg?..
joey
 joey - zondag 08 november 2009 - 14:18   quote  deeplink  
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/39453/fc-twente-toont-interesse-voor-huntelaar-not-read

Twente toont intresse in Huntelaar! Whahahahaa...
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 14:24   quote  deeplink  
vd Vaart komt zeker niet terug , Kj en Babel willen hooguit tijdelijk terug om zich in t ned.elftal te spelen.
joey
 joey - zondag 08 november 2009 - 14:26   quote  deeplink  
Jaaa...Dat vind ik niet erg.. ben overigens niet weg van vd vaart...
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 14:54 schreef joey het volgende:
Babael en huntelaar spelen nauwelijks voor hun ploeg (Liverpool & Acmilaan) En omdat het WK er aan zitr te komen denk ik dat ze echt wel speelminuten moeten gaan maken! IS het niet iets voor ajax om deze 2 te huren? Als ajax in de tussenperiode een aantal spelers verkoopt en verhuurt zoals martin wilt gaan doen, dan lijkt het me wel een goed plan.. T enige nadeel is dan de salarissen van die 2... MAarjaa.. Miss dat je wat kan regelen..?

Stel je voor ..
Aanval ajax:

gabri...dezeeuw..emanuelson..

suarez...hunt...babel...
dit kan Ajax zich niet veroorloven , ze hebben net Pantelic met een salaris van 1,4 milj gehaald en hebben ook nog Cvitanich met eenzelfde salaris , dan op Links Sulejmani met ook zo een topsalaris en op rechts Rommedahl,Bakichoco nee leuke droom maar financieel onverantwoord , verder was de samenwerking tussen Luis en KJ nooit echt geweldig.................. lekker zo laten zorgen dat Luis blijft en gewoon met deze spelers afmaken.
joey
 joey - zondag 08 november 2009 - 14:30   quote  deeplink  
rommedahl en bakir gaan waarschijnlijk weg..bakir zeker.. verder nogmeer spelers.. cvitancih kan je verhuren.. sulemani heeft geen eens een basisplek..
joey
 joey - zondag 08 november 2009 - 14:31   quote  deeplink  
Ze hoeven ook niet alletwee te komen..1 is ook goed :P:D! hhaha
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 14:30 schreef joey het volgende:
rommedahl en bakir gaan waarschijnlijk weg..bakir zeker.. verder nogmeer spelers.. cvitancih kan je verhuren.. sulemani heeft geen eens een basisplek..
romme en bakir zijn niet zo 1,2,3 weg hoor , die krijgen elders nog niet 25% van hun huidige salaris : alle clubs hebben crisis , Cvitanich verhuren kan en dat Sulejmani geen basisplek heeft klopt maar moet wel elke maand zijn centjes hebben hoor!
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 08 november 2009 - 14:57   quote  deeplink  
rommedahl presteert aardig op zijn positie, en het is wel gebleken dat Luis zich daar niet thuis voelt, dus dennis maakt dit seizoen wel af hoor! hij is zelfs naar Denemarken geweest om zich zo snel mogelijk te laten behandelen voor zijn blessure.
joey
 joey - zondag 08 november 2009 - 15:14   quote  deeplink  
kenedy, lindgren, aldeweireld etc etc weg..denk dat ze veel kwijt raken aan salaris..En ik weet ook wet dat sulemani gewoon salaris krijgt..;)..Hahahaa
joey
 joey - zondag 08 november 2009 - 15:16   quote  deeplink  
Mjaa...wat suarez betreft heb je wel gelijk.. Hij speelt wel goed daaro, maar je ziet dat hij liever zn andere plek heeft, scoort ook minder..maar pikt elke keer wel een doelpuntje mee..:P
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 15:14 schreef joey het volgende:
kenedy, lindgren, aldeweireld etc etc weg..denk dat ze veel kwijt raken aan salaris..En ik weet ook wet dat sulemani gewoon salaris krijgt..;)..Hahahaa
Aldeweireld is basisspeler en doet prima en die wil jij weg? Hij komt uit eigen jeugd dus zijn salaris zal nou net NIET zo hoog zijn , rare idee-en heb je toch soms Joey!
joey
 joey - zondag 08 november 2009 - 16:37   quote  deeplink  
Ohwww nee sorry oleguer.. Ik zat met aldeweireld in me hoofd en typ hem erin XDWHAHAHA
Bas12345
 Bas12345 - dinsdag 10 november 2009 - 14:22   quote  deeplink  
Van der vaart ---> wil nog niet naar ajax
Hunelaar ---> kiest premierleaqeu
Babel ---> mogelijkheid
alibabba
 alibabba - dinsdag 10 november 2009 - 15:10   quote  deeplink  
Dat V.D.Vaart en Huntelaar in de winterstop naar Ajax komen is een illusie. Dat gaat echt niet gebeuren. Ik vraag me af waarom je Babel naar de Arena moet halen...Hij heeft zich na het vertrek bij Ajax nauwelijks ontwikkeld, iets waarvan hij de schuld bij zichzelf moet zoeken. Het zou bovendien een deuk in het vertrouwen van Emanuelson, Sulejmani en Aissati betekenen.
Ajax_bakel
 Ajax_bakel - zaterdag 12 december 2009 - 00:38   quote  deeplink  
Waar rook is ,is vuur Babel ,veel kans op dat als het ff mee zit het wel realiteit kan worden, en was het niet zo dat ze afgelope zomer huntelaar al hebben probere terug te halen,kortom je weet maar nooit ;)
vongall
 vongall - maandag 21 december 2009 - 11:02   quote  deeplink  
babbel goeie voetballer maar niet samen met huntelaar het gaat tenkoste van huntelaar als spits babbel gaat voor zijn eigen kans op het goal dat is wel gebleken afgelopen tijd toen ze bij ajax speelden zonde van een superspits als huntelaar. babbel moet de bal meer afleggen dan heb je als team meer aan vandaar dat hunt niet veel scoorde voor ajax.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Babel & Huntelaar









0.0096209