BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het club kampioenschap

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Wim
 Wim - zondag 08 november 2009 - 19:59   quote  deeplink  
Ik gun Ajax en Jol van harte een kampioenschap, maar het is en blijft een simpele rekensom, als je verliest van zowel PSV als Twente, nemen je kansen heel snel af.
Jol kan daar overigens weinig aan doen, ik vind hem een goede trainer dat staat buiten kijf.
Het gaat uiteindelijk toch om de poppetjes in het veld, de beter ze spelen en hoe meer kwaliteit, des te meer kans op overwinningen.
Er is heel veel te doen omtrent overtollige spelers, toch zal het het niet meevallen om deze in de winterstop te slijten, het aanbod aan spelers is groot, de vraag naar mindere goden daarentegen relatief klein.
Spelers als Silva,Lindgren,Kennedy Bakircioglu,Wiellaert,Oleguer,Cvitanisch heb ik ooit bij vroegere clubs en/of bij Ajax heel goed zien spelen, dus in potentie kunnen ze dat ook zeker, van Sno,Atouba,Jeroen Verhoeven,Ogararu weet ik het niet wat ze kunnen, aan Pantelic twijffel ik, zo ook aan Miralem Sulejmani, d.w.z. ik weet wat hij kan, maar het is wel heel lang geleden dat ik hem uit zag blinken, datzelfde geldt eveneens voor Kennedy. Geen enkele speler is onvervangbaar, Suarez ook niet, maar als je hem net als ook Vermaelen eerder dit seizoen, wederom omwille van het financiële plaatje, moet verkopen zal het team en ook de club een flinke aderlating doen.
M.a.w hoe kun je ooit iets opbouwen als de paar gezichts bepalende spelers, die er duidelijk met kop en schouder boven uit steken, binnen één of twee seizoenen weer weggekocht worden.Dat blijft toch een beetje een gevecht tegen de bierkaai.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2009 door Wim --
alibabba
 alibabba - maandag 09 november 2009 - 21:04   quote  deeplink  
We moeten onze hoop vestigen op Martin Jol. Hij is een vakman, die een eerlijke kans verdient. Psv zullen we dit seizoen voor ons moeten dulden, maar het volgende seizoen kan Ajax met Jol misschien oogsten. Hoop doet leven............

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het club kampioenschap









0.0092761