BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Commentatoren negatief over Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Rutgerajax9
 Rutgerajax9 - zondag 08 november 2009 - 20:41   quote  deeplink  
Waarom worden er steeds vaker (opzettelijk) commentatoren op Ajax wedstrijden gezet, die wel heel erg doorzichtig hun hekel aan Ajax laten blijken.
Denk aan Leo Driessen, maar vooral Ragna Niemeyer(radio) zojuist tijdens Twente - Ajax. Hij flikte het vorig seizoen ook al uit in Eindhoven, en nu is hij weer niks dan negatief. Als hij commentator is doet Ajax het altijd slecht (volgens hem), al spelen ze nog zo goed.
Ik snap niet dat er niet gewoon een keer iemand anders op een Ajax wedstrijd wordt gezet. Bijvoorbeeld Andy Houtkamp of Bas Ticheler, dat zijn de echte.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2009 door Rutgerajax9 --
Boss
 Boss - zondag 08 november 2009 - 20:44   quote  deeplink  
Oud topic! Trouwens dubbel"m", commentatoren.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 08 november 2009 - 20:44   quote  deeplink  
Dit bedoel ik nou. Triest volk. Leo Driessen, Johan Derksen, Ragna Niemeyer.........................................................................

Laten we een capagne houden: Iedereen positief over Ajax! Heb je met Jack van Gelder niet genoeg positiefs??
Boss
 Boss - zondag 08 november 2009 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 20:44 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Dit bedoel ik nou. Triest volk. Leo Driessen, Johan Derksen, Ragna Niemeyer.........................................................................

Laten we een capagne houden: Iedereen positief over Ajax! Heb je met Jack van Gelder niet genoeg positiefs??
Campagne... Gaat om Ajax, niet om wat ze zeggen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 08 november 2009 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 20:44 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Dit bedoel ik nou. Triest volk. Leo Driessen, Johan Derksen, Ragna Niemeyer.........................................................................

Laten we een capagne houden: Iedereen positief over Ajax! Heb je met Jack van Gelder niet genoeg positiefs??
FeyenoordRandwijk als je vindt dat we triest volk zijn wat kom je dan hier doen. Ga dan lekker terug naar je eigen clubforum, waar je medeforumleden waarschijnlijk nooit klagen.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 08 november 2009 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 20:50 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

FeyenoordRandwijk als je vindt dat we triest volk zijn wat kom je dan hier doen. Ga dan lekker terug naar je eigen clubforum, waar je medeforumleden waarschijnlijk nooit klagen.
Daar hebben we het al. Nu mag ik ook niets meer zeggen....

Natuurlijk klagen ook wij, maar niet om alles....

Commentatoren, jezelf voor de wedstrijd indekken met de scheids, speelschema...

Dat mag toch gezegd worden?
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - zondag 08 november 2009 - 20:57   quote  deeplink  
Omdat enkelen een dergelijke mening hebben - wat ik overigens ook zinloos vind - spreek jij meteen van een heel volk? Dat heet generaliseren, vriend. Wat mijn inziens net zo veel nut heeft als de bovenstaande post, niks.
Bovendien heb ik je in de andere thread ook al erop gewezen, dat er niet slechts door enkel Ajax-supporters over mensen van de media wordt geklaagd. Ook dus bijvoorbeeld bij PSV-, Feyenoord- en FC Utrecht-supporters wordt er met regelmaat geklaagd over bepaalde journalisten, commentatoren etc.
Het is dus geen eenzijdige punt zoals jij dat insinueert
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 08 november 2009 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 20:52 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Daar hebben we het al. Nu mag ik ook niets meer zeggen....

Natuurlijk klagen ook wij, maar niet om alles....

Commentatoren, jezelf voor de wedstrijd indekken met de scheids, speelschema...

Dat mag toch gezegd worden?
Je mag van mij van alles zeggen, maar in deze scheer je alle Ajax-supporters over 1 kam. Waarom is het zo dat als 1 Ajacied, waar ik vanuit ga, iets zegt wij Ajacieden direct een triest volk zijn? Als ik iets doms zou doen betekent het toch niet gelijk dat alle Ajacieden dombo's zijn. Dus gewoon bij jezelf bij je leest houden en de topicstarter aanspreken ipv alle Ajacieden. Misschien zijn anderen het er namelijk niet mee eens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2009 door amsterdammer113 --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 08 november 2009 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 20:57 schreef Maxwell-fan het volgende:
Omdat enkelen een dergelijke mening hebben - wat ik overigens ook zinloos vind - spreek jij meteen van een heel volk? Dat heet generaliseren, vriend. Wat mijn inziens net zo veel nut heeft als de bovenstaande post, niks.
Bovendien heb ik je in de andere thread ook al erop gewezen, dat er niet slechts door enkel Ajax-supporters over mensen van de media wordt geklaagd. Ook dus bijvoorbeeld bij PSV-, Feyenoord- en FC Utrecht-supporters wordt er met regelmaat geklaagd over bepaalde journalisten, commentatoren etc.
Het is dus geen eenzijdige punt zoals jij dat insinueert
Met 'triest volk' bedoel ik niet gelijk heel Ajax hoor... Natuurlijk kan je een keer kritiek hebben op een commentator etc. maar ga niet dom lopen praten dat er een hetze tegen Ajax is.

- Eerst vind Jol het raar dat de KNVB het speelschema met 'moeilijke wedstrijden' heeft ingepland.

- Jol vind het raar dat dat Pieter Vink leidsman is bij FC Twente-Ajax.. Net of hij altijd tegen Ajax is. (Vink floot absoluut niet tegen Ajax vandaag)

- Na de wedstrijd tegen Roda JC is Jol van mening dat scheidsrechter Braamhaar 'altijd iets tegen Ajax heeft'

Dit zijn alleen al de dingen van Martin Jol.

Het feit dat één van de grootste Ajax fansites (ajax1) een groot bericht verstuurt, om maar vooral bij RTL Klantenservice te gaan zeiken over het negatieve commentaar van Leo Driessen gaat er bij mij echt niet in, zeker niet na wedstrijden als tegen Timisuara, AGOVV of Dordrecht. Moeten we dan mooiweernieuws horen?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 08 november 2009 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 21:01 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Je mag van mij van alles zeggen, maar in deze scheer je alle Ajax-supporters over 1 kam. Waarom is het zo dat als 1 Ajacied, waar ik vanuit ga, iets zegt wij Ajacieden direct een triest volk zijn? Als ik iets doms zou doen betekent het toch niet gelijk dat alle Ajacieden dombo's zijn. Dus gewoon bij jezelf bij je leest houden en de topicstarter aanspreken ipv alle Ajacieden. Misschien zijn anderen het er namelijk niet mee eens.
Ik geef met 'triest volk' echt niet heel het Ajax Legioen aan...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 08 november 2009 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 21:02 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Met 'triest volk' bedoel ik niet gelijk heel Ajax hoor... Natuurlijk kan je een keer kritiek hebben op een commentator etc. maar ga niet dom lopen praten dat er een hetze tegen Ajax is.

- Eerst vind Jol het raar dat de KNVB het speelschema met 'moeilijke wedstrijden' heeft ingepland.

- Jol vind het raar dat dat Pieter Vink leidsman is bij FC Twente-Ajax.. Net of hij altijd tegen Ajax is. (Vink floot absoluut niet tegen Ajax vandaag)

- Na de wedstrijd tegen Roda JC is Jol van mening dat scheidsrechter Braamhaar 'altijd iets tegen Ajax heeft'

Dit zijn alleen al de dingen van Martin Jol.

Het feit dat één van de grootste Ajax fansites (ajax1) een groot bericht verstuurt, om maar vooral bij RTL Klantenservice te gaan zeiken over het negatieve commentaar van Leo Driessen gaat er bij mij echt niet in, zeker niet na wedstrijden als tegen Timisuara, AGOVV of Dordrecht. Moeten we dan mooiweernieuws horen?
Volgens mij riepen een aantal Feyenoord-sites na afloop van de klassieker op om massaal te gaan mailen naar de KNVB omtrent het leiderschap van scheidsrechter Blom. Zo heeft elke club wel wat te zeiken. Maak je er niet druk om. Maar scheer niet alle supporters over 1 kam.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 08 november 2009 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 21:03 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Ik geef met 'triest volk' echt niet heel het Ajax Legioen aan...
Dan had je beter neer kunnen zetten dat de topicstarter triest is. Wat anderen vinden kunnen de meningen ook over verschillen.
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - zondag 08 november 2009 - 21:13   quote  deeplink  
FeyenoordRandwijk, leer eens duidelijk je woorden te kiezen, en niet klakkeloos maar wat roepen.
Immers de mening of uitlatingen van Jol en Kesler afgelopen week is niet iedereen toebedeeld. En dan nog wil jij kennelijk bewust noch onbewust er een groep mensen er voor op aanspreken. Onbegrijpelijk.

ps. pak een woordenboek zoek eens de definitie van het woord volk op.
C.P. Mulder
 C.P. Mulder - zondag 08 november 2009 - 21:43   quote  deeplink  
Een club als Ajax, met de hoogste begroting van de Ere-divisie, mag verwachten dat niet iedereen positief is. Iedereen mag een mening hebben, dus waarom commentatoren niet? Als de kritiek juist is kan Ajax daar wat mee en zo niet dan kan het gemakshalve in de prullenbak.
RoyLegioen
 RoyLegioen - zondag 08 november 2009 - 22:11   quote  deeplink  
Leo Driessen Anti-ajax ?...daar heb ik n andere mening over, iig is hij (ook) anti-Feyenoord
Rutgerajax9
 Rutgerajax9 - zondag 08 november 2009 - 22:41   quote  deeplink  
Leo Driessen, moet ik toegeven, was in zijn laatste wedstrijd bij Ajax al een stuk milder dan anders.
Overigens, omdat ik ajacied ben erger ik mezelf snel aan Ajax-hekelend commentaar. Ik zeg ook niet dat er geen commentatoren zijn die een hekel hebben aan andere ploegen. (denk aan de voorkeur voor FC Groningen van Han Kock)

Ik heb het in dit topic niet over figuren als Johan Derksen, dat soort mensen kun je niet meer serieus nemen. Maar als je bij de publieke omroep TV kijkt (of Radio luistert) verwacht ik onpartijdig (muv een Internationale wedstrijd) en professioneel commentaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2009 door Rutgerajax9 --
nora
 nora - zondag 08 november 2009 - 22:55   quote  deeplink  
Mister Randwijk al heel lang is bekend dat Jack van Gelder geen ajacied meer is en dat laat hij ook elke week merken,luister de volgende keer maar goed als het over Ajax gaat
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 09 november 2009 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 22:55 schreef nora het volgende:
Mister Randwijk al heel lang is bekend dat Jack van Gelder geen ajacied meer is en dat laat hij ook elke week merken,luister de volgende keer maar goed als het over Ajax gaat
Tja...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 09 november 2009 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 21:08 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Volgens mij riepen een aantal Feyenoord-sites na afloop van de klassieker op om massaal te gaan mailen naar de KNVB omtrent het leiderschap van scheidsrechter Blom. Zo heeft elke club wel wat te zeiken. Maak je er niet druk om. Maar scheer niet alle supporters over 1 kam.
Dat klopt. Maar dan heb je ook feiten. Als er bij Ajax een discutabele beslissing word gemaakt, word het ook van de daken geschreeuwd. En terecht, want dan heb je feiten die er op wijzen dat er een fout is gemaakt. Als Martin dan van tevoren al gaat lopen brallen in de media dat hij niet snapt waarom de KNVB Vink gekozen heeft als leidsman voor FC Twente - Ajax, is dat onnauwkeurig. Vooral als je geen feiten hebt...

Bovendien zet ik duidelijk achter de zin dat ik het oneens ben met de redenering van sommige mensen hier; triest volk. Dan bedoel ik dus degene die zonder feiten lopen te mokken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 november 2009 door FeyenoordRandwijk --
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 09 november 2009 - 18:03   quote  deeplink  
'die zonder feiten lopen te mokken'
de wedstrijd psv-Ajax is een en al een feit.
alibabba
 alibabba - maandag 09 november 2009 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2009 - 18:03 schreef Johnnyafca het volgende:
'die zonder feiten lopen te mokken'
de wedstrijd psv-Ajax is een en al een feit.
Van mij mag iedereen zeuren en zeiken wat ie wil, het zal me een zorg zijn. Het enigste wat voor mij telt is dat Ajax titels pakt met aantrekkelijk voetbal, want dat is wat ik wil zien. Verheugen op een wedstrijd van Ajax en dan tevreden de TV uit of tevreden huiswaarts keren. GEEN GELUL, WINNEN MET 3-0. AJAX
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 09 november 2009 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2009 - 20:33 schreef alibabba het volgende:

[..]

Van mij mag iedereen zeuren en zeiken wat ie wil, het zal me een zorg zijn. Het enigste wat voor mij telt is dat Ajax titels pakt met aantrekkelijk voetbal, want dat is wat ik wil zien. Verheugen op een wedstrijd van Ajax en dan tevreden de TV uit of tevreden huiswaarts keren. GEEN GELUL, WINNEN MET 3-0. AJAX
daar ben ik volledig mee eens.
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - maandag 09 november 2009 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2009 - 17:04 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Bovendien zet ik duidelijk achter de zin dat ik het oneens ben met de redenering van sommige mensen hier; triest volk. Dan bedoel ik dus degene die zonder feiten lopen te mokken.
Over feiten gesproken. Je gebruikte hiervoor het woord "sommige" niet een enkele keer. Ik weet niet zeker of ik het hilarisch of triest moet vinden, dat jij nog stug volhoudt dat men - uit jouw gebruik van het woord "triest volk" - moet kunnen opmaken op wie jij specifiek doelt. Terwijl je kritiek alleen gericht is op enkelen hier.

Wat betreft de aanmerking op enkele commentatoren - dus niet allemaal - gaf de topicstarter aan dat er te veel/vaak negatieve uitlatingen zijn jegens Ajax. Anders dan jouw opvatting, is er dus met geen woord gerept over dat men positiever moet zijn. Maar wat je juist van een commentator/verslaggever verwacht, neutraliteit. En dat ontbreekt nog weleens, en dat is het gene waar Rutgerajax9 op duidt. Ondanks dat ik me er zelf niet zo aan stoor, heb ik wel begrip voor mensen als Rutger die er zich wel aan ergeren.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 10 november 2009 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2009 - 21:24 schreef Maxwell-fan het volgende:

[..]

Over feiten gesproken. Je gebruikte hiervoor het woord "sommige" niet een enkele keer. Ik weet niet zeker of ik het hilarisch of triest moet vinden, dat jij nog stug volhoudt dat men - uit jouw gebruik van het woord "triest volk" - moet kunnen opmaken op wie jij specifiek doelt. Terwijl je kritiek alleen gericht is op enkelen hier.

Wat betreft de aanmerking op enkele commentatoren - dus niet allemaal - gaf de topicstarter aan dat er te veel/vaak negatieve uitlatingen zijn jegens Ajax. Anders dan jouw opvatting, is er dus met geen woord gerept over dat men positiever moet zijn. Maar wat je juist van een commentator/verslaggever verwacht, neutraliteit. En dat ontbreekt nog weleens, en dat is het gene waar Rutgerajax9 op duidt. Ondanks dat ik me er zelf niet zo aan stoor, heb ik wel begrip voor mensen als Rutger die er zich wel aan ergeren.
Oja natuurlijk. Daar heb ik ook begrip voor! Er is zeker een hetze tegen Ajax op gang, dat weet toch iedereen? En sorry dat ik niet ´duidelijk´ genoeg vertelde dat ik met ´triest volk´ ´sommige mensen´ bedoel.

Je zegt in feite dat er teveel negatieve uitlatingen tegen Ajax zijn, maar het is niet zo dat het positiever moet zijn?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 10 november 2009 - 15:36   quote  deeplink  
veel scheidsrechters komen uit oost-gelderland en Noord-holland, natuurlijk geven zij de voorkeur aan ajax en fc twente, misschien moeten er ook buitenlandse commentatoren zijn (uit suriname of zo) want commentatoren (zie leo driessen) komen vaak ook uit amsterdam.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 10 november 2009 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 15:36 schreef patrickpsv15 het volgende:
veel scheidsrechters komen uit oost-gelderland en Noord-holland, natuurlijk geven zij de voorkeur aan ajax en fc twente, misschien moeten er ook buitenlandse commentatoren zijn (uit suriname of zo) want commentatoren (zie leo driessen) komen vaak ook uit amsterdam.
hahahahahahahahahahahahaha

De grootste onzin die ik ooit gehoord heb! Je vermaakt me tot het uiterste Patrick hahahaha.

Ojojoj komt dat schottttttttttttt euu miss bijjna raak jeweetzelluf... Zo zie jij het voor je?

Misschien moeten we ook Chinese stadionspeakers kiezen, de meeste zijn voor de thuisspelende club...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 november 2009 door FeyenoordRandwijk --
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 10 november 2009 - 15:51   quote  deeplink  
patrick praat alleen maar onzin..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 10 november 2009 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2009 - 20:33 schreef alibabba het volgende:

[..]

Van mij mag iedereen zeuren en zeiken wat ie wil, het zal me een zorg zijn. Het enigste wat voor mij telt is dat Ajax titels pakt met aantrekkelijk voetbal, want dat is wat ik wil zien. Verheugen op een wedstrijd van Ajax en dan tevreden de TV uit of tevreden huiswaarts keren. GEEN GELUL, WINNEN MET 3-0. AJAX
die tijden zijn voorbij, dan zullen ze eerst dat dreamteam(zie ander topic) moeten hebben en een betere verdediging.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 november 2009 door patrickpsv15 --
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 10 november 2009 - 18:30   quote  deeplink  
patrick, ga aub naar p s v forums
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - dinsdag 10 november 2009 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 15:34 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Oja natuurlijk. Daar heb ik ook begrip voor! Er is zeker een hetze tegen Ajax op gang, dat weet toch iedereen? En sorry dat ik niet ´duidelijk´ genoeg vertelde dat ik met ´triest volk´ ´sommige mensen´ bedoel.

Je zegt in feite dat er teveel negatieve uitlatingen tegen Ajax zijn, maar het is niet zo dat het positiever moet zijn?
Dat zeg ik helemaal niet. Je moet echt is leren begrijpend lezen, anders heeft een discussie voeren net zoveel nut als niks.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 10 november 2009 - 21:27   quote  deeplink  
Jij: Wat betreft de aanmerking op enkele commentatoren - dus niet allemaal - gaf de topicstarter aan dat er te veel/vaak negatieve uitlatingen zijn jegens Ajax. Anders dan jouw opvatting, is er dus met geen woord gerept over dat men positiever moet zijn.

Misschien moet jij beter op je eigen woorden letten.....
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - dinsdag 10 november 2009 - 21:35   quote  deeplink  
Niet zeiken over commentatoren. Leer er mee leven of zet het geluid maar uit. Tuurlijk zijn er commentatoren die wat tegen Ajax zijn maar om daar dan weer een heel topic over te starten vind ik een tikkie overdreven.
Negeer ze gewoon en kijk lekker naar de wedstrijd zou ik zeggen.
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - dinsdag 10 november 2009 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 15:36 schreef patrickpsv15 het volgende:
veel scheidsrechters komen uit oost-gelderland en Noord-holland, natuurlijk geven zij de voorkeur aan ajax en fc twente, misschien moeten er ook buitenlandse commentatoren zijn (uit suriname of zo) want commentatoren (zie leo driessen) komen vaak ook uit amsterdam.
Sjonge jongen Patrick. Ga of serieuze dingen posten op een forum of ga lekker onzin praten op het PSV forum. Want met deze berichten maak je jezelf alleen maar belachelijk tot ergernis van andere mensen. Een Surinaamse commentator??? Geloof je het zelf?
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - dinsdag 10 november 2009 - 21:48   quote  deeplink  
Wellicht een cursus begrijpend lezen zal in jouw geval niet misstaan. Insinueer ik met een enkele woord dat het mijn woorden zijn? Staat er dat ik aanmerking heb op de commentatoren? Nee. Sterker nog ik verwijs notabene in dezelfde zin naar de topicstarter.
Het is inmiddels wel duidelijk dat je niet kan/wil goed lezen, en dan is een normale discussie kennelijk bijvoorbaat al eigenlijk zinloos. Zonder je te willen beledigen, maar ik heb m'n bedenkingen over het niveau van educatie wat jij hebt genoten of nog ondervindt. Want je hebt ogenschijnlijk een matig leesvermogen. Je kan zoals ieder ander het weleens verkeerd hebben gelezen, maar in jou geval is dat al in 3 reacties aan een.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 10 november 2009 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:40 schreef JoopieAFCA het volgende:

[..]

Sjonge jongen Patrick. Ga of serieuze dingen posten op een forum of ga lekker onzin praten op het PSV forum. Want met deze berichten maak je jezelf alleen maar belachelijk tot ergernis van andere mensen. Een Surinaamse commentator??? Geloof je het zelf?
alles beter dan die Nederlandse zeiklappen:P ik ben zelf ook een Nederlander hoor.. maar die commentatoren van ons zijn alleen maar negatief, ik moet zeggen frank snoeks en jeroen grutter zijn altijd hele leuke commentatoren, jammer genoeg werken ze slechts bij de NOS en niet bij eredivisielive
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - dinsdag 10 november 2009 - 22:09   quote  deeplink  
Negatieve commentators/verslaggevers hou je altijd. De een stoort zich eraan, en een ander weer niet. Hoewel - zoals ik al eerder aangaf in deze topic - wel begrip heb voor mensen die zich er wel(eens) aan irriteren. Omdat men mag verwachten dat er zo goed als mogelijk altijd uit een neutraal optiek een wedstrijd wordt becommentarieerd.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 11 november 2009 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:48 schreef Maxwell-fan het volgende:
Wellicht een cursus begrijpend lezen zal in jouw geval niet misstaan. Insinueer ik met een enkele woord dat het mijn woorden zijn? Staat er dat ik aanmerking heb op de commentatoren? Nee. Sterker nog ik verwijs notabene in dezelfde zin naar de topicstarter.
Het is inmiddels wel duidelijk dat je niet kan/wil goed lezen, en dan is een normale discussie kennelijk bijvoorbaat al eigenlijk zinloos. Zonder je te willen beledigen, maar ik heb m'n bedenkingen over het niveau van educatie wat jij hebt genoten of nog ondervindt. Want je hebt ogenschijnlijk een matig leesvermogen. Je kan zoals ieder ander het weleens verkeerd hebben gelezen, maar in jou geval is dat al in 3 reacties aan een.
Ik weet niet of je de leukste thuis bent of bij justitie werkt, want dit is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord... Ík ga in discussie met de topicopener, en jij valt mij in de rede. Als jij in een posting aangeeft wat de topicopener zegt, en er dan niet op aandringt dat het níet jou mening is, ga ik er inderdaad vanuit dat jij die mening deelt...
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - woensdag 11 november 2009 - 19:45   quote  deeplink  
Dus men moet alvorens bij een citatie aanduiden dat zijn/haar mening niet met de aanhaling strijkt, omdat anders jij er anders niks van snapt? Onzin. Gewoon beter lezen, en niet blindelings maar wat aannemen.
Ik herhaal het nog een keer. Ik heb niet eenmaal aangegeven dat het mijn woorden zijn, of dat het enigzins strookt met mijn eigen optiek noch ervaring. Sterker nog, nagenoeg in dezelfde regel aanduidde ik de citaat in kwestie naar de topicstarter. Wat ik wel heb gezegd, is dat ik begrip heb voor de frustratie.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 11 november 2009 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 19:45 schreef Maxwell-fan het volgende:
Dus men moet alvorens bij een citatie aanduiden dat zijn/haar mening niet met de aanhaling strijkt, omdat anders jij er anders niks van snapt? Onzin. Gewoon beter lezen, en niet blindelings maar wat aannemen.
Ik herhaal het nog een keer. Ik heb niet eenmaal aangegeven dat het mijn woorden zijn, of dat het enigzins strookt met mijn eigen optiek noch ervaring. Sterker nog, nagenoeg in dezelfde regel aanduidde ik de citaat in kwestie naar de topicstarter. Wat ik wel heb gezegd, is dat ik begrip heb voor de frustratie.
Je hebt gezegd, dat er met geen woord is gerept dat de commentators positiever moeten zijn. Wel moeten ze niet zo negatief zijn volgens de topicopener.

Mijn punt was dan: Hoe kan iets wat beter moet worden, niet positever worden? Toen antwoorde jij met het feit dat de topicopener deze woorden had gesproken(...)
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - woensdag 11 november 2009 - 20:33   quote  deeplink  
Het is geen kwestie van optellen en aftrekken. Minder negativiteit of meer neutraliteit betekent niet per definitie meer positiviteit. Je kan ook minder negatief zijn, door simpel weg minder negatieve uitlatingen te maken. Zonder dat je meer positieve woorden invoegd. Maar daar gaat het mij nu niet om.
Het gaat mij erom dat jij het kritiek van Rutgerajax9 jegens de media bagateliseerde. Met de woorden; "Laten we een campagne houden: Iedereen positief over Ajax! Heb je met Jack van Gelder niet genoeg positiefs??"
Ik ben het met je eens dat het geklaag vrijwel geen nut heeft, maar om nou de kritiek meteen te overtrekken. Immers als het hier Feyenoord betrof, dan had jij wellicht jezelf niet op deze manier er zo over uitgelaten. En in dat geval had ik ook begrip gehad voor de frustratie.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 12 november 2009 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 20:33 schreef Maxwell-fan het volgende:
Het is geen kwestie van optellen en aftrekken. Minder negativiteit of meer neutraliteit betekent niet per definitie meer positiviteit. Je kan ook minder negatief zijn, door simpel weg minder negatieve uitlatingen te maken. Zonder dat je meer positieve woorden invoegd. Maar daar gaat het mij nu niet om.
Het gaat mij erom dat jij het kritiek van Rutgerajax9 jegens de media bagateliseerde. Met de woorden; "Laten we een campagne houden: Iedereen positief over Ajax! Heb je met Jack van Gelder niet genoeg positiefs??"
Ik ben het met je eens dat het geklaag vrijwel geen nut heeft, maar om nou de kritiek meteen te overtrekken. Immers als het hier Feyenoord betrof, dan had jij wellicht jezelf niet op deze manier er zo over uitgelaten. En in dat geval had ik ook begrip gehad voor de frustratie.
Ach, natuurlijk hebben wij ook wel iets om op te zeiken. Maar dit vind ik wel de zóveelste in korte tijd. Eerst Jol, dan een actie van ajax1.nl om massaal klaagmails naar RTL en EL te sturen. En nu dit weer....

Ik weet echt niet waar dat bovenste stukje op slaat, maar volgens mij is minder negatief gewoon positief:)
phantom
 phantom - vrijdag 13 november 2009 - 09:11   quote  deeplink  
ik ben het er helemaal mee eens, die leo driessen is altijd negatief over ajax.
freakie
 freakie - vrijdag 13 november 2009 - 18:01   quote  deeplink  
Randwijk ff terug op jou klagen over een speel week mag en vindt ik prima.. en over vink geloof dat ajax door hem benadeelt was en ze vink dus niet in die wedstrijden wilde hebben.. Ook is het zo dat je geen mooiweer nieuws horen maar als twente met 1-0 wint is het van oo wat is die verdediging goed en wat staan ze goed en doet ajax dat zijn ze van ja maar veel combinaties gingen mis ect.. maar ik vindt wel dat dit topic geen zin heeft.. want zo heeft elke club wel wat om te zeiken..
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 13 november 2009 - 20:48   quote  deeplink  
juist....
ajacied
 ajacied - zaterdag 28 november 2009 - 13:23   quote  deeplink  
wat intresseert ons dat nou wat ze zeggen ??! we zien zelf toch ook de wedstrijden ???ik luister niet eens naar die kwakzalvers
bully
 bully - zondag 29 november 2009 - 14:08   quote  deeplink  
denk persoonlijk dat de commentaren op tv weinig met de clubs temaken heefd.
vroeger werd een wedstrijd neutraal besproken met beetje spanningmakerij er in.
maar tegenwoordig is er geen commentator meer die niet zijn eigen mening in het commentaar gebruikt.
en op hun mening staan wij nou net niet tewachten.
vaak irriteer ik me nu teveel aan hun commentaar ook bij wedstrijden waar ik neutraal kijk omdat het niet mijn ajax is die speeld.
wij weten zelf wel of het een echte penalty is en of het eerlijk is dat ze de wedstrijd winnen.
daar word na de wedstrijd genoeg over nagepraat en hebben hun persoonlijke mening dus niet nodig.
die vaak ook nog word beinvloed door hun persoonlijke voorkeur.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 november 2009 door bully --
remco k
 remco k - zondag 29 november 2009 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 20:44 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Dit bedoel ik nou. Triest volk. Leo Driessen, Johan Derksen, Ragna Niemeyer.........................................................................

Laten we een capagne houden: Iedereen positief over Ajax! Heb je met Jack van Gelder niet genoeg positiefs??
goed opletten, van Gelder praat niet tot nauwelijs over Ajax, iedere zondag gaat het alleen maar over twente en psv, dit omdat daar alleen maar psv en twente minded mensen zitten, en uitgenodigd worden.
remco k
 remco k - zondag 29 november 2009 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:57 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

alles beter dan die Nederlandse zeiklappen:P ik ben zelf ook een Nederlander hoor.. maar die commentatoren van ons zijn alleen maar negatief, ik moet zeggen frank snoeks en jeroen grutter zijn altijd hele leuke commentatoren, jammer genoeg werken ze slechts bij de NOS en niet bij eredivisielive
.......... en mensen reageren nog steeds op jou, echt ongelooflijk.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 december 2009 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2009 - 17:53 schreef remco k het volgende:

[..]

.......... en mensen reageren nog steeds op jou, echt ongelooflijk.
enne wat is er verkeerd aan mijn opmerking?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 december 2009 door patrickpsv15 --
Rinald0
 Rinald0 - dinsdag 01 december 2009 - 17:49   quote  deeplink  
Hahaha wat een onzin allemaal. Doe nie zo moeilijk tegen elkaar.. Hoezo lang doorgaan over iets wat niets meer met het orginele onderwerp te maken heeft..?

Even on-topic: Ik irriteer me ook wel eens aan hoe negatief een commentator over ajax is, MAAR ik denk dat dit niet alleen bij ajax gebeurt.. Ik denk dat een commentator altijd wat hij/zij ook vind moet praten over hoe hij de werdstrijd ziet en niet zijn gevoel moet laten spreken. Helaas gebeurt dat wel en hebben wij in nl niet meer die goeie commentatoren als bijv de belgen wel hebben. Jammer maar helaas. We have to live with it!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Commentatoren negatief over Ajax









0.0141060