BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Top duels moeten door (onpartijdige), buitenlandse scheidsrechters worden gefloten

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
voetbal-angerfist
 voetbal-angerfist - maandag 09 november 2009 - 09:10   quote  deeplink  
Ik vind dat top duels tussen: Feyenoord, Ajax, Az, Fc Twente en Psv moeten worden gefloten door scheidsrechters uit het buitenland.
Deze scheidsrechters zijn niet partijdig, en de wedstrijden verlopen (bijna) altijd goed.
Kijk maar naar de wedstrijden van de Champipons League en van de Europa League
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 09 november 2009 - 17:12   quote  deeplink  
Net of de Nederlandse scheidsrechters wel partijdig zijn... Hier heerst nu eenmaal een klaag cultuur. Scheidsrechters zijn ook maar mensen, en wij kijken thuis met 99 camera´s in alle hoeken en standen het moment terug... Dan kan er een fout worden gemaakt hoor! Helemaal doodziek word ik van het gelul van WvH dat de scheidsrechters vroeger beter waren... Toen werd er nog niet zo´n ophef over gemaakt als nu, en kon je de herhaling vanuit één stand bekijken!
Pietje
 Pietje - maandag 09 november 2009 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2009 - 17:12 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Net of de Nederlandse scheidsrechters wel partijdig zijn... Hier heerst nu eenmaal een klaag cultuur. Scheidsrechters zijn ook maar mensen, en wij kijken thuis met 99 camera´s in alle hoeken en standen het moment terug... Dan kan er een fout worden gemaakt hoor! Helemaal doodziek word ik van het gelul van WvH dat de scheidsrechters vroeger beter waren... Toen werd er nog niet zo´n ophef over gemaakt als nu, en kon je de herhaling vanuit één stand bekijken!
Wat grappig dat een Feyenoordfan het opneemt voor de scheidsrechter... Dit na het echec van vorige week tegen Ajax. Kevin Blom, de dienstdoende scheidsrechter, moest het op het Feyenoordforum zwaar ontgelden. Op de meest mogelijke manieren werd hij tot op het bot beledigd. Nogmaals, grappig ;)
Overigens ben ik het met de stelling beslist wel eens. De belangen zijn simpelweg te groot geworden. Ik vrees echter dat het geen haalbare kaart is.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 10 november 2009 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2009 - 22:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat grappig dat een Feyenoordfan het opneemt voor de scheidsrechter... Dit na het echec van vorige week tegen Ajax. Kevin Blom, de dienstdoende scheidsrechter, moest het op het Feyenoordforum zwaar ontgelden. Op de meest mogelijke manieren werd hij tot op het bot beledigd. Nogmaals, grappig ;)
Overigens ben ik het met de stelling beslist wel eens. De belangen zijn simpelweg te groot geworden. Ik vrees echter dat het geen haalbare kaart is.
Dan ben je geredeneert met feiten. Je kon duidelijk de positie van Blom waarnemen op het moment dat Suarez, Babovic een 'klopje gaf' en de grensrechter stond er tegenover. Ook bij de Babovic kwestie stond Blom er bovenop, dán is het een andere situatie! En fijn dat jij dat grappig vind, ik vind het lachwekkender dat Martin Jol zichzelf vóór de wedstrijd al indekt dat Vink tegen Ajax is...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 10 november 2009 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2009 - 09:10 schreef voetbal-angerfist het volgende:
Ik vind dat top duels tussen: Feyenoord, Ajax, Az, Fc Twente en Psv moeten worden gefloten door scheidsrechters uit het buitenland.
Deze scheidsrechters zijn niet partijdig, en de wedstrijden verlopen (bijna) altijd goed.
Kijk maar naar de wedstrijden van de Champipons League en van de Europa League
zeker mee eens, veel scheidsrechters komen uit oost-gelderland en Noord-holland, natuurlijk geven zij de voorkeur aan ajax en fc twente, misschien moeten er ook buitenlandse commentatoren zijn (uit suriname of zo) want commentatoren (zie leo driessen) komen vaak ook uit amsterdam.
adriu
 adriu - dinsdag 10 november 2009 - 13:03   quote  deeplink  
altijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jacky
 jacky - zondag 22 november 2009 - 20:13   quote  deeplink  
Nee deze kunnen best door eigen scheidsrechters gefloten worden alleen ze moeten ze wel wat meer aanvoelen
Het is toch logisch als 2 ploegen aftastend beginnen dat een scheidsrechter opvalt bij een beslissing die wel anders zou kunnen zijn. Ik weet zelf hoe het is om te fluiten als je persoonlijk niet lekker in de wedstrijd komt hoe moet een buitelandse scheidrechter zich dan voelen?anders,zoekende naar zijn vorm?
nee laat een ieder maar fluiten op zijn manier zoals hij denkt dat het goed is dan komt alles wel op zijn pootjes terecht en laat iedereen respect voor mekaar opbrengen dan komt alles wel goed
Dus stop met die belgische scheidsrechters
Robertos90
 Robertos90 - maandag 23 november 2009 - 12:15   quote  deeplink  
Gewoon 1 iemand in verbinding stellen met de scheids die achter de camera's zit en probleem is opgelost maarja de uefa zal ook wel omgekocht worden want ik zie geen reden dat ze geen camera's gebruiken er zijn gewoon clubs die door de scheids degraderen of net niet kampioen worden door foute beslissingen
Darryl1997
 Darryl1997 - maandag 23 november 2009 - 14:03   quote  deeplink  
Beetje lullig voor de andere clubs.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Top duels moeten door (onpartijdige), buitenlandse scheidsrechters worden gefloten









0.0114572