BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Hertha zocht al contact met zaakwaarnemer Pantelic'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 10 november 2009 - 12:20
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Hertha zocht al contact met zaakwaarnemer Pantelic' (FCupdate.nl)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 10 november 2009 - 12:41   quote  deeplink  
'Hertha zocht al contact met zaakwaarnemer Pantelic'

Marko Pantelic kan terug naar zijn oude club Hertha BSC. De ploeg uit Berlijn verkeert in een diepe sportieve crisis en mist scorend vermogen. Pantelic moet dat probleem oplossen en volgens Sport Bild heeft Michael Preetz, de sportief directeur van Hertha, inmiddels contact gezocht met de zaakwaarnemer van de Serviër.

Pantelic vertrok afgelopen zomer bij Hertha, na een conflict met toenmalig trainer Lucien Favre. Inmiddels is Favre echter ontslagen en Pantelic heeft al laten weten dat Hertha altijd 'een speciaal plekje in zijn hart' heeft. Voor de ploeg uit Berlijn maakte de aanvaller de afgelopen seizoenen in 114 officiële duels liefst 45 goals.

Het contract van Pantelic bij Ajax loopt nog een half jaar door, tot de zomer van 2010. Hierdoor zal Hertha met een afkoopsom op de proppen moeten komen om de 31-jarige Servische international weg te plukken uit de Amsterdam ArenA.

Hertha staat troosteloos laatste in Duitsland, met vier punten uit twaalf duels.
C.P. Mulder
 C.P. Mulder - dinsdag 10 november 2009 - 13:15   quote  deeplink  
€ 2.500.000 en hij mag weg want Dario Cvitanich is niet slechter dan hij en die heeft nog een contract vooe een paar jaar. Dan is dat eens geen kapitaalvernietiging
lijkt mij.
martymcfly
 martymcfly - dinsdag 10 november 2009 - 13:31   quote  deeplink  
dit gebeurt allen als ze huntelaar zo gek weten te krijgen om terug te keren.
en inderdaad laat ze maar de hoofdprijs betalen voor deze speler. Ze willen hem heel graag dus ik zeg 10 miljoen
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - dinsdag 10 november 2009 - 13:43   quote  deeplink  
Ik denk dat het geen slimme zet zal zijn om Pantelic al zo snel te verkopen. Het is Jol´s aankoop en hij verliest zijn geloofwaardigheid als hij zo snel al zou vertrekken. En verder vind ik dat Pantelic beter begint te worden en zijn waarde voor Ajax begint te krijgen. Hij kan voorin een bal vast houden of de combinatie zoeken. Verder heeft hij ook gewoon scorend vermogen wat hij bij Hertha heeft laten zien. Het is het type aanspeelpunt wat Ajax nodig heeft.

Cvitanich is een bewegelijke speler die het ook van zijn techniek moet hebben en daar hebben we er al genoeg van. Je zag dat toen Pantelic uitviel tegen Twente er voorin echt wat miste dus ik denk dat Ajax deze speler zeker niet weg mag doen in de winterstop.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 10 november 2009 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 13:43 schreef JoopieAFCA het volgende:
Ik denk dat het geen slimme zet zal zijn om Pantelic al zo snel te verkopen. Het is Jol´s aankoop en hij verliest zijn geloofwaardigheid als hij zo snel al zou vertrekken. En verder vind ik dat Pantelic beter begint te worden en zijn waarde voor Ajax begint te krijgen. Hij kan voorin een bal vast houden of de combinatie zoeken. Verder heeft hij ook gewoon scorend vermogen wat hij bij Hertha heeft laten zien. Het is het type aanspeelpunt wat Ajax nodig heeft.

Cvitanich is een bewegelijke speler die het ook van zijn techniek moet hebben en daar hebben we er al genoeg van. Je zag dat toen Pantelic uitviel tegen Twente er voorin echt wat miste dus ik denk dat Ajax deze speler zeker niet weg mag doen in de winterstop.
maar als ajax er nou een paar miljoen voor krijgt, dan hebben ze winst gemaakt en hoeven ze zijn 2 miljoen salaris per jaar niet meer te betalen, en er zijn spitsen genoeg en ze hebben cvitanich nog en wat spelers uit de jeugd.
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - dinsdag 10 november 2009 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 13:45 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

maar als ajax er nou een paar miljoen voor krijgt, dan hebben ze winst gemaakt en hoeven ze zijn 2 miljoen salaris per jaar niet meer te betalen, en er zijn spitsen genoeg en ze hebben cvitanich nog en wat spelers uit de jeugd.
Dat is waar. Ik denk alleen dat het Ajax nou niet echt miljoenen zal gaan opleveren. En met 1 of 2 miljoen schiet je ook niet echt op. Ajax heeft hem niet voor niets gehaald. Als die jongens uit de jeugd of Cvitanich goed genoeg waren geweest had Jol Pantelic nooit aangetrokken.
alibabba
 alibabba - dinsdag 10 november 2009 - 14:59   quote  deeplink  
Ajax en Martin Jol zijn met Pantelic een weg ingeslagen die je moet blijven volgen en waar je je aan vast moet houden. Het zou heel raar zijn om Pantelic nu te laten vertrekken. Dit laat Jol absoluut niet gebeuren, want dan verliest ie gezag. Pantelic is een speler die Ajax op dit moment nodig heeft en van veel waarde kan betekenen als aanspeelpunt. Het gaat erom dat je als leiding niet gaat zwalken. Hou vast aan één lijn en blijf dat bewandelen. Wat dat betreft heeft Ajax aan Jol een goeie. In het verleden is gebleken dat veranderingen in het beleid tot niets leiden.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 10 november 2009 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 14:58 schreef JoopieAFCA het volgende:

[..]

Dat is waar. Ik denk alleen dat het Ajax nou niet echt miljoenen zal gaan opleveren. En met 1 of 2 miljoen schiet je ook niet echt op. Ajax heeft hem niet voor niets gehaald. Als die jongens uit de jeugd of Cvitanich goed genoeg waren geweest had Jol Pantelic nooit aangetrokken.
maar met die 2/3 miljoen kan ajax wel 1 of 2 leuke talentjes scouten zoals wanderson bijv., maarja Heerenveen zit er weer met zijn nagels tussen.
alibabba
 alibabba - dinsdag 10 november 2009 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 15:05 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

maar met die 2/3 miljoen kan ajax wel 1 of 2 leuke talentjes scouten zoals wanderson bijv., maarja Heerenveen zit er weer met zijn nagels tussen.
Geloof je nou werkelijk dat Ajax Pantelic kan verkopen voor 2/3 miljoen? Je bent enorm aan het provoceren en dat deugt me voor geen meter. Ga naar je eigen forum.....oh nee, sorry, daar wordt toch niet gereageerd.
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 10 november 2009 - 15:31   quote  deeplink  
ja patrick irritante vent.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 10 november 2009 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 15:15 schreef alibabba het volgende:

[..]

Geloof je nou werkelijk dat Ajax Pantelic kan verkopen voor 2/3 miljoen? Je bent enorm aan het provoceren en dat deugt me voor geen meter. Ga naar je eigen forum.....oh nee, sorry, daar wordt toch niet gereageerd.
Als Hertha hem nou perse wil hebben omdat ze hem goed kennen van voorgaande jaren, waarom zou 2 a 3 miljoen dan niet mogelijk zijn voor een duitse club?
alibabba
 alibabba - dinsdag 10 november 2009 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 19:18 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Als Hertha hem nou perse wil hebben omdat ze hem goed kennen van voorgaande jaren, waarom zou 2 a 3 miljoen dan niet mogelijk zijn voor een duitse club?
Hertha heeft geen cent ontvangen van Ajax voor Pantelic. Pantelic is nog niet in een dusdanige vorm zoals in zijn beste tijd bij Hertha. Bovendien is hij een lange tijd geblesseerd geweest en blijkbaar nog lang niet blessurevrij. Dan zou het wel heel raar zijn als Ajax dan 2/3 miljoen voor Pantelic ontvangt. Dat gaat Hertha echt niet betalen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Hertha zocht al contact met zaakwaarnemer Pantelic'









0.0072588