BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dreamteam

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bas12345
 Bas12345 - dinsdag 10 november 2009 - 15:27   quote  deeplink  
Als de oud ajacieden terug zouden komen zou het een champions league waardig niveau zijn denk je ? Ik zou dan zo spelen

-----------------HUNTELAAR------------------------
BABEL---------VAN DER VAART---------SUAREZ--------
--------DE ZEEUW-------------ENOH-----------------
URBY------VERTONGHEN-----ALDEIRWERELD-----V.D.WIEL
-----------------STEKENLEBURG---------------------

EN miscchien boulahrouz halen en dan vertoghen op plek Enoh en dan Boulahrouz centraal zou mooi zijn. Wat vinden jullie.
Ruud
 Ruud - dinsdag 10 november 2009 - 15:29   quote  deeplink  
zeker een heerlijk elftal.. sowieso goed genoeg voor de nederlandse titel en om mee te doen in de CL maar of het tot dit elftal komt.....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 10 november 2009 - 15:33   quote  deeplink  
Van der vaart heeft al aangegeven dat hij niet naar ajax zou gaan, huntelaar gaat waarschijnlijk naar een premier-league club want daar vandaan is veel interesse, bovendien, als ze die spelers willen halen hebben ze geld nodig en moeten ze suarez verkopen. Als dat dreamteam er na de winterstop staat dan wordt ajax sowieso kampioen, daar zijn zelfs psv en twente niet tegenop gewassen.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 10 november 2009 - 15:39   quote  deeplink  
Wat een vreselijke onzin. Buiten het feit dat ze echt niet alle drie naar Ajax (willen) komen, heeft Ajax natuurlijk ook zeker de financiën niet.
Bas12345
 Bas12345 - dinsdag 10 november 2009 - 15:46   quote  deeplink  
Klopt maar kijk naar de titel van topic DROOM team. Dat is net hoe jij s avond in bed lig te denken hoe feyenoord geld zou kunnen krijgen. Ik heb wel manier doe het zelfde als rkc ga met colecte bus langs.

bij mij team hierboven eigelijk urby geen LB had braafheid kunnen staat begin van het seizoen maarja der manschaft van gale kauft edson
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 19:59   quote  deeplink  
@ bas,
Die twee lezen niet maar provoceren, van patrick ben ik gewend maar die randdebiel o sorry randwijk is zo anti ajax, moet je niet serieus nemen. Alles wat Ajax is, is bij hem niets en slecht maar oh wat hadden ze daar graag onze successen gehad. feyenoord kan niet eens een droomteam opstellen dus daarom deze reactie.

on topic

Ik mis een aantal toppers die in mijn ogen veel beter zijn dat het team wat je hebt gemaakt.
Als het om nu nog spelende ajacieden zijn verwachte ik wel

Zlatan, Maxwell, Sneijder, Grygera, Escude, Chivu, Vermaelen,en van der Sar in het lijstje terug. Dan heb je nog voor de reserve bank of het tweede de Mul, Heitinga, Maduro, Melchiot.

Cl waardig en kanshebber in mijn ogen.

Boula en Braafheid hebben nooit bij ons in het goddelijk shirt gestaan dus ben er niet mee eens dat je ze zou willen opstellen.
KoepzZ
 KoepzZ - dinsdag 10 november 2009 - 21:05   quote  deeplink  
----------Ibrahimovic-----------
Babel------Sneijder-------Suarez
------De Zeeuw----Galasek-------
Chivu--Vermealen--Alderweireld--Trabelsi
---------Stekeleburg-----------

(nu hoor ik jullie al zeggen, "ja, maar Trabelsi voetbalt toch helemaal niet meer op niveau". Klopt maar dat had de beste man nog wel gedaan als ze niet vanuit engeland met geld gekomen waren.

Om maar ff een 11tal te noemen, wat we kunnen hebben als wij ons ook (zoals barca, madrid, man utd, liverpool etc..) in de schulden kunnen werken.

We stromen nog steeds erg veel talent de wijde wereld in. Jammer dat we ze niet gewoon kunnen behouden.

On-topic: Denk dat de CL niet mogelijk zou zijn, iig niet het winnen ervan. In nederland zouden we domineren... Achjah, Op het eind van het seizoen zijn we toch kampioen!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 10 november 2009 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 19:59 schreef Juantinho het volgende:
@ bas,
Die twee lezen niet maar provoceren, van patrick ben ik gewend maar die randdebiel o sorry randwijk is zo anti ajax, moet je niet serieus nemen. Alles wat Ajax is, is bij hem niets en slecht maar oh wat hadden ze daar graag onze successen gehad. feyenoord kan niet eens een droomteam opstellen dus daarom deze reactie.
mijn reactie is niet provocerend, ik geef duidelijk de feiten weer, aan jouw reactie te zien bespeur ik frustratie.
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - dinsdag 10 november 2009 - 21:13   quote  deeplink  
Dat Huntelaar naar een Engelse club zal gaan, is vooralsnog ook geen feit.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 10 november 2009 - 21:13   quote  deeplink  
behalve dat dan, maar het gaat zich erom dat het niet provoceren is.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 10 november 2009 - 21:24   quote  deeplink  
nu is het wel een feit trouwens;)
10-11-09 (21:23) Nog even geen Ajax voor Huntelaar (Ajax1.nl)

http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=11364&abbr=ajaxpuntnl
Pietje
 Pietje - dinsdag 10 november 2009 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:13 schreef patrickpsv15 het volgende:
behalve dat dan, maar het gaat zich erom dat het niet provoceren is.
Provoceren doet elke supporter naar een andere club toe. Zolang het maar met respect is, vind ik het prima. Leuk zelfs, dat houdt de discussie een beetje levendig. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik jouw mening zelden provocerend vind. Houden zo!
Af en toe praat ik mee op het Feyenoordforum en ik kan het daar met een aantal fans prima vinden. Ook ik toon respect voor hun club en hun mening. Op een open forum moet dat kunnen.
Ontopic: Leuk om een droomteam samen te stellen en daarover (een beetje) te dromen. Het is de nostalgie en de hang naar vroegere successen. Maar helaas, de meeste dromen zijn bedrog. Maar kwaad kan het zeker niet ;)
Patrick078
 Patrick078 - dinsdag 10 november 2009 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

Provoceren doet elke supporter naar een andere club toe. Zolang het maar met respect is, vind ik het prima. Leuk zelfs, dat houdt de discussie een beetje levendig. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik jouw mening zelden provocerend vind. Houden zo!
Af en toe praat ik mee op het Feyenoordforum en ik kan het daar met een aantal fans prima vinden. Ook ik toon respect voor hun club en hun mening. Op een open forum moet dat kunnen.
Ontopic: Leuk om een droomteam samen te stellen en daarover (een beetje) te dromen. Het is de nostalgie en de hang naar vroegere successen. Maar helaas, de meeste dromen zijn bedrog. Maar kwaad kan het zeker niet ;)
Mooie woorde Pietje!
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - dinsdag 10 november 2009 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:24 schreef patrickpsv15 het volgende:
nu is het wel een feit trouwens;)
10-11-09 (21:23) Nog even geen Ajax voor Huntelaar (Ajax1.nl)

http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=11364&abbr=ajaxpuntnl
Nee hoor. Ook in de gegeven artikel staat er zelfs met geen letter aangegeven dat Huntelaar belangstelling geniet van een Engelse club. Laat staan dat men spreekt over een overgang.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 10 november 2009 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:57 schreef Maxwell-fan het volgende:

[..]

Nee hoor. Ook in de gegeven artikel staat er zelfs met geen letter aangegeven dat Huntelaar belangstelling geniet van een Engelse club. Laat staan dat men spreekt over een overgang.
ja maar er staat wel dat hij niet naar ajax gaat, want daar gaat het om, huntelaar staat ook in het dreamteam:P
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 22:01 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ja maar er staat wel dat hij niet naar ajax gaat, want daar gaat het om, huntelaar staat ook in het dreamteam:P
Patrick, wat ik bedoelde is dat dit een dreamteam is,iets wat niet gerealisserd wordt maar waarover gedroomd wordt. je komt met argumenten waarom iemand niet komt of wilt komen alsof er sprake is van terugkeer van spelers, Zlatan komt echt niet meer terug hoor. Ik zal mijn woorden terugnemen ok

Het gaat dus over wat is het dreamteam van huidige en OUD Ajacieden
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:09 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

mijn reactie is niet provocerend, ik geef duidelijk de feiten weer, aan jouw reactie te zien bespeur ik frustratie.
copieeer een zin waaruit blijkt dat het frustratie is
Sampie
 Sampie - woensdag 11 november 2009 - 09:04   quote  deeplink  
Als we dan toch gaan dromen:

Valdes

Dani Alves Puyol Pique Maxwell

Toure
Xavi Iniesta

Messi Zlatan Henry

O wacht is dat niet...

Wat een onzin zo'n droomelftal... Volgens mij ging het erom hoe Ajax eruit zou zien ALS Huntelaar, Babel en vdV terug zouden komen, wat zeer onwaarschijnlijk is. Nu wordt er zelfs Trabelsi al bij gehaald...

Naja, droom lekker verder, maar voorlopig moeten we het toch echt doen met spelers als Rommedahl...
bla bla bla
 bla bla bla - woensdag 11 november 2009 - 09:50   quote  deeplink  
het gaat bij deze topic over een beetje fantaseren
er word niet voor niet gepraat over een DREAMteam

mijn dream team is:

van der Sar
heitinga, chivu, grygera, maxwell
de zeeuw, seedorf
Sneijder
suarez, ibra, babel

bank:

huntelaar, stekel, wiel, escude, enzevoort

genoeg kwaliteit met spelers van vroeger
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 11 november 2009 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 22:28 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Patrick, wat ik bedoelde is dat dit een dreamteam is,iets wat niet gerealisserd wordt maar waarover gedroomd wordt. je komt met argumenten waarom iemand niet komt of wilt komen alsof er sprake is van terugkeer van spelers, Zlatan komt echt niet meer terug hoor. Ik zal mijn woorden terugnemen ok

Het gaat dus over wat is het dreamteam van huidige en OUD Ajacieden
ja dit topic is gestart vanwege de berichten de afgelopen dagen over een mogelijke terugkeer van babel huntelaar en van der vaart, anders zouden idd ibrahimovic ,heitinga envan der sar. tenminste dat lijkt mij, want er komen alleen namen in voor die de afgelopen dagen in het nieuws waren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 november 2009 door patrickpsv15 --
Bas12345
 Bas12345 - woensdag 11 november 2009 - 20:37   quote  deeplink  
Jongens het is een dreamteam wat nu mogelijk had kunnen zijn als ze wilde.
want dan huntelaar en van der vaart en babel huren en boulah kopen maar hoeft niet perse en dus zlatan en al
freakie
 freakie - woensdag 11 november 2009 - 21:27   quote  deeplink  
Om toch keer te reageren waarom zou ibrahimovic nooit terug keren? juantino?.. Als ik lees naar jou reactie patrickpsv.. dan zeg jij dat huntelaar zeker niet denkt aan weggaan voor de winterstop.. als hij geen speelminuten krijgt gaat hij egt niet denken nou miss moet ik dan toch maar blijven.. dat is toch wel erg goed voor me ontwikkeling.. Van der vaart weeet je ook niks oveer en ja babel die zou best kunnen komen.. K hoor geldd maar zit ajax nou zo dik in de schulden dat ze niks meer kunnen? nee want sponsoren doen een hele hoop de cijvers van dit jaar waren niet goed maar volgend jaar dus sponsor gelden zijn ook heel belangrijk..
piet
 piet - woensdag 11 november 2009 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 21:27 schreef freakie het volgende:
Om toch keer te reageren waarom zou ibrahimovic nooit terug keren?
waarom zou die wel terug keren naar ajax??
freakie
 freakie - woensdag 11 november 2009 - 23:04   quote  deeplink  
jonge nooit op sgool gezeten? Nooit een vraag met een vraag beantwoorden nou voor jou dan.. Ibrahimovic is speler van ajax als eerste club waar zijn top tijd begon.. Ajax heeft en tijd en ruimte gegeven.. Als je nagaat dat oud spelers vaak teurg keren waarom ibrahimovic niet? niet nu maar over 3 jaar zie ik hem echt wel terug keren..
piet
 piet - woensdag 11 november 2009 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 23:04 schreef freakie het volgende:
jonge nooit op sgool gezeten? Nooit een vraag met een vraag beantwoorden nou voor jou dan.. Ibrahimovic is speler van ajax als eerste club waar zijn top tijd begon.. Ajax heeft en tijd en ruimte gegeven.. Als je nagaat dat oud spelers vaak teurg keren waarom ibrahimovic niet? niet nu maar over 3 jaar zie ik hem echt wel terug keren..
Dream on!!
Pietje
 Pietje - woensdag 11 november 2009 - 23:10   quote  deeplink  
En volgens mij heeft Zlatan een tijdje terug gezegd ooit nog eens voor Ajax te willen spelen. Dat hebben Maxwell en Grygera ook gezegd. Evenals Seedorf trouwens. Je weet maar nooit. Van der Vaart vindt het nu nog te vroeg, maar ook hij en Sneijder hebben zich er over uitgelaten ooit weer voor Ajax te willen spelen. Ooit is natuurlijk niet nu, maar ja, het zou een mooie reunie kunnen worden ;))
freakie
 freakie - woensdag 11 november 2009 - 23:12   quote  deeplink  
haha sorry ga geen aandacht besteden aan jou.. Beetje kindje ben je.. Maak eerst je basisschool maar af.. Leer je op basisschool namelijk nog niet
"argumenteren"..
piet
 piet - woensdag 11 november 2009 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 23:10 schreef Pietje het volgende:
En volgens mij heeft Zlatan een tijdje terug gezegd ooit nog eens voor Ajax te willen spelen. Dat hebben Maxwell en Grygera ook gezegd. Evenals Seedorf trouwens. Je weet maar nooit. Van der Vaart vindt het nu nog te vroeg, maar ook hij en Sneijder hebben zich er over uitgelaten ooit weer voor Ajax te willen spelen. Ooit is natuurlijk niet nu, maar ja, het zou een mooie reunie kunnen worden ;))
tsja als je alle voetballers moet gaan geloven wat ze zeggen, seedorf overigens zie ik echt niet terug keren(hahaha) die blijft lekker miljoenen verdienen, wat zou jij doen??
piet
 piet - woensdag 11 november 2009 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 23:12 schreef freakie het volgende:
haha sorry ga geen aandacht besteden aan jou.. Beetje kindje ben je.. Maak eerst je basisschool maar af.. Leer je op basisschool namelijk nog niet
"argumenteren"..
hahaha sorry jongen, de basischool is al zo'n 20 jaar geleden, misschien vandaar.
piet
 piet - woensdag 11 november 2009 - 23:20   quote  deeplink  
speciaal voor jouw, wat moet zlatan (binnen nu en 3 jaar) bij ajax als die in spanje, of rusland, veel beter kan afbouwen en nog véél beter kan verdienen. Maarja iedereen ze eigen mening. Verder vind ik zlatan geen type voor een clubgevoel, denk dat hij misschien nog eerder terug gaat naar zweden.
freakie
 freakie - woensdag 11 november 2009 - 23:25   quote  deeplink  
tsja ag miss de naam piet weet het niet... tsja eerst beetje feiten weten... Kan je daarna weer hier vragen stellen.. Maar komen genoeg spelers terug.. Zie maar aan feyenoord.. Nee onze beste stam had ook die jaartje bij ajax.. uit kunnen blijve zitte.. Deed hij ook niet.. Nee zie t zeker wel gebeuren maar niet nu.. Maar over 3/4 jaar..
Pietje
 Pietje - woensdag 11 november 2009 - 23:30   quote  deeplink  
"Ooit" is weliswaar een rekbaar begrip... Maar toch. Veel spelers zeggen dat, ik heb het Dirk Kuyt ook horen zeggen bij zijn overgang van Feyenoord naar Liverpool. Maar ik schreef al eerder: je weet maar nooit. En wat Seedorf betreft: hij had een moeilijke relatie met Marco van Basten dus dat hij niet eerder kwam lijkt me logisch. Hij is beslist een "familyman" en de meeste familieleden van hem zitten in Nederland. Ook hier geldt: je weet maar nooit. En ach die miljoenen, daar heeft hij er al vele van, waarvan hij het nodige doneert aan allerlei instellingen in Suriname. Hij lijkt mij nou niet zo'n geldwolf als vele anderen.
freakie
 freakie - woensdag 11 november 2009 - 23:31   quote  deeplink  
veel beter afbouwen.. Veel meer druk.. Concurentie.. En geld vaalt te betwijfelen.. want hoe ajax daar over 4 jaar in zit is niet te weten.. Naar zweden zou hij ook wel gaan.. Voorbeeld stam.. ajax en dan nog ff wat lager voetballen.. Bij oude club.. Mag k vragen jij bent feyenoorder, psver?
piet
 piet - woensdag 11 november 2009 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 23:31 schreef freakie het volgende:
veel beter afbouwen.. Veel meer druk.. Concurentie.. En geld vaalt te betwijfelen.. want hoe ajax daar over 4 jaar in zit is niet te weten.. Naar zweden zou hij ook wel gaan.. Voorbeeld stam.. ajax en dan nog ff wat lager voetballen.. Bij oude club.. Mag k vragen jij bent feyenoorder, psver?
dat mag. ik ben uiteraard feyenoorder.
freakie
 freakie - woensdag 11 november 2009 - 23:38   quote  deeplink  
ah oke vandaar die gedachtes.. Nee oke niet dat ik dan minder erg vind maar tsja we zullen wel zien.. Feyenoorders hebben namelijk ander idee dan ajacieden tsja.. Maar een fantastische speler heeft zich wel vaker bewezen keert wel eens terug.. eerst kijken naar maxwell en of chivu.. die zijn t eerst aan de beurt...
Pietje
 Pietje - woensdag 11 november 2009 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 23:34 schreef piet het volgende:

[..]

dat mag. ik ben uiteraard feyenoorder.
Ja, er wel verschil tussen "piet" en "Pietje" ... ;)))
piet
 piet - woensdag 11 november 2009 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 23:38 schreef freakie het volgende:
ah oke vandaar die gedachtes.. Nee oke niet dat ik dan minder erg vind maar tsja we zullen wel zien.. Feyenoorders hebben namelijk ander idee dan ajacieden tsja.. Maar een fantastische speler heeft zich wel vaker bewezen keert wel eens terug.. eerst kijken naar maxwell en of chivu.. die zijn t eerst aan de beurt...
je hebt ook wel gelijk.(jaja) Het is wel zo dat het voor nederlandse oud spelers wat makkelijker is terug te keren. denk dat je idd met chivu meer een speler noemt die echt ook bij ajax een gevoel heeft, dit denk ik niet bij zlatan maar we zullen zien:P
piet
 piet - woensdag 11 november 2009 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 23:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja, er wel verschil tussen "piet" en "Pietje" ... ;)))
haha:P
Pietje
 Pietje - woensdag 11 november 2009 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 23:42 schreef piet het volgende:

[..]

haha:P
Lol moet er ook zijn ;)
mike d,
 mike d, - donderdag 12 november 2009 - 09:28   quote  deeplink  
mijn dreamteam staat nu in het veld heb vertrouwen in de mannen die er nu staan beetje meer vertrouwen in elkaar en word een goed team mischien een aanvallende middenvelder er bij
mike d,
 mike d, - donderdag 12 november 2009 - 09:31   quote  deeplink  
of niet dus het word stekel wiel alderwereld vertongen anita enoy de zeeuw urby pantelic suaris sulemani
robs
 robs - donderdag 12 november 2009 - 13:31   quote  deeplink  
ik zou zeggen, een dreamteam maken dat nog enigszins realistisch is. dus: je verkoopt suarez aan Man u en koopt/huurt twee spelers (terug): babel, huntelaar en honda. dan kun je zo kampioen worden:

stekelenburg

vd wiel-alderweireld-vertonghen-atouba

honda-de zeeuw-gabri of enoh-babel

huntelaar-pantelic
robs
 robs - donderdag 12 november 2009 - 13:32   quote  deeplink  
sorry ik vergeet urby:

stekelenburg

vd wiel-alderweireld-vertonghen-atouba

honda-de zeeuw-gabri of enoh-emanuelson

huntelaar-babel
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 12 november 2009 - 14:18   quote  deeplink  
zojuist gelezen dat Liverpool Rafael wil huren, dus dat gaat ook al niet meer door..
freakie
 freakie - vrijdag 13 november 2009 - 08:41   quote  deeplink  
ja weet je dat zeker?? Want wel eerder gezegt 90% is niet waar! Dus is dat wel waar?
alibabba
 alibabba - zaterdag 14 november 2009 - 11:03   quote  deeplink  
Ik vind het wel leuk om een Dreamteam samen te stellen, maar het heeft weinig zin. Ajax zal eerst van een hoop contract-spelers afmoeten. Jol is bezig met bouwen aan een evenwichtig elftal. Hopelijk dat Ajax niet meer teveel koopt, want blijkbaar werkt dat niet. Ajax moet alles investeren in de jeugd en er alle vertrouwen in uitspreken. De bluf van weleer moet weer terugkomen. Goeie jeugdige spelers vroegtijdig een kans geven in het eerste elftal, aangevuld door ervaren spelers. Van daaruit onstaat er vanzelf een Dreamteam.
freakie
 freakie - maandag 16 november 2009 - 08:39   quote  deeplink  
ja alibabba er zijn meer die dat denke maar t is een topic.. Dus deze topic's zijn leuk bedoelt.. En als je t niet wilt lezen of zien.. moet je hier niet reageren..
steve16
 steve16 - maandag 16 november 2009 - 10:27   quote  deeplink  
urby gaat verkocht worden en wij kopen schaars ervoor terug van der vaart naar liverpool huntelaar naar tottenham en ajax doet poging om bruma van chelsea los te weken zomaar wat gedachtes
steve16
 steve16 - maandag 16 november 2009 - 10:31   quote  deeplink  
spits en nr10 van de toekomst nr 10 christian eriksen spits castaignos kopen nog een gedachte
adje
 adje - maandag 16 november 2009 - 12:52   quote  deeplink  
moet sjaak swart er ook niet in

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dreamteam









0.0081608