BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Groningen / topic: RON JANS WEG BIJ FC GRONINGEN

Headliner: FC Groningen Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 11 november 2009 - 15:08
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

RON JANS WEG BIJ FC GRONINGEN (De Telegraaf)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Jans weg bij groningen
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 11 november 2009 - 15:20   quote  deeplink  
RON JANS WEG BIJ FC GRONINGEN

GRONINGEN - Trainer Ron Jans stapt na dit seizoen op als trainer van FC Groningen. Volgens de club uit het noorden heeft Jans zelf aangegeven dat hij na deze jaargang op zoek gaat naar een nieuwe club. Jans (51) staat bij FC Groningen sinds oktober 2002 als hoofdtrainer onder contract.

FC Groningen maakt een moeilijke periode door. In de eredivisie bezet de bespeler van de Euroborg een teleurstellende twaalfde plaats in.

Jans is sinds oktober 2002 werkzaam als hoofdtrainer bij FC Groningen. Hij is de langstzittende trainer in het betaalde voetbal.

Het bestuur van FC Groningen betreurt het vertrek van Jans, maar respecteert zijn besluit.
Jan S.
 Jan S. - woensdag 11 november 2009 - 16:34   quote  deeplink  
Das een mooie aderlating voor de FC, zou zo niet weten wie hem moet vervangen....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 11 november 2009 - 22:59   quote  deeplink  
dwight lodeweges! past perfect bij groningen, heeft in het verleden daar gewerkt en is sowieso werkloos a.t.m.
Pietje
 Pietje - woensdag 11 november 2009 - 23:52   quote  deeplink  
Ron Jans heeft wel zijn sporen verdiend. Hij heeft FC Grongingen prima op de kaart gezet. Acht jaar bij een club, dat kunnen niet veel trainers hem nazeggen. Naast een vakman vind ik Ron Jans ook een prettig en warm mens. Ik gun hem een mooie nieuwe club, waar hij eveneens veel successen gaat boeken!
roeliskoel
 roeliskoel - donderdag 12 november 2009 - 14:37   quote  deeplink  
Fc Groningen is een progressieve club, daar past Dwight Lodeweges zeker niet in. Achterhaalde trainingsmethodiek- en opvatting. Kleurloze trainer. Adrie Koster lijkt mij een betere optie.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 14 november 2009 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 23:52 schreef Pietje het volgende:
Ron Jans heeft wel zijn sporen verdiend. Hij heeft FC Grongingen prima op de kaart gezet. Acht jaar bij een club, dat kunnen niet veel trainers hem nazeggen. Naast een vakman vind ik Ron Jans ook een prettig en warm mens. Ik gun hem een mooie nieuwe club, waar hij eveneens veel successen gaat boeken!
klopt, misschien kan hij naar cska, hij werd daar een paar maanden geleden al mee in verband gebracht.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 14 november 2009 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 14:37 schreef roeliskoel het volgende:
Fc Groningen is een progressieve club, daar past Dwight Lodeweges zeker niet in. Achterhaalde trainingsmethodiek- en opvatting. Kleurloze trainer. Adrie Koster lijkt mij een betere optie.
adrie koster zit momenteel al bij een club, waarom vind je dat lodeweges niet bij een progressieve club past en adrie koster wel?

misschien heeft co adriaanse interesse btw.
Pietje
 Pietje - zaterdag 14 november 2009 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 - 00:10 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

klopt, misschien kan hij naar cska, hij werd daar een paar maanden geleden al mee in verband gebracht.
Dat was mij niet bekend. Dat is wel even wat anders. Volgens mij is de druk daar erg groot. In ieder geval gun ik Ron Jans een mooie club waar hij zich goed thuisvoelt.
Abma
 Abma - zondag 15 november 2009 - 19:39   quote  deeplink  
Er wordt al weer druk gespeculeerd over een opvolger, ik heb ook nog 2 suggesties
1. Stanley Menzo
2. Erwin Koeman
Henrico
 Henrico - zondag 15 november 2009 - 21:21   quote  deeplink  
Jammer voor FC Groningen. Nu als de sodemieter Mario Been benaderen. Zou top zijn voor de club.
dick assen
 dick assen - maandag 16 november 2009 - 12:48   quote  deeplink  
Renee Eikelkamp
demy44
 demy44 - dinsdag 01 december 2009 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 14:37 schreef roeliskoel het volgende:
Fc Groningen is een progressieve club, daar past Dwight Lodeweges zeker niet in. Achterhaalde trainingsmethodiek- en opvatting. Kleurloze trainer. Adrie Koster lijkt mij een betere optie.
koster zit bij club brugge een staat 2 de die gaat hij egt niet verlaten voor fc groningen
De Spot
 De Spot - dinsdag 08 december 2009 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 21:21 schreef Henrico het volgende:
Jammer voor FC Groningen. Nu als de sodemieter Mario Been benaderen. Zou top zijn voor de club.
Denk niet dat die elke dag 3 uur in de wagen gaat zitten,om tevens zijn eigen liefde Feyenoord in de steek te laten.

Mario is een echte jongen van Zuid die gaat nooit naar Groningen verhuizen,los van het feit dat het een leuke stad is maar heel anders dan Rotterdam.

Erwin Koeman let maar op!!
Bootjuhh
 Bootjuhh - woensdag 09 december 2009 - 15:51   quote  deeplink  
Gaat er anders geen trein van Alkmaar naar Groningen of zou Ronald blijven wachten op een aanbieding van Barcelona?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Groningen Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Groningen / topic: RON JANS WEG BIJ FC GRONINGEN









0.0174238