BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kerlon, einde seizoen.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - vrijdag 13 november 2009 - 18:24   quote  deeplink  
http://www.fcupdate.nl/nieuws/2009/11/13/seizoen-al-voorbij-voor-ajax-middenvelder-kerlon_132783/

Erg sneu voor deze jongen, jammer voor ons, er zit echt veel potentie in deze jongen.
helaas lijkt het wel alsof het gewoon niet mag voor hem, het lijkt wel niet voorbestemd.
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - vrijdag 13 november 2009 - 18:38   quote  deeplink  
Ja erg vervelend, Ik had bij zijn komst veel van hem verwacht en had gehoopt dat Ajax hem zou contracteren. Maar helaas is hij zo blessuregevoelig dat hij steeds geblesseerd raakt en nu dus zelfs voor een hele tijd. Ik had hem graag gezien als versterking van Ajax door te geven wat bijv. Aissati nog niet heeft gegeven.
Boss
 Boss - vrijdag 13 november 2009 - 20:12   quote  deeplink  
Kerlon Moura Souza moet een operatie aan zijn knie ondergaan. De 'zeehondendribbelaar' van Ajax verdraaide afgelopen week op de training zijn knie. Daarbij liep de Braziliaan kruisbandletsel op, waardoor een operatie noodzakelijk is. Het herstel van de Ajacied zal sez tot negen maanden in beslag nemen. Kerlon gaat komende zaterdag in Italië onder het mes. Ajax huurt de 21-jarige Kerlon van Internazionale. Bij de Italiaanse club kwam de Braziliaan mede door blessureleed niet aan spelen toe.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 13 november 2009 - 20:19   quote  deeplink  
hij werd gratis gehuurd van inter toch? dus na dit seizoen is hij al weg? of is er een optie tot koop? wil ajax hem, indien het een optie tot koop is, wel kopen?
wel jammer voor hem ja, had het wel eens willen zien in de eredivisie hoe een braziliaan met zijn bal op het hoofd het veld overloopt:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 november 2009 door patrickpsv15 --
alibabba
 alibabba - zaterdag 14 november 2009 - 11:06   quote  deeplink  
Helaas voor Kerlon, maar life go's on. Hij zal zich moeten terugknokken, het kan hem alleen maar sterker maken op mentaal vlak. Hij is nog jong, dus tijd genoeg.
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - zaterdag 14 november 2009 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 - 20:19 schreef patrickpsv15 het volgende:
hij werd gratis gehuurd van inter toch? dus na dit seizoen is hij al weg? of is er een optie tot koop? wil ajax hem, indien het een optie tot koop is, wel kopen?
wel jammer voor hem ja, had het wel eens willen zien in de eredivisie hoe een braziliaan met zijn bal op het hoofd het veld overloopt:)
Er is optie tot koop, alleen ik denk niet dat Ajax hem zal gaan contracteren aangezien hij dan niets heeft laten zien.
freakie
 freakie - zondag 15 november 2009 - 13:59   quote  deeplink  
alibabba.. weet je waaom kerlon t bij inter het niet heeft gehaalt? nee? nou hij heeft al tig blesures meegemaakt ds hier wordt hij mentaal alleen maar zwakker van.. op het veld teminste..
remco k
 remco k - zondag 15 november 2009 - 14:02   quote  deeplink  
ik hoop echt dat ajax hem nog wel een kans geeft, het is echt een wereldspeler, en iedereen verdient een 2e kans.
freakie
 freakie - zondag 15 november 2009 - 14:02   quote  deeplink  
ja dat denk ik ook ja..
alibabba
 alibabba - zondag 15 november 2009 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 13:59 schreef freakie het volgende:
alibabba.. weet je waaom kerlon t bij inter het niet heeft gehaalt? nee? nou hij heeft al tig blesures meegemaakt ds hier wordt hij mentaal alleen maar zwakker van.. op het veld teminste..
Het lijkt mij dat als je een vervelende tijd hebt gehad, je er alleen maar sterker uitkomt wanneer het opeens goed gaat.
remco k
 remco k - zondag 15 november 2009 - 14:05   quote  deeplink  
hij beleeft alleen al een vervelende 4/5 seizoenen op rij, dat gaat je wel een keer opbreken toch
freakie
 freakie - zondag 15 november 2009 - 14:07   quote  deeplink  
haha ja remco..
alibabba
 alibabba - zondag 15 november 2009 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 14:05 schreef remco k het volgende:
hij beleeft alleen al een vervelende 4/5 seizoenen op rij, dat gaat je wel een keer opbreken toch
Een mens kan veel ellende verdragen, hopelijk dat ie zich kan herpakken.
freakie
 freakie - zondag 15 november 2009 - 14:13   quote  deeplink  
Ja beste alibabba.. maar hier kom je niet zomaar sterker uit.. ik weet nog wel een uitspraak van jol.. hij moet zorgen dat hij weer duels aan druft te gaan.. alleen dan kan hij blesures vermijden.. die jonge heeft een trauma door die lange blesures van hem.. hij moet zorgen dat hij gewoon tijd fit blijft en dat is ff afwachten..
alibabba
 alibabba - zondag 15 november 2009 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 14:13 schreef freakie het volgende:
Ja beste alibabba.. maar hier kom je niet zomaar sterker uit.. ik weet nog wel een uitspraak van jol.. hij moet zorgen dat hij weer duels aan druft te gaan.. alleen dan kan hij blesures vermijden.. die jonge heeft een trauma door die lange blesures van hem.. hij moet zorgen dat hij gewoon tijd fit blijft en dat is ff afwachten..
Oké beste freakie. Laten we dan HOPEN dat ie er sterker uitkomt. Trouwens nog darmklachten gehad na het eten van je pet?.....:)hahaha
freakie
 freakie - zondag 15 november 2009 - 16:01   quote  deeplink  
haha:P nee gelukkig niet xD maar inderdaad laten we hopen dat dit zijn laatste grote blesure is en er sterker uitkomt:P
Pietje
 Pietje - zondag 15 november 2009 - 16:10   quote  deeplink  
Hoe je het ook went of keert, zielig is het! Ik vraag me bovendien af hoe Ajax hier aan het eind van de huurperiode mee omgaat. Gaat hij terug naar Inter, of krijgt hij nog een kans bij Ajax, of te wel wil Ajax nog met Inter om de tafel om hem nog eens voor een jaar te huren. Dat zou wel netjes zijn.
Het heeft weliswaar niks met dit topic te maken, maar ik heb gisterenavond (laat) op de Belgische TV een korte samenvatting gezien van Jong Noorwegen tegen Jong Servië... Sulejmani speelde een van z'n beste wedstrijden: hij scoorde 3 keer waardoor Servië met 3-2 won. Goed voor zijn zelfvertrouwen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 november 2009 door Pietje --
freakie
 freakie - zondag 15 november 2009 - 16:24   quote  deeplink  
Pietje.. eelijk is het in voetbal bijna nooit.. als ajax een ster in kerlon zien zullen ze hem heus nog wel een jaartje willen huren of hem kopen.. zo niet dan is ie gewoon weer weg,,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 november 2009 door freakie --
Pietje
 Pietje - zondag 15 november 2009 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 16:24 schreef freakie het volgende:
Pietje.. eelijk is het in voetbal bijna nooit.. als ajax een ster in kerlon zien zullen ze hem heus nog wel een jaartje willen huren of hem kopen.. zo niet dan is ie gewoon weer weg,,
Ik vrees dat je gelijk hebt, freakie... Maar hoop doet leven ;))
freakie
 freakie - zondag 15 november 2009 - 16:28   quote  deeplink  
Hoop ook dat we veel leuks van hem gaan zien.. afwachten wat er met hem gaat gebeuren..
joey
 joey - zondag 15 november 2009 - 18:30   quote  deeplink  
Alsnog contracteren..Als ie niet te veel kost..Komt er wel!
alibabba
 alibabba - zondag 15 november 2009 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 16:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vrees dat je gelijk hebt, freakie... Maar hoop doet leven ;))
Hoop doet inderdaad leven, maar vanmorgen had ik gepoept, in die stronthoop zat weinig leven meer in................
joey
 joey - zondag 15 november 2009 - 22:11   quote  deeplink  
W.T.F.
freakie
 freakie - maandag 16 november 2009 - 15:56   quote  deeplink  
hahaaaa alibabba en zijn vieze drollen xD
alibabba
 alibabba - maandag 16 november 2009 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 november 2009 - 15:56 schreef freakie het volgende:
hahaaaa alibabba en zijn vieze drollen xD
Hahahahaha.......:)
freakie
 freakie - maandag 16 november 2009 - 21:37   quote  deeplink  
ag lol mag er wezen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kerlon, einde seizoen.









0.0102829