BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Emanuelson in de belangstelling van Sevilla'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 15 november 2009 - 10:59   quote  deeplink  
'Emanuelson in de belangstelling van Sevilla'
14-11-09

Urby Emanuelson maakt een prima start door van het seizoen en meteen zijn er al weer kapers op de kust. Het Spaanse Sevilla ziet in Emanuelson de ideale linksback, zo meldt de Spaanse krant Diario de Sevilla.
AjaxF-side.NL
Sevilla is naarstig op zoek naar een linksback. Hun huidige vleugelverdediger, Adriano, staat in de belangstelling van Real Madrid en alles lijkt erop dat Adriano voor de Koninklijke zal gaan kiezen. De 23-jarige Emanuelson heeft in Amsterdam nog een contract tot de zomer van 2011. Sevilla zou daarom niet meer willen betalen dan 4,5 miljoen euro. Emanuelson is dit seizoen van grote waarde voor Ajax. Tegen feyenoord, AZ en Dordrecht was de linksback zeer doeltreffend. Zijn verdedigende en aanvallende capaciteiten zijn nu dus ook opgevallen bij Sevilla. Of Ajax wil meewerken aan een vertrek van Emanuelson is onduidelijk met een bedrag van dergelijke orde.

Bron: voetbalcentraal.nl

Wat vinden jullie hiervan?
Ik zeg doen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 november 2009 door Thomas --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 11:05   quote  deeplink  
doe dat maar, ik vind emanuelson meer waard dan spelers als vermaelen, 4,5 miljoen is erg lacherig.
steve16
 steve16 - zondag 15 november 2009 - 11:16   quote  deeplink  
4,5 miljoen is belachelijk voor 9 mag hij weg kunnen wij schaars kopen +spits
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 11:18   quote  deeplink  
heeft ajax niet middenvelders genoeg? en spitsen genoeg pantelic doet het toch zo goed? en dan nog cvitanich?
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - zondag 15 november 2009 - 11:26   quote  deeplink  
Als Ajax Urby verkoopt voor 4,5 zijn ze wel gek. Natuurlijk doen ze dat niet en ik neem aan dat Emanuelson zelf zich ook nog wel even wil bewijzen voor het WK bij Ajax. Net nu hij steeds belangrijker begint te worden kan je deze speler nu echt niet verkopen!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 11:32   quote  deeplink  
hasjkop waarom wil je emanuelson verkopen voor 4,5miljoen?:P
alibabba
 alibabba - zondag 15 november 2009 - 13:20   quote  deeplink  
Emanuelson niet verkopen in de winterstop. Deze selectie bij mekaar houden, want dan heeft Ajax de grootste kans om kampioen te worden. Laat Ajax ervoor zorgen dat ze overbodige spelers van de hand doen, waarin Jol het niet meer ziet zitten.
ajaxlove81
 ajaxlove81 - zondag 15 november 2009 - 13:24   quote  deeplink  
ik denk dat je in ggen geval basis spelers moet verkopen in de winterstop we stan al zes punten achter dus ze moeten het elftal krachtig houden en 4.5 miljoen is een belachelijk bod wat een waanzin.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 13:20 schreef alibabba het volgende:
Emanuelson niet verkopen in de winterstop. Deze selectie bij mekaar houden, want dan heeft Ajax de grootste kans om kampioen te worden. Laat Ajax ervoor zorgen dat ze overbodige spelers van de hand doen, waarin Jol het niet meer ziet zitten.
waarom vind je dat ajax de grootste kans heeft om kampioen te worden?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 13:24 schreef ajaxlove81 het volgende:
ik denk dat je in ggen geval basis spelers moet verkopen in de winterstop we stan al zes punten achter dus ze moeten het elftal krachtig houden en 4.5 miljoen is een belachelijk bod wat een waanzin.
mee eens, als emanuelson en suarez misschien weggaan dan heeft ajax 2 hele belangrijke pionnen verkocht en idd 4,5 miljoen voor emanuelson is te weinig.
alibabba
 alibabba - zondag 15 november 2009 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 13:25 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

waarom vind je dat ajax de grootste kans heeft om kampioen te worden?
Als Ajax Suarez en Emanuelson behoudt heeft het de grootste kans om kampioen te worden. Dat is wat anders dan dat Ajax de grootste kans heeft om de titel te pakken. Het is een kwestie van goed lezen.
remco k
 remco k - zondag 15 november 2009 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 11:18 schreef patrickpsv15 het volgende:
heeft ajax niet middenvelders genoeg? en spitsen genoeg pantelic doet het toch zo goed? en dan nog cvitanich?
ze doen het allebei ook goed toch, of wou je zeggen dat ze niet bij genoeg goals betrokken zijn.
remco k
 remco k - zondag 15 november 2009 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 13:25 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

waarom vind je dat ajax de grootste kans heeft om kampioen te worden?
beter lezen zoals wel vaker, hij zegt dat ajax de meeste kans heeft om kampioen te worden als de selectie bij elkaar blijft, dat is toch logisch. Wat hij zegt betekent niet dat ajax kampioen wordt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 14:04 schreef remco k het volgende:

[..]

beter lezen zoals wel vaker, hij zegt dat ajax de meeste kans heeft om kampioen te worden als de selectie bij elkaar blijft, dat is toch logisch. Wat hij zegt betekent niet dat ajax kampioen wordt.
nee maar wel dat ajax de grootste kans heeft om kampioen te worden, en ik zie niet in waarom de kans van ajax groter is dan die van psv en twente, en dat terwijl twente en psv boven ajax staan.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 14:03 schreef remco k het volgende:

[..]

ze doen het allebei ook goed toch, of wou je zeggen dat ze niet bij genoeg goals betrokken zijn.
haha ik bedoelde het niet cynisch:P ze zijn idd bij alle goals betrokken en ajax heeft 40 doelpunten voor, daarom zie ik geen reden waarom ajax een spits erbij moet halen.
freakie
 freakie - zondag 15 november 2009 - 16:03   quote  deeplink  
Patrickpsv als de selectie heeft ajax veel meer kans om kampioen te worden dan als suarez en ema weg gaan want dan denk ik dat ajax niet zo snel goede vervangers gaat vinden..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 16:03 schreef freakie het volgende:
Patrickpsv als de selectie heeft ajax veel meer kans om kampioen te worden dan als suarez en ema weg gaan want dan denk ik dat ajax niet zo snel goede vervangers gaat vinden..
denk je dat ajax veel meer kans heeft om kampioen te worden dan twente en PSV? dat lijkt me sterk! twente en PSV staan boven ajax en hebben evenals ajax een sterke selectie, PSV is dit seizoen nog ongeslagen ik weet niet waarom jij denkt dat ajax VEEEEEEEL meer kans heeft om kampioen te worden dan twente en PSV. En het gaat zich niet alleen om de sterke selectie, kijk maar az vorig jaar, zij werden kampioen door als team te presteren! zij eindigden boven zowel ajax als psv, dus het ligt niet alleen aan de selectie. (overigens vind ik dat de selecties van ajax en psv gelijk aan elkaar zijn)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 november 2009 door patrickpsv15 --
twentechamps
 twentechamps - zondag 15 november 2009 - 16:14   quote  deeplink  
ik denk dat waarneer suarez voor heel veel geld verkocht kanworden dan moet ajax dat doen. ze zullen hem in 1e instatie wel missen maar ik denk dat sulejmani zonder suarez kan uitgroeien tot een hele belangrijke speler bij ajax. voor het gel dvan suarez kunnen ze dan beter een goede middenvelder halen. de zeeuw en aissatti zijn goed maar. ik vind gabri enoh en anita allemaal niet goed genoeg voor een club die gaat voor de titel. schaars erbij halen zou heel goed zijn.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 16:14 schreef twentechamps het volgende:
ik denk dat waarneer suarez voor heel veel geld verkocht kanworden dan moet ajax dat doen. ze zullen hem in 1e instatie wel missen maar ik denk dat sulejmani zonder suarez kan uitgroeien tot een hele belangrijke speler bij ajax. voor het gel dvan suarez kunnen ze dan beter een goede middenvelder halen. de zeeuw en aissatti zijn goed maar. ik vind gabri enoh en anita allemaal niet goed genoeg voor een club die gaat voor de titel. schaars erbij halen zou heel goed zijn.
idd als ze de kans krijgen moeten ze suarez verkopen voor veel geld, anders krijg je zoiets als huntelaar, ajax weigerde een bod van 40 miljoen van mancity, en uiteindelijk verkochten ze hem voor 'maar' 28 miljoen, en idd ze kunnen beter een echt team er van maken dan alleen maar teren op suarez (niet provocerend bedoeld)
freakie
 freakie - zondag 15 november 2009 - 16:30   quote  deeplink  
Nee kijk slecht lezen is ook een vak.. als affelay weg gaat bij psv dan heeft psv minder kans om kampioen te worden... nou bij ajax als ajax suarez en ema verkopen dan is de kans klein dat er vervanging komt die gelijkwaardig is en dus minder kans dat ajax kampioen worden.. egt beter lezen.

En een hecht team is het ook met suarez.. in een team heb je altijd 1 uitblinker lopen.. dat is suarez als hij weg is komt er weer een andere dat is wel ffafwachten wat en dan wordt ajax weer een heel ander ajax.. dus suarez verkopen schiet je niks mee op in de winterstop al helemaal niet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 november 2009 door freakie --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 16:30 schreef freakie het volgende:
Nee kijk slecht lezen is ook een vak.. als affelay weg gaat bij psv dan heeft psv minder kans om kampioen te worden... nou bij ajax als ajax suarez en ema verkopen dan is de kans klein dat er vervanging komt die gelijkwaardig is en dus minder kans dat ajax kampioen worden.. egt beter lezen.

En een hecht team is het ook met suarez.. in een team heb je altijd 1 uitblinker lopen.. dat is suarez als hij weg is komt er weer een andere dat is wel ffafwachten wat en dan wordt ajax weer een heel ander ajax.. dus suarez verkopen schiet je niks mee op in de winterstop al helemaal niet..
beter schrijven en punten en komma's gebruiken is ook een vak apart, ik ben dan wel 15 maar je moet echt leren schrijven...
En dan duid ik vooral op het bericht van je op het forum dat gaat over twente en huntelaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 november 2009 door patrickpsv15 --
twentechamps
 twentechamps - zondag 15 november 2009 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 16:30 schreef freakie het volgende:
Nee kijk slecht lezen is ook een vak.. als affelay weg gaat bij psv dan heeft psv minder kans om kampioen te worden... nou bij ajax als ajax suarez en ema verkopen dan is de kans klein dat er vervanging komt die gelijkwaardig is en dus minder kans dat ajax kampioen worden.. egt beter lezen.

En een hecht team is het ook met suarez.. in een team heb je altijd 1 uitblinker lopen.. dat is suarez als hij weg is komt er weer een andere dat is wel ffafwachten wat en dan wordt ajax weer een heel ander ajax.. dus suarez verkopen schiet je niks mee op in de winterstop al helemaal niet..
slecht lezen is ook een vak idd. ik zei dat er juist een goede middenvelder ontbreekt bij ajax. en toen gaf ik een alternatief hoe dat realiseerbaar is.
freakie
 freakie - zondag 15 november 2009 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 16:10 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

denk je dat ajax veel meer kans heeft om kampioen te worden dan twente en PSV? dat lijkt me sterk! twente en PSV staan boven ajax en hebben evenals ajax een sterke selectie, PSV is dit seizoen nog ongeslagen ik weet niet waarom jij denkt dat ajax VEEEEEEEL meer kans heeft om kampioen te worden dan twente en PSV. En het gaat zich niet alleen om de sterke selectie, kijk maar az vorig jaar, zij werden kampioen door als team te presteren! zij eindigden boven zowel ajax als psv, dus het ligt niet alleen aan de selectie. (overigens vind ik dat de selecties van ajax en psv gelijk aan elkaar zijn)
OO ja patrick hier heb ik jou bericht waar je vraagt of ajax meer kans heeft op het kampioensschap.. en mijn type is zo heel onduidelijk niet k gebruik t wel bekende msn taal.. heb geen zin om dan op een zondag op mijn spelling te letten.. je moet iets beter lezen want hier word niet gezegt dat ajax meer kans heeft om kampioen te worden dan twente of psv.. dus niet ineens discussie omdraaien.. Hier werdt gezegt dat als emanuelson en suarez weggaan ajax het wel kan vergeten.. om het voor jou dan duidelijk te maken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 november 2009 door freakie --
freakie
 freakie - zondag 15 november 2009 - 16:53   quote  deeplink  
En twentechamps.. De zeeuw is fantastisch hoor.. en enoh ook.. en oo ja emanuelson ook.. Iets wat ajax mist is een scorende speler op het middeveld..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 november 2009 door freakie --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 17:01   quote  deeplink  
sorry freakie maar van alles wat ik kan begrijpen van je onduidelijke zinsconstructie zeg je toch wel degelijk dat ajax meer kans maakt om kampioen te worden dan twente en psv.

freakie - zondag 15 november 2009 - 16:03 als de selectie heeft ajax veel meer kans om kampioen te worden dan als suarez en ema weg gaan want dan denk ik dat ajax niet zo snel goede vervangers gaat vinden..

sorry ik wil je niet belachelijk maken freakie, maar kun je de volgende keer iets beter je zinnen formuleren?:P
twentechamps
 twentechamps - zondag 15 november 2009 - 17:03   quote  deeplink  
of gewoon het tegenovergestelde opschrijven van wat je bedoeld. dan kan het miss kloppen
freakie
 freakie - zondag 15 november 2009 - 17:04   quote  deeplink  
Om jou niet belagelijk te maken wat begrijp je daar NIET aan?? Wel te merken dat je hersens van een mug hebt geerft..
twentechamps
 twentechamps - zondag 15 november 2009 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 16:53 schreef freakie het volgende:
En twentechamps.. De zeeuw is fantastisch hoor.. en enoh ook.. en oo ja emanuelson ook.. Iets wat ajax mist is een scorende speler op het middeveld..
ik zei dat ik de zeeuw een goede speler vond. en over emanuelson heb ik niets gezegd. hij staat vaak linksbuiten. alleen enoh van de 3 van jouw heb ik gezegd dat ik die slecht vond.
freakie
 freakie - zondag 15 november 2009 - 17:07   quote  deeplink  
Ja maar die doet uitstekent zijn werk elke wedstrijd alleen iets wat twente heeft(perez en janssen) heeft ajax inderdaad niet..
twentechamps
 twentechamps - zondag 15 november 2009 - 17:10   quote  deeplink  
ik vind gewoon dat het middenveld te vaak wordt overgeslagen bij ajax
freakie
 freakie - zondag 15 november 2009 - 17:10   quote  deeplink  
Kan het voor jou patrickpsv nou wel duidelijker opschrijven.. Ik vindt dat ajax, psv en twente aan elkaar gelijk zijn maar als suarez en emanuelson weg gaat dan is ajax veel minder dan twente en psv.. dus heeft ajax weinig kans om kampioen te worden..
freakie
 freakie - zondag 15 november 2009 - 17:11   quote  deeplink  
Ja klopt twentechamps.. omdat bij ajax op het middeveld alleen goede verdedigende middevelders lopen die aanvalled niet veel brengen en dus ook niet de taak krijgen "ga maar schieten"..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 november 2009 door freakie --
twentechamps
 twentechamps - zondag 15 november 2009 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 17:11 schreef freakie het volgende:
Ja klopt twentechamps.. omdat bij ajax op het middeveld alleen goede verdedigende middevelders lopen die aanvalled niet veel brengen en dus ook niet de taak krijgen "ga maar schieten"..
ja dat klopt wel een beetje de zeeuw probeert dat wel eens. maar wanneer het niet lukt moet direct suarez gevonden worden
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 17:04 schreef freakie het volgende:
Om jou niet belagelijk te maken wat begrijp je daar NIET aan?? Wel te merken dat je hersens van een mug hebt geerft..
sorry maar dit gaat niet meer om begrijpend lezen, dit is meer een hele lastige puzzel waar je woorden aan moet toevoegen of eraf halen, wat bedoelde je in godsnaam met dit?

als de selectie heeft ajax veel meer kans om kampioen te worden

dat kon ik gewoon niet begrijpen.
belachelijk met een g? kom op zeg, ben je suarez zelf of zo?:P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 november 2009 door patrickpsv15 --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 17:10 schreef freakie het volgende:
Kan het voor jou patrickpsv nou wel duidelijker opschrijven.. Ik vindt dat ajax, psv en twente aan elkaar gelijk zijn maar als suarez en emanuelson weg gaat dan is ajax veel minder dan twente en psv.. dus heeft ajax weinig kans om kampioen te worden..
suarez blijft, zegt hij tenminste, ik neem aan dat hij geen clubverrader is. Ajax gaat Emanuelson echt niet verkopen voor 4,5 miljoen , dus ik denk dat de belangrijke pionnen van ajax sowieso niet weggaan in de winterstop, dus heeft ajax in principe evenveel kans op het kampioenschap als PSV en twente.
joey
 joey - zondag 15 november 2009 - 18:29   quote  deeplink  
Wat leuk...En nederlandse spellingsquiz!!! JIPPIEEEEE!!!!...
freakie
 freakie - zondag 15 november 2009 - 18:56   quote  deeplink  
Ja dacht ik ook al aan joey.. zoals ik al zei patrick ik heb geen spellingsles en t is msn taal.. Ik let hier niet op mijn spelling je weet waar ik het over heb... dus gewoon beter lezen en dinge niet omkeren en helemaal gaan ontleden want daar heb ik geen zin in..
twentechamps
 twentechamps - zondag 15 november 2009 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 17:41 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

suarez blijft, zegt hij tenminste, ik neem aan dat hij geen clubverrader is. Ajax gaat Emanuelson echt niet verkopen voor 4,5 miljoen , dus ik denk dat de belangrijke pionnen van ajax sowieso niet weggaan in de winterstop, dus heeft ajax in principe evenveel kans op het kampioenschap als PSV en twente.
je mag ook FC Twente wel met hoofdletters schrijven hoor;) haha
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 18:56 schreef freakie het volgende:
Ja dacht ik ook al aan joey.. zoals ik al zei patrick ik heb geen spellingsles en t is msn taal.. Ik let hier niet op mijn spelling je weet waar ik het over heb... dus gewoon beter lezen en dinge niet omkeren en helemaal gaan ontleden want daar heb ik geen zin in..
ok sorry, als ik het niet begrijp vraag ik je wel om verduidelijking
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 19:03 schreef twentechamps het volgende:

[..]

je mag ook FC Twente wel met hoofdletters schrijven hoor;) haha
haha:P nee is geen afkorting:P
joey
 joey - zondag 15 november 2009 - 19:09   quote  deeplink  
Nouja oke..Maargoed... Laten we het over Emanuelson hebben..Die jongen begint te bloeien bij ajax..Vaste waarde zowel lv,lm als l-vleugel!...geen basisspelers verkopen in de tussenperiode..ajax begint lekker te voetballen.. Dus..Als je het kampioenschap wilt halen...(En ik zeg niet dat dat zeker ajax word;)!) Dan moet je geen vaste spelers laten gaan.. Kijk spelers als lindgren, bakirnogwat, wielaert, etc mogen weg... En miss kan je een leuke aanvallende middenvelder halen..Maar voor de rest zal ik weinig doen in de tussenperiode.. Als je ema en suarez verkoopt ben je nooit verzekerd van goede vervanging!..
twentechamps
 twentechamps - zondag 15 november 2009 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 19:03 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

haha:P nee is geen afkorting:P
het is een naam;)
twentechamps
 twentechamps - zondag 15 november 2009 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 19:09 schreef joey het volgende:
Nouja oke..Maargoed... Laten we het over Emanuelson hebben..Die jongen begint te bloeien bij ajax..Vaste waarde zowel lv,lm als l-vleugel!...geen basisspelers verkopen in de tussenperiode..ajax begint lekker te voetballen.. Dus..Als je het kampioenschap wilt halen...(En ik zeg niet dat dat zeker ajax word;)!) Dan moet je geen vaste spelers laten gaan.. Kijk spelers als lindgren, bakirnogwat, wielaert, etc mogen weg... En miss kan je een leuke aanvallende middenvelder halen..Maar voor de rest zal ik weinig doen in de tussenperiode.. Als je ema en suarez verkoopt ben je nooit verzekerd van goede vervanging!..
zou idd dom zijn wanneer die net goed begint te spelen weg te doen. maak je zo'n jongen ook kapot mee
joey
 joey - zondag 15 november 2009 - 19:42   quote  deeplink  
Jaaa.. Miss staat hij wel te springen om naar sevilla te gaan...Maar dat is dan jammer voor hem XD Whahaha
joey
 joey - zondag 15 november 2009 - 19:42   quote  deeplink  
Van de zomer als miss wel.. nu nog ff niet!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 19:33 schreef twentechamps het volgende:

[..]

het is een naam;)
een afkorting van een naam;)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 16 november 2009 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 november 2009 - 16:12 schreef Ruud het volgende:

[..]

stoer
dat rijmt;)
nummer10
 nummer10 - maandag 16 november 2009 - 16:51   quote  deeplink  
joeeehoeeeeee... waar zijn de ema hatertjes ? vieze meelopers... werd altijd voor gek verklaard en nu is Ema onze Topper (wat ik altijd al vond)zegt genoeg over de echte "ajacieden"
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 16 november 2009 - 17:29   quote  deeplink  
ja erg stoer man
nummer10
 nummer10 - maandag 16 november 2009 - 20:34   quote  deeplink  
heeft totaal niks met stoer temaken.. dat heeft met de zogenaamde supporters te maken.. doet een speler het slecht MOETEN ze weg.. doet een speler het jaar erop het goed mogen ze NIET weg..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Emanuelson in de belangstelling van Sevilla'









0.0089399