BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Deen Boilesen meldt overstap naar Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Boilesen?
Bas12345
 Bas12345 - maandag 23 november 2009 - 21:18   quote  deeplink  
http://www.fcupdate.nl/nieuws/2009/11/23/deen-boilesen-meldt-overstap-naar-ajax_133440/ Ik vind dit goed van ajax dat ze nu jonge talenten komen maar nu moeten ze ook nog meer in het eerste laten spelen wat vind jij ervan?
freakie
 freakie - maandag 23 november 2009 - 21:35   quote  deeplink  
zeker slim.. Nu kosten ze weinig en worden ook gescout door grotere teams.. Dit kan geld verspilling zijn maar zoon speler halen voor dat bedrag vindt ik egt niet verkeert...
jef24
 jef24 - dinsdag 24 november 2009 - 22:18   quote  deeplink  
iid prima zaak! ipv al die miskopen goed over de hele wereld naar talenten zoeken, en dan in belgie laten rijpen bv. Is ajax toch wel slim bezig!
Bas12345
 Bas12345 - woensdag 25 november 2009 - 22:20   quote  deeplink  
ja ik zie nu eindelijk verandering met MJ ( MARTIN JOL ). Ajax maakt nu connecties overal en halen talenten. En misschien hoeven ze nou voor 7 a miljoen speler te halen uit de eredivisie. NOG wel jammer is dat talenten nog niet worden opgesteld. Zo vind ik Eriksen---> sneijder misschien wel. Suk nog niet echt zien spelen maar lijkt me ene topper want die wedstrijd tegen jong volendam volgens mij zei hij: Nadat die 2 x scoorde en hoe dat hij niet goed had gespeeld en vond echt super spelen. Dus ik zie veranderingen bij ajax. PS zondag speelde we eerste helft CHAMPIONS LEAQEU niveau Sschitterend

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5905
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Deen Boilesen meldt overstap naar Ajax









0.0079600