BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Europa league

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ruud
 Ruud - woensdag 25 november 2009 - 10:41   quote  deeplink  
Ik vind het erg saai dat clubs uit de champions league na de winter uitkomen in de champions league. Liverpool gaat sowieso al naar de EL en de kans is heel groot dat Bayern Munchen en misschien zelfs nog Inter erbij komen. Deze clubs komen waarschijnlijk erg ver dus zijn de kansen voor de andere deelnemers een stuk kleiner. Wat voor een nut heeft heel die EL dan nog als een CL ploeg 'm waarschijnlijk gaat winnen...

Wat vinden jullie?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 november 2009 door Ruud --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 28 november 2009 - 00:10   quote  deeplink  
ik vind het jammer dat ploegen als liverpool, bayern/juventus/inter, ac milan/marseille in de europa league komen, op dit moment is er voor PSV een kans om behoorlijk ver te komen in de EL, maar door de clubs uit de CL is dat voorlopig niet zo eenvoudig. Ik weet niet hoelang dit blijft maar volgens mij kunnen Nederlandse clubs nooit meer een EL of CL winnen.
bjorn
 bjorn - zaterdag 28 november 2009 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 - 00:10 schreef patrickpsv15 het volgende:
ik vind het jammer dat ploegen als liverpool, bayern/juventus/inter, ac milan/marseille in de europa league komen, op dit moment is er voor PSV een kans om behoorlijk ver te komen in de EL, maar door de clubs uit de CL is dat voorlopig niet zo eenvoudig. Ik weet niet hoelang dit blijft maar volgens mij kunnen Nederlandse clubs nooit meer een EL of CL winnen.
cl niet maar de el moet wel kunnen als de clubs uit cl niet doorstromen
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 04 december 2009 - 11:36   quote  deeplink  
plus vind ik het zonde dat clubs uit hetzelfde land niet tegen elkaar kunnen loten, is inderdaad vervelend als PSV tegen Ajax komt. Maar bijvoorbeeld Spanje heeft nu al 3 ploegen die door zijn en met een beetje pech zouden er nog 2 bij kunnen komen. Als die ploegen elkaar niet kunnen loten wordt de kans dat je een makkelijke tegenstander krijgt veel kleiner. Van mij mogen ze dat ook afschaffen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Europa league









0.0061888