BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente straft Theo Janssen na positieve bloedproef

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 30 november 2009 - 14:27
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

FC Twente straft Theo Janssen na positieve bloedproef (Eredivisievoetbal.com)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Theo Janssen veroorzaakt ongeval -alchol in spel !!
Thomas
 Thomas - maandag 30 november 2009 - 14:45   quote  deeplink  
quote:

FC Twente heeft in een persbericht gemeld dat ze hebben besloten om Theo Janssen tot 31 januari 2010 te schorsen en hem een maximale boete op te leggen. Aanleiding is de bloedproef van de speler,die hij heeft moeten ondergaan na zijn auto-ongeval. Deze proef heeft een positief resultaat opgeleverd.

Janssen bestuurde de auto in de nacht van 21 op 22 november met een alcoholpromilage van 0.8,waar 0.5 is toegestaan. Bij het ongeval liep de speler een gebroken neus,snijwonden en kneuzingen op. Voormalig prof Kevin Moeliker, een van de andere inzittenden, raakte zwaargewond en ligt nog steeds in het ziekenhuis.

"Ik ben verschrikkelijk stom geweest," aldus Janssen. "Ik heb na de wedstrijd bier gedronken om de overwinning te vieren en ben daarna toch in de auto gestapt. Dit had nooit mogen gebeuren. Ik heb ook de naam van FC Twente en het voetbal geschaad. Ik ben bereid alles ervoor te doen om dat recht te trekken."

FC Twente-voorzitter veroordeelt het gedrag van zijn speler: "Het is onacceptabel dat een profvoetballer met drank op een auto bestuurt. Hierdoor brengt hij zichzelf en zijn omgeving in gevaar. Tevens dient een profvoetballer er zich van bewust te zijn dat hij voor met name de jeugd een rolmodel vervult."

Theo Janssen heeft inmiddels aangegeven alle sancties te accepteren en dat voor hem het herstel van Kevin Moeliker voorop staat.
R()b
 R()b - maandag 30 november 2009 - 15:45   quote  deeplink  
Theo is een zielig ventje bah.
Geen respect voor , voor hetzelfde geld rij je een gezin met kids kapot.
Mafkees.
kampioen 2009-2010
 kampioen 2009-2010 - maandag 30 november 2009 - 16:16   quote  deeplink  
Goed gedaan Twente! iedereen moet straf hebben die met alcohol op achter het stuur kruipt.

Deze straf is voldoende en hopelijk vindt de rechter dat ook.

Kevin sterkte met je herstel
boe
 boe - maandag 30 november 2009 - 17:40   quote  deeplink  
straf is goed zijn echte straf heeft hij al gehad met kevin. als iemand door iets kapot raakt is het door een goede kamaraad verwonden. wat hij nu in de komende 2 maanden gaat doen is netjes van hem. door mensen te helpen. en die boete gaat na een goed doel. tip geef een deel van het bedrag aan kevin Moeliker en family die hebben een zware tijd en kunnen het vast gebruiken voor de kerst of herstel. maar goed iedereen heeft daar zijn eigen mening over

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente straft Theo Janssen na positieve bloedproef









0.0147640