BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe top 3.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
afcajaxjood
 afcajaxjood - woensdag 02 december 2009 - 17:37   quote  deeplink  
Ajax laatste 8 jaar,2 keer 1ste,4 keer 2de en 2 keer derde
de komende 8 jaar ziet er rooskleuriger uit meer talent
komt er uit de jeugdopleiding,meer spelers voor de toekomst word er gekocht.veel contract spelers gaan dit jaar weg,dus alleen maar ruimte voor kwaliteit.hoe een Anita zich nu ontwikkeld geweldig!!

Psv en Twente degelijke goeie club structuur doen geen gekke dingen en blijven zich ontwikkelen..vooral Twente gaan nog meer reuze sprongen maken..

Feyenoord haakt al heel lang af,qua beleid qua geld qua spelers qua resultaten..laatste 10 a 11 jaar geen kampioen meer geworden.laatste 25 jaar 3 keer kampioen..ze hebben geen geld voor spelers komende jaren wat ze verdienen daar moeten ze gaten mee dichten.legioen dacht meteen aan kampioenschap na jaren lang slecht gepresteerd te hebben 7de 6de 7de dus kan je geen 10 stappen maken opeens.ze winnen moeizaam tegen de kleintjes, de goeie clubs zie je duidelijk verschil tegen Ajax Finaal van de mat gespeeld..dus komende 10jaar zie ik ze ook geen kampioen worden..

De Concurrenten voor de komende 10 voor Feyenoord
Az,Fc Utrecht,Heerenveen,Groningen...outsiders Nec,Nac,Heracles want daar zit toekomst muziek in.

nieuwe top 3 voor de komende 10 jaar
Ajax,Psv,Fc Twente...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 december 2009 door afcajaxjood --
freakie
 freakie - woensdag 02 december 2009 - 17:43   quote  deeplink  
JIJ WEET EGT VEEL!! je weet dat er heel veel talenten zijn en dat er spelers weg gaan dit jaar.. maar gaat ze dat wel allemaal lukken? denk dat dat heeeel rustig aan gaat.. en ook niet dat ajax ze gratis wegdoet..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 17:47   quote  deeplink  
naja er kan veel veranderen in 10 jaar, misschien gaat philips dan failliet, of aegon weet ik het, misschien bouwt feyenoord een stadion van 90000 man en maken ze iedere week 10 miljoen winst door alleen al kaartjes. Maar zoals het er nu uit ziet, en als dat zo blijft, zou je wel eens gelijk kunnen hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 december 2009 door patrickpsv15 --
afcajaxjood
 afcajaxjood - woensdag 02 december 2009 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 17:43 schreef freakie het volgende:
JIJ WEET EGT VEEL!! je weet dat er heel veel talenten zijn en dat er spelers weg gaan dit jaar.. maar gaat ze dat wel allemaal lukken? denk dat dat heeeel rustig aan gaat.. en ook niet dat ajax ze gratis wegdoet..
De filosofie is er en er moet ergens een begin gemaakt worden
niet gratis maar sommige mogen wel voor een prikkie weg,3 spelers weg
scheelt al veel salaris dus er moet een begin gemaakt worden

en alle nederlandse jeugdelftallen zijn er de meeste Ajacied
er word nu ook gericht op de toekomst gekocht.we hebben nu bijvb super
top talent Eriksen en nu een van de grootste deense talent Nicolai Boilesen
dus beleid is er begin is er gemaakt en ik heb er veel vertrouwen in
+ het feit dat we nu heel veel kapitaal op het veld hebben
dus als er verkocht moet worden of gaat worden dan houd Ajax er
weer als vanouds veel geld aan over.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 02 december 2009 - 18:07   quote  deeplink  
Dat is voorbarig. Naar mijn mening bepalen alleen kampioenschappen of je een status van een topclub krijgt.

Kampioenen van de afgelopen 30 jaar:
PSV 14x
Ajax 11x
Feyenoord 3x
AZ 2x

Lijkt me duidelijk dat er sprake is van een top 2 in Nederland. Laat Twente eerst maar eens een keer kampioen worden en het jaar erop het niveau vasthouden, want aan de top komen is één ding...aan de top blijven een tweede. Vraag maar aan AZ...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 18:07 schreef PSVMocro het volgende:
Dat is voorbarig. Naar mijn mening bepalen alleen kampioenschappen of je een status van een topclub krijgt.

Kampioenen van de afgelopen 30 jaar:
PSV 14x
Ajax 11x
Feyenoord 3x
AZ 2x

Lijkt me duidelijk dat er sprake is van een top 2 in Nederland. Laat Twente eerst maar eens een keer kampioen worden en het jaar erop het niveau vasthouden, want aan de top komen is één ding...aan de top blijven een tweede. Vraag maar aan AZ...
mee eens
afcajaxjood
 afcajaxjood - woensdag 02 december 2009 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 18:07 schreef PSVMocro het volgende:
Dat is voorbarig. Naar mijn mening bepalen alleen kampioenschappen of je een status van een topclub krijgt.

Kampioenen van de afgelopen 30 jaar:
PSV 14x
Ajax 11x
Feyenoord 3x
AZ 2x

Lijkt me duidelijk dat er sprake is van een top 2 in Nederland. Laat Twente eerst maar eens een keer kampioen worden en het jaar erop het niveau vasthouden, want aan de top komen is één ding...aan de top blijven een tweede. Vraag maar aan AZ...
Twente doet het al heel lang beter dan Feyenoord
je ziet daar resultaat en groei als club zijnde
daarom zei ik de komende 10 jaar
want ik geloof dat Twente zich blijft doorgroeien..
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 december 2009 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 17:37 schreef afcajaxjood het volgende:

De Concurrenten voor de komende 10 voor Feyenoord
Az,Fc Utrecht,Heerenveen,Groningen...outsiders Nec,Nac,Heracles want daar zit toekomst muziek in.

nieuwe top 3 voor de komende 10 jaar
Ajax,Psv,Fc Twente...
NEC heeft geen toekomst, die zullen binnen enkele jaren 1e-divisie spelen. Feyenoord komt er langzaamaan ook weer bovenop. Met Been en Beenhakker hebben ze goud in handen.
ztje
 ztje - vrijdag 04 december 2009 - 10:40   quote  deeplink  
Ze mogen met Been en Beenhakker wel goud in handen hebben, maar geen harde Euro's om te investeren in een kwalitatief betere selectie. Als je in Europa moet gaan leuren voor gratis aanbiedingen, dan zal dat in een enkel geval wel lukken, maar dit is geen structurele oplossing.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 december 2009 door ztje --
Rogier
 Rogier - vrijdag 04 december 2009 - 11:42   quote  deeplink  
Nee hoor....Twente zakt gewoon weer terug net als AZ. In 1995 dacht iedereen dit over Roda, die 2e werd achter Ajax met een puntentotaal waar ze normaal kampioen mee zouden worden. Al die provincieclubjes hebben af en toe een aantal leuke jaren, maar kunnen never nooit niet constant op het niveau van Ajax en PSV blijvenb acteren en presteren.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 04 december 2009 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 december 2009 - 11:42 schreef Rogier het volgende:
Nee hoor....Twente zakt gewoon weer terug net als AZ. In 1995 dacht iedereen dit over Roda, die 2e werd achter Ajax met een puntentotaal waar ze normaal kampioen mee zouden worden. Al die provincieclubjes hebben af en toe een aantal leuke jaren, maar kunnen never nooit niet constant op het niveau van Ajax en PSV blijvenb acteren en presteren.
Ben ik niet helemaal met je eens. Twente presteert al een aantal jaren naar behoren en strijd elke keer mee om de bovenste plekken. Het nadeel is alleen dat ze het niet volhouden tot de prijzen worden verdeeld. Wanneer Twente dit kan volhouden en het bestuurlijk ook goed blijft gaan is het in de komende jaren een titelkandidaat.
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 december 2009 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 december 2009 - 10:40 schreef ztje het volgende:
Ze mogen met Been en Beenhakker wel goud in handen hebben, maar geen harde Euro's om te investeren in een kwalitatief betere selectie. Als je in Europa moet gaan leuren voor gratis aanbiedingen, dan zal dat in een enkel geval wel lukken, maar dit is geen structurele oplossing.
Dat Feyenoord geen cent te makke heeft is alleen maar gunstig voor ze. Het komt nu aan op de spelers die ze nu voor handen hebben en daar zit wel degelijk kwaliteit in. Jonge spelers als Fer, Biseswar, Wijnaldum, Bruins hebben de toekomst en Been en Beenhakker hebben het vermogen het maximale uit deze spelers te halen.
ztje
 ztje - vrijdag 04 december 2009 - 14:01   quote  deeplink  
Waarschijnlijk zit er toch niet genoeg kwalitieit in deze groep, anders gaat hij niet naar Spanje om daar spelers tijdelijk los te kunnen weken.
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 december 2009 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 december 2009 - 14:01 schreef ztje het volgende:
Waarschijnlijk zit er toch niet genoeg kwalitieit in deze groep, anders gaat hij niet naar Spanje om daar spelers tijdelijk los te kunnen weken.
Beenhakker heeft een schat aan ervaring en kijkt verder dan zijn neus lang is. Financiele middelen hebben ze niet, dus is het mij de vraag hoe hij gaat bewerkstelligen om spelers bij topclubs los te weken. Misschien dat ie de Goed-Geiligman naar de plaats brengt waar ie hoort............:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 december 2009 door alibabba --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 04 december 2009 - 17:02   quote  deeplink  
Sjone jonge jonge wat een ongelofelijke lulkoek. Bij Feyenoord is er na jaren van wanbeleid weer vastigheid en rust binnen de club. Langzaam aan word er weer wat opgebouwd en dat zal op lange termijn resulteren in een plaatsje bij de top. Dat ze nu geen spelers kunnen kopen wil niet zeggen dat ze dat in de toekomst ook niet kunnen doen.
ztje
 ztje - vrijdag 04 december 2009 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 december 2009 - 17:02 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Sjone jonge jonge wat een ongelofelijke lulkoek. Bij Feyenoord is er na jaren van wanbeleid weer vastigheid en rust binnen de club. Langzaam aan word er weer wat opgebouwd en dat zal op lange termijn resulteren in een plaatsje bij de top. Dat ze nu geen spelers kunnen kopen wil niet zeggen dat ze dat in de toekomst ook niet kunnen doen.
Dat hoor je mij ook niet zeggen. En in andere topics heb ik ook aangegeven, dat er bij Ajax na een tiental jaar eindelijk een bestuur met een visie is en een ervaren trainer. En geen omhoog gevallen jonge ex-speler zonder trainers ervaring.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 04 december 2009 - 19:44   quote  deeplink  
Bestuur is nog steeds drama en Jol is fantastisch.
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 05 december 2009 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 december 2009 - 14:01 schreef ztje het volgende:
Waarschijnlijk zit er toch niet genoeg kwalitieit in deze groep, anders gaat hij niet naar Spanje om daar spelers tijdelijk los te kunnen weken.
waarom haalt ajax dan jeugd spelers uit andere landen? Toch ook om een hogere kwaliteit te krijgen. elke club selecteert door of het nu aajax feyenoord manchester united barcelona of fc oss is.
yngwie
 yngwie - zaterdag 05 december 2009 - 18:56   quote  deeplink  
top ben je pas als je internationaal van betekenis bent. Je kan wel 14x kampioen van Nederland zijn geweest, maar internationaal betekent dat niets.
voetballer55
 voetballer55 - zondag 06 december 2009 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 december 2009 - 18:56 schreef yngwie het volgende:
top ben je pas als je internationaal van betekenis bent. Je kan wel 14x kampioen van Nederland zijn geweest, maar internationaal betekent dat niets.
je kunt wel 29 x kampioen van nederland geweest zijn en 6 x een europa cup gewonnen hebben maar nu ook niet meer international meetellen.je hebt zonder meer gelijk
voetballer55
 voetballer55 - zondag 06 december 2009 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 17:37 schreef afcajaxjood het volgende:
Ajax laatste 8 jaar,2 keer 1ste,4 keer 2de en 2 keer derde
de komende 8 jaar ziet er rooskleuriger uit meer talent
komt er uit de jeugdopleiding,meer spelers voor de toekomst word er gekocht.veel contract spelers gaan dit jaar weg,dus alleen maar ruimte voor kwaliteit.hoe een Anita zich nu ontwikkeld geweldig!!

Psv en Twente degelijke goeie club structuur doen geen gekke dingen en blijven zich ontwikkelen..vooral Twente gaan nog meer reuze sprongen maken..

Feyenoord haakt al heel lang af,qua beleid qua geld qua spelers qua resultaten..laatste 10 a 11 jaar geen kampioen meer geworden.laatste 25 jaar 3 keer kampioen..ze hebben geen geld voor spelers komende jaren wat ze verdienen daar moeten ze gaten mee dichten.legioen dacht meteen aan kampioenschap na jaren lang slecht gepresteerd te hebben 7de 6de 7de dus kan je geen 10 stappen maken opeens.ze winnen moeizaam tegen de kleintjes, de goeie clubs zie je duidelijk verschil tegen Ajax Finaal van de mat gespeeld..dus komende 10jaar zie ik ze ook geen kampioen worden..

De Concurrenten voor de komende 10 voor Feyenoord
Az,Fc Utrecht,Heerenveen,Groningen...outsiders Nec,Nac,Heracles want daar zit toekomst muziek in.

nieuwe top 3 voor de komende 10 jaar
Ajax,Psv,Fc Twente...
ik denk dat jij teveel door een bepaalde bril kijkt en je rijker rekent dan het werkelijk is.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 06 december 2009 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 december 2009 - 18:56 schreef yngwie het volgende:
top ben je pas als je internationaal van betekenis bent. Je kan wel 14x kampioen van Nederland zijn geweest, maar internationaal betekent dat niets.
De topicopener had het toch over de top in Nederland. Wat heeft voetbal in Europees verband hiermee te maken?
voetballer55
 voetballer55 - zondag 06 december 2009 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 01:39 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

De topicopener had het toch over de top in Nederland. Wat heeft voetbal in Europees verband hiermee te maken?
dat het voetbal in nederland steeds verder achter opraakt in europa.
Dre71
 Dre71 - zondag 06 december 2009 - 11:41   quote  deeplink  
Op dit moment is de situatie misschien inderdaad slecht bij Feyenoord en klopt het bovenstaande. Veel zal afhangen van het eventuele nieuwe stadion met een capaciteit van minimaal 80.000 toeschouwers en de daaraan gekoppelde businessfaciliteiten. Zoals Munsterman van FC Twente al eerder aangaf, als dit doorgaat zal Feyenoord grote stappen gaan maken en over 7 a 8 jaar een grote voorsprong hebben op alles en iedereen. Komt het stadion er niet voorzie ik voor Feyenoord een zware toekomst. De komende 5 jaar zullen Feyenoordfans dan waarschijnlijk ook tevreden moeten zijn met een rol in de subtop, daarna kan het heel anders worden.
yngwie
 yngwie - zondag 06 december 2009 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 01:00 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

je kunt wel 29 x kampioen van nederland geweest zijn en 6 x een europa cup gewonnen hebben maar nu ook niet meer international meetellen.je hebt zonder meer gelijk
beweer ik dat dan?
yngwie
 yngwie - zondag 06 december 2009 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 01:39 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

De topicopener had het toch over de top in Nederland. Wat heeft voetbal in Europees verband hiermee te maken?
Al wordt je 100x kampioen van Nederland, maar internationaal niet meedoet, dan ben je toch geen top. Misschien dat een club als PSV daar tevreden mee is, maar Ajax denkt eenmaal groter.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 06 december 2009 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 15:05 schreef yngwie het volgende:

[..]

Al wordt je 100x kampioen van Nederland, maar internationaal niet meedoet, dan ben je toch geen top. Misschien dat een club als PSV daar tevreden mee is, maar Ajax denkt eenmaal groter.
raar dat je als club niet tevreden bent als je 100 x kampioen wordt, ik denk niet dat dat in werkelijkheid zo is want dan wil niemand bij ajax spelen..
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 06 december 2009 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 10:50 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

dat het voetbal in nederland steeds verder achter opraakt in europa.
Nogmaals...daar hebben we het nu toch niet over. We hebben het over relatieve krachtsverhoudingen binnen de Nederlandse competitie...dan is Europa irrelevant.
yngwie
 yngwie - zondag 06 december 2009 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 18:52 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

raar dat je als club niet tevreden bent als je 100 x kampioen wordt, ik denk niet dat dat in werkelijkheid zo is want dan wil niemand bij ajax spelen..
Waar heb ik dat geschreven. Begrijpend lezen noemen we dat. Een kampioenschap betekent dus top voor jullie. tja......
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 06 december 2009 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 20:22 schreef yngwie het volgende:

[..]

Waar heb ik dat geschreven. Begrijpend lezen noemen we dat. Een kampioenschap betekent dus top voor jullie. tja......
ja , als je 100x kampioen wordt ben je top.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2009 door patrickpsv15 --
yngwie
 yngwie - zondag 06 december 2009 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 20:41 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ja , als je 100x kampioen wordt ben je top.
Nu begrijp ik je. Je begrijpt het begrip top niet.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 06 december 2009 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 20:55 schreef yngwie het volgende:

[..]

Nu begrijp ik je. Je begrijpt het begrip top niet.
Wel als je naar het onderwerp van deze discussie kijkt, we hebben het hier over de top 3 van de EREDIVISIE. ;) Of wil je beweren dat ploegen die in de eredivisie op plek 1,2 en 3 staan geen top van de eredivisie zijn? :P
yngwie
 yngwie - zondag 06 december 2009 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 21:18 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Wel als je naar het onderwerp van deze discussie kijkt, we hebben het hier over de top 3 van de EREDIVISIE. ;) Of wil je beweren dat ploegen die in de eredivisie op plek 1,2 en 3 staan geen top van de eredivisie zijn? :P
inderdaad, AZ is vorig seizoen kampioen geworden. Dan ben je dus automatisch een topploeg volgens jouw begrip.
Ricky888
 Ricky888 - zondag 06 december 2009 - 22:52   quote  deeplink  
Alle jonge spelers worden weggehaald bij ajax. Kijk nr van der vaart, sneijder, straks van der wiel.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 06 december 2009 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 22:52 schreef Ricky888 het volgende:
Alle jonge spelers worden weggehaald bij ajax. Kijk nr van der vaart, sneijder, straks van der wiel.
dat gebeurt bij iedere club die geen topclub zoals barca chelsea etc. is.
Ricky888
 Ricky888 - zondag 06 december 2009 - 23:02   quote  deeplink  
JA maar als ajax alles op eigen jeugd wilt zetten gaan die te vroeg weg, waardoor je geen vast team krijgt, en er weer nieuwe jonge talenten voor de leeuwen worden gegooid en zich weer ontwikkelen enz
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 07 december 2009 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 22:11 schreef yngwie het volgende:

[..]

inderdaad, AZ is vorig seizoen kampioen geworden. Dan ben je dus automatisch een topploeg volgens jouw begrip.
Ja vorig jaar had AZ voor eredivisiebegrippen een topploeg, dat maakte AZ in mijn ogen geen topclub. Daar heb je meerdere landstitels voor nodig en moet je altijd bovenin meedraaien, waardoor je vooraf automatisch als titelkandidaat gezien wordt. Ook moet er een cultuur heersen waarin alleen winnen telt. Niks vrijblijvends zoals dat vaak bij subtoppers het geval is.
yngwie
 yngwie - maandag 07 december 2009 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2009 - 00:21 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ja vorig jaar had AZ voor eredivisiebegrippen een topploeg, dat maakte AZ in mijn ogen geen topclub. Daar heb je meerdere landstitels voor nodig en moet je altijd bovenin meedraaien, waardoor je vooraf automatisch als titelkandidaat gezien wordt. Ook moet er een cultuur heersen waarin alleen winnen telt. Niks vrijblijvends zoals dat vaak bij subtoppers het geval is.
kijk nu begin je een beetje verstandig te praten:)Maar in mijn ogen ben je pas echt top als over de grenzen ook wordt gepresteerd. In bijvoorbeeld Denemarken zijn er ploegen die regelmatig kampioen worden. Maar internationaal? Je hebt die inkomsten van die Europese wedstrijden ook hard nodig om een topploeg te blijven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe top 3.









0.0155599