BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oleguer en Bruno Silva ik gun ze geen tribuneplaats

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Wim
 Wim - donderdag 03 december 2009 - 13:24   quote  deeplink  
Oleguer en Bruno Silva ik gun ze geen tribuneplaats, dat doet teveel af aan hun kwaliteiten.
Gisteren Silva maar even als invaller gezien, jammer dat hij weinig tot nooit kan/mag spelen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 december 2009 - 13:29   quote  deeplink  
ze deden het gisteren redelijk ja... tel daar is de gigantische fouten bij op die ze al hebben gemaakt.. en silva heb ik NIET zien verdedigen hoor... alleen voor in knooien als er verdedigd moest worden was meneer nergens te bekennen aangezien die nog voorin stond.. en de wedstrijd van de jupiler lueage wedstrijd vergeten ? werd gewoon overlopen door chadli (als ik het goed heb) Olequer blijft goed maar heb liever vdwiel Alder vertonghen anita.. als invallers zijn ze wel ok overgens
bjorn
 bjorn - donderdag 03 december 2009 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2009 - 13:29 schreef nummer10 het volgende:
ze deden het gisteren redelijk ja... tel daar is de gigantische fouten bij op die ze al hebben gemaakt.. en silva heb ik NIET zien verdedigen hoor... alleen voor in knooien als er verdedigd moest worden was meneer nergens te bekennen aangezien die nog voorin stond.. en de wedstrijd van de jupiler lueage wedstrijd vergeten ? werd gewoon overlopen door chadli (als ik het goed heb) Olequer blijft goed maar heb liever vdwiel Alder vertonghen anita.. als invallers zijn ze wel ok overgens
chadli is wel een goede speler hoor
gunmaster
 gunmaster - donderdag 03 december 2009 - 14:32   quote  deeplink  
ik gun ze een andere club
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 december 2009 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2009 - 14:31 schreef bjorn het volgende:

[..]

chadli is wel een goede speler hoor
klopt maar als verdediger van Ajax moet je hem kunnen hebben... en dat kon hij totaal niet
bjorn
 bjorn - donderdag 03 december 2009 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2009 - 14:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt maar als verdediger van Ajax moet je hem kunnen hebben... en dat kon hij totaal niet
das waar
Daan
 Daan - donderdag 03 december 2009 - 16:52   quote  deeplink  
Ze zitten meer op de bank, dan op de tribune hoor.
En laten we eerlijk zijn, ze zijn allebei erg wisselvallig geweest.

En als je nu kijkt naar alderweireld en v/d wiel, dan doen hun het uitstekend.
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - donderdag 03 december 2009 - 17:14   quote  deeplink  
Ze zitten inderdaad gewoon geregeld op de bank...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 december 2009 door JoopieAFCA --
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 december 2009 - 13:32   quote  deeplink  
Bruno Silva is gewoon een goeie voetballer, niet voor niets word hij geselecteerd voor het Uruguaans elftal. Afgelopen woensdag viel hij enorm goed in. Behouden die gast.

Van Oleguer is Alibabba niet gecharmeerd. Op die positie heeft Ajax genoeg spelers voorhanden. Verkopen die knakker.
Wim
 Wim - zaterdag 05 december 2009 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2009 - 13:29 schreef nummer10 het volgende:
ze deden het gisteren redelijk ja... tel daar is de gigantische fouten bij op die ze al hebben gemaakt.. en silva heb ik NIET zien verdedigen hoor... alleen voor in knooien als er verdedigd moest worden was meneer nergens te bekennen aangezien die nog voorin stond.. en de wedstrijd van de jupiler lueage wedstrijd vergeten ? werd gewoon overlopen door chadli (als ik het goed heb) Olequer blijft goed maar heb liever vdwiel Alder vertonghen anita.. als invallers zijn ze wel ok overgens
Dit vind ik heel kort door de bocht en kortzichtig, als je nagaat, zonder overigens tekort willen doen aan hun potentiƫle kwaliteiten, hoeveel mindere/matige wedstrijden bv. Emanuelson en Sulejmani gespeeld hebben.
Emanuelson speelt goed de laatste tijd, maar hij heeft ook ontzettend veel kansen gehad zich te bewijzen.
Bij heel veel clubs en/of trainers zou hij zoveel respijt niet gehad hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 december 2009 door Wim --
freakie
 freakie - zondag 06 december 2009 - 12:35   quote  deeplink  
wim je heeb helemaal gelijk.. toch is het zo dat emanuelson in 2 aspecten veel interesanter is dan silva.. silva is stukje ouder dan ema.. 5 a 6 jaar.. in bruno zit geen toekomst.. en emanuelson is eigen kweek als ajax die verkocht en hij mislukt of het heel goed gaat doen in een middemoter wordt hij verkocht en dan is het erg leuk voor ajax.. En leeftijd bij sulejmani is ook wel erg laag.. sulejmani is 19 of 20..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oleguer en Bruno Silva ik gun ze geen tribuneplaats









0.0096940